Youfone reviews

2.4

22-01-2019

Slechte tv aanbieder.

Wat een drama met you fone continue uitval van internet en stilstaand beeld op tv tot ergernis aan toe.

Voor de lezers you fone kost niet veel per maand maar het is ook niks.

Je betaald elke maand voor niets.

Wiko
21-01-2019

Zeer slecht bedrijf

Voor een bundelstop moet je geld betalen, om te kijken hoeveel van je bundel over is loopt die 48 uur achter. Zo kunnen ze snel geld verdienen, waardeloos bedrijf. Zodra mn abo verloopt ga ik ergens anders heen.

Jeff
15-01-2019

Goede ervaring

Ben al een tijdje klant bij Youfone. Niets op aan te merken. Altijd vriendelijke en behulpzame klantenservice. Duidelijke website en heldere voorwaarden. Lekker goedkoop ook, dus zeker aanrader.

Tim
14-01-2019

Positieve ervaring met Interactieve TV en vast Internet

Dit jaar de goede keus gemaakt om over te stappen van de dure marktleider naar een prijsvechter. Betaal bijna de helft minder dan mijn oude abonnement. Misschien is het bedieningsmenu minder fancy dan van Ziggo, maar daar hecht ik vrij weinig waarde aan. Het doet wat het moet doen en dat tegen een veel lagere prijs. Ga zo door!

Bibi
11-01-2019

Tevreden

Ik snap al die negatieve reviews niet. Ik heb helemaal geen problemen met buitenland. Ik ben op aanraden van een collega overgestapt. Ik betaal nu minder dan de helft wat ik voorheen kwijt was en ik heb goed bereik.

Stefanie
10-01-2019

Niets mis mee!

Ben al enkele jaren klant bij Youfone en ben erg tevreden!

Dekking en kosten zijn goed!

Eline
07-01-2019

Super!

Provider zonder poespas, fijn hoor!

Gg
04-01-2019

ThuisTV en internet

Goed internet maar heel slecht TV. De TV

Box is omslachtig te bedienen, zappen duurt paar seconden tussen de zenders, ongemakkelijk afstandbedienr met te weinig toetsen en functies. Af en toe bugs dat de beeld verstoren, dan moet de kast gereset worden.

Stacey
03-01-2019

Aanraden!

Alles geblokkeerd om niet buiten de bundel te kunnen internetten en/of bellen. Zelfs in het buitenland werkt dit. Hierdoor nog nooit problemen gehad met Youfone en ben ik erg tevreden.

Lars
02-12-2018

Goedkoop is duidelijk duurkoop!

Zeer slechte ervaring met Youfone. Na jarenlang klant te zijn geweest bij o.a. KPN en T-Mobile zonder noemenswaardige problemen is het sinds dag één ellende bij Youfone. Ze adverteren met stuntprijzen zoals €10 voor 10GB. Echter verdampt die 10GB als sneeuw voor de zon. Onverklaarbaar hoog dataverbruik, zelfs als ik de telefoon heb uitstaan verbruik ik tot 2GB per dag. Youfone doet alsof het allemaal niet aan hun ligt en dat ze afhankelijk zijn van KPN die de gegevens aan hen stuurt. Klantenservice bellen heeft geen zin, na lang wachten krijg je een medewerker aan de lijn die je altijd afscheept met een advies dat ik maar een dataplafond moet instellen, dat is hun enige oplossing. Boevenbende!

Netteke
28-11-2018

Meest klantonvriendelijke provider. Never go there!

Ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijke bedrijf meegemaakt. Ik zou nooit maar dan ook nooit klant worden bij youfone. Ga naar een andere sim only. geloof me

Sander
28-11-2018

Schandalig

Schandalige oplichterij

Schandalige oplichterij! Ben sinds kort overgestapt naar Youfone. Afgelopen maand ben ik naar Egypte op reis geweest. In Nederland heb ik mijn mobiele data volledig uitgeschakeld incl. roaming uit. Nu als verassing heb ik volgens youfone alsnog internet gebruikt vandaar het hoge factuur. Hun geven aan dat ik had moeten bellen voordat ik op reis ging en dan om een blokkade van het data verkeer had moeten opvragen. Daarnaast gaven zij aan dat dit door mijn eigen telefoon komt die ondanks het uitschakelen van de data toch naar internet zoekt. Raar verhaal? Met andere abonnementen nog nooit dit probleem ondervonden. Als ik op mijn telefoon al het mogelijke mobiele data verkeer uitschakel, dan zou je er vanuit moeten gaan dat je hier op kunt vertrouwen. Niet bij Youfone dus! Met betreffende telefoniste was niet te praten en deze hing zomaar op wat mij nog meer boos heeft gemaakt. Het enige dat ik mezelf kan aanrekenen is dat ik niet eerder de grote hoeveelheid reviews heb gelezen van mensen welke door youfone zijn belazerd voordat ik mijn abonnement afsloot.

