NowGo reviews

Periode2021

Mdegroot01
18-08-2016

Oplichters

Alle verzekeringen n keer omgezet naar Zelf. Klomk betrouwbaar met als moedermij SNS Reaal. Maar wat n oplichters. Eerst n waterschade geclaimed aan n afzuigkap. Komt er n zeer onbeschofte zichzelf expert noemende figuur die gewoon onwaarheden in zn rapport zet. 2e claim had mijn zoon extreme last van heimwee, paniekaanvallen etc. Hij moest naar huis. Direct naar de huisarts die n verklaring schreef, psycholoog etc. Claim voor een deel van de reissom. Komen ze met n lulverhaal dat hij Sos international had moeten bellen. Alsof die iets kunnen doen daar. Gewoon weer n reden om niet uit te keren. Ga alles opzeggen. Neem hier NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT n verzekering. U bent gewaarschuwd.

Kevin
14-08-2016

Autohulp?

Kortlopende reisverzekering afgesloten met autohulp. Bijna op bestemming aangekomen op zaterdagmiddag, stopt de auto. SOS Alarm gebeld, maar toen bleek dat hulp alleen is gedekt bij ongeval of diefstal. Staat in de voorwaarden, maar wie leest die voordat verzekering wordt afgesloten op website?

Advies: betaal iets meer en krijg hulp wanneer het nodig is.

A F R A D E R !

Wendy
26-07-2016

Contact en wijzigen totaal onmogelijk

Zelf werkend bij een schadeverzekeraar vraag ik me werkelijk af hoe ik ooit een polis bij jullie heb kunnen sluiten. Zelden zulke slechte dienstverlening meegemaakt. Ik ben al meer dan een maand bezig met het wijzigen van een rechtsbijstandsverzekering. En in verband met samenwonen, en in verband met een gekocht huis wat eraf kan en uit willen breiden met vervoer. Gene enkele reactie van Zelf, nog de volmacht. Jullie moeten je schamen in deze tijd van klantcontact en klantcontactmetingen.

22-07-2016

Afhandeling autoschade duurt al een jaar

Na een jaar is mijn autoschade nog steeds niet afgehandeld. Als je vraagt om er vaart achter te zetten proberen ze je zo snel mogelijk af te wimpelen.

Cathelijne
13-07-2016

SCHANDALIG

Werkelijk schandalig dat de telefoon niet opgenomen wordt. In eerste instantie krijg je te horen nog 8 wachtende, vervolgens loopt dit snel af naar 'geen wachtende voor u' en dan blijft het daar gewoon hangen. Ze nemen de telefoon gewoon niet op! Verder ook geen reactie op mailtjes.

Martijn
11-07-2016

Contact onmogelijk en geen opvolging van de kant van Zelf.nl

Heb een jaar geleden een autoverzekering afgesloten die ik wil deze nu opzeggen. Via de website een bericht gestuurd en automatische bevestiging gekregen maar verder geen opvolging van de kant van Zelf.nl. Telefonisch contact gezocht, zoals altijd heel erg lang in de wacht, uiteindelijk een medewerker gesproken (Marijke Bruin) die aangaf dat er na bijna twee weken niets is opgezegd en de verzekering nog steeds loopt. Ik heb het idee dat er amper mensen werken bij zelf.nl. Het bedrijf is heel moeilijk te bereiken per telefoon en alle zaken die ik ooit het proberen te doen via de website worden niet opgepakt; kies alsjeblieft een andere maatschappij

01-07-2016

Annuleringsverzekering afgesloten

Ik heb net een annuleringsverzekering afgesloten en betaald. Kreeg keurig in een mail de bevestiging maar de gegevens kan ik niet controleren want de 4 documenten zijn verdacht aangemerkt en niet te openen.

Zo heb je dus niets in handen, behalve je betalingsbewijs.

Ik hoop, dat zelf.nl ook zelf wat onderneemt.

Ferdy
21-06-2016

Schandalige service

Superslechte ervaring met rechtsbijstandsverzekering. Ze proberen je te ontmoedigen bij het aanmelden van een case. Bij de behandeling werken ze de kantjes er vanaf. Moet veel van het juridische uitzoekwerk zelf doen (niet verwacht dat ik zoveel "ZELF" moest doen).

