Youfone reviews

2.4

Jasper
16-07-2019

Oneerlijke praktijken:

Oneerlijke praktijken (oplichting!): je verbruik in MyYoufone loopt aanzienlijk achter met het werkelijke verbruik. Dit ervaar je aan het eind van de maand wanneer je denkt tegen de limiet aan te zitten (maar er later dus al dik overheen blijkt te zijn).

Bezint eer ge begint.

Iris
14-07-2019

Nooit doen!

Ga je per ongeluk een halve gb over je bundel heen (app was nog niet bijgewerkt dus ik dacht dat ik nog binnen mijn bundel was! blijkt dat het tot 48 uur kan duren, dikke oplichting dus want dat doen ze opzettelijk zodat je er juist overheen gaat! zo verdienen ze juist heel veel geld!), krijg je een rekening van 55 euro gepresenteerd voor een halve gb over je bundel heen (bundel was 11 euro voor 10gb dus je zou verwachten dat je ongeveer 1 euro voor 1 gb betaalt, maar blijkt honderd keer zo duur te zijn!)

En als je erachter komt dat je erover bent, is het dus te laat en kun je nog twee dagen lang afwachten en toezien hoe de rekening nog verder oploopt!

Daarnaast heb ik een datamanager app die het netje bijhoudt om deze buitnesporige kosten te voorkomen. Mijn app zei dat ik 9,1 gb van de 10 had verbruikt dus ik dacht lekker bezig te zijn.

De app van youfone gaf aan dat ik er alweer 0,5 gb overheen was, twee uur later al 0,7gb dus rekening van 77 euro alweer!

Of het wel klopt? geen idee, ik denk van niet, maar hoe toon je dat hard aan?!

Het zijn oplichters! mensen bewust over hun databundel laten gaan en zo lekker cashen!

Nooit mee in zee gaan!

Aimane
13-07-2019

Niet in zee gaan met youfone.

Ik zit nu twee maanden net youfone en afspraak is 15 per maand, ik heb 300 euro betaald in anderhalf maand, omdat ik buiten bundel was terwijl ze niet eens een berichtje sturen van je bundel is op.

Ik heb het hele contract afgekocht van heel het jaar voor 175 euro.

Mijn advies: zoek een ander provider, deze kunnen ze het beste blokkeren, het gaat ze meer om geld.

09-07-2019

Buitensporige buitenbundelkosten, werken niet mee

Willen niet rekeningnummer wijzigen, zonder dat je een kopie bankpas opstuurt, ook als je aangeeft dat je dat niet wil om fraude te voorkomen.

Als je buiten de databundel komt, kost dit het extreme bedrag van 100 euro per GB! Pas op voor deze gemene valkuil!

Wil je deze valkuil voorkomen, en wil je een datalimiet instellen, dan kost dit 50 cent per maand. Dan heb dus een duurder abonnement, alleen maar om te voorkomen dat je in hun valkuil trapt.

Het gebruikte saldo in de app is niet up-to-date, dus daar kun je het ook niet goed aan zien.

Ik heb geen enkele reden om hier te blijven.

Chantal
08-07-2019

Internet en Tv abonnement

Afgelopen maand ben ik overgestapt van Ziggo naar Youfone tv en internet. Bij glasvezel abonnementen is het verplicht een monteur van Youfone langs te laten komen. Helaas zijn de monteurs van Youfone niet geschoold en wist deze dus niet hoe de installatie uitgevoerd moest worden. Hierbij beschikt Youfone niet over een klantenservice die hulp kan bieden bij het zelfstandig uitvoeren van de installatie. Mijn internet heb ik nu zelf geïnstalleerd. Echter voor de tv aansluiting moest een netwerk kabel getrokken worden. Opnieuw contact gehad met Youfone, want deze gaven in de vragenlijst aan contact te hebben met bedrijven die dit konden regelen. Echter na 4x contact met de klantenservice bleek dat Youfone geen connecties heeft met onderaannemers om de aansluitingen te repareren. Het trekken van kabels zou ik volgens Youfone zelf moeten kunnen uitvoeren. De service van Youfone is mij in de eerste maand bij Youfone ernstig tegen gevallen. Er is geen klantenservice om te ondersteunen bij de installatie van de producten en klantvriendelijk personeel is ook niet aanwezig. Ik heb er oprecht spijt van dat ik de goede service van Ziggo hiervoor heb verruild

