Zalando.nl reviews

2.7

Brigitte
19-11-2022

Gisteren regenlaarzen aan 10, 99 euro omdat het cyberweek is. Vandaag dezelfde laarzen aan 19, 99 euro! oordeel zelf!schande!

Yvette
07-11-2022

Als trouwe, regelmatige plusklant word je ineens verplicht om met creditcard te betalen!

Nooit een betalingsachterstand gehad.

En het mooie: maak een nieuw emailadres aan en doe de zelfde bestelling als nieuwe klant; op rekening!

Als je vraagt waarom? krijg je het antwoord dat ze het niet kunnen wijzigen

Dat is geen antwoord op de vraag waarom?

Angela
05-11-2022

Ik heb € 1,00 extra betaald voor levering op dinsdag. Helaas geen bezorging van mijn schoenen op dinsdag. Hierover een mail gestuurd, maar tot op heden geen reactie.

Vervolgens worden de schoenen op woensdag bezorgd, maar de verkeerde schoenen (open aan de voorkant ipv dicht). Omdat ik deze speciaal voor het weekend besteld had en de schoenen inmiddels niet meer te bestellen zijn, moet ik het dus doen met de verkeerde schoenen. Bedankt Zalando 🤬.

04-11-2022

Iemand maakt gebruik van mijn voorletter en achternaam om accounts aan te maken op mijn woonadres. Vervolgens worden er bestellingen geplaatst, degene die thuis bezorgd worden die stuur ik terug, maar degene die bij een afhaalpunt worden bezorgd kunnen natuurlijk door de persoon wel afgehaald worden. Hoewel ik een afspraak heb gemaakt bij de politie voor ID Fraude, onderneemt de Zalando geen actie om de accounts te blokkeren of bestellingen te annuleren, totdat de politie met hun contact opneemt. Dit vind ik een slechte service en zorgt voor onnodige stress en het terugbrengen van pakketjes door mij. Heb wel wat beters te doen.

Slay
31-10-2022

Let op met deze webwinkel. Pure oplichters! Ze proberen de artikelen factureren die je al geretourneerd hebt. Als je contact neemt zeggen ze dat ze het niet kunnen vinden. Dan sturen ze aanmaningen en geven ze de facturen uit handen. Uiteindelijk wel de retournering wel verwerkt na meer dan een jaar! Ze zaak was al bij de Rechtbank.

Koop niet bij deze winkel als je geen hoofdpijn wil. Er zijn vele fatsoenlijke winkels met meer en mooier assortiment.

Nk
12-10-2022

Zeer slechte ervaring met het retour beleid om nog maar te zwijgen van het feit dat ze GEDRAGEN kleding verkopen aan de volle prijs! Het is al verscheidene malen voorgekomen dus opgelet!

Zalando alleen maar goed om geld te stelen van je!

Debbie
29-09-2022

Schoenen besteld en ervoor thuis gebleven.

Zijn nooit aangekomen,maar vanuit zalando retour gestuurd.

Gebeld maar ik moest ze maar opnieuw bestellen en 10 dagen wachten op mijn geld.

Kreeg geen kortingscode,ze konden er niets aan veranderen.

Dit was al de 3e keer dat dit gebeurde.

Voor mij geen zalando meer,zo ga je niet met klanten om.

Marianne
30-08-2022

Geen bestelling ontvangen maar wel een bedrag moeten betalen van 360 euro. Vreselijk bedrijf koop hier nooit iets, oplichters zijn het! mij zijn ze kwijt als klant. Mensen pas op bij de winkel!

Ing
17-08-2022

De bedoeling was iets te bestellen op Zalando, maar Zalando wil geen klanten lijkt het wel. Wachtwoord wijzigen lukt niet dus ik vraag ze hoe dit op te lossen en vervolgens krijg ik onderstaande reactie. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dit te triest voor woorden. Dit is toch geen problemen oplossen? Nou Zalando, ik bestel en shop vervolgens echt wel ergens anders!

Tijdens een controle is vastgesteld dat je account om veiligheidsredenen gedeactiveerd moest worden na een aantal mislukte aanmeldingspogingen. Jammer genoeg kan je account niet weer geactiveerd worden, en dus kan niet gebruikt worden.

Mijn excuses hiervoor.

Bedankt voor je begrip.

Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Anja
16-08-2022

Wat een slecht bedrijf is dit! Tot 4x toe artikel besteld dat niet op voorraad bleek te zijn. Bestellingen telkens door Zalando geannuleerd met de mededeling dat ze bezig waren de terugbetaling via Ideal te verwerken. Tot heden helemaal niets terug ontvangen. Inmiddels heb ik de afgelopen 3 weken een keer of 4 gebeld met de klantenservice die iedere keer aangeven "het" te zullen doorzetten en ervoor te zorgen dat ik mijn geld terug krijg. Niet dus! Dit is gewoon de reinste diefstal. De klant moet vooruit betalen, zij leveren vervolgens niet en dan kun je fluiten naar je geld.

