NowGo reviews

Periode2021

Mart
09-09-2018

Hopeloos

Niet te bellen en digitaal een inlog aanmaken; dat lukt al helemaal niet; niet doen!

Timo
06-09-2018

Nowgo is no go

Er is een Faceboek groep gestart voor mensen die ook.slechte ervaringen hebbrn met Nowgo.

Zoek op Facebook naar Nowgo is no go en plaats je reactie

Peet
03-09-2018

Ook ik was tot volle tevredenheid verzekerd bij Proteq en blijk nu overgegaan te zijn naar Nowgo. communicatie verloopt alleen maar via Whatsapp waarbij je geen antwoord krijgt, maar wel de automatische mededeling dat het "wegens drukte" lang kan duren. bellen kan niet meer!

opzeggen die verzekering !

deze "firma" bestaat bij de gratie van premiebetalers die ( nog ) niets claimen en afgezien van hun jaarlijkse afschrijving geen contact hoeven te hebben ( alvast succes ) met deze "verzekeraar "

Mike
03-09-2018

Pas op slechte dekking en service

Kortlopende reisverzekering is inderdaad goedkoop maar dat zegt niks want er is ook weinig gedekt! dus pas er mee op! ze laten je gewoon in de kou staan!

02-09-2018

Precies een maand gewacht op reactie (niet dus)

Wij hadden een ongeluk met onze inbouwkoelkast met schoonmaken de koelkast stuk ,wij zijn al tientallen jaren verzekerd bij proteg al die tijd premie betaald ,we gaven in drie maanden twee schades op en over een iPad waar ik per ongelijk op ben gaan zitten ,bij vriend dat werd gelijk afgewezen ,ze vertelde hadden ze maar ergens het neer moeten liggen ,zelf betaald nieuwe aan vriend ,waar ben je voor verzekert , Nu met de koelkast wacht ik ruim maan drie mails gestuurd en een brief nooit een reactie ik verteld dat mijn medicijnen gekoelt moet ligen ,geen reactie Afgelopen week iemand aan de telefoon na 45 min wachten,hij vertelde dat ik niets kreeg ,ik vroeg waarom niemand reageer op brief mails en telefoon Hij vertelde door de warme zomer hadden ze geen zin ,ik had daar geen woorden voor . Nu heb ik gelijk klacht ingediend maar tot op heden niets gehoord dat is nowgo voorheen proteg Ik gooi al mijn verzekeringen er uit ,daar heb ik al die jaren voor betaald nooit een wanbetaler geweest Maar wat een stel schoften om zo met hun klanten om te gaan ,ik heb een rechtsbijstandsverzekering bij ANWB die ga ik inzetten en heb nogal wat vrienden die door mij ook verzekert zijn bij nowgo en vraag hun ook om op te zeggen groeten wim

02-09-2018

Onbereikbaar bedrijf

Helaas hier terecht gekomen omdat mijn autoverzekering bij Routemobiel bij deze maatschappij werd ondergebracht. Als je een vraag stelt zijn ze zo dom dat ze antwoorden geven die er niet over gaan en na nog 3 keer uitleggen begrijpen ze het eindelijk maar lossen het nog niet op. PRUTSERS! Ook reageren ze nooit op mails. BAR SLECHT!

Anne
31-08-2018

Geen reactie, geen vergoeding!

Wij hebben onze reisverzekering vis NowGo. We hebben nog nooit iets opgegeven dus ik heb geen vergelijk materiaal maar deze afhandeling is zeer teleurstellend. We zouden vanuit JFK naar Brussel vliegen maar vlak voordat we naar het vliegveld reden werd onze oudste zoon ziek. Dit had hij al meerdere malen tijdens onze vakantie gehad. Een krampaanval in zijn tussenribspier waardoor hij niet meer kon zitten. We hebben besloten de autoreis uit te stellen en hem te helpen met mobiliseren en we gaven paracetamol. Hij heeft een autistiscge stoornis waardoor omgaan met pijn ook heel erg lastig is. Het was dus een hele stressvolle situatie want we hadden een vliegtuig te halen. Uiteindelijk zijn we met een uur vertraging naar JFK gegaan waardoor we net te laat waren voor ons vliegtuig! We hebben nieuwe tickets moeten boeken en veel extra kosten moeten maken. Deze kosten heb ik ingediend maar ze werden na 1 week afgewezen. Na een telefoongesprek met een zeer aardige dame kreeg ik te horen dat we het alarmnummer hadden moeten bellen, dan had het goed geweest. Nu is in dat uur geen een keer in mijn hoofd opgekomen om het alarm nummer te bellen. We weten wat onze zoon had, het was alleen wachten totdat hij weer vervoerd kon worden. Daar hoef ik niet voor naar een ziekenhuis met torenhoge rekeningen die wrs hoger zouden zijn dan de huidige gemaakte kosten. Ik heb zodoende nog weer uitleg gegeven en bezwaar gemaakt. Helaas is daar geen reactie meer op gekomen, na 2 reminders nog steeds helemaal niets!

