Zalando.nl reviews

2.7

Angelo
19-01-2022

Zeer slechte ervaring met teruggestuurde en niet ontvangen artikelen, ze moeten een scan/kopie van je ID of paspoort met alle gegevens maar dit ben je alleen verplicht naar overheidsinstanties.

zaak loopt al vanaf 22-11-2021 en is nu 19-01-2022 en is nog niet opgelost.

ben er helemaal klaar mee.

Fin
14-01-2022

Mooie warme schoenen besteld van anna field bij zalando. Deze schoenen waren gedragen en zat vuil binnen. ook het neppe leer laat los van de schoenen na paar keer dragen. Waardeloos.

India
10-01-2022

2.3 voor klanttevredenheid is nog te veel. Artikel is 6 jan al retour ontvangen geeft Zalando aan, is alleen nog niet verwerkt.

Aanmaning ontvangen of ik voor 14 jan wil betalen, doe ik dat niet dan wordt het overgedragen aan het incassobureau. Superrrrfrustrerend en zo niet logisch dat je dat soort brieven krijgt als een artikel al retour is. Ik betaal natuurlijk niet.

Nooit meer bestel ik iets bij Zalando.

Niet voor niets is 58% van de klanten ontevreden.

Christian
08-01-2022

Slecht slecht slecht!

Dit was eens en nooit weer!

Zalando heeft het verkeerde artikel bezorgd en als we proberen te bellen dan krijg je een onvriendelijke stem aan de andere kant die totaal niet mee wil werken. Niet eens even een sorry.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Mike
06-01-2022

Bestelling niet ontvangen, wordt vermeld als bezorgd. Contact opnemen is naast onmogelijk, alleen via allerlei omwegen of door telefoon nummer dat ook nog eens vaak niet bestaat. Gemaild, gechat proberen te bellen ,dit alles leidt tot niks,alleen een mail met onderzoeksformullier die je moet scannen en electronisch ondertekenen .Zwaar waardeloos, tot op heden.

De bezorger vermeld bezorgd, nou niet bij mij.

Als je zo je klant afscheept,krijg je van mij een 1

Willeke
03-01-2022

Verkeerde bestelling ontvangen. Onbeschoft behandeld door Zalando door mij steeds weg te drukken aan de telefoon. Bestelling terug gestuurd. Zij zeggen dat ze niks hebben ontvangen. Bewijs moeten sturen en nog niets opgelost. Voor iets moeten betalen wat ik niet heb gehad. Oplichters zijn het!

Gery
29-12-2021

Ipv de bestelde sweater maat xxl zal kreeg ik een paar kinder Nike mt 27 schoenen toegestuurd, deze direct terug gestuurd met duidelijke retour specificatie, zo’n 14 dagen later de rekening van de niet geleverde sweater weer moeizaam contact met zalando. Enige tijd later zelfs een aanmaning voor niet geleverde sweater, weer moeizaam kontakt dmv mail, bellen en post. Uiteindelijk dus nooit meer iets bij zalando bestellen.

Xaverius
28-12-2021

Er is bij mijn bestelling veel mis gegaan, zelfs als PLUS lid zijn er geen voordelen. Over mijn bestelling, pluslidmaatschap en de werkwijze van Zalando heb ik vele telefoontjes moeten plegen. Het is bij Zalando onmogelijk om hierover een schriftelijke klacht in te dienen omdat het bedrijf geen online klachtenprocedure heeft opgenomen. Het zoekwoord: klacht resulteert in een overzicht met kleding. Van een bedrijf als Zalando mag toch worden verwacht dat de klant een klacht per email moet kunnen indienen. Het email of correspondentie adres en klachtenprocedure is niet aanwezig op de website van Zalando. Ik ben daar als klant erg ontevreden over. Ik voel me niet als klant goed behandeld door Zalando. Het gevoel wat ik bij Zalando heb is dat je niet serieus of voor vol wordt aangezien. Zalando schreeuwt bij een dove: "hoort u mij niet" of zegt tegen een blinde "dat zag u niet aankomen" dat is hoe een gewaardeerde "plus" klant bij Zalando geholpen wordt.

Christa
28-12-2021

Bestelling nooit ontvangen maar moest hem wel betalen

Gerardus
28-12-2021

Trainingspak besteld op 09-12-2021.

Volgens post.nl zou het pakket geleverd zijn op 11-12-2021 maar we hebben het nooit ontvangen!dit heb ik gelijk aangegeven bij zowel post.nl als zalando. Er zou een onderzoek gestart worden bij post.nl dat zou 5 werkdagen duren. Nu blijft post.nl volhouden het pakketje afgeleverd te hebben, wat dus niet het geval is! na 3keer 5 werkdagen onderzoek, vele malen telefonisch contact, 15 emails en een kopie paspoort plus rechtsverklaring dat we het niet ontvangen hebben, kreeg ik per telefoon de bevestiging dat ik het geld terug zou krijgen, dat zou ik per mail bevestigd krijgen door ene bianca de vries maar in plaats daarvan krijg ik een mail met de mededeling dat ze het onderzoek nog steeds niet afgerond hebben!dus dag erna weer bellen, met weer een andere medewerker! deze vroeg of ik nog eens 5 werkdagen geduld kon hebben! het is nu 28-12-2021 en er is nog steeds niks geregeld of teruggestort! de klantenservice van zalando is belachelijk slecht!

Kaaskop
23-12-2021

Ballentent, ik betaal voor Zalando Plus zodat een snelle bezorging gegarandeerd is en dan duurt het nog 5 tot 7 werkdagen voordat ik mijn kleding kan ontvangen. Valse beloftes op de website en daar dan ook nog geld voor vragen, wat een blamage.

