NowGo reviews

Periode2021

Louise
10-07-2018

NowGo is niet doen.

Dit kan toch niet dat NowGo niet bereikbaar is! Voor de veel oudere klanten is dit niet te doen, daar velen geen facebook hebben of twitter of meer van die gevaarlijke media dingen. Alhoewel de jongere generatie hier ook veel moeite mee hebben. Een hele goede raad voor NowGo, verander de image en maak NowGo weer tot een goede verzekeringsmaatschappij die ten dienste staat voor zijn klanten en telefonisch bereikbaar is op een humane wijze. Een hele domme zet van diegene die dit concept heeft bedacht. Zo raakt NowGo klanten kwijt.

Hari
05-07-2018

Onbereikbaar een NO GO

Zonder enige mededeling, nee integendeel in de polis die men 2 weken geleden heft toegestuurd, staat vermeld "pagina 9 , punt 2.3 verzekering beëindigen -Geef dit aan ons door via de website, email of telefoon. De laatste 2 opties zijn sinds maandag niet meer mogelijk!. Men is verplicht een facebook, WhatsApp of twitter account aan teleggen. Is nooit als voorwaarde gesteld toen we deze verzekering afsloten. Afschuwelijk club

M.
04-07-2018

Niet te bereiken! Nooit doen!

Belachelijk dat je geen contact kan krijgen met deze verzekeraar. hadden eerst de verzekering lopen via routemobiel, maar zijn zomaar overgezet naar deze verzekeraar. Heb vragen over het kenteken overzetten van onze nieuwe auto en weet nu dus niks.

Jane
03-07-2018

Onbereikbaar en gegevens onbekend!

Vanaf vanochtend 10.30 uur bezig om deze club te bereiken. Account aangemaakt op website, so far so good. Om een schade te melden is het noodzakelijk je relatie- en polisnummer in te voeren. Ook gedaan, maar dan begint het gedonder. Gegevens onbekend bij ons.

Paar geprobeerd, maar tevergeefs. Dus bellen, leuk verhaaltje maar echter geen mens aan de telefoon gehad. Contact is gewoon NIET MOGELIJK bij Nowgo.

Gebeld naar Reaal, want Nowgo valt onder Reaal. Ze zitten in telefonische vergadering. De dame in kwestie die de telefoon aannam vond mijn opmerking over oplichting te ver gaan. Wèl bood zij aan een belverzoek achter te laten voor één van haar collega's. Indien ik morgenochtend voor 12.00 uur nog niet ben teruggebeld kan ik haar op haar rechtstreekse nummer bellen en gaat zij er wederom achteraan.

Nummer van Reaal is 072 - 519 4000.

Echt ongehoord dit en wordt dus nog vervolgd

Petrus

Piet Jacobs

Het is onmogelijk teveel betaalde premie terug te krijgen in mijn geval €187.75 omdat mijn caravan verzekering nummer uit het siesteem is verwijdert

A.
03-07-2018

Contact is onmogelijk met deze maatschappij

Na de overname van Zelf nu dus Nowgo. Het is echt onmogelijk om een persoon te spreken te krijgen. Als je belt krijg je een bandje te horen waarop je wordt doorverwezen naar je profiel of naar whatsapp. Op de site staat dat ze binnen 1 uur reageren maar er wordt helemaal niet gereageerd. Opzeggen van deze verzekering wordt zo echt onmogelijk gemaakt. Of wat je dan ook van ze wil. Geen service en ik zal in de toekomst als ik er ooit vanaf kom ook nooit meer terugkeren. Mocht je een verzekering zoeken, ik zeg niet doen.

Maja

Zeer slecht!

Na schade aan mijn auto probeer ik het schadeformulier in te sturen. Dit gaat niet ivm een foutcode. Er is geen contact te krijgen met de klantenservice. Op de website staat dat er binnen een uur contact is. Ik heb gister om 17.15 een app gestuurd en tot op heden 12.30 de volgende dag nog niks gehoord. Ook niet via Messenger. Heel erg slecht dit! Ik ben echt onwaarschijnlijk boos. Dus mocht er nu niet heel snel iets gaan gebeuren, ga ik andere stappen ondernemen en de media inschakelen. Dus mocht je deze verzekeraar nog overwegen.NIET doen! Mocht iemand toevallig nog een telefoonnummer weten, dan ontvang ik deze heel graag!

