ZEKUR reviews

Eelco
08-02-2019

Ook maanden bezig om op te zeggen nadat ze binnen een maand klant zijn al met een premieverhoging kwamen . opgezegd maar wel afschrijven , dat gaat gewoon lekker door . dan maar storneren .gevolg aanmaningen. nooit klant worden!

Ramon
04-02-2019

Klantenservice onbereikbaar!

Ik wacht al weken op een bevestiging van ZEKUR ivm opzeggen autoverzekering. Meerdere berichten via de website ingestuurd, meerdere emails gestuurd via het info adres, wel steeds een bevestiging van ontvangst maar inmiddels 5 weken later en nog steeds helemaal niets terug gehoord. Ook meermaals geprobeerd te bellen maar wat je steeds te horen krijgt is dat er nog meer dan 5 wachtenden zijn, en dat voor meer dan 10 min. Dus steeds maar weer opgelegd. Inmiddels ben ik verzekerd bij een andere verzekeraar maar de betalingsherinneringen voor premies die je niet meer verschuldigd bent ontvang je dan weer wel van ZEKUR. Wat zijn ze bij ZEKUR toch aan het doen? In ieder geval geen klanten voorzien van service. Na 5 weken en meerdere berichten helemaal nog geen reactie plaatst ZEKUR in de top 3 van mijn slechte klantenservice ervaringen ooit. Goed gedaan ZEKUR, ga zo door!”

01-02-2019

Communicatie onmogelijk

Oktober 2018 een autoverzekering afgesloten; alles prima.

December 2018 een vraag gesteld over mijn schadevrije jaren die ineens naar beneden bijgesteld werden. Dit wilde ik telefonisch doen, maar omdat ik niet zo snel iemand aan de lijn kreeg, toch maar via e-mail gedaan (dat stellen ze zelf ook steeds voor).

Op deze vraag heb ik nooit reactie gehad. Wel kreeg ik de dag voor kerst de melding dat mijn premie per 1 januari verhoogd zou worden.

Ik was op vakantie, dus bij terugkomst (7 jan) gelijk weer gemaild, omdat ik daar niet mee akkoord kan gaan en dat ik nog op antwoord van mijn eerdere vraag zit te wachten (door die schadevrije jaren aan te passen ging de premie al ca. €70 omhoog).

Wegens uiterste onvrede heb ik ook gelijk de verzekering opgezegd en incasso geblokkeerd.

Inmiddels, februari 2019, heb ik nog op geen van mijn berichten reactie gehad, maar ontvang nog wel aanmaningen voor de opgezegde verzekering.

Telefonisch kom ik er steeds niet door, helaas heb ik geen telefoonabonnement met eindeloos veel belminuten. Ik ben wel blij dat ik in januari de incasso al geblokkeerd had.

Geen onZekur meer voor mij.

Rick

Lange wachttijden klantenservice

Vandaag gebeld, 32 minuten in de wachtrij gestaan, op het moment dat ik eindelijk te woord werd gestaan werd mij verteld dat ik toch even een ander nummer moest bellen.….

de verzekering op zichzelf nog geen problemen mee gehad, maar misschien moeten ze wat meer telefonisten aan het werk zetten dan 1.

Niels

Klantenservice niet bereikbaar

Ben nu al 2 dagen aan het bellen en heb steeds meer dan 5 wachtende voor me .

bij elkaar al meer dan 3 uur aan het bellen , gewoon asociaal.

en op email reageren ze ook niet.

fijn om klant te zijn bij zekur

Waardeloze (onbereikbare) klantenservice

Per januari is mijn autoverzekering premie met 17,- verhoogd. Sindsdien probeer ik mijn verzekering bij Zekur op te zeggen zonder succes. Nooit antwoord gehad op mailverzoek. Vervolgens per telefoon uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die het ging regelen. Volgens haar zou ik per mail een bevestiging krijgen, deze heb ik nooit ontvangen. Probeer nu tevergeefs weer de klantenservice te bereiken maar er zijn permanent 5 wachtende voor me en heb nog niemand aan de lijn gekregen. Conclusie: een dikke 1 voor de klantenservice

Sander

Waardeloos onbereikbaar bedrijf

Net als zovele gemerkt hebben heeft ZEKUR per 1 januari de premie verhoogd met meer dan € 10,- zonder iets te melden! Direct mijn verzekering opgezegd op 7 januari.

