Youfone reviews

2.4

20-04-2022

Zeer slechte ervaringen met de klantenservice. Uitbreiding van bundels functioneerde tijdens mijn reis naar buitenland. Niemand lijkt iets te kunnen doen. Uitgesproken slecht functionerende callcenters waarbij niemand kennelijk toegang heeft tot de juiste gegevens of een oplossing (mag) geven.

Jacqueline
11-04-2022

Is die 1 nog niet eens waard!

Zeer slecht bedrijf!

Ben 10 maanden klant in de eerste weken geen tv, nu na 10 maanden nog steeds geen tv op 2e tv ontvangenr en ondanks dat ik een mail van ze heb dat de buiten het contrakt is en maandelijks opzegbaar .kan het niet!

Nadat ik gezegd heb te willen overstappen moet ik 3 a 4 keer per dag mijn modem opnieuw opstarten, internet weg wifi weg!

Zeer slecht bedrijf!

Eelko
01-04-2022

Enkele maanden krijg ik niet volledige internetbundel (sim-only) op mobiele telefoon, ondanks geen gebruik internet. Vele mailwisselingen en bellen met klantenservice Youfone zonder juiste oplossing! Zeer frustrerend en niet-klantvriendelijk van Youfone!

Arie Visser
30-03-2022

Ordinaire oplichters met niet te controleren rekeningen!

Klachten service slecht en lossen niets op

Nooit simkaart bij deze oplichters nemen

A.visser

Graziela
23-03-2022

Heel onduidelijk en onvriendelijk, ik heb meerdere keren dezelfde verhaal uitgelegd aan verschillende medewerkers en toch niets kunnen oplossen. Mailen en bellen heeft geen zin. Geen abonnement met youfone afsluiten!

Dit ga je enorme kosten en frustraties besparen

Leon
17-03-2022

Niet mee in zee gaan! Slechtste service die er bestaat.

Al sinds november problemen met televisie kijken en inmiddels nadert het einde van me contract en nog steeds is het niet goed.

Monteur langs sturen doen ze niet want dat kost geld.

Compensatie voor al die maanden niet kunnen kijken maar wel netjes betalen, welgeteld €10,87.

Deze provider kost je geld en levert je alleen maar gedoe op.

Klantenservice ook dramatisch bereikbaar, een manager spreken is geen optie en elke keer krijg je weer een callcenter Miep aan te telefoon die zich niet eens heeft verdiept in je klachten.

Gert Prosman
11-03-2022

Youfone belooft veel maar kan een technisch probleem niet oplossen. Een helpdesk met mensen die veel beloven maar alleen op de standaard knoppen kunnen duwen en geen verantwoordelijkheid willen nemen. Na talloze telefoontjes en emails hebben we nog steeds geen internet, is ons huidige internetcontract verlopen, en wil men nog steeds niets oplossen. Stap alleen over als je zeker weet dat er 'niets anders is dan anders'.

Roy
24-02-2022

Ik heb nooit problemen met alleen internet 100mbs (120 red ik meestal). Altijd goede upload. Ik heb het gevoel dat veel recensies hier als slecht worden gezet onder andere voorwaarden dan ervaring. Laat maar eens papier werk zien van youfone. Ik heb letterlijk nooit storing gehad. Ik kan ook maandelijks opzeggen nu 1 jaar abonnement afgesloten vorig jaar. Vind t gewoon goed.

Wouter
21-02-2022

Simkaart is door youfone voortijdig gedeactiveerd. Heb nu een aantal dagen geen internet en telefoon.

21-02-2022

Als je kiest voor nummerbehoud bij Youfone ben dan gewaarschuwd, als om welke reden dan ook het nummerbehoud niet goedgekeurd wordt door je oude provider, krijg je dat niet van youfone te horen, en wordt het nummer zonder communicatie gekoppeld aan het nummer wat ze je toesturen. Omdat er bij mij 2,5 maand tussen aankoop en datum van overgaan zat,had ik de 2 sim kaarten niet geactiveerd, dacht doe dat wel bij goedkeuring, maar omdat Youfone graag wil factureren hadden ze dat (zonder toestemming) zelf alvast voor mij gedaan (datum 3 maanden voordat ik de daadwerkelijke bestelling had gedaan. Uiteindelijk koste mij het ontbinden 360,50! omdat ik mijn nummer wil behouden. Bij de service van Youfone wordt zwart/wit de regels uitgevoerd en is geen mogelijkheid voor discussie. Ik heb de rekeningen betaald en heb de rechtsbijstand ingeschakeld om te kijken of er nog iets terug te ontvangen is.

Erik en elianne
18-02-2022

Waardeloze provider.

