ZEKUR Inboedelverzekering reviews

3.0
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
12-04-2024

Waardeloos verzekerings bedrijf, zwaar gevoelloos, ik was voor de eerste keer te laat met betalen doordat 2 dierbaren in korte tijd waren overleden, dus niet meer aan gedacht door de rouw proces, wilde alsnog de achterstand betalen, uitgelegd aan zekur, maar nee hoor, zo gevoelloos als ze zijn werd mijn verzekering zonder pardon beeindigd. Mijn advies: laat ze lekker failliet gaan, dit soort gevoeloze bedrijven.

Linda
15-04-2022

Wij zijn een medisch bedrijf en zijn voor onze bedrijfsinboedel

verzekerd bij ZEKUR, door de grote waterschade sinds 27 januari

konden wij niet meer werken in onze praktijk, omdat de vloeren

en meubilair krom was getrokken enz, nu 3 maanden verder

nog steeds niets vernomen, als je belt u moet geduld hebben

wordt er dan gezegd of de schade expert moet nog uitzoeken,

maar helaas heeft de schade expert alles al doorgegeven, we

voelen ons bedonderd, ZEKUR is geen aanrader! NIETZEKUR

Kimberley
04-12-2015

Verwerking en klantenservice is extreem langzaam, op de helft wordt niet eens ge

Iemand anders had schade aan ons huis veroorzaakt, maar diens aansprakelijkheidsverzekering gaf aan dat er afspraken zijn bij verzekeraars onderling dat in dit geval schades worden geclaimd op de inboedelverzekering. Wij hebben de schade daarom geclaimd, zouden binnen 10 dagen een respons kunnen verwachten. Door de drukte kon hier iets langer duren, ik vond het al vrij lang maar oké. Dit was 28-10.

Op 10-11 heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer wij (ongeveer) een respons konden verwachten. Nooit een reactie op gehad.

Ik heb jullie vervolgens gebeld, 3 weken geleden, ik kreeg toen te horen dat alle informatie verwerkt was, en dat mevrouw verwachtte dat het de volgende week beoordeeld zou worden.

30-10 heb ik weer een mail gestuurd, waarin ik mijn ongenoegen over de situatie heb uitgesproken, en heb gevraagd om de claim nu eindelijk eens te verwerken, en gevraagd om excuses en gemeld dat ik een compensatie wel terecht zou vinden.

Uiteindelijk kregen wij 3 december een respons - uiteraard een afwijzing, want bij Zekur is niets verzekerd. Geen excuses voor het feit dat het ruim 3 keer langer duurde dan aangegeven voor we een respons kregen.

Wij stappen zo snel mogelijk over, wat een vreselijk bedrijf is dit!

Mike
19-11-2013

Ik had tot voor kort een woonverzekering. door omstandigheden heb ik de premies even over het hoofd gezien. Let op, dit gaat over een bedrag van totaal nog geen 30,- euro. Nu wilde ik laatst een autoverzekering afsluiten, en wat bleek, Zekur/Aevitae/Unive had mij gemeld als zijnde wanbetaler. Hierdoor krijg ik nergens meer een normale autoverzekering en wordt behandelt als een crimineel! En dat voor nog geen 30,- euro. Geen waarschuwing niks dat zij mij gingen melden als wanbetaler.Ook op een email wat ik gestuurd heb, wordt niet gereageerd. Ik vind dit schandalig dat je zo weggezet wordt. Ik geef toe dat ik de premies gewoon moet betalen, en heb daar ook geen problemen mee. Maar bij iedereen kan er wel eens wat tussen komen. Schandalig hoe men de mensen hier behandelt bij ZEKUR (niet)

Janneke de Sluis
14-10-2011

Compleet

Compleet en goedkoop pakket van inboedel en aansprakelijkheidsverzekering!