Update van 03/09/2018:
Vandaag kwam daar dan eindelijk de reactie. De uitleg was dat mijn zaak tot overige zaken behoorde, en overige zaken worden niet vergoedt. Dit is toch wel een hele aparte manier van omschrijven en lijkt me niet echt stevig te onderbouwen. Zodoende dus om meer bewijs gevraagd van de overige zaken!

Tamara
31-08-2018

Klacht goed opgelost

Afgelopen maand een schade gemeld bij de reisverzekering van Nowgo. De schade betrof spullen van zowel mij als van mijn vriend. Bij afhandeling van mijn klacht bleek ik opeens een alleenstaande verzekering te hebben, terwijl mijn vriend toch echt in 2015 erbij is gezet. Het bleek dat mijn vriend per ongeluk uit de verzekering is gegooid, nadat we deze hadden aangepast naar werelddekking! Nowgo was niet te bereiken via de mail of telefoon, maar uiteindelijk zeer netjes geholpen via facebook messenger! Vriend is met terugwerkende kracht weer in de polis opgenomen en alle spullen zijn netjes vergoed. Iets minder tevreden met de contactmogelijkheden, maar zeer tevreden met de uiteindelijke afhandeling!

Danielle
29-08-2018

Wat een slecht bedrijf!

Probeer al tijdje een schade te melden. Krijg het niet voor elkaar (!) via site en of telefoon. Dame aan telefoon te dom om te antwoorden en wordt gewoon afgewimpeld. Wat een K bedrijf!

Jean
28-08-2018

Specialist in reden zoeken om claim af te wijzen

Bij het isoleren van de spouw van mijn huis is via een rioolstandpijp in de spouw de rioolafvoer verstopt van de bovenverdieping op zodanige wijze dat de hele riolering tot in de betonvloer van de verdieping gesloopt moet worden inclusief de badkamer. Melding bij Nowgo levert op dat schade door bewerking-, reiniging- en herstelwerkzaamheden niet verzekerd is. Zij beschouwen purschuim spuiten in de spouw als bewerken van het huis en de schade is niet verzekerd. Ze hebben er 14 dagen over gedaan om tot dit antwoord te komen. Volgens de definitie van bewerken op Wikipedia is dit geen bewerken maar het vullen van een lege ruimte met schuim en dat is geen bewerken. Op mijn mail met mijn reactie wordt echter geen antwoord gegeven. Blijft de gang naar Kifid met klacht over en dat duurt ook een jaar! Verzekerd bij oorspronkelijk SNS-Reaal naar Zelf.nl en recentelijk NowGo nooit iets geclaimd in 20 jaar en nu dit! Absoluut een afrader!

GertJan
27-08-2018

Schofterige behandeling en totaal geen service

Bijna 20 jaar verzekerd geweest bij proteq. Na de overname door Nowgo is het een en al drama. Totaal geen inlevingsvermogen, steeds weer aanvullende eisen als je iets hebt geclaimd. Normaal telefonisch contact is nauwelijks mogeloijk en als je al contact hebt via Whatsapp/Messenger reageren ze niet eens op kritische vragen.

ABSOLUUT niet mee in zee gaan. Ze zijn ook zeker niet de goedkoopste

20-08-2018

Na 5 jaar premie betalen blijk ik niet verzekerd

Vanwege een fout in de opgegeven naam van de verzekeringsnemer bleek ik bij het afhandelen van de eerste schade na vijf jaar premie niet verzekerd te zijn. Gelukkig was het slechts een gebarsten ruit en niet iets groots, maar de verzekeraar toont een ondermaatse zorg voor zijn klant. Een dergelijke fout zou in ieder geval tijdens de acceptatie door verzekeraar opgemerkt moeten worden!

Donald
17-08-2018

Na al deze nare dingen te hebben gelezen snel over gestapt naar andere verzekerings-maatschappij , ik wil gewoon een medewerker kunnen spreken en niks via whatsapp facebook of wat dan ook gewoon via telefoon , en indien nodig een noodnummer je zal het maar nodig hebben en je krijgt niemand te pakken waardeloos dus bye bye Nowgo

R.
16-08-2018

Onbereikbaar, niet communiceren maar wel een claim uitbetalen zonder wederhoor

Vanuit zelf.nl nu nowgo. Niet meer via de telefoon bereikbaar maar via facebook of whatsapp, per uur 1 berichtje en telkens met fouten. Uiteindelijk in contact gekomen, blijken ze zonder bericht een claim uitbetaald te hebben (ten onrechte) zonder ook maar 1 keer met de klant te communiceren. Volgens mij werken er daar maar 2 man / vrouw en is het 1 grote puinhoop.

Olga
15-08-2018

Door vastlopend NowGo systeem 3 keer polis ten onrechte afgesloten.

