ZEKUR reviews

Fred
14-01-2019

Het riekt naar.

ZZP aansprakelijkheidsverzekering aangevraagd. De premie kwam uit op 15.13 euro volgens de aanvraagprocedure op de site. Op de polis die ik de volgende dag mocht ontvangen bleek dit opeens 21.18 euro te zijn! Daar krijg ik dus een heel vieze smaak van in de mond. Als je vervolgens een mail stuurt krijg je een standaard bericht terug dat er gestreefd wordt jouw mail binnen 5 - 10 werk-dagen te behandelen. 5 tot 10 werkdagen! En dat voor een aanbieder die uitsluitend per mail te bereiken is. Hoe slecht is dat? Geen Zekur voor mij, dat is duidelijk.

Wouter
13-01-2019

Premieverhoging

Net als veel anderen zonder enige vooraanmelding een premieverhoging gekregen van ruim 20%. Inmiddels 3 mails gestuurd om de verzekering op te zeggen en geen enkele reactie. Overigens wel incasso geblokkeerd dus benieuwd wat voor trucjes zij verder nog gaan uithalen

Dus Zekur .'zekur' niet doen want zijn stel oplichters

Pascal
10-01-2019

Verzekering afgesloten. Binnen 2 weken ontving ik al een premieverhoging.

Verzekering opgezegd, maar ik ontvang geen reactie op mijn e-mails. Wel hebben zij de premie gewoon nog afgeschreven. Nadat ik deze gestorneerd heb, krijg ik wel een aanmaning. Dit is ook gelijk de enige correspondentie die ik terug ontvangen heb.

Nog geen maand verzekerd geweest bij ZEKUR, ga hier nooit meer iets afsluiten.

Ayse

Opzeggen autoverzekering

Paar dagen voor het nieuwjaar heb ik een e-mail ontvangen, dat de premie omhoog gaat. Op 24-1 heb ik ze een e-mail verstuurd voor opzegging. Dit heb ik o.a. al nu 5 keer gedaan, ik heb ze ook 10 keer gebeld maar na 30 minuten wachten neemt nog steeds niemand op! Super irritant/onprofessioneel. Daarna heb ik naar me bank gebeld en ze hebben de machtiging geblokkeerd van Zekur. Nu stuurt Zekur opeens een e-mail dat ik een autoverzekering heb afgesloten?!?!?

Jules

Ongelooflijk slecht (wegblijven)

Kreeg op 27-12 bericht dat ik een schadevrij jaar heb ontvangen ('gefeliciteerd meneer dat levert u 30% korting op uw polis op'), en een andere mail dat per 1-1 de prijzen omhoog zouden gaan waardoor ik netto meer zou betalen met mijn schadevrije jaar.

Na bellen voor verheldering bleek dat dit altijd per kalenderjaar gaat, en ik heb ze toen gezegd mijn autoverzekering stop te zetten per 1-1 omdat ik ging overstappen.

Daarnaast gemaild om op te zeggen. Schrijven de klootzakken 3-1 het verhoogde bedrag af, wat ik storneer, en vervolgens gaan ze mij aanmaningen sturen. Als kers op de taart wordt je na 15 minuten opgehangen in de wachtrij (tot 3x toe nu).

Absoluut wegblijven hier, wat een oplichters

Waardeloze verzekeraar

Na schandalige verhoging autoverzekering direct opgezegd. Geen reactie. Wel gewoon afboeken premie voor nieuw verzekeringsmaatschappij en mail rond ‘achterstallige’ premie. Opnieuw herinnerd aan mijn schriftelijke opzegging. Daarna eindelijk reactie met bevestiging.

Het wordt tijd dat deze club failliet gaat.

Bob

Autoverzekering

Afgelopen jaar autoverzekering afgesloten voor €49,-. Kreeg eind december de mededeling dat deze verhoogd wordt naar €71,- per januari 2019. Absolute afrader! Belachelijk!

