Zalando.nl reviews

2.7
Denise
20-11-2023

Ik koop al jaren bij Zalando en heb eigenlijk nooit problemen met de levering of het retouren. Ik vind de app ook heel gemakkelijk in gebruik!Ik snap de negatieve reacties niet. Het enige wat ik jammer vind is dat de reviews verdwenen zijn, want dat vond ik altijd de moeite waard om te lezen.

Cindy
11-11-2023

Zalando behandeld klanten alsof we ‘achterlijk’ zijn.

Een storing op de website bij het toevoegen van een cadeaupas/tegoed. Probleem ligt dan bij de klant.

Daarnaast: een cadeautegoed wordt schijnbaar gezien als ‘korting’ dus een leuke actie die ze aanbieden kan niet betaald worden met een cadeautegoed. Wat naar mijn idee gewoon een betaalmiddel is en geen korting. Schandalig.

Jacky
27-10-2023

Wacht inmiddels al 2 maanden op mijn geld! SLECHT BEDRIJF

Simone
24-10-2023

Oplichters, pakket betaald maar nooit geleverd. DhL zegt van wel. Dag 270 eu. Nooit hier bestellen

Marloes
19-10-2023

Waardeloos bedrijf! Mijn pakket nooit ontvangen maar krijg wel een mail dat mijn pakket geretourneerd is. Hoe dan.

Linda
13-10-2023

Altijd zeer tevreden geweest, nu klaar er mee.

Twee broeken binnen 5 maanden stuk, das best snel als ze om en om alleen in de weekenden gedragen worden.

Claim ingediend, kreeg een deel van het geld terug.

Super fijn!

Toen de andere broek nog.

Moest apart, want, systeem.

Dat ging heel anders.

Ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug krijgen.

Broeken weggegooid.

Geen geld.

Had ik blijkbaar de verkeerde broek aangeklikt.

Opnieuw claim ingediend.

Moet ik ineens de broek terug sturen!

Tien keer aangegeven dat ik de broek niet meer heb.

Doen ze niks mee, de broek moet terug en anders pech.

Ze hanteren verschillende manieren van claims behandelen.

Mij prima, maar stuur dan niet eerst een mail met daarin dat je je geld terug krijgt.

Daarbij, als je een claim indient, kopieer altijd de tekst want je krijgt eerst nog een paar keer na lang laden 'foutmelding, probeer het later nog eens'

Sergey Rusev
27-09-2023

Ik raad niet oplichters

Ik heb winter jas besteld en betaald 249 euro

Geretourneerd maar geen geld geen jas meer

Ik raad niet aan

Charif
25-09-2023

Zalando schaam je. Ik ben als trouwe klant gestopt met bestellen bij dit waardeloze bedrijf. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik voor duizenden euro's bestel op jaarbasis. Dit doe ik nu dus elders! Klantenservice is waardeloos zit ergens in Suriname of Aruba. Dit is geen grap. De mensen snappen je niet praten slecht NL en zijn traag. Betaalwijzen die altijd werkten in je account die je al jaren hebt werken niet en je wordt gedwongen om te betalen met creditcard etc. Bestellingen komen niet aan 3men je krijgt je geld niet terug wat je hebt betaald met iDeal voor een bestelling die retour verzender is gegaan. Bestel hier niet beste mensen want Zalando is een hele vreemde koers opgegaan waarbij de klant niet meet centraal staat en de service ver te zoeken is.

Ksenia
22-09-2023

Ze verdienen dikke min tien! Slecht bedrijf! Bestel nooit daar iets . Als jij op een of andere manier gebeld terug gaat vragen doen ze het niet.

Martine
30-08-2023

Bestel veel bij Zalando en ineens is de betaaldwijze veranderd in creditcard. Omdat ik dit niet bezit kan ik dus niets meer bestellen.

Heel vreemd dat de klantenservice hier helemaal niets aan kan veranderen. Jammer dan bestel ik gewoon helemaal niets meer en niet omdat ik dat wil maar gewoon omdat het niet kan.

Erika
31-07-2023

Zalando is een geweldig webshop, zolang alles goed gaat. Mijn account werd gehackt nadat ik kleding heb besteld; deze zou ik in de eerste instantie in 5 verschillende pakketten ontvangen. De hacker heeft het afleveradres veranderd naar een ander adres en ik moest “meekijken” hoe de hacker één voor één mijn pakketten bij zijn adres afgeleverd kreeg. Zalando’s reactie – “geen zorgen, zodra u aangifte doet en de politie contact met ons zoekt, krijgt u al uw geld terug.” Dit is ook gebeurd, maar je komt er wel achter dat ze misbruik maken van het verzekeringsstelsel.

Ze konden elk moment het verzenden van de pakketjes stopzetten door bij dhl en/of postnl een melding te maken (dit werd door beide postbedrijven bevestigd), maar ze namen de moeite niet.

En ondanks mijn herhaaldelijke verzoeken lieten ze de gestolen artikelen bij een ander bezorgen.

