NowGo reviews

Periode2021

Jolien
21-12-2015

Zijn de opzet van het bedrijf uit het oog verloren

Eerst gaat mijn premie voor mijn autoverzekering opeens met 12 euro per mnd omhoog zodat ik nu het zelfde bedrag betaal voor mijn WA plus als mijn Al risk verzekering.

Opgaaf van reden omdat ik in Rotterdam woon ?

Normaal werden al mijn verzekeringspremie's de eerste van de mnd afgeschreven ,nu per dec. 14 dagen vervroegd afgeschreven .

De looptijd is plots veranderd en loopt dus nu in plaats van 1 tm 1 , van 19 tm 19, dit houd dus in dat ik de mnd dec. dubbele premie 's betaalde , wacht al twee weken op beantwoording van mijn vragen.

Zelf.nl is blijkbaar zelf het doel vergeten van de opzet van het bedrijf.

De opzet was goedkoop je zelf kunnen verzekeren via internet, als ik nu lijst met verzekeringen inkijk zie ik dat ze bij de verzekeringen van zakkenvullers behoren.

Kevin
14-10-2015

Belachelijke afhandeling van schade

6 weken geleden reed de buurvrouw, verzekerd bij Zelf, tegen mijn auto. Dezelfde dag de papieren ingevuld en opgestuurd. Die vrijdag zou er een, door Zelf aangewezen, schade expert komen om het bedrag te bepalen. Er is niemand geweest en heeft niemand afgebeld. Vervolgens komt meneer de expert pas een week (!) later. Ik rijd dan al een week in een dure benzine leenauto waar ik zelf een diesel heb voor mijn woon-werk afstand. Ik rijd 120 km per dag en dit is dus een erg dure grap.

Vorige week contact gezocht en er werd mij verteld dat ondanks de grote betalingsachterstand bij Zelf (?!?!?! Hoe kan dit?) Ik boven aan in de lijst sta en mijn betaling een hoge prioriteit heeft. Hierdoor zou deze week het geld gestort worden. Inmiddels nog geen betaling ontvangen en dus weer een keer gebeld. Om deze keer te horen dat er niets bekend is van een hoge prioriteit en ik nog minimaal 5 dagen geduld moet hebben. Inmiddels heb ik honderden euros aan benzine verspild en betaal ik de dure wegenbelasting van een diesel, mijn auto staat al 6 weken kapot voor de deur en ik heb het idee dat Zelf er weinig aan doet. Terwijl ik dit typ kijkt mijn vriendin op internet rond en ziet dat mensen die 2 dagen voor mij schade hebben geleden hun geld al lang hebben ontvangen, binnen anderhalve week zelfs. Ik dus nog een maal bellen, en wat blijkt? Binnen een half uur is de schade zo ineens afgehandeld, geen 5 dagen meer wachten. Hoe kan zon grote achterstand binnen een half uur opgelost worden?

Oplichters van de bovenste plank als je het mij vraagt, mensen weken laten wachten, een leuk verhaaltje ophangen en hopen op begrip van de tegenpartij. En als de tegenpartij vervolgens boos wordt is het probleem zo ineens afgehandeld.

Ongelooflijk dat Zelf onderdeel is van Reaal, van zon grote maatschappij mag je toch meer verwachten. Eigenlijk is mijn beoordeling een -5 sterren maar helaas kan dit niet.

Cecilia
01-10-2015

Oplichters van de bovenste plank

Je moet de betaling van de premie zelf in de gaten houden. Ze sturen geen acceptgiro met gevolg incassobureau en dubbele kosten. Jullie krijgen van mij een heeeeeele koude douche stelletje laaierlichters.

En heb de verzekering per direct opgezegd. Nu wel in de gaten houden of die dombo's het wel goed doen.

Jullie krijgen van mij niet de groetjes.

En die hele ster is eigenlijk een puntje

J.s
20-07-2015

Slechte afhandeling onbeschofte telefoniste

heel laks met schadeafhandeling schade die mijn schoondochter veroorzaakte en ook bij zelf verzekerd is wordt niet betaald door de wa ik heb inmiddels al mijn verzekeringen opgezecht moet 56 dagen wachten op restetutie nu ik mijn verzekeringen opgezegt heb en je beld over je restetutie krijg je onbeschoft antwoord en praten gewoon door je heen het was in dit geval een telefoniste ,een onbeschofte trut.

Misc
15-07-2015

Zelf ? Zoek het Zelf maar uit, wat een verschrikkelijk slecht bedrijf

1 ster is nog te veel, dat dit bedrijf mag bestaan is me een raadsel.

Denise
07-07-2015

Slechte en trage afwikkeling

Na een ongeval tijdens onze vakantie te hebben meegemaakt hiervoor onze reisverzekering aangesproken. Na 2,5 maand nog steeds geen uitsluitsel gekregen over de stand van zaken en de definitieve afwikkeling.

