Zalando.nl reviews

2.7

Nico
13-06-2021

Slecht bedrijf

Kleding besteld. Zou binnen vier dagen binnen zijn. Met een chatmedewerker contact gehad en die kan je niet meer vertellen als wat je in je account kan zien. Ze zijn te laat en er wordt ook niets in je account waar je je bestelde artikelen kan volgen verandert. Dit terwijl de datum van ontvangst al voorbij is. Eerste en laatse x dat ik hier iets besteld heb. Nu hoop ik dat ik nog ooit iets van mijn bestelde artikelen zie of mijn geld terug krijg. Ook heb ik een enquete die ik van zalando kreeg ingevuld, maar daar hoor je ook niets op. De bezem door dit bedrijf halen.

Marianne
11-06-2021

Geen betalingsmogelijkheden meer!

Ik bestel al meer dan 10 jaar bij zalando op rekening.

Ik heb deze altijd ruim op tijd betaald. Nooit problemen mee gehad.

Nu kan ik alleen nog maar bestellen en betalen met een creditcard die ik niet heb.

Al meerdere malen hierover gebeld en gemaild, maar ik krijg buiten de standaard antwoorden hier geen correct antwoord op.

Dit betekend dat ik op mijn account niets meer kan bestellen, en Zalando ook helemaal niets doet om dit probleem op te lossen.

Ook op Klacht.nl een review hierover geplaatst, en daar kreeg ik na twee dagen de mededeling dat Zalando niets met mijn klacht doet.

Wat een schandalige slechte klantenservice biedt dit bedrijf, zo ga je niet met je klanten om!

Erika
11-06-2021

Slecht retourbeleid

Soms zijn de verzendingen slecht, is de verpakking slecht. Ook heb ik al meegemaakt dat er bijvoorbeeld een onderdeel van het kledingstuk mist en/of kleding niet netjes aankomt. En dan proberen ze bij het terugsturen onder de terugbetaling uit te komen omdat ze jou hiervan beschuldigen. Wat moet je met een kleuren touwtje of een kledingstuk wat te klein is? Geeft ook wel aan dat er gewoon opzet in het spel zit bij Zalando. Dat was meteen de laatste keer dat ik daar heb besteld.

SC
05-06-2021

Vraagt om ID foto’s wanneer niet geoorloofd.

De webshop is fijn maar ik ben nu al meerdere keren benaderd door hun klantenservice om mijn ID gegevens op te sturen, na wat e-mailen en uitleg elke keer blijkt het achteraf dat het toch niet nodig was om mijn ID gegevens op te sturen.

Kortom, ze vragen vaak naar je ID als er iets mis is met een bestelling, zelfs op momenten waar het niet geoorloofd is.

Op het gebied van privacy is dit uiterst ernstig en is het voor mij ook de taak om dit te melden aan de juiste autoriteiten.

Ik maak mij zorgen om de mensen die niet zoals mij om uitleg vragen en dus wel ID gegevens hebben opgestuurd.

De klantenservice is ook erg verwarrend, bij elke reactie op de mail krijg je een andere medewerker.

Lajla
19-05-2021

Zalando is een top bedrijf

Met Zalando heb ik uitsluitend positieve ervaringen.Bestellen en betalen is probleemloos,de levering snel,de klantenservice correct en vriendelijk,het retourbeleid probleemloos.

Kelly
11-05-2021

! Je krijgt je geld gewoon niet terug!

4x succesvolle bestelling gedaan. Vervolgens doe ik een bestelling die wordt afgeschreven van me rekening, maar krijg geen bevestiging of geen order binnen. Ik bellen, kunnen niks vinden, weer bellen, nee u krijgt binnen 5 dagen geld terug, weer bellen kunnen niks vinden u heeft het geld gestort op een oude rekening van Zalando. Sorry oud rekeningnummer? Hoe moet ik via de app/ideal aan een oud rekeningnummer komen dan? Nu contact opnemen via me bank om me geld terug te kijken. Ongelooflijk rot service! En ze liegen dat ze barsten! Heb ze bewijs gestuurd dat alle voorgaande succesvolle orders/betalingen naar het zelfde rekeningnummer zijn gegaan en nog zeggen dat ik het verkeerd heb gestort. Hoe dom kan je zijn. Ze kennen hun eigen rekeningnummer niet eens en ze liegen!

