NowGo reviews

Periode2021

Dyanne
05-12-2018

Diefstal uit de camper wordt niet vergoed

Grote reis gemaakt met een camper, reisverzekering afgesloten bij NowGo en extra opgelet of electronica werd meeverzekerd. Op de laatste dag is er ingebroken in de camper en is o.a. alle electronica meegenomen. Ondanks dat we electronica hebben meeverzekert, werd dit niet vergoed door NowGo. Er stond ergens verstopt in de voorwaarden dat diefstal uit een camper niet vergoed wordt.

03-12-2018

Goedkoop is duurkoop bij nowgo

Het bekende sterretje in de ruit werd uiteindelijk niet vergoed bij mijn Nowgo all risk verzekering. Aangezien de auto pas 1 maand in mijn bezit is willen ze een verklaring dat er geen sterretje in zat bij aankoop. Ik heb uiteindelijk maar zelf de maar 55 euro herstelkosten betaald. Goedkoop (verzekering) blijkt dus duurkoop. Ik sluit me verder aan bij de overige reacties

Meghan
27-11-2018

Telefoon opgestuurd om gerepareed te worden

Ik heb mijn toestel opgestuurd naar nowGo/Dynasure om gerepareerd te worden, maar ik kwam erachter dat de telefoon die ik heb teruggekregen, NIET dezelfde IMEI/serienummer heeft zoals de telefoon die ik heb opgestuurd, zelfs deze wat ik nu heb heeft ook wat defecten toen ik het terug heb gekregen.

zo te zeggen dat deze telefoon wat ik nu heb is niet mijn telefoon waar ik heb opgestuurd, ik wacht nu over een maand voor een reactie van hun,

heel slechte verzekerings bedrijf!

Gert
21-11-2018

Reisverzekering

Terwijl we op een terras zaten, fietstassen met bril gestolen in Spanje. Zeggen ze doodleuk dan had je de fietstassen mee moeten nemen. Ergo schade wordt niet vergoed. Dus hier ben je niet voor verzekerd en geen enkel begrip. Heb per direct opgezegd.

11-11-2018

Diefstal schade

Laatst op vakantie geweest Bodrum-Turkije. S'morgens nog in portemonnee gekeken en vervolgens in tas gedaan en in kast gelegd,daarna gaan ontbijten. Vervolgens naar de bazaar gegaan waar we een aankoopje wilden betalen en tot onze schrik tot ontdekking kwamen dat er 700 euro verdwenen was! Bij terugkomst meteen gemeld bij hotel directie die hebben vervolgens camera beelden bekeken maar konden niets zien ivm zogenaamde blind spots maar wel een brief opgemaakt voor onze verzekering. Bij onze thuiskomst meteen gemeld bij verzekering. Na 1 week pas reactie, en je raad het al NIET verzekerd voor onbeheerd achterlaten. Volgens ons is het in een kast leggen en niet klakkeloos achterlaten op een kamer niet echt onbeheerd, niemand kan in kamer komen dus gewoon DIEFSTAL! Maar ze blijven bj hun standpunt onbeheerd achterlaten, een mooie regel om je eigen achter te verschuilen toch? Dus verzekerd om alleen maar premie te betalen voor gebakken lucht ? Daarbij ook nog. ik heb vroeger altijd geleerd om onbekende met U aan te schrijven en niet met je of jij. misschien gebrek aan opvoeding? We hebben inmiddels verzekering opgezegd en hopen dat meer mensen dat gaan doen bij deze graai instelling! Voor ons een zeer af te raden verzekering!