Stelletje prutsers zijn het, ik kan het niet anders zeggen. Het is dan ook niet eens zo dat 2,5 maand nu per se erg is, maar de wijze waarop vanuit Zelf niet gecommuniceerd wordt stoort mij nog het meest. Hebben zeer RE-actieve houding ipv dat zij nu PRO-actief aan de slag gaan om dat dossier eens af te handelen. Vertragen lijkt wel hun specialisme.

Commentaar
29-05-2015

Slechte communicatie en geen begrip voor klant

- wat een slechte communicatie, blijven maar mails sturen en bellen waarna we weken moeten wachten op antwoord.

- deze verzekering hebben we afgesloten aangezien deze het goedkoopste was maar helaas spijt van.

- nemen geen enkele moeite voor de klant maar deze standaard zinnen rond waarmee je het moet doen

ZELF.NL is niks waard helaas!

Theo Borst
08-05-2015

Uitkering van onvoorziene kosten. Hoera voor Zelf

Ik moest wegens onvoorziene omstandigheden terugkeren van mijn vakantieadres. Zelf heeft mijn ticket terug vergoed. Dus ik ben blij. Prima verzekering, Zelf.

Sandra
23-03-2015

Wat een waardeloos bedrijf

De expert en zelf werken samen. Het verhaal van de expert is heilig, dus het verhaal van de klant is onbetrouwbaar.

Service en klantvriendelijkheid zijn wij niet over te spreken.

Advies: SVP geen verzekering met Zelf.nl aangaan!

Dirk
13-03-2015

Flut bedrijf

Op 12-02-2015 zei ik mijn autoverzekering per telefoon op. Ik zou een bevestiging krijgen per e-mail.

Na een week nog steeds geen bevestiging gehad en weer bellen,o sorry onze fout ik stuur u er gelijk een.Na weer een week nog steeds niets! Week bellen en vragen of het e-mail adres wel klopt. nu dat was goed en ik zou er gelijk weer een bevestiging van krijgen weer niets! Op 08-03-2015 vorderde ik mijn maandelijkse betaling terug, en wat denk je op 12-03-2015 ligt er een brief dat ik nog een gedeelte moet betalen,maar nog steeds geen bevestiging van het opzeggen.Nu ze kunnen me wat! Het laatste telefoongesprek had ik inmiddels op genomen dat is dus mijn bewijs van opzegging.p.s Een flut bedrijf links laten liggen en het is een onderdeel van Proteq nu de rest van mijn verzekeringen daar gaan er dit jaar ook uit.

Ahmet
17-02-2015

Lekkage woning

Na anderhalve jaar nog steeds bezig om mijn schade bedrag te krijgen. Ze hebben alles eraan gedaan om mij tegen te werken omdat ze het schade bedrag hoger lag dan dat de expert van de verzekering aangaf. De geloofswaardigheid van de klant is belijkbaar niet goed.

12-12-2014

Zeer slecht bedrijf.

Sluit geen verzekering af bij dit bedrijf. Heb je schade dan zullen ze een bedrijf langS sturen waarmee ze onder 1 hoedje spelen. Schade wordt niet uitgekeerd.En duurt lang voordat je een antwoord krijgt. Niet doen, dit is echt de slechtste verzekering die ik ooit heb meegemaakt.

Aad
11-12-2014

Goedkoop is hier duurkoop

Een goedkope autoverzekering die gemiddeld per maand 15 tot 20 euro goedkoper is maar vervolgens bij incidenten niets voor je doet.

Lees daarom deze verkering als, DOE HET ZELF.NL MAAR of ZOEK HET ZELF.NL MAAR UIT.

De service bestaat bij deze verzekering dan ook uit ZELF.NL SERVICE

Groet van een DOE HET ZELF.NL'er

Jacobs
23-10-2014

Professioneel en snel geholpen

ik had waterschade in mijn open keuken door kapotte Amerikaanse koelkast. Schade telefonisch gemeld. waarbij de service medewerker mij ook attendeerde dat de inhoud van mijn koelkast onder de vergoeding valt. Ik heb een zeer gedetailleerd dossier gemaakt met veel foto's en aankoopbewijzen maar ook duidelijke beschrijving van de schade. Binnen 10 dagen had ik mijn schade vergoedt gekregen. Zelf.nl chapeau!

R. Jacobs

M.hoekstra
21-10-2014

Premieverhoging van 300%

Schandalige premieverhoging voor mijn 2 cv oldtimer. Van 57 euro naar 167 euro! Natuurlijk direct opgezegd, de oplichters van Zelf.nl

Kelly
08-10-2014

Geweldige service snelle afhandeling

Ik ben zeer tevreden over zelf.nl ik heb meerdere schades gehad en die zijn allemaal volledig uitgekeerd. De service aan de telefoon is uitstekend en ze zijn snel bereikbaar. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een verzekeraar. Zelfs toen wij het vliegtuig gemist hadden op vakantie hebben we de tickets vergoed gekregen van de reisverzekering, terwijl onze vriend die bij FBTO zit niets kreeg. De premies zijn daarnaast ook nog heel laag. Ik zou iedereen aanraden zijn verzekering bij zélf.nl af te sluiten!

