Zalando.nl102 ervaringen

Victor
04-07-2019

Leveren altijd veels te laat hun producten aan

Leveren altijd veels te laat hun producten aan. Retourneren gaat ook moeilijk

Emma
25-06-2019

Vreselijk

In maart een order niet ontvangen wel incasso. Krijg geen antwoord waar het is.

10 juni mijn order Geanuleerd meer waard dan de order in maart die nooit ontvangen is. Maar ze willen niks terug storten.

Ik geef 1 ster omdat je geen 0 kunt geven.

Kortom dieven.

DRL
23-06-2019

Hebben administratie niet op orde

Aantal keren een bestelling geplaatst en netjes betaald (bewijs van afschrijving), maar de een na de andere aanmaning sturen. Ondanks diverse telefoontjes naar klantenservice.
Wij bestellen hier niks meer.

Appie
19-06-2019

Moeilijk doen over retouren

Ik ben altijd een hele trouwe Zalando klant geweest. Bestel altijd op rekening, betaal altijd netjes mijn spullen en stuur ook weleens dingen retour. Dat is ALTIJD goed gegaan. Nu echter gaan ze opeens moeilijk doen. Twee paar schoenen besteld (twee verschillende maten) via een partner shop Planet Sports. Verzendbewijsje bewaard, track & trace opgezocht. 5 juni 2019 is deze bezorgd. Op 19 juni is de retour schijnbaar nog altijd niet verwerkt, waardoor er opeens een aanmaning in mijn mailbox zat. Klantenservice is onwijs slecht bereikbaar. Blijkbaar stond er nog een bedrag open. Ik vroeg waarom, want de retour was al twee weken geleden bezorgd?!?!?!?!?! Ik zou een mail krijgen en dan zou ik het verzendbewijs moeten opsturen. Dan zou het allemaal geregeld worden.

Toen ik zei dat ik dit geen manier vond om met je klanten om te gaan, en dat het probleem niet bij mij ligt, maar bij Zalando en die partner, kreeg ik het te horen. Ik moest niet zo zeuren, dit was de enige mogelijke manier om het op te lossen. Want we waren al 15 minuten aan het praten en zo kwamen we geen steek verder was de mening van de klantenservicemedewerker. 0,0 begrip voor het feit dat het mij als klant allemaal extra moeite en gedoe kost omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben.

Jana
Jana
18-06-2019

Niet goed afgesteld met klant en post nl!

Zalando laat post nl ontelbare keren naar mijn adres gaan met het pakketje zonder hem uiteindelijk bij de buren of ophaalpunt af te leveren. Ik heb mijn bestelling uiteindelijk niet ontvangen en kan hem ook niet opnieuw bestellen. Eerste en laatste keer dat ik iets bestel heb hiero.

Silvano
Silvano
17-06-2019

Keurig

Nooit problemen met Zalando! Snelle levering waarbij je op de hoogte wordt gehouden van de aflevertijd. En ook retourneren gaat zeer gemakkelijk (met snelle restitutie van aankoopbedrag).

Em
17-06-2019

Goede service snelle bezorging

En mooie kleding.

Jacqueline
14-06-2019

Zeer klantvriendelijk

Bestellen verloopt altijd zeer uitstekend. Retourneren en geld terug gaat ook vlot. Zelfs bij een klacht over een artikel kreeg ik zonder dat ik erom vroeg het geld retour en mocht het artikel houden. Ik bestel alleen online bij Zalando!

Dirk
28-05-2019

Cadeaubon nooit ontvangen

Slechtste naverkoopdienst ooit , al meerdere weken aan het wachten op mijn cadeaubon die online besteld en betaald werd en die per mail moest geleverd worden , zeer onvriendelijke klantendienst , lachen je gewoon vierkantig uit . Ik heb nu een klacht ingediend bij de ombudsdienst en probeer op die wijze mijn geld te reupereren , aangezien zij niet bereid zijn om mij die nooit ontvangen bon terug te vorderen . Nooit geen Zalando meer gewoon een bende oplichters zijn het .

Sana
23-05-2019

Garantie is nep

Bestel altijd bij Zalando, altijd tevreden tot nu.
Ik heb speciaal voor vakanties een kleine Tommy Hilfiger-tas besteld. Ik gebruik de tas enkel om mijn paspoort, telefoon en geld te dragen. Ging 3 keer op vakantie met deze tas en de rits kwam helemaal los en de hendel schoot gewoon los. Helemaal kapor. Heb al mijn spullen verscholen onder mijn arm de rest van de vakantie moeten dragen.
Ik moest foto's en het bestelnummer meerdere keren verzenden voordat ze eindelijk tot de conclusie kwam dat ik deze tas te veel en te lang heb gebruikt. Pardon? 3x gebruiken is te veel en te lang? En waar is mijn 2 jaar garantie die nog lang niet voorbij is? Middels mail en zelfs telefonisch houden ze vast aan dat ze niets kunnen doen. Schandalig.

Sanne
21-05-2019

Prima, ook retour snel

Snelle levering, producten die niet naar verwachting waren retour. Snelle terugbetaling.

