Zallo.nl7 ervaringen

Nik
Nik
07-01-2021

Heeeele lange levertijd en een product dat niet werkt.

Maanden gewacht tot besteld artikel binnen kwam.
Een goedje om verweerde bumpers te hestellen. Bijna 4 maanden gewacht. Meerdere malen gemaild maar geen reactie.
Product binnen gekregen. Werk absoluut niet zoals er wordt gezegd. En dat voor 20€.
Contact opgenomen maar uiteraard geven ze niet thuis. Nu werk de website ook niet meer? Wat een oplichterij!

Karel
01-11-2020

Nepbedrijf!

Iets voor mijn auto besteld in juni. Zou in 2 weken geleverd worden, maar tot nu toe niets ontvangen. Wel een zg Track en Trace van een China Post bedrijf gehad, maar dat is een nog grotere klucht. Pakket gaat van links naar rechts in China. Wel mijn geld geïnd maar leveren: ho maar. Reageren helemaal niet op mails. Grote oplichters bende! Bestel hier nooit iets aub.

Marian
27-10-2020

25 juli iets besteld voor de auto nog steeds niets ontvangen na diverse mailtjes.
Een aanbieding die 2 weken geleden er weer stond?
Zeer slechte ervaring!

Ina
26-10-2020

Nepartikel

Bij Zallo 3 fantastic ballons besteld die je met water zou kunnen vullen en waar je zelfs op kan liggen. Maar ik kreeg 1 klein ballonnetje toegestuurd. Dit heb ik direct teruggestuurd en 3x gevraagd mijn geld terug te belalen maar ze reageren niet. Doe geen zaken met Zallo!

Johan
21-10-2020

Bestelling spul voor auto

Iets besteld voor mijn auto,begin sept.besteld en niks gekregen, mail ook gestuurd,maar geen reactie,dus bij mij weten ook oplichters 1ste klasse

Jurgen
Jurgen
06-10-2020

Levert niks

Bestelling gedaan betaald niks gelevert en reageren niet op mails

Roy
01-10-2020

Zallo.nl levert helemaal niets

Website is uit de lucht gehaald.
Grote oplichterij.

Welk cijfer geef jij Zallo.nl?