Geen communicatie mogelijk

Zelf heet sinds april 2018 No Gow. Hierover niets gehoord. Zie ik meu dat er ineens een bedrag wordt afgeboekt wat ik niet kan plaatsen. Dus het bedrag teruggehaald. Zue ik omdat ik ga googleen. Dat Zelf nu Nowgo heet. Gebeld. Geen probleem. Ik ontvang een bericht lees Brief binnen twee weken ik kan dat de betaling weer activeren. Toevallig ziet mijn partner vanmorgen een mail dat ik niet meer verzekerd ben omdat ik niet reageer op eerdere betaalverzoeken. Ik heb het nagekeken naar zie geen berichten van Nowgo. Overigens is het niet het mailadres dat ik twee weken geleden nog eens heb doorgeven. Wel staat er een telefoonnummer maar dat ik een infolijn. Je komt niet meer met personen in gesorek naar moet via Whatsapp reageren. Heel gek dit. Hele slechte service.

02-07-2018

Niet te geloven wat een service

Vandaag contact gezocht met Nowgo voor het omzetten van een kenteken. Ingangsdatum is namelijk morgen. Om 12.18 uur eerste WhatsApp bericht verzonden voor de wijziging. Na 27 WhatsApp berichten vanmiddag om 17:27 werd ik gebeld en de wijziging worden doorgevoerd. Niet te geloven een dagdeel bezig geweest om je polis te veranderen te veranderen. Met proteq in het verleden hele goede ervaringen gehad. Nowgo is voor mij NoGo. Met andere woorden zo snel mogelijk naar een andere verzekeraar. Zeker ook als ik die andere ervaringen. Zie

Anouk

Slechte communicatie, niet bereikbaar

Verzekerd bij Proteq en dit is blijkbaar overgenomen door NowGo. Hiervan niet op de hoogte gesteld. Omdat ik NowGo niet ken de automatische incasso gestorneerd. Krijg ik een brief met de mededeling dat er al meerdere herinneringen zijn gestuurd; ik heb niets gehad en dat de dekking wordt stop gezet als ik niet betaal. Onderaan de brief staat een telefoonnummer dat ik kan bellen voor contact. Als ik dat bel krijg ik een automatisch bericht met daarin de melding dat ik ze via de app kan bereiken. Hierop wordt niet gereageerd. Wat is dit voor een bedrijf? Maar snel op zoek gaan naar een andere verzekeraar want als ik ze echt nodig heb dan weet ik nu al dat ik er niet van op aan kan.

Mischa
02-07-2018

Makkelijk af te sluiten maar niet te bereiken

Op de reisverzekering een claim ingediend (1e keer ooit dat ik iets claim). Ingediend op 20 april 2018, tot op heden geen enkele reactie. Je kan via Mijn NowGo de status van de claim bekijken. Er stond bij vermeld dat er binnen drie dagen uitsluitsel gegeven zal worden. Na een paar weken maar een email nagestuurd met de vraag hoe het er mee stond. Geen reactie, nou ja; binnen Mijn NowGo hadden ze wel de tekst verwijderd dat er binnen drie dagen gereageerd zou worden.

Sandra
29-06-2018

Keren niet uit!

Heb bij zelf nooit problemen gehad nu ze over zijn genomen door NowGo is het een hel. Bij schade proberen ze eronder uit te komen

Rik
15-06-2018

NOWGO misleid mensen

Bij ons is een fles allesreiniger leeg gelopen op de laminaat vloer, waardoor er hobbels in zitten. Een schade in dienen verloopt uiterst chaotisch. Schade wordt niet vergoed, terwijl soortgelijke schades bij andere verzekeraars wel vergoed worden. Waar ze echt verkeerd bezig zijn is zeggen dat er niets is verandert na de overstap van Zelf.nl naar NOWGO. Ik heb de polisvoorwaarden vergeleken en ga een afspraak maken met het juridisch loket. Ze verschilllen duidelijk op essentiële punten. Dit riekt gewoon naar oplichting!