05-07-2019

Enorm slechte service

Enorm slechte service. Mijn abbonement is net ingegaan. Ik ben gewend via de sms op de hoogte gehouden te worden van mijn datagebruik. Bij Youfone is dit geen standaard service en moet ik nu al extra betalen door onverwachts buiten mijn bundel gegaan te zijn. Als je je datagebruik wil checken, loopt deze status 24-48 uur achter! MB's bijkopen kan alleen als je maandelijk 50 cent extra betaalt voor een dataplafond. Ook moet ik hier een maand mee wachten voordat dit ingesteld is! Daarnaast uiterst onvriendelijke klantenservice.

CONCLUSIE: maand zonder internet door een regeling die nergens op slaat.

Joran
04-07-2019

Dieptrieste klanten'service'

Mijn abonnement loopt af op 15/7/19, dus ik had gebeld op 13-6-19 (ruim een maand van tevoren) om te verlengen. Mij wordt beloofd dat ik per 16/7/19 verleng. Weken later krijg ik een e-mail dat verlengen pas per 1/8/19 kan, dus ik word dan onnodig een halve maand langer aan het lijntje gehouden. Ten slotte geef ik aan daarom op te willen zeggen per 15-7-19, maar Youfone zegt dat omdat ik op 28-6-19 reageerde met mijn opzegging (veroorzaakt door hen, fout geïnformeerd op 13-6-19 en pas weken later gecorrigeerd), ik pas per 28-7-19 kan opzeggen. Wat een schandalige tent.

Wesley
04-07-2019

Zeer slechte provider

Zeer slechte provider. Bij wijzigen abonnement lijkt het alsof je voor 4gb meer data maar 1 euro meer gaat betalen maar dit wordt uiteindelijk 8 euro meer omdat de pakket korting dan vervalt.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2.

03-07-2019

VALSE VOORLICHTING !

Uiterst vriendelijke hulp en info gekregen over de mogelijkheden van "youfone alles in 1", echter 1 juli alles overgezet, en toen begon de ellende???

Daar het tv beeld constant herhalingen liet zien en horen, het beeld stapsgewijs liet zien, contact opgenomen met youfone, na eerst 54 minuten (!) in de wacht te hebben gestaan.

Daar werd mijn zoon, die het gesprek voerde, na verloop van tijd, uiters onbeschoft behandeld door "RINALDO", hij kreeg niet eens de kans om uit te spreken, maar lulde er dwars doorheen. Er was ons toegezegd dat er ongeveer 25 mb binnengehaald kon worden, maar bleek volgens "RINALDO" maar 17 mb te wezen, terwijl volgens hem al 20mb nodig was voor de tv kastjes!

Tv kijken is dus met goed fatsoen niet mogelijk.!????

Wat we ook probeerden te vragen, dat was gewoon onmogelijk, hij knalde er gewoon tussen door met zijn onbeschofte harses, om vervolgens ijskoud de verbinding te verbreken!???????

Mijn vrouw belde terug, en kreeg dezelfde "RINALDO" aan de lijn, na ook nog eens een half uur in de wacht te hebben gestaan, ook zij kwam niet verder bij hem, om vervolgens voor de 2e keer zonder iets te zeggen de verbinding te verbreken, wat een brutaliteit!???

Eenmaal klant, kun je dus volgens de "klantenservice" gewoon dood vallen.??????

We laten het hier dan ook niet bij zitten, en zullen juridische stappen ondernemen, en gelukkig zijn de gesprekken opgenomen door de app "call recorder", dus alles is aantoonbaar???