Dick

Nooit meer

Op 29 december ontving ik een brief met dagdatum 19 december erop vermeld (dus lekker in het verleden gedateerd) met daarin de mededeling dat mijn ziekenhuis NIET gecontracteerd is. En daar moest ik het mee doen; ik kan dus ineens niet meer naar mijn vaste ziekenhuis, tenzij ik een duurder pakket afsluit. Opzeggen kon niet meer.

Zekur heeft wat mij betreft niet voldaan aan de informatieplicht. Ze beroepen zich op mijn onderzoeksplicht; ergens ik november herb ik een vrij willekeurige email ontvangen met daarin onderin een link 'Bekijk de wijzigingen voor 2019' zeg maar. Geen duidelijke call to action om te controleren of jouw ziekenhuis gecontracteerd is.

Ik heb hiervoor de rechtsbijstand ingeschakeld en ze gaven mij gelijk. Echter is de Wet op een aantal punten wat vaag waardoor een procedure lastig zal zijn.

Frits

ZEKUR NIET!

Absoluut een misleidend bedrijf. In december een autoverzekering afgesloten en de eerste maand de beloofde premie betaald a €29 (dit leek erg goedkoop). In januari werden de premies met maarliefst!€10! verhoogd. 30% in één maand?

Direct mijn verzekering telefonisch proberen op te zeggen maar na 56 minuten aan de telefoon te hebben gewacht werd mij doodleuk verteld dat dit in de voorwaarden staat. Je verwacht tot niet dat een autoverzekering in één maand tijd met 30% wordt verhoogd?

Absoluut NIET ZEKUR!

Wegblijven bij die oplichters!

04-01-2019

Geen contact mogelijk met zekur

Zeer en zeer triest

Reageren niet op mails. Bij bellen wordt de verbinding verbroken na 15 minuten in de wacht te staan.

Vorige maand verzekering afgesloten voor 25€ p.m. 7 dagen geleden een mail gekregen dat ze de premies gaan verhogen naar 42€.

Meteen een mail gestuurd dat ik de verzekering wou opzeggen. Nog altijd geen reactie en per telefoon ook niet te bereiken.

Oplichters

04-01-2019

Opzeggen autoverzekering

Ik bel al dagen lang om mijn autoverzekering op te zeggen, maar wordt steeds na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan door Zekur verbroken.

Boris
31-12-2018

Zekur NIET

Op de laatste dag van het jaar ontvang ik per post een brief over de wijzigingen van de zorgverzekering van 2019. Zekur heeft geen goede prijsafspraken kunnen maken met het OLVG ziekenhuis en zal daarom geen contract met hen hebben in 2019. Om toch bij dit ziekenhuis te blijven, als chronisch zieke patient, wordt verzocht een andere verzekering te nemen. Dus van gewoon Zekur naar Zekur plus en dan zal de zorg vanuit dit ziekenhuis gewoon doorgaan. Dit zal slechts 15 euro duurder per maand zijn plus de verhoging van de polis die sowieso al gold. Dus ik moet circa 180 euro per jaar extra betalen om bij mijn eigen ziekenhuis te kunnen blijven? Ja. En wanneer kun je de verzekering nog wijzigen? Euh, alleen vandaag nog.

Dus nu heb ik een andere verzekering weliswaar ook onder de paraplu van Univé maar men kan toch ietsje minder de vruchten plukken van chronisch zieken dan bij Zekur. Iedereen een gezond 2019 gewenst, en ja, ook de aanmudderfukkers van Zekur.

31-12-2018

Onzin aanbieding

Ik ben ingegaan op een 75% korting.

Vervolgens mailen ze me na een week dat ik meer moet betalen, omdat ik een negatieve kredietscore zou hebben bij "EDR".

Bij wat?

Ik heb nog nooit iets met EDR te maken gehad en heb totaal geen geschiedenis als wanbetaler.

