Zalando.nl reviews

2.9

Laura
09-04-2022

Vorig jaar een spijkbroek besteld, zat na 1 x dragen een scheur in. Laten maken en ik kreeg een vergoeding. Na nog een keer dragen kwam er ergens anders en scheur, kwaliteit was dus gewoon niet goed. Dan heb je dus pech bij Zalando, omdat je al een eerdere vergoeding hebt aangenomen.

Nu onlangs boxershorts besteld, leverancier (DHL) heeft m’n pakket ipv bij een servicepunt geleverd maar gewoon retour afzender gestuurd zonder reden.Nu moest ik wachten tot het art weer beschikbaar is, dat was t gister direct besteld en vandaag is m’n bestelling door Zalando geannuleerd. Met iemand op de chat gesproken, of zij wellicht een gelijkwaardig art voor dezelfde prijs kunnen sturen. Want ik heb geen zin om wéken te wachten tot ik misschien een keer m’n art kan bestellen.Nee ik moest maar gewoon op de site ‘filter’ gebruiken, zoeken en afwachten. toen ik nog zat te tikken werd de chat ineens verbroken door medewerken.

Wouter
08-04-2022

Service Zalando zeer slecht! Ik heb een half jaar (!) geleden een trui teruggestuurd maar heb nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Zalando geeft toe dat er iets fout is gegaan bij de terugbetaling maar neemt verder geen actie en biedt niet eens haar excuses aan. Ik heb al ontzettend vaak met met ze gebeld en gemaild maar ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Mensen bespaar jezelf een hoop ellende en koop ergens anders!

Hercel
05-04-2022

Bizar! horloge besteld als verjaardag cadeautje. Blijkt bij aankomst het doosje van het horloge leeg te zijn! nu mag ik een hele procedure doorlopen om het geld retour te krijgen. Paspoort gegevens alles moet ik opsturen! te zot voor woorden. Zalando maakt grote blunder en ik mag nu veel moeite doen om mij geld terug te krijgen. Ook een nieuw horloge sturen ze tot nader onderzoek niet op! geen cadeau kunnen geven.

Update: procedure doorlopen. Afgewezen! ik krijg geen geld terug! pure oplichting! ik heb een leeg horloge doosje gekocht voor €150.

Mensen bestel niet bij zalando!

Nico
01-04-2022

Kopen is zo gebeurd en wat kan je gebeuren! je hebt wel 100 dagen recht op retour.

NOT

Witte gympen geweigerd, zouden 'gedragen' zijn. dus! gepast en een rondje gelopen inderdaad. Nee echt Zalando, lees maar je moet over tapijt lopen en proberen? wie heeft er nog tapijt en hoezo veel rechten als consument met op afstand kopen. ha ha ha niet bij Zalando

Susy
24-03-2022

Slecht betalings systeem en daardoor boete van €40,-

Lennaert
19-03-2022

Bizar slechte klantenservice! Als een bestelling goed gaat, is alles prima, maar als er iets niet gaat zoals het hoort te gaan, is de klant de dupe.

Ik had ik december een bestelling geplaatst (bestond uit 3 delen), waarvan 1 deel nooit aangekomen is. Dit werd besproken met de klantenservice en het rechtsverklaring moest ingevuld worden. Keer op keer moest het document opnieuw gestuurd worden, en keer op keer was er contact met een andere servicemedewerker die het document niet ontvangen zou hebben.

Ook werd het totaalbedrag niet aangepast, waardoor betaling nog niet mogelijk was. Terwijl er nog contact was met de klantenservice, wel het bedrag al uitbesteed aan een incassobureau en werd ik geacht ook nog eens +40 euro te betalen hiervoor. Toen het uitbesteed werd aan het incassobureau, was het opeens wel mogelijk om het totaalbedrag aan te passen.

Al met al, erg slechte klantenservice. Ik raad het iedereen ten sterkste af om hier te bestellen.

Jo
18-03-2022

Bestel al jaren bij Zalando, nog nooit iets meegemaakt zoals anderen hier beschrijven!

Had super mooi shirtje besteld. Toen ik het binnenkreeg zag ik dat het shirtje bijna €20,- was afgeprijsd.

1 kort telefoontje naar de klantenservice, zonder verdere uitleg het verschil terug ontvangen.

Dat is nog eens service!

Magdalena
17-03-2022

Incorrecte informatie op mijn zalando en niet geholpen door service na 20 keer bellen.

Ti
10-03-2022

Nu ben ik het zat. Al verschillende keren wat bij Zalando besteld en elke keer komt het beschadigd aan. Eerste keer een geuss oorbel besteld bleek dat het knopje stuk was deze teruggestuurd. Tweede keer een trui en een ketting besteld beide beschadig ook nog met snel service besteld deze niet teruggestuurd omdat ik volgende dag nodig had. Zelf een oplossing gezocht. Nu weer een schoen besteld mist het gewoon zijn enkelbandje om het vast te maken. Contact genomen met Zalando omdat ik het nu echt zat ben. Elke keer moet ik moeite doen om de spullen weg te brengen. Als ze producten leveren die stuk zijn moeten ze een service bieden om het zelf weer op te halen. Zou bij de volgende bestelling 15 procent korting krijgen daar heb ik niks aan als ik de spullen de volgende dag nodig hebt. Gaat niet om het geld maar principe. Neem je verantwoordelijkheid om de spullen om te halen genoeg winkels die die service bieden

Rahman
04-03-2022

Zeeeeer slecht! Extra bijbetaald voor levering tussen bepaalde tijd. Na niet geleverd optijd contact opgenomen, en beloven binnen uur er te zijn. Uur gewacht en na een uur bezorging geannuleerd. Nooit meer bij zalando bestellen alleen maar door deze bezorgdienst.