Mariëlle
23-04-2021

Slechte sevices

Geregeld bij zalando besteld. Maar de laatste keer drie artikelen besteld alle 3 apart geleverd. 2 artikelen geleverd het 3e artikel zou geleverd zijn maar bij het afgif punt van post.nl tot 2x toe niet kunnen vinden. Op de app stond een paar dagen later dat het terug was gestuurd door het post.nl punt. Zalando hierover geinformeerd. Zij dan het bedrag in mindering brengen. Tot 2x herinneringen gekregen. Telkens contact met zalando het pakket zou volgens hen vermist zijn. Zalando gaf zelfs een kortingsbon voor het ongemak en zij zouden het bedrag in mindering brengen. Nu kreeg ik tot mijn verbazing een nota van de incasso. Ik dacht dat zalando alles geregeld had dus niet gelukkig had ik alls bewaard wat ze gemailt hadden. Maar dan zijn ze niet thuis als ze een fout maken. Moest de rekening gewoon betalen. Hartelijk bedankt zalando voor je goede services dus absulut NIET.

Fee
14-04-2021

Onvriendelijk klant gedrag

In korte tijd 3 verschillende bestellingen gedaan , uit de sale, diverse artikelen terug gestuurd maar ook een aantal gehouden, nota's voldaan maar dus blijkbaar 1 artikel vergeten te betalen, geen herinnering ontvangen (zalando zegt nu vast in de spam, maar alle mail van zalando komt gewoon in mijn inbox. gevold incassobureau erop met extra kosten a 40,- in eerste instantie begreep ik niet eens waar het van was, uitgezocht en helaas inderdaad 1 jurkje (sale) vergeten te betalen, uitgelegd, bewijs van overige betalingen, jurkje direct betaald maar die kosten blijven staan, incassobureau meerdere malen benaderd uitgelegd, zalando benaderd uitgelegd maar wordt niks mee gedaan, ben er klaar mee de kosten zijn duurder dan het hele jurkje bij elkaar. ze snappen toch zelf ook wel dat dit geen opzet is want dan had ik niks betaald als het wel zo zou zijn. echt wat een butt service

Anja
11-04-2021

Nooit meer iets bestellen

Een bestelling van 160 euro gedaan. Vervolgens een pakketje van iemand anders ontvangen! Één tshirtje ontvangen van een ander en deze mag ik wel even terug sturen. Maar zelf niets ontvangen ook geen centen terug! Nooit maar ook nooit meer bestel ik daar. Zoveel gemaild. Maar krijg geen normaal antwoord terug.

Godelieve
10-04-2021

Betalingen

Ik ontvang al maanden mails voor onbetaalde facturen. Heb al meermaals, via verschillende kanalen, de bewijsstukken van betaling voorgelegd, doch ze blijven hardnekkig volhouden. Het incassobureau doet zelfs de moeite niet om mijn mails te lezen. Ze blijven steeds hun zelfde dreigmail sturen zonder Zalando te vragen om dit uit te spitten. Het lijkt wel een straatje zonder einde. Was jarenlang trouwe Zalando klant die steeds onmiddellijk betaalde, maar mij zijn ze definitief kwijt als klant. Zijn er nog klanten met dergelijke ervaringen?

Annie
31-03-2021

NIET GELEVERD ZALANDO

Broek besteld op voorhand € 50,= betalen. Volgens post nl afgeleverd. Artikel is niet afgeleverd en nu ligt bewijslast bij de klant. Nooit meer een bestelling bij zalando!

Kan nu gaan wachten 14 dagen op mijn artikel of geld terug. Goed voor mekaar bij zalando

ML
30-03-2021

Meer dan 10 dagen op pakket gewacht, blijkt niet geleverd te worden.

Twee keer gebeld over een pakket dat niet bezorgd is maar wel geruime tijd als verzonden in mijn account stond. Geen enkele communicatie hierover gekregen dus zelf maar actie ondernomen.

Eerst werd mij gezegd te wachten, het pakker zou heus wel komen. Na twee dagen weer gebeld. Pakket wordt niet geleverd, bestelling wordt geannuleerd.

Zalando doet geen enkele moeite om fout te herstellen, informeert mij niet en als ik bel krijg ik personeel aan de lijn dat nog moet leren wat klantvriendelijkheid betekent. Slecht zeg.

Hannah
24-03-2021

Oneerlijke service

Ik shop dolgraag bij Zalando, maar ik heb nu al twee keer helaas een missend pakket gehad waarbij ik beide keren gewoon heb moeten betalen. De eerste keer ging het om diefstal en hierin kon ik de keuze begrijpen ondanks dat mij een terugbetaling was beloofd heb ik dit netjes betaald. Dit keer, de 2e keer hebben meerdere mensen op locatie kunnen bevestigen dat DPD niet is geweest en geen pakket heeft afgeleverd! Zalando houd vast een een vage krabbel die is gezet bij het bewijs van DPD wat naar mijn mening niks uitsluit! Ik mag dus weer fluiten naar mijn centen en vind dit absoluut ver van oke! Ik heb meerdere malen geprobeerd in gesprek te gaan om hierover te praten, maar word gewoon verwezen om aangifte te doen terwijl er helemaal niks duid op diefstal. Voorderest kan ik service, of terugbetaling vergeten. Bedankt Zalando. Genoeg pakketen gaan wel goed, maar dat jullie zo een situatie niet eens willen oplossen, maar gewoon wegschuiven vind ik onklantvriendelijk tot de max.