Kris
20-11-2018

Nog nooit zoiets slechts meegemaakt

Onlangs zijn wij met één van onze zakelijke toestellen van Telfort naar YouFone geswitched vanwege de concurrerende prijs. Wat dat betreft is de prijs/kwaliteit verhouding wel in orde, de service namelijk precies wat je mag verwachten voor die paar euro per maand. Wanneer je ze mailt middels het contactformulier op de website krijg je geen antwoord (ook geen automatisch bericht), de telefonische helpdesk is onvriendelijk en kortaf.

Wanneer je bijna door je databundel heen bent krijg je een automatische SMS met de melding "Uw datalimiet is bereikt om verder te gaan sms JA naar 1330. Het tarief voor data is EUR0.00". Dit kun je doen tot je een ons weegt, bundel wordt niet verlengd. Toch kregen wij een rekening van €153 voor roamingkosten binnen de EU.

Er zou namelijk tussen het moment dat ik aan mijn limiet zat, Youfone hiervan op de hoogte was en mijn verbinding afsloten, nog 4GB aan data verzet zijn.

Volgens mij staat er in de wet vastgelegd dat er in zulke situaties maar €50 geïncasseerd mag worden.

Bovendien rekenen ze torenhoge roamingkosten buiten de EU terwijl roaming op het toestel uitgeschakeld staat. Wanneer je de klantenservice hierover spreekt krijg je een antwoord als "Roaming kun je niet helemaal uitschakelen, er zijn altijd nog apps op de achtergrond data aan het verzetten". Dit is uiteraard absolute onzin.

Na mijn abonnement afgekocht te hebben en mijn nummer overgezet te hebben naar Telfort blijft YouFone geld incasseren voor het abonnement dat niet meer bestaat. Dit terwijl ze er geen facturen voor versturen en ik ook niet in My.Youfone kan inloggen omdat ze per direct mijn account dichtgegooid hebben nadat ik het abonnement afgekocht heb.

Marelaine
17-11-2018

Service welke Service?

Via sloop de crisis een mobiel telefoonabbonement aangegaan op 31-7-2018 niets gehoord op 07-11-2018 ineens een simkaart in de brievenbus. Start van het abbonement. Kan er niet vanaf omdat er veertien dagen opzeg termijn is vanaf. 31-07-2018. Lachertje blijf uit de buurt van Youfone.

Thijs
13-11-2018

H+ internet

Prima provider inprinciepe, echter jammer dat je een groot deel van de tijd h+ internet hebt, dat tergend traag is.

Pama
12-11-2018

Prima netwerk voor mooie prijs

KPN netwerk, werkt goed en dat voor een laag prijsje. Heb meteen vrienden Youfone aangeraden. Waarom meer betalen als je goed netwerk heb voor zo'n prijs.

Karlijn
12-11-2018

Slechte klantenservice

Internet werkt prima, maar bij een klacht wordt je niet geholpen. Ik was bij het overstappen naar Youfone nooit geïnformeerd dat er geen overstap-service was, terwijl mijn oude provider wel een eerste melding had gekregen dat ik zou overstappen. Bij het aangeven van dit probleem werd ik gewoon niet geholpen.

Simone
09-11-2018

Goed bereik

Het bereik is goed (kpn netwerk) terwijl je 3x minder betaald dan bij kpn. Het klinkt te mooi om waar te zijn maar ik ben tevrede

Zoe
06-11-2018

Youfone geeft GEEN inzicht in dataverbruik maar factureert er wel voor!

Youfone geeft achteraf aan geen realtime inzicht te bieden in dataverbruik. Hier zit een vertraging in die wel 48 uur kan zijn, dus daar factureren ze dan voor! Als je hen daar op wijst, wijst Youfone jou er op dat je maar een dataplafond had moeten instellen tegen betaling.

Kirill
06-11-2018

Dodgy policies

Paid 100EU extra for 1gb extra uses out of my plan. Nice.