14-06-2018

HOE BESTAAT HET - DEEL 2 -

10 minuten na activatie van mijn review, krijg ik een mail van ervaringen.nl met de mededeling dat nowgo graag mijn klacht (?) in behandeling wil nemen! ik hoef alleen maar op de link mijn polisnr. In te vullen! hoewel ik natuurlijk geen enkel vertrouwen had in een goed vervolg toch maar op de knop gedrukt. Maar uiteraard ook na 2 dagen weer geen enkele reactie! zij reageren namelijk nooit. Nu dan ook inderdaad deze oplichtingszaak uit handen gegeven. Ook wordt aangifte gedaan van oplichting. Voor de goede orde, ter informatie: deze club is onderdeel van reaal en zwitserleven

Erna
08-06-2018

Zelf wordt Now Go. Sindsdien gedoe met inloggen

Voorheen verzekerd bij Proteq. Dat werd Zelf. Sinds een maand van naam veranderd naar Now Go. Daarvan op de hoogte gesteld via mail. Er zou voor vaste klanten niets veranderen. Toen begon de ellende. Je kunt een account aanmaken om bij je gegevens te kunnen. Dat lukt met al een maand niet. Contact is alleen mogelijk via Twittre, Facebook en Chat. De chat is al weken niet bereikbaar. Inloggen lukt niet. Wachtwoord vergeten en opnieuw aanmaken ook niet. Verificatiecodes verzenden ook niet. Op mails wordt amper gereageerd. Na 4 weken eindelijk net contact gehad via de chat. Wat is het antwoord? Er zijn veel klanten die niet kunnen inloggen. Daar wordt aan gewerkt. Ze weten niet hoe lang dit gaat duren. Heb bij godsgratie nu wel een telefoonnummer gekregen. Dus vaste klanten kunnen niet bij hun gegevens. Ben reuze benieuwd hoe lang dit gaat duren. Wat een waardeloos bedrijf.

05-06-2018

Kansloos.

Al jaren klant bij zelf.nl . Nu is het overgegaan in Nowgo. (No Go!) Kreeg vandaag een aangetekende brief dat ze mijn verzekering opzeggen omdat ik dit jaar al voor de 5e keer van auto ben gewisseld. Voorgaande jaren ook ,maar is nooit een probleem geweest. Ben namelijk in het bezit van een autobedrijf, dus het kan voorkomen dat ik privé weleens van auto wissel. Gebeld om het uit te leggen maar de medewerker van acceptatie krijg je nooit te spreken. Lang verhaal kort; Ik rij al decennia zonder schade en nooit iets geclaimd. Altijd netjes op tijd betaald en ze gooien je er zo uit. In hun algemene voorwaarden staat hier overigens niets over. Maar ze behouden zich het recht om je er uit te zetten wanneer hun dat uitkomt. Oplossing: Rabobank Interpolis gebeld en het verhaal uitgelegd. Daar was ik wel welkom als klant en de premie is nog lager ook! Dus No(w)Go, Steek die verzekering maar op een plek waar het daglicht niet komt. Ik ben weg! p.s. Het komt ongeveer elke week wel een keertje voor dat een klant bij mij in de showroom even snel zijn auto bij independer verzekerd. Ik raadde altijd zelf.nl aan. Jullie snappen zeker zelf ook wel dat daar nu abrupt een einde aan gekomen is! Succes met jullie onderneming en nu begrijp ik waarom jullie zo extreem laag scoren bij de reviews! Bye!

Kay
05-06-2018

Superslecht!

Hele slechte verzekeraar. Slechte klantenservice. Nooit mee in zee gaan! Oplichters!

Anja
29-05-2018

Graf bedrijf

6 keer schade gemeld nooit iets van zich laten horen wat een goede verzekering ,wel een opzegging -groetjes van een exs client anja snijder

Ismaël
23-05-2018

Ten zeerste af te raden verzekeraar

Deze verzekeraar stel u niet op de hoogte wanneer ze een premiebedrag verhogen na het uitvoeren van een wijziging van dekkingsadres en incasseren met foutieve bedragen i.p.v. afgesproken in de voorwaarden.

13-04-2018

Andere naam voor ZELF dus let op!

Uitbetalen doen ze vrijwel nooit ook bij mij niet na een stormschade windkracht 12 in januari en ik begrijp dat er zeer veel klachten komen. Door al de klachten veranderen ze nu van naam naar NowGo dus let op voor dit oplichterszootje.