Zalando.nl reviews

2.8

Femke
04-02-2021

Heel erg positief!

Ik ben vaste klant bij Zalando en dat is niet voor niets! Veel keuze qua kleding, goede prijzen, aandacht voor duurzaamheid en de service is buitengewoon goed. Het retourneren wordt zo gemakkelijk gemaakt; het retourlabel is al geprint als sticker en op de zak waarin de kleding zit, zit al een plakstrip. Nergens anders ben ik zulke goede service tegengekomen, ik bestel dan ook bijna alleen nog maar bij Zalando!

Nina
02-02-2021

Bestelling nooit aangekomen

Een bestelling gedaan bij zalando die nooit is aangekomen.

Wanneer zalando een fout maakt ben JIJ de persoon die het moet oplossen door een rechtsverklaring in te vullen en zelfs je ID kaart te sturen om je geld terug te kunnen krijgen.

Heb nu al 5 van die verklaringen ingevuld en elke keer is het niet goed. Terwijl ik in de mail duidelijk heb aangegeven dat de bestelling niet is aangekomen en ook niet via postNL is verstuurd.

Fani
02-02-2021

Artikelen defect en kapot opgestuurd

Artikelen worden defect , gedragen of zelfs kapot opgestuurd! Al helemaal als je ziet via track and trace dat ze vanuit Zalando Retouren Waalwijk worden verstuurd! Vaak is dan een maat goedkoper dan een ander, maar dat komt omdat het vaak defect/gedragen is geweest. Ook betaal je een lange afstanden fee nu, voor iets wat gewoon vanuit NL wordt verstuurd. Laatst had ik een super dure bril van Versace nieuwe collectie gekocht wat gek genoeg met veel korting te koop was bij zalando. Normaal gebeurt dat nooit voor nieuwe collectie. Bij ontvangst zat er letterlijk LIJM bij de glazen van de bril. Je wordt misleid door de korting en goedkopere prijzen. Super slechte webshop. Producten worden niet eerst gecontroleerd voordat ze worden opgestuurd. Slechte management, klantenservice en kwaliteitscontroles! De reviews liegen echt niet!

Danielle
26-01-2021

Verplicht Creditcard

Zalando heeft alle betaalopties weggehaald behalve Creditcard. Dus als ik nu bij hun wil bestellen moet ik verplicht een Creditcard kopen. Dus zij stoten zelf hun klanten af! Ik dacht dat bedrijven altijd wilde verdienen?!

Dee
21-01-2021

Als trouwe klant aan de kant gezet. (alweer).

Ik zie dat meerdere Zalando klanten hier mee kampen. Ook hoor ik van veel mensen dat het Zalando het niks kan schelen. (na mijn ervaring heb ik dat idee ook).

Het betreft de optie achteraf betalen. Die is weg. Al een jaar op mijn account. Nu sinds 2 maanden ook op mijn relatief nieuwe account. Ik gok dat het te maken heeft met het retouren van items. (Dat is nl erg duur voor bedrijven). Als je dat te vaak doet haalt Zalando (denk ik) de optie: achteraf betalen van je account af. Maar dit heb ik niet gehoord van een medewerker. (Die leggen namelijk niks uit). De klantenservice is inderdaad heel erg slecht. Ze schuiven problemen van zich af. Het is altijd de schuld van de trouwe klant.

Erg teleurstellend. Ik raad de webshop daarom ook zeker aan niemand meer aan

NSS
19-01-2021

Achterlijke medewerkers

Medewerkers leggen alle problemen bij klanten neer

Kaylie
18-01-2021

Zalando, jullie gaan VRESELIJK met jullie klanten om

Wat een VRESELIJKE klantenservice hebben jullie, Zalando! Dat mag iedereen weten!

