NowGo reviews

Periode2021

Silvania
23-03-2018

Geen probleem

Bij iemand per ongeluk schade aan gebracht geen probleem alles werd netjes afgehandeld binnen 2 weken had de gedupeerde al haar geld

20-03-2018

Snelle service

3 maanden geleden heb ik een doorlopende reisverzekering afgesloten waarvan ik al gebruik heb moeten maken. Dankzij de snelle service heb ik mijn geld alweer op mijn rekening :)

Ben
13-03-2018

Voortreffelijk

Ik kwam deze site bij toeval tegen en kan mij totaal niet vinden in alle negatieve reacties. wij hebben afgelopen zomer een zwaar ongeluk gehad bij Munchen waarbij auto en caravan dusdanig beschadigd waren dat verder rijden niet meer mogelijk was. op dat moment moet er veel geregeld worden hotel huurauto enz.Er werd ons gelijk verteld dat als we vaker als 1 keer overnachten wilden dat geen probleem was Na thuiskomst alle bonnetjes zoals de hotelovernachtingen taxi kosten eten enz via hun site aangeleverd wat ook soepel verliep en binnen een week stond het geld weer op rekening.

En als er dan 2 dagen na thuiskomst een medewerkster van Zelf belt met de vraag hoe het gaat is dat natuurlijk helemaal top! Wij zijn erg tevreden.

27-02-2018

Zeer slechte service

Zelf.nl probeert onder uitbetaling uit te komen. Ben maanden bezig geweest en eindelijk een mail dat ze zouden gaan uitbetalen. Helaas is het al weer weken verder, mails gestuurd, gebeld maar niets helpt. Kortom: waardeloos bedrijf en wil iedereen adviseren er ver weg van te blijven want voor dezelfde premie kun je bij veel betere bedrijven terecht.

02-02-2018

Afrader

Proberen niet uit te betalen als je daar wel recht op hebt.

Iedere mail duurt 5 dagen voordat er antwoord op komt, ben je met een simpele melding al snel.meer dan één maand bezig.

Mijn reisgenoten bij centraal beheer én interpolis hadden alles in 1 dag geregeld.

Over mijn laatste vraag of ze konden aangeven waarom ik bij zelf zou moeten blijven zijn ze nog aan het nadenken.

19-01-2018

Slechte verzekeraar

Prima verzekeraar tot er wat gebeurd en ze moeten uitbetalen dan zijn ze niet thuis. Een echte afrader, weggegooid geld, niet doen!

René
09-12-2017

Ga nooit in zee met ZELf.NL Weggegooid geld

Zelf.nl pretendeert een goedkope verzekeringsmaatschappij te zijn, waarbij de premie zo laag mogelijk wordt gehouden. Tot 3x toe getracht een schade te verhalen, maar iedere keer wordt er letterlijk naar de polis verwezen en betaald men niet uit. Het laatste geval was een probleem op het spoor, waardoor ik mijn vlucht terug ben misgelopen. Moest een nieuwe ticket kopen en heb de schade trachten te verhalen bij Zelf.nl. Het antwoord luidde dat alleen in geval van een staking op het spoor de schade zou worden uitbetaald. Zou ik dus frauduleus hebben gehandeld door letterlijk te vermelden dat er een treinstaking was, dan zou men tot uitbetaling overgaan. En zo heb ik meerdere problemen gehad met Zelf.nl. Na deze laatste schade melding heb ik mijn doorlopende reis- en annulering verzekering per direkt opgezegd, In voorgaande jaren is me een dergelijke afwijzing van een schade ook overkomen, door wederom letterlijk naar hetgeen in de polis staat vermeld te verwijzen. Voor een ieder die denkt een goedkope verzekering bij hen af te kunnen sluiten raad ik dit ten zeerste af. Het is allemaal weggegooid geld en uitbetalen doet men nooit en te nimmer.

Rodney
05-12-2017

Reisverzekering

Niet doen! Deze verzekeraar doet er werkelijk alles aan om het je zo moeilijk mogelijk te maken. Het doel is simpel; zorgen dat zoveel mogelijk 'klanten' het op een gegeven moment opgeven. Al een jaar bezig om een simpele schade (reisverzekering) af te handelen. Zijn werkelijk geen een keer hun afspraak nagekomen als het gaat om terugbellen / reactie geven per mail. Ze blijven dezelfde vragen stellen en maken schijnbaar nooit notities van telefoongesprekken. Bespaar jezelf een hoop ergenis en betaal een paar Euro meer voor iets degelijks.

Mo
28-11-2017

Ik raad iedereen af om bij ZELF.NL te verzekeren

Ik ben al jaren voor diverse rubrieken verzekerd bij Zelf.nl, in deze tijd heb ik nooit een melding gemaakt of een schade gemeld.

In al die jaren heb ik duizenden euros aan premie betaald, dit is altijd netjes op tijd gebeurd.

Tot 3 maanden geleden toen mijn laminaat in de keuken schade had, hiervoor was ik voor het eerst in contact gekomen met Zelf.NL

Hiervan had ik een melding gemaakt om dit schade op te pakken.

Tot mijn verbazing en teleurstelling kreeg ik het meeste onlogische en onmogelijke oplossingen aangeboden door Zelf.NL

Uiteindelijk ben ik achtergekomen en overtuigd dat je niet eerlijk moet zijn in deze wereld en helemaal niet bij zo een verzekeraar als Zelf.NL

Als je bij Zelf.NL de waarheid spreekt waarderen zij dit absoluut niet, omdat het anders formeel niet klopt volgens hun systeem hebben ze absoluut geen probleem als er leugens verteld wordt.

