NowGo reviews

Periode2021

Alizadah
09-03-2017

Wat een zooitje zelf.nl

Klant van zelf.nl heeft inmiddels 1 jaar geleden schade veroorzaakt aan ons auto. Tot op heden is niet afgehandeld. Al meer dan 30 keer aan de telefoon gehangen, ons wordt meegedeeld telkens dat de dossier behandelaar niet aanwezig is en krijg te horen dat we terug worden gebeld. Ik heb nog nooit zo een slechte verzekering maatschappij gezien. ik raad zelf.nl dan ook af als een verzekering maatschappij.

17-02-2017

Er is nog een beller voor u

Hang nu al meer dan een half uur aan de lijn met een simpele vraag via de vragenlijn ben je evt 3 dagen kwijt na het antwoord maar overschrijven naar een andere verzekeraar even geduld aub

04-02-2017

ZELF vliegt uit de bocht .

Nadat ZELF ooit het aanbod maakte om de verzekerden van de verdwenen verzekeraar INEAS over te nemen en ervaring met één schade, waarbij ZELF positief behulpzaam werd nadat de veroorzaker niet thuis gaf, ineens een prijsverhoging buiten alle proporties.

Jammer dan, maar je moet ZELF op je uitgaves blijven letten. Ik wil niet weten hoeveel klanten de prijsverhoging heeft gekost, maar klaarblijkelijk werd er geen rekening met de marktwerking gehouden. Jammer dus!

12-01-2017

Kastje en muur en vice versa

Het is een rommeltje. Het zou fijn moeten zijn dat je zelf dongen kan regelen, maar dan moeten er geen fouten in de website zitten. Ik vul een hele berg gegevens in, druk op verzenden en dan gebeurt er niets. 3x geprobeerd. Gebeld, 3x, de wachttijd is namelijk altijd langer dan U van ons gewend bent. (?, nee hoor dat ben ik wel gewend) Na een aantal keuze menu's uitgekomen bij de optie IBAN wijzigen, gelukkig! Blijkt dat dit helemaal niet kan telefonisch! Dat moet via de website, die overigens niet volledig werkt op moderne mobiele browsers , Chrome Android. Uiteindelijk geeft na tig keer bellen een medewerker toe dat de website niet goed werkt. Dat dit ook voor de medewerkers frusterend is want ze geven dat voortdurend aan, maar het management heeft goede service en goede bedrijfsprocessen niet als prioriteit. Mijn advies: doe het zelf, maar niet bij Zelf.nl

D.w.
07-01-2017

Toezending polis Woonverzek. en W.A.

Op vervaldata van beide verzekeringen werd "keurig op tijd" de premie ingehouden. Echter toezending van polissen met begeleidend schrijven bleven uit. Na diverse telefoontjes, 4 weken achtereen, diverse excuses. Van 1 polis kreeg ik na 4 weken een copie, dus geen origineel. Desgevraagd waarom: Ons systeem ligt nogal "overhoop" reorganisatie etc. en staat niet toe een nieuwe polis te sturen. Ra, ra. Ook om telef. binnen te komen.gemiddeld 25 min. per keer en dat nu al 5 weken achtereen. Dit is een erg slechte reclame.

Els
21-12-2016

Wat jammer al die negatieve reacties

Wat jammer al die negatieve reacties.Wij zijn sinds 4 jaar verzekerd en hebben vorige week helaas een claim moeten indienen. Deze naar volle tevredenheid (dus binnen 6 dagen) afgehandeld.

16-12-2016

Lokken en dan de premie verhogen met 75%

Ik ben verzekerd opstal en inboedel, volgt jaar stijgt de premie met 75 % geen uitleg waarom ? Ik vind dit zeer slecht, Je kan dit ook als monteur niet doen, eerst 40 euro per uur en dan gewoon 70 euro rekenen. Ik denk dat je snel thuis zit.

Thom
10-12-2016

Stommetje spelen door Zelf

In september waterschade aan vloerbedekking. Gemeld volgens protocol op internet. Meld dat het vaste vloerbedekking betreft; foutje: het is zonder beschadiging opneembare vloerbedekking. Daarvoor geldt de inboedelverzekering. Dat meld ik Zelf. Die zwijgen verder als het graf. Brief aan directie, maar taal noch teken. Gewend tot Kifid: berg informatie gestuurd maar hun reactie was "het lijkt erop dat u de schade niet gemeld hebt bij Zelf". Lichte paranoïde? Recent gebeld door Zelf: hier ligt een onbehandeld dosier van u! Schande! Vind ik ook Er zal nu een expert komen kijken. Kijken hoe het verder gaat. Heeft iemand de moedermaatschappij al eens benaderd? Reaal dus. Effect?

