NowGo reviews

Periode2021

Rudy
03-08-2018

Hopeloze puinhoop

Komen eigen voorwaarden niet na. Op de ene pagina in de voorwaarden van de reisverzekering staat een product gecategoriseerd. Paar pagina's verderop staan uitzonderingen op uitbetalingen, valt een product ineens in een andere categorie! Zijn ook amper bereikbaar!

Alex
01-08-2018

Fraudeurs.

Op maandag krijg ik een betaalverzoek, om op vrijdag schriftelijk een opzegging te krijgen. Contact met de klantenservice is nauwelijks mogelijk. Het is waarschijnlijk een stuk eenvoudiger om een mail naar een Noord-Koreaan te sturen. Die zal waarschijnlijk eerder antwoorden met een inhoudelijk antwoord dan NowGo…

Arie
01-08-2018

Zeer slecht en brutale servicemedewerker

Ik had betaald en werd zomaar geroyeerd omdat hun de 16 afboeken en ik de 25 ste pas betaald ik bellen zegt dat mens ach zoek andere maatschappij we herstellen u toch niet zeer duur ook als je vergelijkt en zal iedereen ook zeggen nogo

P.
31-07-2018

Van Zelf naar NowGo : DRAMA!

Over "Zelf" was ik tevreden, en het stond zo mooi in de mail : "Nog sneller contact met onze klantenservice". Nou vergeet het maar. Ze zijn NIET telefonisch bereikbaar. Een simpele vraag via Whatsapp duurde 1 week om een inhoudelijke reactie te krijgen. Dan heb ik het over "ik heb een schade door een fietser aan een geparkeerde auto, wat moet ik doen?"

Marleen
28-07-2018

Onbetrouwbaar en onbereikbaar

Sinds januari verzekering bij Zelf afgesloten, is overgegaan in NowGo. Wil graag verzekering aanpassen ivm lange reis, kom er achter dat de polisvoorwaarden zijn aangepast. Zijn niet telefonisch bereikbaar, alleen via chat. Helaas ook nog onprofessioneel en onkundig persoon in de chat. Ik ga per direct betalingen storneren.

Jolanda
24-07-2018

Kansloze verzekering!

Ik probeer al uren contact te krijgen met deze verzekeraar, lukt dus echt niet! Telefoon blijft gewoon een bandje, en ik blijf de vierde beller. Inloggen lukt niet, wat kan ik hiermee dus.helemaal drie keer niks! Nowgo .begin er niet aan, en voor mezelf.hoe kom ik er vanaf.

Jo
24-07-2018

Onvoorstelbaar waardeloos

Probeer al 7 keer schadeformulier in te vullen. Niet mogelijk te verzenden door "onbekende fout". Op WhatsApp berichten wordt niet gereageerd. Telefonisch niet meer bereikbaar. Alles moet zgn. digitaal. WAARDELOOS

Saskia
23-07-2018

Blinkt uit in onbereikbaar zijn

Onbereikbaar. De destijds op website genoemde SMS werkt niet, geen enkele reactie. ook via WhatsApp.onmogelijke opgave. Geen mailadres niets. Ook mijn verzekering opzeggen lukt niet. Zowel via Chrome als safari is het onmogelijk om het vereiste formulier te verzenden.

21-07-2018

Nogo

Kreeg deze club opgedrongen via zelf.nl, waarmee ik overigens ook in de clinch lig vanwege niet terugbetalen van eigenrisico(9 maanden geen antwoorden op mails), premie 50% hoger zonder reeele opgaaf van redenen, op zeggen lukt niet webformulier bounched, welkom to hotel California.

21-07-2018

Niet bereikbaar

Info op de website is ontoereikend. Als je ze probeert te benaderen kan dat niet telefonisch of per mail. Je moet whatsapp (of messenger) gebruiken. Om 11.19 uur bericht geplaatst met whatsapp, om 14.34 nog geen reactie. Ze sluiten echter al weer om 16.00 uur. Dat is toch geen doen? Waardeloze tent, direct je verzekering stoppen daar.

20-07-2018

Onbereikbaar, zeer slechte service, wegwezen

Het omzetten van autoverzekering is een drama. Woensdag proberen door te geven via WhatApp en het is nog steeds niet gebeurd. Diverse WhatApps berichten doorgegeven. Ook op terugbel verzoeken wordt niet gereageerd. Nu vrijdag verzekering nog steeds naar nieuw kenteken om gezet. Zo snel mogelijk naar een betrouwbare/bereikbare verzkeringsmaatschappij.

19-07-2018

Onbereikbaar

Ik wil een poliswijziging doorvoeren. De website is down. Telefoonnummer met zeer veel moeite kunnen vinden. Echter, die geeft alleen een bandje met een verwijzing naar de website en de whatsapp service. Whatsapp dan maar geprobeerd. Ook hierop geen reactie,

Edwin
19-07-2018

Super Slechte Maatschappij

Totaal geen reacties op autowijziging en andere zaken. Puur en puur slecht!

17-07-2018

Leid nergens toe , nowgo

ZEER slechte communicatie, betreffende afhandeling schade, Mail berichten berichten wordt niet beantwoord. Bedienen zich van bedenkelijke experts".

Alex

Verzekeraar? Puinhoopbedrijf!

NowGo betaalde ik keurig, totdat opeens een ongedateerde brief binnenkwam: opzegging. De reden? Ik had al maandenlang niet betaald. Toch even nagegeken: jammer, maar twee weken geleden had ik toch echt betaald.

#NowGoAway #NoGo

Saeed
16-07-2018

Super slecht verzekeraar, geen contact mogelijkheden

Sinds 3 weken probeer ik mijn schade te melden, geen succes geboekt. Via internet een digitale formulier moest ik invullen en verzenden, maar bij de laatste stap knopje Verzenden aan klieken krijg ik foutmelding. Verschillende keren email gestuurd, geen reactie. Het is een K. verzekeraar

Niet aan beginnen

Gewoon slecht geen contact mogelijk

An
12-07-2018

Klote verzekeraar

Nowgo is telefonisch nooit bereikbaar. Gemakkelijk voor hun kunnen ze de klant op afstand houden. Ik zoek zo snel mogelijk een andere verzekeraar. Ben benieuwd of de overstap lukt of dat ze dan in beweging komen. Wel premie afschrijven maar service ho maar. Nul komma Nul. Mensen blijf van deze verzekeraar met je handen vanaf. Geeft alleen maar ellende. Dus no go

Burth
10-07-2018

Dit LIJKT op Maffia/Oplichting Praktijken!

Zelf is zonder wat voor een bericht (zogenaamd) overgegaan naar nowgo. Het woord zegt het al niet naar toe gaan! Is een dochter van reaal,en blijkbaar mag dat maar allemaal. de vvd dames en heren houden elkander altijd de hand boven het hooft,of beter de grote zak met geld.dus dan mag het allemaal maar en kunnen ze hun gang blijven gaan want deze (vvd) overheid zal echt niet in grijpen om bij wanprestatie in te grijpen en de kluit die de klanten bedonderd te laten stoppen met deze praktijken.

Cyril
10-07-2018