Janine
28-07-2023

Bestel er al jaaaaren en ze doen het geweldig. Kreeg zelfs korting omdat ik iets gekocht had wat daarna met korting werd aangeboden. Als er iets niet klopt aan de kleding krijg je soms zelfs een vergoeding én mag je het product houden. Het blijft mijn favoriete winkel. Er is ook eens iets niet aangekomen dat retour was gestuurd, maar na het overleggen van een verzendbewijs werd dat ook opgelost. Niets dan goeds tot nu toe, hoewel zoekopdrachten niet altijd even goed werken.

26-07-2023

Ook opgelicht door Zalando?! Wij bestellen al ruim 10 jaar bij Zalando. Maar dit is de druppel, ik heb een RayBan zonnebril besteld en een NEP RayBan zonnebril ontvangen. Ik neem contact op met de klantenservice en stuur de bril terug. EN nu krijg ik mijn geld niet terug van Zalando omdat het een valse Rayban is,. JAAAAAH dat had ik al laten weten. Dus nu betaal ik 126 euro voor net RayBan en ik krijg dat lelijke ding ook nog terug gestuurd,.

GRRRRRRRRRRRRRR, en dan laat de klantenservice weten dat ze het vervelend vinden,. Nou meer dan teleurgesteld dan ik ben kan niet.

Sai
24-07-2023

Let op! Ik wil graag mijn recente afschuwelijke ervaring met Zalando delen. Hoewel we keurig hadden betaald voor een product, vergaten we per ongeluk een kenmerk te vermelden. In plaats van begrip te tonen, schakelde Zalando zonder waarschuwing een incassobureau in. We waren echter in actief contact met Zalando om het probleem op te lossen en hadden zelfs bewijs van de betaling. Desondanks weigerde de klantenservice om ons geld terug te storten of een redelijke oplossing te bieden. Dit onaanvaardbare gedrag en hun gebrek aan klantgerichtheid hebben me diep teleurgesteld. Ik wil anderen waarschuwen om voorzichtig te zijn met Zalando en elders een betrouwbaarder bedrijf te zoeken dat eerlijke service biedt

Trijnie
18-07-2023

Ik bestel al jaren bij Zalando. In het begin een probleempje gehad met een terugbetaling van een retourtje, maar dat is netjes opgelost.

Daarna bestelde ik alleen nog als ik achteraf kon betalen en dit was mogelijk. Nooit meer een probleem gehad.

Geen verzendkosten, ook niet voor retourzendingen. Het is mijn favoriete winkel.

Helaas wel jammer dat de kleding reviews zijn verdwenen. Die reviews waren voor mij altijd de doorslag om een bestelling te doen.

Dana
14-07-2023

Ik snap dat er overal een personeelstekort is maar bij een klantenservice mag je toch ten minste verwachten dat je fatsoenlijk te wordt gestaan. 1. Word ik door 1 of andere snotneus aangesproken alsof we samen tikkertje hebben gespeeld op het schoolplein en 2. Als er staat dat er binnen 5 werkdagen contact met mij wordt opgenomen heb je dus 4 werkdagen om het op te lossen. Als je dan vraagt naar een leidinggevende, zijn zij geen aanspreekpunt. Ik vraag mij af of er wél een leidinggevende is, als dit soort mensen gewoon bij een klantenservice kunnen werken.

Ro
13-07-2023

Al jarenlang zorgeloos bestellen bij Zalando. Tot afgelopen maand. Zalando wat een verschrikkelijke klantenservice hebben jullie?

Een bestelling voor 500 euro doen, vervolgens 1 artikel terugsturen en te horen krijgen dat Zalando dat pakketje nooit heeft ontvangen. Weken heen en weer gemail, wil Zalando geen onderzoek starten samen met PostNL en wij als klant worden maar van kastje naar muur gestuurd. Telefoon wordt in je gezicht opgehangen, foute informatie wordt verschaft om maar te zwijgen over de gehorige callcenters met mensen die amper te verstaan zijn.

Waar kan ik terecht voor een klacht? @thuiswinkelwaarborg @consumentenbond

@Zalando get your shit together!

Row
29-06-2023

Weet niet waroom mensen aan het zuren zijn. Zo vaak Zalando besteld en nooit een probleem. Zalando je doet het goed!

Yorieke
28-03-2023

Ik heb in de afgelopen jaren meermaals bij Zalando besteld. Een aantal maal was er sprake van een productfout en werd me een deel van het aankoopbedrag aangeboden of kon ik het product retour sturen. Ik heb echt nog nooit gedoe met ze gehad, het gaat juist altijd goed. Ik snap wel dat mensen zich laten afschrikken door al deze negatieve reviews, maar bedenk wel dat wanneer mensen besluiten om een review te plaatsen dat meeestal gedreven wordt door een negatieve ervaring en het gevoel niet gehoord te worden door een bedrijf. Met andere woorden: veel mensen met positieve ervaringen hebben geen reden om een review te plaatsen.

26-03-2023

Retourzending wel ontvangen maar volgens Zalando zonder inhoud. Conclusie: vette pech, geld weg. Wanneer ik kijk naar de reviews over Zalando blijkt dat ze dit truukje vaker uithalen. Makkelijk geld verdienen door klanten te belazeren. Je zou het niet verwachten van zo’n grote organisatie maar het blijken gewoon oplichters te zijn. Dus ik zou iedereen afraden hier te bestellen want het is gewoon een criminele organisatie die er nog mee wegkomt ook.