We kregen het modem letterlijk de dag voor het contract in zou gaan, waarbij bleek dat het helemaal niet compatibel was met onze aansluiting. Dit bleek ook bekend in hun eigen systeem. Vervolgens hebben we de box teruggestuurd binnen de wettelijke bedenktijd (nota bene bevestigd door klantenservice), bevestigingen van ontvangst e.d. blijven uit. Vervolgens krijgen wij een factuur thuisgestuurd voor al het 'internet wat we hebben gebruikt'- terwijl de box nooit aangesloten is geweest.

Dit terwijl eerst de klantenservice aangaf dat alles kosteloos geannuleerd zou worden (men kon namelijk zelf niet leveren op het adres en viel binnen bedenktijd).

Ook het online inloggen om eventueel dingen te wijzigen is niet mogelijk omdat we al wel uit het systeem zijn gehaald (en daarom geen account meer hebben), wat het al moeizame contact nog verder verslechterd.

Waardeloos bedrijf, minder dan 1 ster waard.

FB
10-02-2022

Goed voor een ieder die geen internet nodig heeft, maar toch van zijn geld af wil.

Zelden zulke slechte service meegemaakt!

Zeref
10-02-2022

Extreem slechte dienstverlening!

Youfone schreef; "De verhuizing is aangevraagd voor 25-12-2021. Zodra je op deze datum je Youfone apparatuur aansluit op je nieuwe adres, zal alles functioneren."

Niets was minder waar. halverwege februari nog steeds geen vast internet. Ter "compensatie" mocht ik 3x 2GB mobiele data ontvangen.

Als thuiswerkende ZZP'er kom je daar niet ver mee.

Kost weinig, maar je krijgt niks XD

PM
09-02-2022

Extreem slechte service, laten hun klanten zonder blikken of blozen dagen lang zonder internet zitten.

09-02-2022

Youfone liet ons ZZP'ers in tijden van thuiswerken tien dagen zonder internet zitten. Enige oplossing was extra databundels aanschaffen waarvan verteld werd dat we die konden declareren. Achteraf kregen we te horen dat we die toch niet konden declareren, en over het verlies van inkomen hadden ze al helemaal geen boodschap. Klantenservice beloofde keer op keer dat er nieuwe modems onderweg waren en dat er een afspraak met KPN gemaakt zou worden. Dat gebeurde pas op de negende van de storing.

Extreem slechte service. Ten alle kosten vermijden deze wanhopig slechte provider!

Vincent
05-02-2022

Ze hebben mijn contract opgezegd zonder overleg. Na herhaald contact blijkt dat ik inderdaad geen opdracht tot opzegging heb doorgegeven en het een 'systeemfout' is dat ze niet meer willen / kunnen herstellen. Ze verwijzen me door naar andere providers. Hierdoor zit ik nu een maand zonder thuisinternet. Laat je niet oplichten en ga niet met ze in zee. Geen enkele klantvriendelijkheid. Geen mogelijkheid om te bellen in het weekend. Alleen een chat waar je 30 min wacht voordat je iemand spreekt die wat mag veranderen in het systeem en het dus niet wil doen. Nooit meer.

Lisa
02-02-2022

Ons internet deed het niet door een storing bij Youfone/KPN. Hierdoor hebben we één maand geen internet gehad. Maar moesten we wel de maandelijkse kosten betalen + kosten voor een monteur. Dat is toch wel echt de omgekeerde wereld!

Barbara
01-02-2022

Let op, je bent super veel geld kwijt als je jouw abonnement bij youfone afsluit. Ze zijn heel ontransparant over wanneer je buiten je bundel gaat en zodra je er buiten gaat betaal je zo ongeveer 1 euro per mb. Ik heb hierdoor meerdere onverwachtse hele hoge rekeningen gehad tot wel 100 euro op mijn 13 euro abonnement. Uiteraard zegt youfone transparant te zijn en je een bericht te sturen op 80%. Ik raad het sterk af, het is super onduidelijk en ik heb me meerdere keren flink besodemietert gevoeld door hun acties, die ze allemaal recht praten natuurlijk. Door de hoge kosten buiten bundel, als je dit per ongeluk gebeurt, ben je alsnog veel duurder uit dan wanneer je een iets duurdere provider neemt. Doe het niet.

Rik
31-01-2022

Een 0!

Diensten worden niet geleverd. Oplossingen niet geboden, maar wel facturen sturen.

Klantenservice buitensporig. Lijkt wel of ze alles als een grapje zien en niemand serieus nemen.

Joost
31-01-2022

Vorig jaar overgestap omdat we KPN wat duur vonden worden. Een mooie aanbieding bij Youfone (eerste 9 maanden, helft van de prijs). Installatie etc. verliep vlekkeloos. Toch ken ik geen bedrijf met zo'n slecht verbinding als Youfone. TV en internet hebben regelmatig storing. Ik betaal liever iets meer dan helemaal geen internet te hebben.