DP
03-03-2022

3xfout product geleverd. Totaal geen service.

Nico
24-02-2022

Wat een gemene gluiperds zitten hier. Zielig om overal proberen een slaatje uit te slaan!

Zit er al jaren bij en nog nooit problemen gehad! Gek he? Het enigste wat zij zouden kunnen veranderen is, dat er een betaalfunctie in de app komt. Als je achteraf betaald, is het namelijk nogal omslachtig!

Verder is het duidelijk en een prima vlotte bezorging!

Ingrid
23-02-2022

Heel makkelijk om er te bestellen, als je dingen wilt retouren is alles snel weer teruggeboekd. Prima service, Als er iets is heb je snel contact en word het meteen geregeld. Super bedrijf.

Space
15-02-2022

Jas uit duurdere segment gekocht. Na 6 weken rits jaszak stuk. Enige ''oplossing'' Zalando: retouneren jas en voor 100 euro duurder opnieuw bestellen.

Nena
11-02-2022

Al betaalde artikelen nooit ontvangen. Er wordt op de website aangegeven dat ik ze retour heb gestuurd, wat niet klopt. In paats van de artikelen opnieuw naar mij te sturen, wil Zalando dat ik ze zelf opnieuw bestel. Dit terwijl ik mijn bestelling nooit heb ontvangen. Deze werkwijze zorgt ervoor dat ik er geen vertrouwen meer in heb om nog bij Zalando te bestellen, want hoe weet ik dat mijn volgende bestelling wel aankomt of dat ik mijn geld terug krijg

31-01-2022

Zalando rommelt met rekeningen van de klant. Houd de bedragen die Zalando terugbetaalt na een retour goed in de gaten.

Ik bestelde in december een trui en betaalde deze. Omdat de trui mij niet beviel stuurde ik’m retour. In januari had ik nog niet mijn geld terug. Toen ik contact op nam met Zalando vertelde een medewerker mij dat zij het geld hadden verdeeld over openstaande facturen.

Dit vind ik een rare manier van doen, ook omdat deze rekeningen nog niet lang openstonden. Maar dan nog klopte het bedrag niet.

Zalando kwam met de verklaring dat ik gekozen heb voor Co2 compensatie. Dat heb ik niet, maar medewerkers van Zalando zijn niet geïnteresseerd in de klant en iedere medewerker blijft daarom standaard antwoorden herhalen.

Eindelijk was er een medewerker die beaamde dat ik inderdaad niet gekozen heb voor Co2 compensatie. Maar nu heb ik geen recht op teruggave van het bedrag omdat ik nooit heb gekozen voor Co2 compensatie.

Imxo
23-01-2022

Ik heb een Zalando-artikel geretourneerd bij G&W gezondheidswinkel in Maarssen. De medewerker bevestigde mij dat ik een mail krijg als het artikel door DHL wordt opgehaald. Ik heb deze mail nooit ontvangen. Dit ging bij vorige retourpakketjes wel goed. De medewerker geeft aan dat zij verder niets kan doen. Zalando en DHL geven precies het zelfde aan. Kortom, ik heb geen jas, maar moet wel 200 euro betalen!

Mike
22-01-2022

Bezorger wachtte letterlijk minder dan 10 seconden nadat hij aanbelde. Hij was niet beleefd en nadat hij de doos uit de auto moest halen klaagde hij iets over het ontladen van de batterij en dat hij niet te lang kon wachten. Het is jammer dat DHL geen opladers voor uw apparaten kan leveren, noch genoeg tijd voor bezorgers om de pakketten daadwerkelijk af te leveren, noch bezorgers die beleefd genoeg zijn om klanten niet te stimuleren uw service nooit meer te gebruiken.

Marije
22-01-2022

Er wordt geadverteerd met lage prijzen. Klik je het artikel vervolgens aan, moet je voor andere maten veel meer betalen. Ook groot verschil in prijs per maat in kinderkleding. Je moet heel vaak extra bezorgkosten betalen. Zo proberen ze je over te halen een plus abonnement te nemen. Vreselijke reclame’s ook.

Angelo
19-01-2022

Zeer slechte ervaring met teruggestuurde en niet ontvangen artikelen, ze moeten een scan/kopie van je ID of paspoort met alle gegevens maar dit ben je alleen verplicht naar overheidsinstanties.

zaak loopt al vanaf 22-11-2021 en is nu 19-01-2022 en is nog niet opgelost.

ben er helemaal klaar mee.