Op 5 NOV (!) contact gehad over mijn defecte Dr. Martens. Ze hebben mij beloofd dat ik nieuwe zou krijgen (dit moest overigens wel hetzelfde model zijn), ik mocht dan nieuwe bestellen en ik zou het bedrag dan 'netjes' teruggestort krijgen op mijn rekening. Maar hier komt het: MIJN oude teruggestuurd, maar het model is niet meer op voorraad, dus NOG STEEDS geen nieuwe gekregen! Ik heb aangegeven het absoluut niet erg te vinden een ander model uit te kiezen, maar nee. dat is allemaal niet mogelijk, het MOET dezelfde zijn! Ik hang al 2,5 maand - minstens 1 keer per week aan de telefoon, met de vraag of ze dit nou eens netjes gaan afhandelen met mij, maar kunnen niks doen en moet wachten op een 'seintje in de mail', ja hoor. Ze durven niet eerlijk te zeggen dat het model gewoon nooit meer zal komen en houden mij al 2,5 maand aan het lijntje zodat ze mij nooit nieuwe hoeven te geven! Wel MIJN schoenen in genomen, maar nieuwe 'kunnen' ze niet leveren. Wat een oplichterij en ronduit ASOCIAAL! Als ik dit had geweten., had ik liever mijn schoenen gehouden en naar de schoenmaker gebracht, dan had ik mijn favoriete schoenen nog gehad. Zalando, wat gaan jullie slecht met jullie klanten om BAH! Allen, wees gewaarschuwd voor dit bedrijf!

Mayen
16-01-2021

Klantenservice legt probleem bij de klant neer

Mijn laatste bestelling heb ik nooit ontvangen door een fout van Zalando. Wanneer ik contact opnam met hun klantenservice kreeg ik te horen dat zij er niks aan konden doen en dat ik op nieuw moest bestellen. Jammer dat het over laatste artikelen ging, dus ik moest de site in de gaten houden. Overgestapte naar een meer fatsoenlijke webshop dus. ANYTHING but Zalando!

Stijn
02-01-2021

Jarenlang trouwe klant, Zalando negeert

Sinds twee maanden kan ik niet meer bestellen op Zalando. Wanneer ik een bestelling wil plaatsen kan ik alleen nog maar met creditcard betalen. Jarenlang bestel ik al meerdere keren per jaar en ik heb altijd met IDEAL of op rekening betaald. Zodra ik het artikel ontving heb ik altijd de producten betaald die ik wilde houden. Er is nooit sprake geweest van een betaalachterstand oid. Ineens was er in mijn account geen optie tot bestellen of betalen meer voor mij. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice en die weten me steeds niks te vertellen waarom dit is. De hele tijd vaag aan de telefoon, en ze zouden het uitzoeken. Nou ik hoor steeds niks. Dit is echt niet hoe je omgaat met klanten die al jarenlang trouw bestellen. Ik baal hier dan ook ontzetten van. Zalando hoe kan dit?

Annemieke
21-12-2020

Goed geregeld

Helemaal geweldig, rustig thuis shoppen, passen en wat je niet past retour sturen.

Gisteren (ja op zondag) nog schoenen voor mijn dochter binnen gekregen, snelle levering in deze tijd!

17-12-2020

Irritante en Ongeschikte Modellen Op Website

Ik blijf me irriteren aan lelijke, irritante en ongeschikte modellen op de website van Zalando.

De kleding past en staat de meesten totaal niet. Wat is er toch gebeurd?

An
13-12-2020

Krijg mijn geld niet terug!

Ben hier al 2 maanden mee bezig. Cadeaubon gekregen, laarsjes besteld en bijbetaald.

Laarsjes paste niet. Krijg mijn geld niet retour. ze zeggen dat ze het hebben gestort (niet dus) en ook boeken ze het geld van de bon als tegoed? en dat trekken ze er ook nog eens af! heel slecht dit!

Smit
03-12-2020

Ik kan ineens niet meer achteraf betalen.

Ik ben al 15 jaar klant bij Zalando en kon altijd achteraf betalen. Best wel handig als je meerdere maten wil passen. Nu kan de optie achteraf betalen ineens niet meer. Het hoe en waarom kan je deels op de site lezen. Maar na een telefoontje aan de klantenservice met de vraag hoe het nou precies komt?En of de optie achteraf betalen er misschien ineens weer wel op komt net zoals het verdwenen was wist ze niet. Zij wist het ook niet en had geen idee waar ik dan terecht zou kunnen. Fijne klantenservice ?

Ruth
02-12-2020

If you want to buy something that never arrive your home, try it!