Boudeweijn
Boudeweijn
08-05-2019

Zalando verwerkt retour onjuist en lost het niet op

Twee artikelen retour gestuurd, slechts 1 gecrediteerd. Ben vervolgens gevraagd een rechtsverklaring in te vullen, echter deze wordt niet verwerkt, men laat niets meer horen.

Mar
08-05-2019

Slechte klantenservice

Zolang alles goed gaat met afleveren, betalen en terugsturen werkt het prima bij Zalando.
Maar als een retourpakketje niet aankomt, dan is er geen enkele service. Helaas dan moet je toch maar gewoon betalen, zonder dat je het product feitelijk hebt.
Krijg je, zonder een aanmaning, een incassobureau op je dak omdat je per ongeluk 4 cent te weinig hebt betaald. Etc.
Kortom slechte klantenservice!

Karlijn
02-05-2019

Hele goede service

Ik bestel heel vaak bij zalando. Ik heb vorig jaar een winterjas besteld waarvan begin dit jaar de rits kapot ging, dit is netjes opgelost. Ook heb ik een paar schoenen besteld met een beschadiging, hier kreeg ik een compensatie voor en mocht de schoenen houden. Ik ben erg te spreken over de service en zou zeker nogmaals bij zalando bestellen!

Bert
02-05-2019

Artikelen retour en na 2 maanden nog steeds geen geld terug

2 orders geretourneerd begin maart 2019 maar tot op heden nog geen geld terug gezien, het betref 240 euro. Eind maart heb ik nog contact gehad met Zalando en gaven aan dat ze de pakketjes idd ontvangen hadden en dat ze het geld zo snel mogelijk zouden overmaken. Heden, 2 mei en dus 2 maanden na dato, nog steed geen geld ontvangen.
Tevens is het bijna onmogelijk om iemand van Zalando te contacteren. Er wordt niet meer op emails gereageerd en telefonisch is al helemaal niet mogelijk.
Ze zijn een klant kwijt!

Zoë
01-05-2019

Klantonvriendelijk en onbetrouwbaar

Ik ben een trouwe Zalando klant en koop frequent spullen. Onlangs heb ik een legging gekocht voor €35 bij Zalando. De legging was van hun partner Next. Het prijskaartje op de legging zei echter £18, dit vond ik vreemd. Na verder onderzoek bleek de legging op de website van Next €19 te zijn! Dit is bijna de helft minder. €16 om precies te zijn. Dit is erg veel geld. Je zou bijna elk artikel wat je besteld moeten controleren. En dit zorgt voor erg veel onbetrouwbaarheid. Meestal zijn duurdere spullen van betere kwaliteit. Bij een legging van €35 verwacht je ook een andere kwaliteit dan een van €19. Toen ik Zalando hierover aansprak zei Zalando simpelweg dat mijn klacht over de meldingsperiode was en dus niet meer in behandeling zou worden genomen. Deze meldingsperiode staat echter nergens aangegeven. Ik kreeg ook het meest klantonvriendelijke mailtje. Mijn moeder die dezelfde legging iets later heeft besteld heeft het prijsverschil wel terug gekregen. Zalando is nu een trouwe klant kwijt en ik zal nooit, maar dan ook nooit meer wat bestellen. Dit geldt ook voor de mensen om mij heen. Stuk of 10 klanten kwijt dus. Goed gedaan Zalando.

Tonny
Tonny
22-04-2019

Kan niet niet meer bestellen omdat ik geen credit kaart heb.

Sinds vandaag kan ik alleen nog met credit kaart bestellen.
Die heb ik niet en ga ik ook niet aanschaffen.
Gebeld met de klantenservice , deze zeggen niets te kunnen doen , te idioot voor woorden.
Heb vandaag mijn account bij zalando laten verwijderen en zal hier ook niets meer kopen.
Wat een slecht bedrijf.

Karin
15-04-2019

Uitstekende en snelle service

Twee paar Sketchers gekocht voor mijn zoon. Na 1x dragen struikelde hij een de neus van de schoen was behoorlijk beschadigd en de lip op de wreef van je voet kapot. Wel slecht voor kinderschoenen.
Het andere paar ging een dag later kapot. Met de veters strikken trok hij het vetergaatje stuk.
Een mail gestuurd naar de klantenservice en de volgende dag antwoord. Ik kreeg die twee paar schoenen gratis, ze hoefden ook niet teruggestuurd!

In het verleden heb ik ook al eens de helft van een bedrag voor schoenen teruggekregen omdat de lichtjes in de zool het niet meer deden.
Ik ben een zeer tevreden klant!

Mascha
12-04-2019

Geld nog steeds niet terug gestort

Begin vorige week een mail ontvangen dat het geld binnen 5 werkdag zou worden teruggestort. Nu 7 werkdagen verder en nog steeds niets ontvangen. Tot op heden ook geen reactie op onze mail die wij hebben gestuurd.

Joao
11-04-2019

Waardeloze klantenservice, onbereikbaar!

Ik probeer al een week contact op te nemen met de klantenservice van Zalando zowel via email als via de 0800 tel. nummer, maar onbereikbaar.

Dit omdat een retourlabel niet door TPG post geaccepteerd wordt.

Welk cijfer geef jij Zalando.nl?