Het riekt enorm naar een sjoemel middel om meer geld uit m'n zakken te kloppen.

Al helemaal als je EDR googled.

Lijkt me niet echt een legitiem bedrijf om feiten vandaan te halen.

En dit doet een verzekeringsmaatschappij?

Wie raadplegen ze dan voor de feiten na een auto-ongeval? De Speld?

Natuurlijk heb ik gebeld met ZEKUR.

Dat ik zelfs het hele jaar vast vooruit kan betalen als ze bang zijn dat ik mijn betalingen niet nakom.

Het antwoord was dat ze me alleen de hogere premie konden verstrekken, omdat ze uitgaan van de gegevens die EDR verstrekt.

En niet van keiharde feiten als: Ik betaal jullie nu direct in 1 keer een heel jaar vooruit als ik de premie krijg die jullie me hebben beloofd.

Bye ZEKUR.

Love you.

Matthijs
30-12-2018

Autoverzekering

Net voor de kerstdagen een mail ontvangen dat mijn autoverzekering van ongeveer 19 euro naar 42 euro gaat zonder dat ik schade heb gereden.

Op de mail om de verzekering op te zeggen geen reactie.

Rosie
30-12-2018

Slecht bereikbaar, premie na een week verhoogd, slechte service.

Zekur is telefonisch nauwelijks bereikbaar, alles moet per mail. Het kan lang duren voordat daarop wordt gereageerd. Een week na het afluiten van mijn polis werd de premie verhoogd, heel vreemd. Een klacht ingediend, bleek dat ze mij de oude premie hadden gegeven.jammer dan, hij werd wel verhoogd. "Bent u het hier niet mee eens? dan kunt u de verzekering opzeggen".

Zou het Zekur niet doen dit.

28-12-2018

Kastje en muur

Onwetende en zeer slechte klantenservice en moeilijk mee in contact te komen. Sluit hier geen verzekering af want je wordt genaaid!

Mike

Auto verzekering met 25% verhogen eenzijdig

Per mail krijg je te horen dat je per 1-01-2019

van 60 euro naar ruim 82 euro gaat ookal heb je zelf geen schade gehad .belachelijk

telefoonwordt niet opgenomen na 1.5 uur in de wacht op mail wordt niet gereageerd .op gezegd via de mail.

als zij niet reageren schakel ik de rechtsbijstand verzekering in

Jordi

Bedonderd door Unive /Zekur

Op 26 oktober 2018 heb ik mijn autoverzekering overgesloten naar Zekur van Unive. Dit met een maandbedrag van bijna 28 euro. Nu krijg ik een mail dat de premie verhoogd wordt naar 62 euro. Dit is meer dan het dubbele. En dat zonder enige vorm van schade. Blijf hier weg!

Lisa

Autoverzekering

Na ongeveer een maand verzekerd te zijn bij ZEKUR, wordt mijn premie verhoogd met ongeveer 50%. Per mail slecht bereikbaar, er wordt gestreefd naar een reactietermijn van 5 tot 10 werkdagen!

Telefonisch contact opgenomen om mijn verzekering op te zeggen, eerst 15 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens kan ik, in tegenstelling tot wat er op de website vermeld staat, mijn verzekering niet per direct opzeggen maar pas per de 1ste van de volgende maand. Nadat ik de medewerker wijs op de informatie die er op de website staat, krijg ik te horen dat dit niet klopt.

Autoverzekering

Vlak voor de kerstdagen een mail ontvangen dat per 1 januari 2019 de premie exorbitant wordt verhoogd, terwijl ik nog geen jaar bij hun verzekerd ben.

Slim van ze om het te doen met de kerstdagen, dan kijkt niemand er naar.

Via de telefoon proberen op te zeggen maar na 15 min in de wacht te staan wordt de verbinding verbroken.

Wat een slecht bedrijf met waardeloze klantenservice.