2/3 orders went to the wrong address. who will let it happens 3 time and they automatically returned the money, price has adjusted to higher price and I have to repurchase it. so forget it! Wasting of time using this platform! NOT RECOMMEND! I call the customer service when I noticed that they might deliver wrong address from the tracking email. However, super incompetent call center service told me that I am wrong and I have to wait. And now I will never ever touch this platform again!

26-11-2020

Legging kapot 5 x dragen slechte service

Sportlegging gekocht van 69 euro. Na 5 weken komt er bij het aantrekken een gat midden in mijn been. Niet bij een naad. Niets raars gedaan. Deze legging is maximaal 5 gedragen. Lijkt mij garantie. Zalando bied mij 41 euro aan. Op mijn bezwaar dst ik daar geen nieuwe broek voor kan kopen geen enkel reactie. Dus 5 keer dragen kost mij 29 euro. Je mag verwachten dat de leggingminimaal 6 maanden meegaat en dat is al aan de korte kant. Daarom laatste keer besteld bij Zalando. Keus uit winkels, ook online genoeg!

19-11-2020

Cyberdeals of nepdeals?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: "we voelen ons zwaar genaaid door zalando" en hun cyberweek. Grof misleidend om zo maar te zeggen. Wij hebben in onze favorieten ivy & oak double collar coat - ( normale prijs 234, 95 euro) mantel voor 128,95 euro bewaard! vandaag 19-11-2020 komt het grote moment zalando pakt groot uit met de cyberweek tot wel 70% korting. Natuurlijk begrijpen wij dat het mogelijk is om 70% korting te krijgen op een artikel, kan ook minder zijn. Geweldig zou je denken, alleen kost deze jas, jawel en het is een cyberdeal aanbieding nu in een keer 59.00 euro duurder, hij gaat van 45% korting naar 20% korting. Dat is toch wel een geweldige deal niet dan? dat het artikel wellicht niet goedkoper zouden worden hadden wij wel gedacht, maar geen 59 euro duurder omdat het een cyberdeal is :-(. Wij passen bij deze cyberdeals, kijken wel even verder en wachten rustig af. Als de kopers, de mensen nu al op zo een manier misleid worden, wat betekend dat voor de rest van de artikelen die jullie aanbieden met die geweldige "cyberdeals". Wij zijn het vertrouwen in zalando verloren.

Ab
15-11-2020

Jas gekocht labels verwijders weggegooid

Na 4 dagen toch spijt en wil jas terug sturen zonder labels die eraan hing. Nu accepteerd zolando na 4 dagen artikel niet voor terugbetaling behoorlijke miskoop en ik heb nog maatje groter besteld zoals werd beschreven. Ik wil artikel alsnog terugsturen en mijn geld alsnog ontvangen zonder label!. Slechte service van Zalando verder met Facebook en Twitter maken van slecht reclame dit kan je niet verkopen aan klachten 263, naar de prullenbak. na als artikel terug sturen WIL IK MIJN GELD terug! 10206090874805 bestelnummer nooit meer bestellen slechte service!

07-11-2020

Verkopen kapotte kleding

They sold me a ralph lauren sweater (100 euro) with a hole in it! now, even after sending them photos, they are giving me a hard time to return it, telling me i need to visit family or friends to print a returrn label: what a great advice during a lockdown! zalando is clearly all about customer service, safety and following the law! this company is a big joke, selling broken clothes as 'new'. Zalando if you are reading this: you are a joke and i will expose you through this review all over the web.

Ilse
28-10-2020

Zeer slechte service

Zeer ontevreden!

Een blouse besteld vol met gaatjes!

Klacht ingediend! Krijg 30% aangeboden als ik hem wil houden. uiteraard ga ik niet met een blouse vol gaatjes lopen! Als ik mijn geld terug wil moet ik het naar Duitsland opsturen naar de externe verkoper. Dat duurt 14 dagen, want het gaat via een externe verkoper? Wat een slechte service!

Xander
28-10-2020

Pakket word niet geleverd

Op de webiste staat dat zalando hun bestelling binnen 4 werkdagen levert, echter bijna 10 dagen later is mijn pakket nog steeds niet verzonden. Schande!