01-07-2019

Ongeloof

Volgens Youfone is het normaal dat indien Mobiele data wordt uitgezet je TOCH rekeningen krijgt voor gebruik van mobiele data in niet E U landen!

Onvoorstelbaar dat deze oplichting in Nederland kan plaatsvinden.

Natalie
26-06-2019

Lang klant erg blij

5 jaar klant mobiel werkt top

kies de goeie bundels en verbruik niet meer en je bent top blij bij deze provider

WM
24-06-2019

Grove tarieven buiten bundel en geen internet

Ik heb op kantoor geen 4G. Als ik buiten ga staan is het niet beter, ik blijf hangen op H+. Volgens de dekkingskaart zou ik 4G+ moeten hebben. Buiten dat ben ik pas sinds kort overgestapt en was nog aan het testen wat qua verbruik het beste bij mij past. Bij de eerste 3 rekeningen net zoveel betaald als een heel jaar bij Telfort. Wel betalen, maar dekking leveren, ho maar! Het verdienmodel neigt nogal richting oplichting. Ik moet helaas nog 9 maanden, maar dan ben ik direct weg!

Daan
22-06-2019

Ze frauderen!

Heb al een paar maanden youfone

Elke maand 3 euro voor 100 bel minuten

Ineens krijg ik hele hoge rekeningen van 25 euro! ik heb de facturen bekeken en er staan dingen als 3 keer naar buitenland gebeldt, en dat ik meer dan 100 keer naar informatienummer heb gebeld!

Ze frauderen enorm! Regelrechte diefstal!

18-06-2019

Torenhoge kosten

Zonder SMS of pushnotificatie over bundel heen gegaan. En daarna een factuur binnen krijgen van €112,-

14-06-2019

App doet het niet

En klantenservice weigert fatsoenlijk verder te helpen

Ernst
13-06-2019

Excellent in klanten naaien.

In plaats om alles te doen om de klant te helpen, proberen ze alles te doen om je te naaien. Lukt ze ook nog aardig goed.

Tim
06-06-2019

Vertellen je niks

Betaal nu al twee maanden maar nog steeds geen modem. Youfone laat het abonnement gewoon ingaan zonder überhaupt contact op te nemen over het opsturen van modem. Ze sturen het op maar laten het retour gaan zonder iets te melden. Moeten bellen om opnieuw te versturen. Heb nu nog geen idee wanneer ik wat kan ontvangen. Waarschijnlijk is het weer opgestuurd maar ik werk 5 dagen per week dus kan het niet doordeweeks ontvangen. Klantenservice is ook niet heel vriendelijk.

Steef
05-06-2019

Bizar slecht

Klantservice al vier dagen! niet bereikbaar. Schrijven extreem hoge bedragen af zonder duidelijke verklaring.

01-06-2019

Werkt blijkbaar niet bij sommige Philips televisies

Slechtste overstap ooit!

Nog nooit zo klote televisie gekeken. Beeld springt om de zoveel minuten op roze beeld en springt dan als het zin heeft weer naar normaal beeld. Of je doet het kastje uit en aan dan is het beeld ook weer normaal. Dan begint het spel weer opnieuw. En het ligt aan mijn televisie volgens Youfone. Was een bekend probleem bij sommige Philips televisies (nergens gelezen bij het bestellen van Youfone). Ik moest maar een hdmi to scart omvormer kopen en hopen dat het hielp. Dan was ik wel mijn HD kwaliteit kwijt. Geen compensatie, niks.

Ook loopt het geluid niet altijd gelijk met het beeld, irritant. Plus het kastje is zo traag als wat en je kunt met de afstandsbediening geen getallen indrukken, deze staan er niet op namelijk.

Zo snel als het kan neem ik weer wat anders.

Miep
31-05-2019

SLECHT

Vreselijke en obeschofte klantenservice. Proffesionaliteit is ver te zoeken. Vanaf dag 1 geen internet op de sim kaart en ze bieden geen oplossing. Gooien het op "Ligt aan de telefoon" terwijl de simkaart in andere telefoons ook niet werkt. Zeer slecht. Nooit aan beginnen.