09-03-2021

Jordan 1

Hele slechte zaak Zalando, als je maar zo beperkte voorraad hebt verkoop het dan niet, je krijgt als klant dan geen eerlijke kans, en jullie houden je absoluut niet aan wat jullie beloven, herinneringsmail als het online zou komen moet ik nu nog binnen krijgen , en 9 uur online niet dus, en zal er bovenop en toen ze online kwamen en ik direct bestelde kreeg ik ze niet in de winkelmand en ja hoor UITVERKOCHT!

Marijke
07-03-2021

Een 1 is nog te hoog

Mijn pakket is verdwenen bij het afhaalpunt ( Jumbo) toen ik het kwam ophalen was het onvindbaar. Ik heb van te voren betaald. Na veel heen en weer gemail , waarbij ik moest bewijzen dat ik niks verkeerds heb gedaan nog steeds geen oplossing. Nu 6 weken later geen pakket en geen geld terug. Belachelijk slecht bedrijf. Nooit bestel ik hier meer.

Mike
06-03-2021

Onbeschoft

Geen ster waard. Ze leveren beschadigde artikelen en als je een defect meld inclusief foto's krijg je te horen dat ze niks kunnen doen en gewoon moet betalen. De agressieve toon van klantenservice medewerkers en het uitlachen en bedreigen naar de klant slaat alles. Een onbeschoft en asociaal bedrijf die oplicht en vrij crimineel gedrag vertoond en waar ik geen klant meer van wilt zijn

Lana
04-03-2021

Onterecht incassobureau voor retourzending

Ik heb afgelopen week een aanmaning van een incassobureau vanuit Zalando ontvangen, terwijl ik twee paar schoenen uit deze order retour gestuurd had en de resterende order ook direct heb betaald. Ik heb zelfs toen al in de betaling vermeld dat ik 2 paar retour gestuurd heb. De hele week ben ik al met man en macht bezig om te achterhalen waar de verzonden schoenen zijn gebleven, aangezien mijn verzendbewijs onvindbaar is. Gisteren heb ik van ellende het incassobureau maar betaald. Want via jullie en via Clarks zelf werd ik totaal niet geholpen met het opsporen van het pakketje. Krijg ik vandaag ineens het bericht dat de schoenen retour zijn gekomen bij jullie. Hoe kan dit jongens. Hoe kunnen die schoenen zo lang “kwijt” zijn. Ik krijg een incassobureau op m’n dak, terwijl jullie per wet verplicht zijn om mij eerst schriftelijk op de hoogte te stellen van mijn verzuim om te betalen. Lijkt me ook nogal logisch, een e-mailtje belandt nogal snel in de spam folder, zeker in deze tijden met al die oplichtingspraktijken. Fijn dat die €50 van de schoenen teruggestort worden, maar ik zit nog steeds met €40,- aan incassokosten die onterecht zijn. Want de schoenen zijn nog voor het voldoen van de rekening dus vóór 5 februari retour gestuurd. En als ik de rest van de rekening netjes heb voldaan, de retouren lang lang lang voor de overzetting naar het incassobureau heb teruggestuurd. Dan ga ik er vanuit dat ik aan mijn verplichtingen heb voldaan. Indien dat niet zo is, heb ik een telefoonnummer en een postadres, waar ook de pakketjes op aangekomen en dan zou het op z’n minst zo netjes zijn - en bij wet verplicht - om mij hiervan per post op de hoogte te brengen. Ik eis dus dat de incassokosten gecompenseerd worden.

Anaatasia
04-03-2021

Slechte service.pakket kwijt.

Pakket kwijt, tig keer gebeld. Stuur je naar kastje naar de muur. Slechte service .ze lullen maar wat.

Ekrem
27-02-2021

Misleidend artikel omschrijving

Uitgegaan van artikelomschrijving. Het artikel is een hoodie met rits conform de omschrijving. Helaas is gebleken dat het artikel GEEN rits heeft bij ontvangst. Nu begrijp ik wel dat het artikel gratis retour te sturen is. Klantenservice geeft ook alleen dit aan en verder niets. Mijn laatste bestelling bij Zalando in ieder geval. Kost mij als klant teveel moeite!

Diederik
18-02-2021

Geen klantenservice

Prima webshop tot er iets misgaat. Inflexibel