Zalando.nl reviews

2.6

Hanny
17-11-2021

Zalando is zeer onbetrouwbaar en klantonvriendelijk. Mijn bestelling werd niet bezorgd door DHL. Waarom? Vervolgens heeft het dagen in het Sorteercentrum van DHL gelegen. Hierover heb ik verschillende malen contact gezocht met de klantenservice van Zalando. Alles wat ik kreeg was geen of onduidelijk antwoorden en een annulering van mijn bestelling. Geen bestelling maar wel het advies om het artikel opnieuw te bestellen. Als ik het artikel opnieuw zou bestellen zou heel veel meer moeten betalen. Zo kan ik ook winst. goed gedaan Zalando!

Fleur
13-11-2021

Een groene trui voor mannen besteld met fast delivery. Ik heb een totaal verkeerd item gekregen (dames shirt paars en heel ander merk). Geen compensatie niks. “Gewoon opnieuw bestellen”. Het item is nu te laat als cadeau. Erg slechte service, ik ga hier nooit meer bestellen!

Kenneth
12-11-2021

Pakket onvolledig gekregen, krijg je mail dat ze geen terugbetaling kunnen doen van de goederen omdat volgens hen alles correct is verlopen.

Bestellingnummer: 11003071099163

2 paar schoenen en een broek niet gekregen. Ik ga niks betalen wat niet in het pakket zit.

Hacet
30-10-2021

Waardeloos bedrijf! Bestel hier niets! Mijn bestelling heb ik geplaatst 3 weken terug! Dhl heeft melding gedaan van post bezorgd! Ik heb gelijk zalando gebeld dat ik niks heb ontvangen! Ze nemen je niet serieus! Ik heb gezegd ik wil mijn broeken of geld terug! Ze doen ook nog is moeilijk om geld terug te storten! Ik moet papieren in vullen om mijn gelijk te krijgen?!? Zo ga je niet om met je klanten! Ik bestel liever bij h&m of zara! Dan ontvang ik wel mijn kleren en als er iets mis gaat bij verzending lossen ze het gelijk voor je op!

Kelly
30-10-2021

Bestel hier nooit iets. Vreselijk onvriendelinke klantenservice die heel slecht bereikbaar is en zeer onvriendelijk. Reageer je binnen 1 minuut is het niet snel genoeg volgens Selman. Levertijd is langer dan aangegeven, melden ze jou pas als het pakket al te laat is. Ik vind dit geen service. Bestel hetzelfde product bij bol.com of zelfs wish. Zelfs wish heeft een betere klantenservice.

22-10-2021

Ik bestel hier al jaren, altijd goede ervaringen mee. Chatten middels klantenservice gaat prima. Bestelling tot moment van aflevering gaat soms wat traag. Pre owned kleding versturen en dan jou Zalando cadeaubon krijgen gaat helaas wat traag ik wacht imiddels meer dan 2 weken .

Sebastiaan
16-10-2021

Ik heb een jas besteld en ik krijg de optie om deze met een versnelde levering te laten binnenkomen. Hier op staat duidelijk 15-10 16.30-21.30. wanneer ik vandaag kijk blijkt deze op de 16 geleverd te worden en staat het antwoord bij de veel gestelde vragen dat het 1 a 2 dagen kan duren. Wat een pure onzin is dat. Dat stond niet bij de betaling die ik heb gedaan. Zet dit er duidelijk bij! En wanneer je de klantenservice belt klinken ze ongeïnteresseerd. Wat een service zeg!

LiS
06-10-2021

Wat ik me afvraag en waarover ik niets kan terugvinden; waarom heeft Zalando nog steeds geen betaalfunctie in de app?!?! Iedere webshop-app heeft tegenwoordig deze functie. Deze vraag heb ik ook al een aantal keer gesteld via de App-store, bij de Zalando-app.