04-11-2018

Bij schadeafhandeling las medewerker niet eens mijn verklaring

Na aangereden te zijn (kleine schade) welke ik wilde laten zetten. Tegenpartij dient een (onterecht) een schade claim in. Voegt daarbij later nog een valse getuigen verklaring bij. De medewerker las de stukken onvoldoende en gaf aanvankelijk tegenpartij gelijk. Zelfs dat getuigen verklaring volledig afwijk van de aantoonbare schadeplek en de verklaring door bede bestuurders deed hem niets. Uit eindelijk heeft mijn rechtsbijstand met een onafhankelijke Dekra ongevallen analyse mijn gelijk kunnen aantonen richting frauderende tegenpartij, maar ook naar NowGo. NowGo wil schades zo snel mogelijk afhandelen/afstempelen, het belang van de eigen klant of rechtsbevinding speelt daarin blijkbaar geen rol. Afradertje! Na afloop een klacht ingediend, maar NoGo vond dat ze niets onjuist hadden gedaan en zouden volgende keer weer hetzelfde doen.

Ruudje
31-10-2018

Van de wal in de sloot

Autoschade gemeld via whatsapp, krijg het bericht dat ik 'm kan laten maken bij een aan schadegarant verbonden schadeherstelbedrijf, zo gezegd, zo gedaan, vandaag kon ik 'm weer ophalen. kleine kink in de kabel.of ik zelf de rekening zou willen betalen van €652,- want de verzekeraar (Now Go) weigerde de dekking (kreeg ik te horen van de meneer van het schadeherstelbedrijf). Geld stond even niet op mijn rekening., dus stond ik daar, kreeg de auto niet mee. Reden van weigering: ik had ten tijde van opgelopen schade mijn factuur van €48,- te laat betaald, een factuur waar we over in discussie waren daar ik veronderstelde dat deze niet correct was. Inmiddels zijn alle facturen betaald (al 5 weken geleden voldaan).

Kortom, ze sturen me met een schade naar een schadeherstelbedrijf, vervolgens weigeren ze de dekking wanneer de schade al gerepareerd is waardoor ik de rekening zelf kon voldoen. Als ik dat geweten had had ik de reparatie wel op een ander moment laten uitvoeren.

Nadi
28-10-2018

Reisverzekering.

Ik heb meer dan 2 jaar een reisverzekering afgesloten bij nogow. Na een vervelende ervaring met mijn koffer die kwijt was heb ik dit aan nogow aangegeven. Ben onderste boven gekeerd met vragen en onderzoeken maar kreeg hierover geen begrip en steun in. Voor nogow geen goed woord.

27-10-2018

NOW GOW , GOW NOW

Heb een Gezinsongevallenverzekering ontvangen waar ik helemaal geen weet van heb. Zogenaamd via FNV afgesloten waar ik al ruim tien jaar geen lid meer van ben ., NOW GOW doe je naam eer aan!

Rene
22-10-2018

Traag, maar wel goed afgehandeld

Het duurde helaas langer dan gehoopt. Bij aansprakelijkheid wil je het liefst dat de benadeelde snel tevreden wordt gesteld. De reactietermijn van 15 werkdagen is met het opvragen van aanvullende informatie nog een keer verlengd met 15 werkdagen. Hierdoor is de offerte van de glaszetter verlopen. Deze is gelukkig verlengd. Na ruim een maand toch goed nieuws; uitbetaling volgt.

Dirk
20-10-2018

Schade-afhandeling na poging tot inbraak verschrikkelijk

Voordeur-slot compleet geforceerd, maar gelukkig (waarschijnlijk) betrapt en daardoor niet ingebroken. Slot natuurlijk direct laten maken, inclusief vervangen cilinder achterdeur, aangezien we dezelfde sleutel gebruiken. 1) Rekening, inclusief politierapport etc. opgestuurd via de procedure op internet. automatisch reactie via mail dat het binnen 6 werkdagen opgepakt zou worden. 2) 16 werkdagen verder nog niks gehoord. toen maar eens naar het whatsapp nummer geappt. Daar werd binnen het uur gereageerd met de reactie dat het heel erg druk was en dat de automatisch reactie tijd van 6 werkdagen veranderd was in 15. Nog steeds minder dan de door mij gewachte 16, maar ik moest nog 10 werkdagen geduld hebben. 3) binnen 10 werkdagen kreeg ik deze reactie: "Wij hebben je schademelding ontvangen. Dank daarvoor.

