Zalando.nl reviews

2.7

GP
01-03-2023

Zeer ontevreden.

Ik had schoenen besteld van €125 en het leer kreeg na twee keer dragen scheurtjes. Ik mocht ze terugsturen.

Ik deed dat met het verzendlabel van zalando en ik had alles netjes verpakt. Bij post nl zie je dat het een pakket met inhoud is (1,64kg) maar mijn retour is niet geaccepteerd omdat deze leeg is. Zalando helpt mij niet verder omdat ze zeggen dat ze op basis van hun onderzoek hebben besloten dat ik de schoenen toch moet betalen. Op de mail krijg ik geen reactie, op de chat blijven ze hetzelfde herhalen en telefonisch zeggen ze dat het om een andere afdeling gaat. Post NL zegt dat Zalando fout bezig is. Dat zij een claim horen in te dienen aangezien zij een zakelijk contract hebben met Post NL en zij het verzendlabel verzorgd hebben. Daarnaast kunnen ze inzien dat er helemaal geen onderzoek heeft plaatsgevonden. Ik was een trouwe klant, maar dit kan echt niet. Het lijkt wel een scam.

Aa
24-02-2023

Zalando is een van de slechtste webshops waar ik ooit heb gewinkeld. ik had een kortingsbon van 20% en die heb ik gebruikt om een trui te kopen. het duurde een maand en mijn trui werd niet verzonden. toen ik contact opnam met de klantenservice, verontschuldigden ze zich niet alleen, maar zeiden ze ook dat ze me geen kortingsbon van 20% meer zouden geven omdat het een artikel van hun derde partner was. Het spijt me echt dat ik mijn geld heb verspild aan Zalando. hun klantenservice is gewoon een nachtmerrie

Eyla
14-02-2023

Oplichters je besteld dan komt het aan een maand later moet je opnieuw voor de bestelling betalen en als je weigert krijg je er 50€ kosten erbij beter jullie gaan failliet geen schaamte

Raul
08-02-2023

Ik had een bestelling geplaatst het was een cadeau. Alles helemaal goed. Krijg ik 3 dagen later in de ochtend en mail dat hij over 2 dagen geleverd wordt. Die zelfde avond krijg ik een mail waarin staat dat ik hem retour gemeld heb!? Weet daar niks van. Weg cadeau en lang moeten wachten op de terugbetaling.

Filip
16-01-2023

Zalando zouden ze moeten opdoeken

Zalando zouden ze moeten opdoeken! Je doet een bestelling en nauwelijks een halve dag later staat er op hun site dat er 15% korting is met een bepaalde kortingscode. Ik heb onmiddellijk gereageerd en na veelvuldig mailverkeer weigerden ze deze korting toe te passen, hoewel de bestelling nog niet geleverd werd. Het was mijn eerste bestelling bij Zalando, maar NOOIT meer Zalando! Je wordt daar gewoon bedrogen!

Anja
13-01-2023

Bestelling na 8 dagen nog steeds niet geleverd.Na het lezen van deze reviews ga ik hier NOOIT meer wat bestellen.

En blijkbaar , na al deze negatieve reviews gaan ze hier ook niets aan veranderen.

Fatema
09-01-2023

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst en bij de post.nl laten aankomen.

De bestellingen zijn nooit geleverd. En iedere keer alsje contact neemt met klantenservice wordt je aan de lijntje gehouden.

Sanne
08-01-2023

Ik krijg ineens een mail dat ze me hebben aangemeld voor Zalando Plus, eerst een maand kosteloos en dan moet ik €9,95 betalen. Voor wat? Heb me nooit aangemeld? Vervolgens is het bijna onmogelijk om contactgegevens te vinden. Wat is dit voor iets idioots, zomaar eenzijdig een nutteloos abonnement afsluiten?

Dagmar
26-12-2022

Een week voor kerst m'n kleding besteld en betaald en niets geleverd,te laat ,doel gemist.

Via hun site voor verkoop is er geen communicatie mogelijk .

Er zijn bedrijven die continu correct en snel leveren ,ook met de feestdagen ,in het vervolg ga ik kopen bij bedrijven met een veel snellere levering en een correcte service waar communicatie wel mogelijk is.

0 op 10

Sabrina
25-12-2022

Bestelling gedaan. Zonder enig bericht is de bestelling zomaar geannuleerd en het geld weer op mijn rekening teruggestort. Want toen ik navraag deed, bleek dus dat het product niet meer op voorraad was en dat ze daarom mijn bestelling geannuleerd hadden. Ook leuk dat ze dit even laten weten. Vervolgens mag je het product alsnog bestellen met de korting. Zodra de bestelling opnieuw gedaan was (want het product was gewoon weer op voorraad) zouden zo zelf het compensatie bedrag terugstorten. Uiteindelijk ook weer zelf achteraan gemoeten… want nee dat hadden ze een maand later nog steeds niet gedaan. Klantenservice is echt een teleurstelling, nergens ook maar willen compenseren of tegemoetkomen. Jammer.