Opzeggen is dramatisch. Website werkt niet. Na telefonisch lang in de wachtrij te hebben gestaan, wordt de verbinding verbroken via de receptie. Met een terugbelverzoek op de volgende dag...

Sanne
17-06-2016

Zeer slecht

2 keer een lek gehad in huis en 2 keer wordt niks vergoed, waar ben je dan in godsnaam voor verzekerd. Ik zou deze verzekering aan niemand aanraden. Ga ook per direct overstappen.

Ik
31-05-2016

Al 30 dagen wachten op antwoord

slechte service, van het kastje naar de muur gestuurd worden, morgen maar weer eens bellen en anders even rechtsbijstand inschakelen

30-05-2016

Na een schade die zelf.nl moet betalen gooien ze je eruit!

Wat een stelletje laaie lichters! Men is aardig als je niet claimt, maar als er iets betaald moet worden, gaat men redenen zoeken om je eruit te mikken.

Trouwens ook nog een dure verzekeraar.

Nooit aan beginnen

Yo
25-05-2016

Premie betalen graag, schade uitkeren: ge hebt gefraudeerd.

Na acceptatie wil deze boevenbende je premie automatisch van je bank plukken. Na schade zoeken ze een uitweg om je niet te betalen. Uiteindelijk ben je een fraudeur en heb je voor niets premie betaald. Je kan fluiten naar je centen en je krijgt een melding op je naam met nog een terugvordering van de schade aan de tegenpartij.

Is er niemand die deze verzekeraarscriminelen kan aanpakken?

09-05-2016

Zeer slechte autoverzekering.NIET DOEN

Zijn zeer onbeschofte medewerkers aan de telefoon en willen niks voor je doen niet eens een vraag beantwoorden.

Dit is echt de slechtste verzekering die ik heb meegemaakt.

Na 2 weken hebben ze mijn schade dossier nog niet eens aangeraakt en ze wisten nog van niks.

Niet doen je gaat er spijt van krijgen.

Michel
09-05-2016

Schade niet doorgestuurd

Na een total loss aanrijding waar de tegenpartij schuldig is heeft zelf.nl na 14 dagen nog steeds niks doorgestuurd naar mijn rechtsbijstand verzekering.

Aangezien je maar 14 dagen een auto kan huren op kosten van de tegenpartij zit ik nu zonder auto omdat de huurauto vanaf vandaag niet meer vergoed word.

Na telefonisch contact met zelf.nl vertelde ze mij dat ze nog niks hadden doorgestuurd en er werd mij subtiel verteld dat ik het zelf maar uit moet zoeken en dat dit niet hun probleem is.

Ik heb nu geen vervoer en geen mogelijkheid om een auto te kopen zonder uitkering van het schade bedrag.

Ik vind het echt schandalig dat ZELF.NL na 14 dagen nog steeds niet naar het dossier heeft gekeken.(omdat ze het druk zouden hebben hebben) maar het is alleen een kwestie van doorsturen naar mijn rechtsbijstand.

Lakse werkwijze en ik raad iedereen aan een andere verzekering te nemen dit is 3x niks.

Amateurs en onvriendelijk!

Jannie
05-04-2016

Hallo is daar iemand ?

Op vragen over de dekking van mijn reisverzekering worden niet of onvolledig geantwoord. Zelf.nl kent haar eigen polis voorwaarden ( afschrijving condities ) niet.

Ikzelf klik het zo aan op de voorwaarden.

Verder absurde condities.

Skies wel verzekerd, bindingen niet ?

Bindingen zitten vast aan de ski´s !

Daarnaast afschrijving op bindingen die niet gedekt zijn ?

Zeer klant onvriendelijk.

Excuses van mijn kant aan Zelf.nl dat ik een klant ben.

Door
01-04-2016

Het leek zo simpel!

Afsluiten was zo gebeurt. Echter antwoord op een vraag is heel wat moeilijker. Nadat ik antwoord kreeg liet ik weten de verzekering niet te willen verlengen. Dit werd niet verwerkt. ZIj zeggen niet ontvangen. Weer een herinnering voor betaling. Dan maar bellen. Een ontzettend onvriendelijke dame liet weten dat ik eerst mijn nieuwe verzekeringspolis bij een andere verzekering moet opsturen om de opzegdatum vast te stellen.