Uit de schademelding blijkt dat er schade is. De schade is onder voorbehoud van dekking in behandeling genomen. De kosten komen voor een 2e cilinder voor de achterdeur echter niet voor vergoeding in aanmerking.

Voor de verdere beoordeling van de schade hebben wij het volgende nodig: - een gespecifieerde offerte waaruit blijkt wat de kostprijs per cilinder is.

Er geldt een eigen risico van €150." 4) daarop heb ik gereageerd met een goed betoog, waarom in godsnaam de situatie niet hersteld mag worden naar de oude situatie? nul reactie (tot de dag van vandaag overigens) 5) 8 werkdagen later nieuwe factuur door slotenmaker laten maken en deze toegevoegd. 6) 10 werkdagen daarna maar weer naar het whatsapp nummer geappt. waarom er in godsnaam niet op mij gereageerd wordt. Daar kreeg ik na 2 uur de reactie met 'we hebben nooit een antwoord gehad op onze vraag'. ik heb beide mails toen als screenshot laten zien inclusief datum/tijd. Ze hadden nog heel goed gezocht, maar konden ze echt niet vinden. Ik heb toen serieus de mails moeten forwarden naar exact hetzelfde mailadres. Heb toen om bevestiging van ontvangst gevraagd en dat gekregen. daarna de wederom bekende reactie van, binnen 15 dagen ontvangt u een reactie.pffff

na twee maanden en super super super veel werk van mijn kant, kreeg ik een kort mail met uw bedrag wordt uitbetaald. Inmiddels geld ontvangen. Het is dus te weinig geld, je moet alles zelf regelen en je wordt verschrikkelijk slecht behandeld. Na 5 jaar meer dan 50euro per maand te betalen voor al je verzekeringen, nooit iets geclaimd gehad en dan zo'n behandeling. Onbegrijpelijk. Ik ga nu heerlijk alles opzeggen. Wees verstandig en doe geen zaken met deze partij.

Nathalie
18-10-2018

Waterschade

Schandalig behandeld 2x expert gehad zelfs onderzoek komt omdat ze niet geloven dat me aparatuur kapot is door waterschade alles was nat tv dolby vloer echt alles en ergste is bij 2de gesprek expert komt meneer alles opnemen wat word gezegd en nu is de vraag of ik het vergoed ga krijgen waarschijnlijk niet dus een afrader en wil zeer zeker gaan kijken in toekomst voor andere wel normale verzekering waarbij me dit dus nooit meer gebeurd

Nafthaly
16-10-2018

Ik ontvang een dreigbrief na 2 x schade melding!

Met Zelf.nl heb ik altijd goede ervaringen gehad tot het over is gegaan tot Nowgo. Vorige week schade sleutel bos gestolen in de club, auto sleutels en huis sleutels. alles weg. Het was heeel moeilijk allereerst een alarm nummer zien te vinden. Verder moet ik zeggen dat de afhandeling goed was, maar kon ik wel een mailtje verwachten na 4 dagen met dat als ik nog eens schade zou melden het zomaar zou kunnen dat mijn verzekering wordt stop gezet omdat ik teveel meldingen heb gedaan! Wat een lachertje! Ik heb zowel op mijn inboedel als op mijn autoverzekering aanspraak gemaakt omdat het huis sleutels betrof en autosleutels. Ik zoek vandaag nog een andere partij na deze mail!

13-10-2018

Komende 12 maanden goed verzekerd ;-(

Krijg een werkongevallenpolis thuisgestuurd, wist van het bestaan niet af. Een uitbetaling van 1250 euro bij overlijden tussen 18 en 65 jaar. Nou ben ik de 65 al gepasseerd dus ontvangen mijn nabestaande 0,00 Polis kost me dan wel niks gaat via FNV, maar stuur dan geen 4 A4tjes met rotzooi naar me toe waar ik geen klote aan heb.