Systeem NowGo liep meerdere malen vast bij afsluiten reizverzekering vlak voor vertrek, dus naar een andere verzekeraar gegaan, waar het systeem wel werkte. NowGo is niet binnen een uur te bereiken. Volgende dag wek 3 maal factuur in inbox, maar helaas waren wij al vertrokken. NowGo weigert fout te erkennen, en stopt slechts 2 van de 3 polissen terwijl ze alle drie ten onrechte zijn afgesloten. Medewerker NowGo noemt het "laks" dat de verzekering op laatste moment is afgesloten (tegen eigen positionering van het merk in) en zegt dat ik prima slecht 32,75 kan betalen.

Arjan
15-08-2018

Annulering vakantie 2018

Wij hebben een dag voor vertrek ons huisdier geheel onverwachts moeten laten inslapen. We hebben geprobeerd om telefonisch contact op te nemen met de verzekering, maar helaas was dit alleen mogelijk via whatsapp of een andere vorm van social media. Uiteindelijk via whatsapp gevraagd om telefonisch contact met ons op te nemen, maar helaas bleef het alleen maar bij whatsappen. Een dag later hebben we via internet een schadeclaim ingediend met de nodige documenten. Na het lezen van diverse reviews op internet, had ik weinig vertrouwen in een vlotte afwikkeling van deze claim. Tot mijn grote verbazing kregen we binnen een week zowel antwoord op onze claim en het schadebedrag uitgekeerd op onze bankrekening. Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat er geen onderling ( persoonlijk ) contact is geweest op het moment dat je vragen hebt, maar uiteindelijk is alles zeer correct en snel afgehandeld.

Dirk
13-08-2018

Autopechhulp reisverzekering

Tijdens onze caravanvakantie in Frankrijk kregen we pech met de Aircocompressor aandrijving. Hoewel het in eerste instantie geen noodgeval was, want we waren al 3 dagen op de camping, en wat aan het rondtoeren, bleek toch dat onze auto gerepareerd moest worden om verdere schade te voorkomen. We hebben toen getracht Nowgo te bellen voor advies en hoe een vervangende auto te regelen. Dat kan dus niet zo, want telefonisch was Nowgo onbereikbaar. Toen een prematuur schadeformulier ingestuurd , waarop Nowgo met een automatisch bericht reageerde dat ze binnen 5 werkdagen zouden reageren. Toen hebben we zelf maar een vervangende auto gehuurd voor 8 dagen, totdat onze auto gerepareerd was, waarvoor Nowgo uiteindelijk alle kosten na 5 weken toch vergoed heeft. De communicatie laat wel veel te wensen over, en het is toch kennelijk wel noodzakelijk direct de alarmcentrale te bellen, want die nemen dan alle communicatie met Nowgo van hun over , en geven ook toestemming voor de kosten van noodhulp en vervangend vervoer en het regelen hiervan. In ons geval was dit echter geen Alarmsituatie en dat past kennelijk niet in de procedure van de digitale hulpverlening. Het lijkt ons toch wel gewenst als je verzekering ook gewoon telefonisch is te bereiken, en ook adequaat reageerd op je e-mails en schadeclaims.

Tineke
09-08-2018

Tineke

Ik belde net Nowgo. Binnen 1 minuut werd de telefoon beantwoord. De medewerkster heeft mij professioneel, snel en vriendelijk geholpen. Ik ben heel tevreden.

Liesbeth
09-08-2018

No(w)Go(ne) reageert niet eens op simpele vraag via de mail.

Zat bij Proteq wat is overgegaan in NowGo.maar het is inderdaad een lege huls. Reageert niet op mail en als ik de overige reviews lees (ook elders!) schrik ik me rot! Heb gelukkig nog nooit iets hoeven claimen, maar ik ga hier zo snel mogelijk weg voor het te laat is!

Liz
03-08-2018

Onbereikbaar ! Onderstaand de mail verstuurd naar nowGo

Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 3 aug. 2018 om 13:29 heeft (e-mailadres verwijderd) het volgende geschreven:

Hallo?,

Gisteren rond 17.30 uur heb ik een aanrijding gehad ik ben gisteravond drie uur bezig geweest op jullie site om te zoeken hoe ik contact kan opnemen . En vandaag ook al weer 2 uren. Nergens te vinden hoe; totaal onmogelijk! Hele onduidelijke site. Zelfs een schadeformulier kan ik niet invullen, want wanneer ik mijn polisnummer en relatie nummer invul van Proteq krijg ik een bericht dat ik niet bekend ben bijna NowGo.

U kunt zich voorstellen dat ik het een beetje zat ben. Ik rijd 47 jaar auto heb nog nooit een ongeluk gehad of gemaakt en nu ik hulp nodig heb, kan dat niet.

Kunt u zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen want ik wil het vandaag regelen.

Ik ben te bereiken onder telefoonnummer .

Groeten,

Mevr. E.M. van Kralingen