Wendy
01-10-2021

Recent leren zwarte sneakers van Nike besteld. Ik ontvang inderdaad zwarte sneakers maar die ogen heel anders. Ik heb hierover telefonisch en per e-mail contact opgenomen met Zalando. Bij hoog en bij laag houden ze vol dat ik de juiste sneakers heb ontvangen. Ze geven aan dat het vervelend is dat ik het idee heb dat ik de verkeerde schoenen heb ontvangen maar dat ik echt de juiste heb ontvangen. Ze hebben het zelfs nagekeken. Degene die ik heb ontvangen wijken op zeker 9 punten af en zijn echt een ander, goedkoper model. Uiteindelijk is er iemand die wel aangeeft dat het de verkeerde zijn. Waarom dit zo ingewikkeld moet zijn begrijp ik niet. Vervelende is dat ze de foto’s op de site niet gaan aanpassen en klanten na mij tegen hetzelfde probleem gaan aanlopen. Ik heb een kortingscode gekregen. Maar die ga ik niet gebruiken. Ik koop daar nooit meer wat. Het gaat mij ook niet om die kortingscode. Had gewoon normaal gecommuniceerd.

Barthe
27-09-2021

Overhemd besteld (cadeau af te leveren op een ander adres). Er wordt een spijkerbroek geleverd. Ik moet pakket ophalen bij de ontvanger van het cadeau en terugsturen. Jammer maar helaas. Bizarre service.

Salma
22-09-2021

Top service. Altijd snelle levering en goede producten voor een goede prijs.

1 keer contact moeten opnemen met de klantenservice en ik kreeg meteen een vriendelijke medewerker aan de lijn (geen wachttijd, en gewoon beschikbaar tot 00.00!). Daarna werd mijn klacht dezelfde avond nog opgelost! Ik heb nog nooit eerder zo’n goede klantenservice meegemaakt! Mijn complimenten!

LC
04-08-2021

Pakket kwijt

Een bestelling werd door een 'partner' verzorgd, die het afwijkend van de normale post.nl-verzending via een of andere obscure koerier liet bezorgen. Was niet thuis en het pakket werd gedumpt bij een nog obscuurder afgiftepunt - op 60(!) minuten lopen. Uiteraard heb ik het daar nooit opgehaald. Nu al maanden dreigbrieven van Zalando over mijn niet-betalen. Op mails wordt ijskoud niet gereageerd.

28-07-2021

Retourzendingen

Een hoop ellende met retourzendingen, blijf er als u blieft weg als u zich zelf veel ellende wilt besparen.

Georgio
25-07-2021

Slechte service, eerste keer dat ik hier bestel en gelijk zo’n slechte service.

Heb €500 aan spullen besteld en kwam er daarna achter dat ik een kortingscode van 20% (dit scheelt dus €100) kon gebruiken. Heb gebeld of dit kon en dit kon volgens de klantenservice van Zalando.

Ik hoefde alleen een mail te sturen. Volgens de mail blijkt dus dat dit niet kan. Ik voel me in de maling genomen en ik zal zeker alles retourneren als het binnen is zodat Zalando lekker 2x verzenden kwijt is voor niks.

Opnieuw bestellen MET de code kan dus ook niet aangezien de producten niet meer op voorraad zijn omdat IK de laatste producten heb.

Niet tevreden met dit bedrijf.