Ik kan ook mensen met duizenden euro's blij maken en erbij zetten van , ja je bent alleen te laat met ophalen.

Ayla
10-10-2018

Verschrikkelijk

Had een reisverzekering aangevraagd en alles was goed. Ik was terug van mijn reis en wilde schade claimen, maar ik kon niet inloggen op mijn account. Ik heb het bedrijf proberen de bereiken maar nooit wat terug gehoord. Als je dit leest, neem geen verzekering bij Nowgo. Ik wou dat ik al deze reviews had gelezen voordat ik 50 euro had betaald en geen schade had kunnen claimen. Ik ben erg boos.

Ewald
08-10-2018

No Go of Yes Now Go?

Heel moeizaam contact, lange reactietijd. En als je reactie krijgt, moet je daar ook weer op terugkomen. Dit is een doorstart van Zelf. Naamsverandering door slechte naam Zelf? Ik ben benieuwd. Ik handel eerst een schade af en ga daarna eens verder kijken. Hopelijk hoef ik geen consumentenprogramma in te schakelen om de zaak rond te krijgen, maar ik vraag het me af.

Brigitte
29-09-2018

Na 5 weken auto totalloss nog geen cent of enig contact

Allrisk verzekerd, al jaren bij zelf, opeens neemt nowgo dit stokje over. En dan zul he altijd zien. Oeps schade, nou ja ik ben goed verzekerd gelukkig. Maar ja ik fiets nu alweer 5 weken want nowgo geeft geen bericht geen reactie op mail laat staan enige euro. Ronduit schandalig. Ik heb niet om overnane gevraagd, ik wil graag persoonlijk iemand spreken maar 0 op rekest. Nou we fietsen nog maar ff want het gaat om een flink bedrag. Maar ik verwacht het niet morgen op mijn bankrekening. Echt een now go

Merie
28-09-2018

Ontzettend traag, komt totaal niet proffesioneel over

Ik heb een schade online gemeld, na 2 weken er nog maar eens achter aan gemaild, geen reactie. Dan een week later maar bellen. Vreemd allemaal want er was toch een expert ingeschakeld.niet dus. Nogmaals contact en eindelijk na ruim een maand na schadedatum is eindelijk de expert geweest.inmiddels is het ruim 1,5 week gelden, twee emails toegezonden en nog steeds geen reactie over de afhandeling. Dan maar iets meer betalen voor een verzekeringsmaatschappij, want dit is verschrikkelijk. Je moet zelf er achter want van hen hoor of zie je niets. Ik denk dat ik nog even wacht en dan maar de Rechtsbijstand er op zet!

Patricia
12-09-2018

Bagger!

Recent een schade moeten melden ivm water lekkage bij de bovenburen. Er is daar een lekkage ontstaan door een vaatwasser. Omdat de schade door onmacht ontstaan is bij de buren en niet bewust kon NowGo de eige risico van 150 niet verhalen bij de tegenpartij en draai ik dus op voor de 150. Ik betaal al jaren netjes mijn premie en vraag mij af voorwat ik dan precies verzekerd ben?

Ze zijn slecht bereikbaar reageren ook niet op emails. Ik heb mijn verzekeringen daar ook opgezegt en ben overgestapt. Slechte service!

11-09-2018

Tot nu toe dus een NOGOW

Zeer slecht behandeld , verzekering afgesloten via de site van nowGo! alles nettjes en naar waarheid ingevuld, incasso aangeboden ,( zodat betalingen op tijd en juist worden uitgevoerd ) Polis ontvangen . Helaas niet verzekerd omdat nowGo verzuimd te incasseren? bereikbaarheid laat zeer te wensen over , ook is het onmogelijk om antwoorden te krijgen waarom dit gebeurd . je wordt van het kastje naar de muur gestuurd

tot nu toe dus een NOGOW