Haren overeind! Uh, ik heb opgezegd voor verlenging. DIT HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT. Ik moet weer een mail sturen. Gedaan. Heb ik nu een autmatisch gegenereerde mail dat als ik niet betaal mijn dekking vervalt. Komt dat goed uit!

GEEN zelf verzekering meer hier het gaat niet VANzelf.

NFM
25-03-2016

Wat een kwalitatief uitermate teleurstellend bedrijf

Probeer al weken antwoord te krijgen op een extra bedrag dat zonder tekst of uitleg van mijn rekening is geschreven. Mailen, formulieren invullen (telefonisch kom je er gewoon niet door), niets helpt. Op 1 bericht antwoord gehad: storneer het bedrag we weten niet waar het voor is en zint het je niet rot dan op.. je kan elke dag opzeggen! Verder word ik wel platgemaild met herinneringen en aanmaningen, maar nog steeds geen uitleg waar dat bedrag voor staat! Blijkbaar weten ze het zelf ook niet, maar het geld willen ze wel hebben. Heb het maar opgegeven en het advies van de klantemedewerker gevolgd en ik ben opgerot! Het nog openstaande bedrag waar zij niet van weten waar het voor is wordt niet betaald!

20-02-2016

Schade behandeling.

Ik heb geen woorden hoe er word omgegaan met een klant. Ik heb ruit schade, ben all risk verzekerd. Ik geef tijdig aan dat ik op vakantie ga en daardoor me pakket wil uitbreiden. ALLES GEREGELD. Nou onderweg terug, krijg ik een steenslag die binnen een dag uitbloeit tot een barst van 30cm. Nou netjes gemeld, en word doorverwezen naar Glasgarant. Ik bel hierover 3x terug om zeker te zijn voor onnodige hoofdpijn en miscommunicatie. ALLE 3X "meneer u bent gedekt all risk " u heeft niets te betalen. Nu hoor ik bij aankomst van Glasgarant, "de klant is te dicht op zn polisvoorwaarden en de klant betaald zelf. " Telefonisch contact gehad klantenservice na 45 min in de wacht te hebben gestaan. "ja sorry het is verdacht dat het ineens gebeurd en u mag dat bewijzen dat het geen oude schade was voor uw verzekering " Hoe moet ik dit bewijzen? Selfie dagelijks met je auto maken? toevallig foto gevonden van 1 jaar geleden en die opgestuurd en dan is het nog niet goed genoeg want het is van te lang geleden en je ziet het niet goed... Nou vraag ik zsm antwoord hierover, en word nu al 2 weken aan het lijntje gehouden over hoe we verder gaan met ruit reparatie? Ook belt niemand je terug ondanks dat een collega het aangeeft, wij bellen u later terug. Ben al 3 jaar klant en altijd netjes betaald en nooit iets geclaimd of iets dergelijks. En nu voel ik me zwaar belazerd door Zelf.nl

Anton
21-01-2016

Luchtkasteel

Enkele jaren geleden heb ik een rechtsbijstandverzekering afgesloten bij Zelfverkeren.nl. en wil hier nu gebruik van maken.

11:00uur Telefoon gepakt, "......excuses door de drukte zijn al onze lijnen bezet.......er zijn nog 2 wachtenden voor u, ........er is nog 1 wachtende voor u, .......er is geen wachtende voor u en na heeeeeel heeeeel lang wachten wordt je doorgeschakeld naar de receptie. U kan ook via de website reageren hoor of wilt u teruggebeld worden? Grrrrrrrr in het kort tel.nr.gegeven,"u wordt gegarandeerd tussen 13:00 en 17:00 teruggebeld". Het is nu 2 dagen geleden en er is nog steeds geen contact op genomen. Mijn klacht ook via de website gemeld. Natuurlijk ga ik het opzeggen dat is heeeeeel duidelijk, maar is deze organisatie niet rijp voor een hoge boom?

Radar bijvoorbeeld? Ik ga mijn klacht in iedergeval bij Radar kenbaar maken en hoop dat ik niet de enigste ben en blijf.

11-01-2016

Welke groene kaart ?

niet geen groene kaart gezien raar toch nooit en nooit meer daar een autoverzekering