Vandaag heb ik ze laten weten aangifte te zullen doen als ik niet binnen 2 dagen mijn geld terug heb.

Dit was mijn eerste ervaring met Zalando, maar zeker ook meteen de allerlaatste. Nooit meer Zalando! Oplichters!

Bennie
11-08-2022

Zalando is een oplichter.

Ik koop een tas van 190euro die afgeprijsd is naar 66,90 euro. ik maak het geld overnaar zalando. weken verder was de betaling nog steeds open. ik nam contact op hoe en wat hun zeggen ja uh wij hebben niets binnen. stuur maar een bank transactie etc. ik heb dit gedaan, was het niet voldoende.

verplichten ze mij om maar naar de bank te gaan en een handtekening tekrijgen + een stempel van de bank, ik zei dat mijn bank hier niet aan mee werkte krijg ik een standard antwoord terug ja wij hebben dit nodig om je verder te helpen.

lekkere service bij zalando douw die 66.90 maar in je holletje vieze oplichters.

Marian
05-08-2022

Vervolg op mijn vorige review over mijn vraag over een retourbon. In totaal hebben er nu zeven medewerkers geantwoord op mijn simpele vraag, steeds met andere reacties. De afspraak was uiteindelijk dat ik de artikelen die ik retour wilde zenden terug kon sturen zonder retourbon (wel online aangemeld). Enkele uren later mailt een medewerker mij (ongevraagd) dat ik toch een retourbon mee moet sturen, en of ik met het pdf-bestand hiervan naar een copy-center wil gaan. Nee. Zalando stelt online dat de bon ook per post opgestuurd kan worden, daar had ik vier dagen geleden al om gevraagd. Ongelofelijk hoe bij dit bedrijf langs elkaar heen wordt gewerkt en dat ieder steeds weer een ander advies geeft! En vreselijk vervelend als je er klant bent en de zaak wilt afhandelen. Zalando maakt zelf een fout, en vervolgens willen ze dit niet oplossen door je per post die bon te sturen. Bizar klantonvriendelijk, maar vooral komt het heel erg dom over dat alle reacties elkaar tegenspreken!

Inge
31-07-2022

Identiek hetzelfde artikel is op de Belgische zalando 60€ duurder dan op de Nederlandse zalando.

Marjon
08-07-2022

Ze annuleren zonder overleg je bestelling na al bijna een week op mijn product te hebben gewacht.

Nu moet ik hetzelfde artikel opnieuw bestellen maar tegen een hogere prijs en verzendkosten.

Romy
06-07-2022

Na heel lang tevreden te zijn geweest over Zalando, en zelfs het Zalando Plus lidmaatschap te hebben aangeschaft, wordt het me nu alleen nog maar mogelijk gemaakt om te betalen met een creditcard. Deze heb ik niet, dus ik kan helemaal geen bestelling meer doen. Zelfs ondanks dat ik dus betaald heb voor een lidmaatschap! De klantenservice zegt niks te kunnen doen. Ook terugbetaling hiervan is geweigerd. Een lidmaatschap afsluiten en vervolgens niet eens iets kunnen bestellen: belachelijk!

Annemieke
01-07-2022

Voor een Expes zending € 3,95 extra betaald. NOOIT doen! 2e keer dat zij de belofte niet kunnen waarmaken!

Ro
23-06-2022

Na jaren kan ik opeens enkel per creditcard betalen.

Jarenlang besteld, altijd goede service, behulpzaam nooit problemen gehad.

2 maanden geleden zalando plus aangeschaft, 1 of 2 keer gebruik gemaakt van de service. Nu mag ik enkel met creditcard betalen, die heb ik dus niet. Dus wel een betaald lidmaatschap waar ik geen gebruik van kan maken. Klantenservice onbehulpzaam, zoeken geen oplossing voor het issue. Terugbetaling van mijn lidmaatschap geweigerd. Diefstal. In 1 dag van groot fan van Zalando naar nooit meer iets met hun te maken willen hebben.

31-05-2022

Wat een asociaal bedrijf is dit zeg. Verkeerd artikel geleverd en de oplossing volgens Zalando is bestel maar opieuw. Nooit meer!

Hetty
27-05-2022

Jongens wat vreselijk slecht!

Ik krijg aanmaningen van artikelen die niet eens besteld zijn.

Inloggen? vergeet het maar want het foutmelding op foutmelding.

Er staat nog 50 euro tegoed van mij maar als er boven kom vragen ze een creditcard 🤔 hoe dan!

Zalando stuur je personeel terug naar school want er klopt geen hol meer van.

Voor mijn najaren klant te zijn geweest NOOIT meer Zalando.

Pris
17-05-2022

Financiële administratie daar kan beter terug de schoolbanken in.

Krijg aanmaningen voor bestellingen die retour zijn. Stuur je alle bewijzen op krijg je telkens hetzelfde antwoord, nemen niet eens de.moeite. niks meer bestel ik daar.