Bo
23-12-2021

Artikel besteld zodat het op tijd voor kerst binnen zou zijn. Helaas krijg ik een totaal ander artikel dan ik had besteld. De klantenservice start een onderzoek waarbij ik foto’s moet maken en moet opsturen. Vervolgens is de uitkomst van het onderzoek dat ik het artikel moet terug sturen en opnieuw moet bestellen. Daar had niemand een onderzoek naar hoeven doen lijkt mij. Als ik weer met de klantenservice bel en ik uitleg dat het voor mij een hoop extra werk is en ik het artikel had willen dragen met kerst, dan krijg ik geen respons. Ik raad het iedereen af bij Zalando te bestellen, service is ver te zoeken. Ze zijn behoorlijk naast hun schoenen gaan lopen.

Nino
23-12-2021

Voor de eerste keer bij zalando besteld. Artikel is niet geleverd. Verwijtbaarheid: ligt bij de bezorgdienst budbee. Onthoudt die naam. Doe niets met dat bedrijf! de bezorger zegt dat het geleverd is, dat is niet waar, het bedrijf zegt later dat het pakket is zoekgeraakt. Volstrekte onzin.

Zalando krijgt een 3 omdat mijn geld snel werd geretourneerd.

Zolang zalando met budbee samenwerkt: never, nooit niet meer!

Nancy
07-12-2021

Ik heb een kadobon gekocht voor mijn zus en zij kan het niet gebruiken. Mijn account is geblokkeerd en mijn zus kan de bon niet gebruiken. Wat slechte service. Kadobon service werkt niet en skecht verstaanbare medewerkers

Petra
04-12-2021

Meer dan een week deed mijn nagellak erover om bij mij thuis te komen. Vervolgens heeft Zalando mij een verkeerde kleur gegeven. Deze kun je bij Zalando niet omruilen. Neeee, je moet het verkeerd opgestuurde artikel retourneren en daarna zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Daar heb ik normaal niet zoveel op tegen, maar de nagellak is nu duurder dan op het moment van bestellen. Deze prijs kan niet aangepast worden. Door de fout van Zalando moet ik nu een hogere prijs betalen? Dacht het niet. Nooit meer Zalando voor mij. Wat een onzin dat er geen omruilmogelijkheid is. Het lijkt me niet meer dan normaal dan dat Zalando mij alsnog de juiste kleur toestuurt voor de kortingsprijs, maar dit is dus niet mogelijk.

Gwen
03-12-2021

Vreselijk slechte ervaring, ik ben een nieuwe klant. Heb het artikel niet ontvangen en na contact met zalando krijg ik een mail om de 0,25 cent co2 te betalen en of ik het artikel even opnieuw wil bestellen.

Onbegrijpelijke shop. Ik ga hier zeker niet meer bestellen.

Libanon
19-11-2021

Zalando is zeker wel te vertrouwen! . Zoveel negatieve reacties lees ik .

Als iets niet goed gaat zetten mensen dat meteen openbaar neer .

Gaat er wel iets goeds en je bent posetief dat word bijna nooit geschreven.

Ik ben zeer uiterst tevreden over ZALANDO! .

Ik word wel netjes te woord gestaan. De pakketten worden super snel Verzonden. Geen verzendkosten en ook geen kosten voor retour verzendingen. Dat maak je bij geen 1 online winkel mee . Die maken daar misbruik van en ZALANDO niet . Pluspunt toch .

Dikke 10 voor ZALANDO!

Ik ben een zeer tevreden klant .

Natascha
17-11-2021

Heb 2 trainingsbroeken in oktober besteld bij Zalando.

Een week na de eerste bestelling, was de trainingsbroek afgeprijsd met €5,50. Als consument heb je 100dgn retour recht. Dus de duurste betaalde trainingsbroek geretourneerd. Geld terug ontvangen, wel het afgeprijsde bedrag ontvangen. Mail verstuurd naar Zalando dat ik geen volledig bedrag heb ontvangen. Het verschil van €5,50 wil ik graag gestort hebben op mijn rekening. Na 2x mail contact te hebben gehad met de klantenservice, wordt mij gevraagd om een verklarings retourformulier in te vullen, retourbewijs, foto retour broek en betaling etc. zo gezegd, zo gedaan. Kreeg ik daarop een mail terug na alle stukken te hebben gemaild, dat zij dit niet in behandeling kunnen nemen, omdat mijn ID ontbreek. Hoe nog meer moet ik mij bewijzen.

.pfffff.hoofdpijn.

Ik laat het hier niet bij zitten, en schakel de Europese consumenten centrum in.

Zo ga niet om met klanten, is absurd

Hanny
17-11-2021

Zalando is zeer onbetrouwbaar en klantonvriendelijk. Mijn bestelling werd niet bezorgd door DHL. Waarom? Vervolgens heeft het dagen in het Sorteercentrum van DHL gelegen. Hierover heb ik verschillende malen contact gezocht met de klantenservice van Zalando. Alles wat ik kreeg was geen of onduidelijk antwoorden en een annulering van mijn bestelling. Geen bestelling maar wel het advies om het artikel opnieuw te bestellen. Als ik het artikel opnieuw zou bestellen zou heel veel meer moeten betalen. Zo kan ik ook winst. goed gedaan Zalando!

Fleur
13-11-2021

Een groene trui voor mannen besteld met fast delivery. Ik heb een totaal verkeerd item gekregen (dames shirt paars en heel ander merk). Geen compensatie niks. “Gewoon opnieuw bestellen”. Het item is nu te laat als cadeau. Erg slechte service, ik ga hier nooit meer bestellen!