23-07-2021

Zwaar teleurgesteld in Zalando

Ik had een grotere bestelling gedaan, van zo'n 150 euro. Die moest ik meteen betalen, achteraf betalen was geen optie. Waarom niet is mij een raadsel aangezien ik niet voldoe aan de redenen om niet achteraf te mogen betalen en het bedrag is bij mijn weten ook niet te groot om dat niet te mogen. Vervolgens stuur ik bijna alle artikelen terug. Ik wacht nu (half juli) nog steeds op mijn geld. De retourzending is nl kwijtgeraakt bij Postnl. Dat is niet mijn schuld, dat is ook toegegeven door Zalando, ik zou mijn geld 'gewoon' terug krijgen. Nou, je wil niet wéten hoe moeilijk het is om je geld terug te krijgen. Steeds moet je andere dingen doorgeven, de ene medewerker zegt dit, de andere dat en ze zijn blijkbaar niet op de hoogte van alles. Er moet een rechtsverklaring ingevuld worden met alle artikelnummers die je terug hebt gestuurd. Maar 1 artikelnummer klopte niet en ik kon er met geen mogelijkheid achter komen wat dan het goede was, want er stond blijkbaar een verkeerd artikelnummer op de rekening. 16 mails en 8 telefoontjes later krijg ik dan eindelijk het goede nummer. Vervolgens komt een mail dat ik een kopie van mn ID kaart moet sturen. Wat niet eens mag volgens mij. Maar 'ik hoefde alleen de datum en mijn handtekening te scannen van dat ding'. Juist ja. Gedaan, want ook al ben ik het er niet mee eens, ik wil toch wel mijn geld terug hebben. Vervolgens komt een mail dat dat niet voldoende is, ook mijn naam moet zichtbaar zijn. Zucht.

Waarom ik niet achteraf mag betalen is me niet duidelijk geworden. Zalando-medewerkers weten dat ook niet en het is nergens na te kijken. Ik betaal altijd achteraf, óók en altijd bij Zalando, juist om dit soort ellende te voorkómen.

Zuhal
19-07-2021

Leugenaars , krijg mn geld niet terug

Al jaren zeer content geweest over zalando. Tot ik 1 van mijn bankkaarten had verloren en deze moest blokkeren door de bank.

Echter had ik ook paar artikelen geretourneerd en zalando moest deze terugstorten op die kaartnr.

Betaling bleef uit, na paar telefoontjes was de oorzaak gekend.

Hierop heb ik dan mijn iban nr moeten geven.

Hadden beloofd dat ik binnen paar dagen mijn geld ging terug krijgen en wat geduld moest hebben.

Wel sinds 24/6/21 zit ik nog steeds op mijn geld te wachten!

Sommige medewerkers leggen pardoes af als het hun niet aanstaat en als ze dan helpen moet je telkens keer op keer dezelfde gegevens terug doorgeven maar steeds geen betaling.

Ergste van al is dat ze zelfs niet meer antwoorden op je mails en ze willen de slimme uithangen door mijn bestellingen te wissen op mijn account via google.

Helaas kunnen ze die van mijn app niet wissen dus heb alle bewijs!

Arno
06-07-2021

BESTEL HIER NIET

Bestelling op naam van mijn overleden moeder. Klantenservice gebeld dat ze helemaal niet kan bestellen. Ja we maken wel een aantekening meneer maar de rekening gaat wel oplopen door incassokosten. Echt de wereld op zijn kop. Ik gun het niemand maar als dit bedrijf toch eens failliet kan gaan dan stem ik voor. Laat de deurwaarder maar komen!

Anita
28-06-2021

Bestelling komt maar niet

Ik zit al 1 1/2 week te wachten op een bestelling die binnen 5 werkdagen in huis had moeten zijn.

Van alle artikelen slechts 1 artikel binnen, de rest staat op status 'wordt gepakt' . diverse keren via de chat contact gezocht maar die kunnen niks meer zeggen als dat jij in het scherm ziet. Klachtenlijn hebben ze niet .

Laatste keer dat wij wat besteld hebben daar . dik bedrag besteld maar service van lik-me-vestje

Andries
22-06-2021

Overhemd

Gewoon besteld ,betaald via Deal en na een paar dagen keurig thuisbezorgd gekregen. Tot dus ver geen problemen. Was m’n eerste bestelling

Mar
17-06-2021

Terug betaling

Zeer slechte ervaring, netjes terug gestuurd artikel, nu zit ik al meer dan 3 weken te wachten op terug betaling.

Ik zou zeggen , betaal altijd achteraf en niet met iDeal , want naar je geld kan je fluiten