Sigrid
21-12-2022

Zalando: annuleert een bevestigde bestelling waarop korting zat, zodat je het artikel een dag later zonder korting zou moeten kopen.

En stort het geld niet meteen terug?!

🤬

Zalando cancels confirmed order for discount-article, in order to make you re-order for full price, the next day!

And does not immediately refund?!

🤬

Nena
21-12-2022

Voor de derde keer contact gehad met de klantenservice van Zalando. Oprecht nog nooit zo vaak vervelende ervaringen gehad met klantenservice, ik snap niet dat ze dit callcenter nog draaiende. ik bestel heel graag bij Zalando maar het is echt schandalig. Klantenservice personeel praat constant door je heen, denken je zinnen al te weten voor je je zin afmaakt en luisterd vervolgens niet naar wat je zegt. Zijn ondertussen afgeleid van andere collega's en zitten gewoon te lachen met elkaar tijdens het gesprek.

Begrijpen niet altijd van je klacht/vraag is en bieden ook geen excuses aan ondanks dat ik het verkeerde product kreeg met daarin een formulier van een heel ander persoon/adres wat ook totaal niet anw technisch is toe gestaan.

Het is bijna knap hoe onprofessioneel zo'n grote leverancier inschakelt!

19-12-2022

Bestelling mooi op tijd gedaan. Zou maandag of dinsdag geleverd worden. Ik krijg op maandag ochtend een mail dat het dinsdag geleverd wordt. Prima dacht ik nog bij mezelf! S'middags krijg ik mail dat de bestelling geretourneerd is. Klantenservice weet van niets en kan eerst niet achterhalen waar de fout zit. Vraag je verder schuiven ze het ineens af op PostNL terwijl ze geen track en trace kunnen aangeven. Persoon waarmee ik contact had ging verder ook vrij geïrriteerd reageren en typte al in halfbakken Nederlands. Prachtig stukje customerservice dus.

A mouna
19-12-2022

Hallo jarenlang klant geweest bij zalando altijd netjes op tijd betaald nu opeens kan ik niet meer op rekening bestellen slecht bedrijf!

Marjan
14-12-2022

Ik bestelde een tas die 147,95 kostte. Tijdens het bestellen werd de prijs verhoogd naar 185 euro. Navraag doen heeft geen zin bij Zalando. Vage antwoorden en misleiding.

Demis
13-12-2022

Wat is dit een achterlijke site en service zeg! Ten eerste een maat besteld deze is maat groter aangeleverd. Tenslotte klantenservice gebeld die doen hier helemaal niks mee en beloven mij een kortingscode terwijl dit helemaal niet mogelijk is. Ik weer opgebeld en word afgedaan met een onze excuses. Belachelijke service! Niet bestellen!

Sanne
05-12-2022

Iets besteld met korting tijdens black friday, order geannuleerd door Zalando (1 week later), omdat de vervoerder het pakket niet zou accepteren? En nu kan ik de korting niet meer krijgen, maar als tegemoetkoming krijg ik 10%?!? Oplichters! Ik raad niemand aan hier te bestellen.

Leon
25-11-2022

Moet 0 zijn ik ga niet meer van zalando bestellen.

Ik bestel en wordt ergens anders bezorgd en met een brutale klanten service dit antwoord krijgen Inmiddels hebben we duidelijkheid van onze partner. Zij geven je aan dat je pakket mogelijk is geleverd aan de . 55 of 57. Ik wil je dus vragen daar even langs te gaan omdat je pakket mogelijk daar ligt.

24-11-2022

Het is nu black vrijday bij zalando. ik denk nice, ik wil een nieuwe jas van chasin. maar ze hebben de prijzen om hoog gegooid en dan pas korting er op gegeven dus pure oplichting.

Dus een ding die cadeau bon gaat niet naar zalando.

Marcia
21-11-2022

Ook ik kan nu ineens enkel met creditcard betalen, die ik niet heb. Kortom, ik kan geen bestelling plaatsen! Dat de optie op rekening betalen geen optie is, kan ik me nog indenken, maar dat zelfs Ideal of PayPal niet mogelijk is, vind ik absurd.

De klantenservice heb je ook niks aan, want ze kunnen dit zgn niet aanpassen, dus je wordt gewoon weggestuurd met niks!