M-J
19-08-2014

TERUGVAL SCHADEVRIJE JAREN NATTE VINGERWERK !

Gelukkig liep het goed af voor de onzichtbare fietser, die ik met mijn auto aantikte tijdens een wolkbreuk. Tijdens het geregel daarna bleek, dat iemand bij Zelf.nl zomaar mocht bepalen dat mijn schadevrije jaren 10 jaar naar beneden moesten i.p.v. 5 jaar zoals in de tabel Bonus-/Malusregeling staat in de voorwaarden.

Hun uitleg was, dat èlke maatschappij zelf mag bepalen hoeveel je bij diverse soorten schade zakt in schadevrije jaren. Dit was mij nog nooit verteld in de 36 jaar dat ik achter het stuur zit.

Dit zit mij al meer dan een jaar dwars en nu gooien ze ook nog eens 92 euro op de jaarpremie. Ik ben zojuist naar ZLM gegaan voor mijn auto- met inzittendenverzekering: 100 euro minder!

Dewerelddraaitdoor
29-07-2014

Slecht!

Ik dacht hier wel een goede autoverzekering gevonden te hebben! Ja dikke #%*#% ! Zeggen aan de telefoon dat je verzekerd bent! En wat is er uit eindelijk niet verzekerd en geen schriftelijke of via de mail een reactie gekregen maar ja zoals we wel gewend zijn. Mevrouw dat kan niet er is een mail verzonden na uw mail adres ( mijn mail staat 24 uur open dus kan altijd op de mail kijken! ) ja mevrouw als we uw betalingshistorie bekijken ( wat THE HELL ? Ik was overgestapt op automatische incasso als ze dat op kantoor niet geregeld krijgen ik aansluitend bel en het openstaande bedrag betaal ,maand erop wordt 3x afgehouden! Waarvoor 3x? Maar wij mensen zijn het schuld als hun hun zooitje niet voor elkaar hebben! Oh ja en dan bij mijn vorige autoverzekering bij zelf.nl die ik heb gehad. Krijg ik een brief van de rdw dat ik een boete krijg want mijn auto was niet verzekerd ik maar weer bellen ja dat was hun fout want ze hadden een nieuwe collega en die heeft per ongeluk mijn auto vergeten aan te melden bij de rdw als verzekerd! Nou goed wel papier gekregen zelf de moeite doen om deze weer naar rdw op te sturen met geluk onder de boete uitgekomen. En wat krijg je daarvoor dat ze nog geen flikker doen ervoor maar wij moeten maar eens een maand niet betalen... Maar hun mogen er wel 12 weken over doen om het groene verzekeringskaart naar mij te versturen!

Lida
08-07-2014

Een grote oplichtersbende

In juni is er ingebroken in mijn auto en is mijn tomtom en autoradio gestolen. Tevens was mijn electrische raambediening vernield. 12 juni heb ik de schade gemeld. Diverse keren heb ik gebeld hoe het met de behandeling van mijn dossier was en telkens kreeg ik te horen dat ze er mee bezig waren en ik wel post zou krijgen.Vandaag 8 juli nog maar eens gebeld en wederom werd ik niet doorverbonden en moest ik genoegen nemen met: u moet afwachten. Direkt daarna via internet een klacht ingedient en jawel...ik werd door een communicatiemedewerkster teruggebeld en zij probeerde op allerlei manieren alles wat krom is recht te praten. Het kwam er min of meer op neer dat zij mij beschuldigde van fraude omdat ik de bonnen niet kon overleggen van de tomtom en radio. Na enig heen en weer gepraat zou ze gaan overleggen met de behandelaar en mij weer terugbellen. s'Middags belde ze inderdaad terug. Het raam moet ik maar door een erkende garage laten maken (kost mij 150 euro eigen risico), voor de autoradio krijg ik 25 euro en de tomtom is volgens hun niet specifiek voor de auto, dus die krijg ik helemaal niet vergoed. Er gaat vandaag nog een brief naar de directie en ik zeg per direct deze verzekering, waar ik 10 jaar voor betaald heb en nog nooit eerder schade heb gehad op. Het zijn gewoon een stelletje dieven...en maar de premie verhogen. Ze kunnen wat mij betreft in de hel branden.

Angel
07-07-2014

Autoverzekering opgezegd, betaalde premie na ruim een maand nog niet teruggestor

Na een forse premieverhoging de autoverzekering bij Zelf.nl direct opgezegd. Na een maand de betaalde premie nog niet teruggestort gekregen en op mails hierover reageren ze niet.