Als ik gelogen had tegen Zelf.NL hadden ze allang mijn schade vergoed maar dit had ik niet gedaan, dit hebben ze als reden gebruikt en hebben ze er alles aangedaan om mijn schade niet te vergoeden.

Waar ik na jaren bent achtergekomen is dat deze maatschappij absoluut geen service te bieden heeft en ze behandelen je als een stuk vuil, ik heb er zo spijt van dat ik duizenden euros aan zo een maatschappij betaald heeft.

Totdat ik met de bovenstaande situatie achtergekomen bent dat zij alleen goed zijn met het innnen van premies en dat zij absoluut niets hebben met het bieden van oplossingen om de klanten te helpen.

Daarom raad ik iedereen absoluut af om bij Zelf.NL te verzekeren, ik ben er helaas na jaren achtergekomen dat het een oplichterij is en dat ik met mijn eigen geld in de maling genomen bent helaas ben ik teet laat MAAR DIT GUN IK NIEMAND.

Ik hoop dat dit een bijdrage kan leveren aan de mensen die een normale behandeling en service willen van hun verzekeringmaatschappij als zij dit nodig hebben en niet als een stukje vuil willen behandeld worden.

Mo

Enzo
08-11-2017

Slechte service en bereikbaarheid

Ziek geworden tijdens vakantie na drie weken en diverse mail en telefoontjes nog geen antwoord ! alle mijne verzekering zal ik afmelden bij deze bedrijf

Niels
01-11-2017

Onbereikbaar per mail, geen online inzage in je dossier?

Heb na 2 weken nog geen reactie op mijn email mbt een WA schadeafhandeling. Er werd om aankoop bewijzen gevraagd of aankoopdata gevraagd, deze heb ik per mail doorgegeven.

Zo te zien is mail (naast bellen) de enige manier om iets duidelijk te krijgen, een online dossier is niet beschikbaar.

Als een bedrijf er voor kiest alles per mail af te handelen, lijkt het mij niet meer dan logisch dat er binnen 24 uur (maar in ieder geval binnen 2 weken !) gereageerd wordt. Het gaat voor mij gelukkig maar om een klein bedrag, maar ik ga deze verzekering toch maar zsm opzeggen.het komt allemaal zeer onprofessioneel over.

Rick
16-10-2017

Nog geen schadevergoeding nog ontvangen

Ruim 4 weken geleden is mijn auto Total loss gereden buiten mijn schuld. Heb een all risk verzekering via Zelf verzekeringen. Nou moet ook alles zelf regelen. 0,0 hulp of medewerking. Na ruim 4 weken nog steeds geen geld ontvangen of bericht gekregen. Ik verzeker nooit meer iets via Zelf!

05-09-2017

Schrikbaren onverwachte premiestijging autoverzekering!

Ik kreeg het bericht dat mijn autoverzekering met een maandpremie van EUR 40,22 naar EUR 94,57 per maand zou gaan stijgen. Reden: de markt is in beweging en er zijn meer scahdemeldingen. Daarnaast zou de premiestijging ook te wijten zijn aan mij terugval in scahdevrije jaren door een schademelding in 2017. Echter de teruval was van 80% naar 76% karting. Met andere woorden meer dan 100% premiestijging door beweging in de markt. Mails gestuurd en gebeld maar ze kunnen het niet uitelggen en zeggen eenvoudig: je kunt per direct opzeggen. Het mooie is dan ook nog dat ik een mail ontvang dat ze een goedkopere optie kunnen aanbieden en als ik deze dan wil afsluiten doen ze het niet meer omdat ik een scahde heb geclaimd in 2017.

Zelf.nl - NOOIT aan beginnen!

Remco
10-08-2017

Schade maar geen uitkering

Ik had een kortlopende reisverzekering genomen bij ze. Dan ben ik in Spanje en word er ingebroken in mijn auto en me handbagage koffer word eruit gepikt en nog een paar andere dingen en dan word er gezegd je koffer was zichtbaar in de auto ondanks dat mijn achterruit getint was en dan krijg je gewoon niks. Dus als je liegt dan had je wel iets gekregen maar dat is gelijk een goede leer voor de volgende keer.

Jimmy
04-08-2017

Weggooi geld

Je betaalt alles netjes en je krijgt niets terug.

Je ziet ziet het pas als je schade claimt. Het bedrijf heet zelf en het is letterlijk zo, dus moet je alles zelf regelen met de tegenpartij. Ik ga weg bij deze stomme verzekeraar.

Remy
02-08-2017

Ik raad iedereen zelf.nl af

Wat een slechte verzekering is dit het is inderdaad zelf alles regelen 2 weken geleden schade gehad niet mijn fout, schade is nog niet eens in behandeling genomen pas op met verzekering afsluiten bij zelf.nl bespaart je heel veel tijd en gedoe

10-07-2017

Angstverkopers

Ik heb 14 dagen bedenktijd, ik maak er gebruik van, hebben ze lak aan. Het bedrag wordt toch afgeschreven (ondanks:

"Wij hebben je polis in onze administratie doorgehaald. In de bijlage treft je de royementsverklaring aan.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,"

Daniel
16-06-2017

Slechte service, doorverbonden naar externe derden.

Schade gehad, vervolgens vaak doorverbonden naar externe derden. Ik voel me totaal niet geholpen en merk niks van enige betrokkenheid of servicegerichtheid. Het is echt doe-het-zelf.nl

Ik kan zelf.nl alleen maar afraden

R.
10-06-2017

Slechte klantenservice

Opzeggen gaat moeizaam.

26-04-2017

Klantenservice kennen ze niet

De manier van communicatie richting de klant en de afhandeling van vragen is abominabel.