Wat denk je? Tóch een factuur van € 30,-!

Bellen heeft geen zin, er is standaard een wachtrij van 4 personen, verbinding werd zelfs verbroken vanuit hun kant na 15 minuten.

Wat helpt wel? in CAPSLOCK een boos bericht via Facebook sturen. Binnen anderhalf uur werd ik teruggebeld.

Wat zei mevrouw? "Ow ja, ik zie inderdaad dat dit al op 7 januari stopgezet had moeten worden, en u heeft ook de betaling teruggevorderd, dat is goed. Dan beëindig ik nu de verzekering."

WTF! blijkbaar weet ZEKUR dondersgoed wat er aan de hand is maar doen ze er niets aan.

Daarbij staat op de eindpolis dat de premie 20,- is maar er wordt 30,- afgeschreven? HUH?

Lang verhaal kort: WAARDELOOS!

Ga snel naar een andere verzekeraar!

Niet doen

Net zoals velen op deze site heb ik mijn auto verzekering na een aankondig van premie verhoging direct beeindigd, Helaas blijven ze premie afschrijven reageren nergens op ook niet op de telefoon je staat tijden in de wacht zelden tot nooit zo'n slechte klantenbehandeling meegemaakt.

C-rel1986
31-01-2019

Reageren alleen als jij ze niet betaald

Toevallig mijn autoverzekering laten storneren, aangezien ik vorige week heb opgezegd en dus geen nieuwe maand ga betalen. Op mijn opzegging krijg ik geen gehoor, maar kunnen zij geen geld innen, dan mailen ze gelijk. BIJZONDER!

Vesa
28-01-2019

Easy to sign-up, hard to get rid of

Do not sign up with them. After their most recent one-sided notice (sent 24.Dec.18) to raise car insurance prices as of 1.Jan, of course payments go through even after replied to resign with immediate effect 26.Dec.18. No responses to email sent then, nor 4.Jan.19 on asking why no response and still money deducted. Then decided to send paper letter to resign as well. But only getting reprimands a week later to pay as no money paid? Now 28.Jan.19 no response to any emails, but again monthly payment deducted, and no reaction to any communication channel used so far.

Demi

Amateuristische bende

In december hebben ze de autoverzekering met meer dan 15 euro per maand verhoogd. Dit hebben ze afgeschreven op 9 januari. Ik heb toen contact opgenomen met ze waarbij ik meer dan 20 minuten in de wacht heb gestaan. Ik heb direct mijn autoverzekering opgezegd per 31 januari. Vervolgens schrijven ze op 28 januari wederom hetzelfde bedrag af. Geen idee waarom. Ik probeer wederom contact met ze op te nemen en sta ik WEER 35 minuten in de wacht. Eenmaal contact blijkt dat ze verlaat zijn met het verwerken van de e-mails en dus ook met de opzeggingen. Ik sta hier echt van te kijken en vind het bijzonder amateuristisch. Waardeloos, belachelijk. Sluit hier alsjeblieft niets af, zorgt alleen maar voor ellende. Ik dacht ik ga eens even een recensie schrijven en zie dat half Nederland geen goed woord over deze verzekeringsmaatschappij heeft te zeggen. Ik zeg: weg ermee!

Thea

Autoverzekering

Zekur reageert niet op mijn emails over de opzegging van mijn autoverzekering. Inmiddels hebben ze al onterecht 2 maanden afgeschreven van mijn rekening.

Verzeker je nooit bij deze partij!

Ermi
27-01-2019

Slechte autoverzekering

Autoverzekering Zekur: Ze reageren niet bij klachten. Dreigen met incasso en boetes terwijl je geen autoverzekering meer bij hen hebt. Slordige administratie hebben ze. Verhogen zomaar een kleine week van tevoren de autoverzekering zonder dat je de kans hebt om het op tijd te laten stoppen en verder te zoeken naar een andere autoverzekering. Kosten bellen is veel aangezien er een lange wachtrij is en moeilijk te verstaanbaar medewerkers. Microfoon staat te zacht aan.

Michiel
25-01-2019

Totaal onbereikbaar

Opeens werden mijn schade vrije jaren zonder enige waarschuwing terug gedraaid. Hiervoor heb ik in een maand tijd drie mails gestuurd en een Facebook bericht achter gelaten, maar tot op heden heb ik nog steeds geen reactie gehad.

Remko
25-01-2019

Stiekem en slecht

Snel na afsluiting wordt de premie verhoogd, teveel geïnd geld wordt niet teruggestort, opzegging wordt niet bevestigd, bereikbaarheid is nihil. Afrader!

Giovanni
22-01-2019

Belachelijk slecht

Belachelijk slechte service, moeilijk te bereiken en ondertussen loopt mn premie gwn door en eisen ze geld terwijl er al 2 keer is opgezegt, 1x dmv mail contact en 1x in contact op facebook met een medewerker.

Het gaat hier om een opzegging, zou online dus al 2x moeten zijn verwerkt maar blijkbaar is dat erg moeilijk. Dan bel je en hang je een uur in de wacht, letterlijk, gem. is 45 min maar het kan ook zo zijn zoals bij mij vandaag een uur in de wacht en dan alsnog niemand te spreken krijgen.

Zoek even verder, slechter af kun je namelijk niet zijn als bij ZEKUR.

21-01-2019

Vreselijke partij!

Ben je op 8 december aangesloten bij deze partij omdat ze een leuke prijs aanbieden, krijg je op 24 december een mail met een prijsverhoging van 15 euro! Probeer je dit op te zeggen, krijg je geen reactie. Moet je zelf weer bellen en wordt het met terugwerkende kracht doorgezet, maar zetten ze dit bij het RDW nog verder terug, waardoor geen andere verzekeringsmaatschappij mij nog wilt verzekeren omdat ik volgens het RDW al 16 dagen onverzekerd ben.

Vuile huigelijke partij. Niet 1 goed woord voor te zeggen.

Kvdn
17-01-2019

Ronduit waardeloos!

Uit het niets een premieverhoging ontvangen van bijna 50! procent. Reden volgens de brief: ze hebben een slecht jaar gehad.

Zo snel als de verzekering was afgesloten, zo snel moest hij ook weer opgezegd worden. Dat liep echter anders. Op opzeggingen krijg je geen reactie en als je belt hang je ruim 20 minuten in de wacht. Als je geluk hebt wordt er opgenomen waarna binnen een halve seconde de verbinding wordt verbroken, het klinkt alsof ze direct de hoorn er op gooien. Gelukkig gebeurt dit niet 1, niet 2, maar talloze keren. Kortom, je bent letterlijk vele uren verder voordat je hebt opgezegd. De 2 weken dat je dubbel verzekerd bent krijg je uiteraard niet terug.

Tot overmaat van ramp passen ze ook nog even je schadevrije jaren aan. Waren dat er 5 bij aanvang, is het er plotseling 1 bij afronden. Dit terwijl ik geen schade heb gereden.

Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n slechte dienstverlener meegemaakt!

15-01-2019

Opzeggen. na drie mails nog geen antwoord.Dieven

Op 31 januari verzerking opgezegd. Drie mails geschreven. Geen reactie op 2 januari toch geld afgeschreven van rekening terwijl auto al elders is verzekerd.

Dit zijn dieven

Fred
14-01-2019

Het riekt naar.

ZZP aansprakelijkheidsverzekering aangevraagd. De premie kwam uit op 15.13 euro volgens de aanvraagprocedure op de site. Op de polis die ik de volgende dag mocht ontvangen bleek dit opeens 21.18 euro te zijn! Daar krijg ik dus een heel vieze smaak van in de mond. Als je vervolgens een mail stuurt krijg je een standaard bericht terug dat er gestreefd wordt jouw mail binnen 5 - 10 werk-dagen te behandelen. 5 tot 10 werkdagen! En dat voor een aanbieder die uitsluitend per mail te bereiken is. Hoe slecht is dat? Geen Zekur voor mij, dat is duidelijk.