Niels
07-12-2016

Nooit meer

Meest verschrikkelijke verzekeraar ooit. Belachelijk lang wachten op afhandeling van een schade om vervolgens de meest zielige afhandeling ooit voorgeschoteld te krijgen.

Bregje
06-12-2016

Nog geen afhandeling

Reageren niet op mail. Bij bellen een eeuwigheid in de wacht en dan zeggen ze het op te gaan lossen, maar 2 weken verder nog niks opgelost.

Chantalle En Danny
23-11-2016

Waterschade

Nooit meer zelf.nl,3 maanden geleden waterschade gemeld en nog geen steek verder!Eerst word de afspraak van de expert 2 keer verplaatst wegens ziekte en dan komt hij en vervolgens hoor je niets!Reageren niet op mail en telefoon!

Jatrice
16-11-2016

Niet reageren op schademelding

Wij hebben schade gemeld, foto's geupload via de site op hen verzoek, e-mail adressen gewijzigd. Krijg bevestigingen binnen op onze nieuwe e-mail dat de schade melding is ontvangen etc.

Binnen 5 werkdagen zouden wij reactie krijgen, na 10 werkdagen niets vernomen, e-mail erachteraan verstuurd, 5 dagen later, nog geen reactie, hierna gebeld en gevraagd om status, stond eerst enorm lang in de wacht, daarna een mevrouw gesproken die naar diverse excuses zocht om de vertragingen te verklaren, er werd nog net niet gezegd dat ik niet moest zeuren.

Waarom moet ik online een e-mail adres opgeven voor communicatie als toch alles naar een ander e-mail adres gestuurd wordt? Heb overigens ook nog per telefoon de wijziging doorgegeven.

De case loopt nog, ben benieuwd.

24-10-2016

Ik ben te vrede

Ben nu met alle verzekeringen bij zelf en dat is drie jaar ik heb niets tegen gekomen wat niet goed was. maar zij waren eens de goedkoopste ,en dan komt ook alles op je af. ik schrik er wel van die verhalen die ik gelezen heb.

Edith
20-10-2016

Autoverzekering opgehoogd tot het driedubbele

Zelf heeft mijn autoverzekering opgehoogd naar het driedubbele terwijl dezelfde verzekering op de site 30 euro minder kost bij hun voor mijn zelfde auto. Ze weigeren het teveel betaalde geld terug te storten en kunnen ook niet uitleggen waarom de premie zo extreem verhoogd is! Nooit meer zelf!

ASSA
06-10-2016

Zeer zeer slecht

Na 6 jaar klant te zijn voor inboedelverzekering, heb ik voor het eerst een schade gemeld (mobiele telefoon), moet inmiddels 3 maanden wachten om te worden geholpen wegens vakantiedrukte. We zitten inmiddels in oktober, volgens mij is vakantie al lang voorbij. NOOIT MEER EEN VERZEKERING AFSLUITEN BIJ ZELF.

Eduard
23-09-2016

Nooit ZELF doen

Het lijkt inderdaad eenvoudig om je via het internet te verzekeren bij Zelf. Het was weer ontluisterend te moeten ervaren dat deze ZELF verzekering haar best doet bij een schade niet te hoeven betalen. Nu zijn we allemaal wel gewend dat er bij verzekeraars meer mensen werken die alles in de strijd gooien om niet te hoeven uitkeren. Dat is glashelder. Eerst lieten ze weten dat wij niet verzekerd waren omdat de auto niet op onze naam stond. Bij het aangaan vd verzekering stond de auto op onze naam. Dat de auto een jaar later op naam van onze vriendin buurvrouw is gezet is uitsluitend gedaan in verband met de parkeervergunning. Wij zijn nog steeds eigenaar en bestuurder van de auto. Als er redenen zouden bestaan om een auto niet te verzekeren omdat deze op een andere naam dan van de verzekerde/aanvrager staat dan heeft dat niets met ons te maken. Het gaat hier niet om andere bestuurders, geen jonge bestuurders en ook niet om een mogelijjk goedkopere verzekering ivm het niet juiste aantal schadevrije jaren. De tegenpartij blijkt een oplichter te zijn die, terwijl de schade niets meer dan een beschadigde kentekenplaathouder was, alles probeert er een slaatje uit te slaan. Eerst geprobeerd een kapotte TV te claimen die in de auto zou liggen is er nu sprake van achterscherm met vervangen van delen en spuitwerk van net geen 700 euro. Dat is tactisch gedaan omdat er bij deze bedragen geen schade-experts aan te pas komen. ZELF vindt het dan ook lekker makkelijk deze rekening gewoon naar ons door te schuiven zonder controle op rechtmatigheid. En dat terwijl al vanaf het begin duidelijk was dat de tegenpartij een oplichter was. Al vanaf het begin heb ik laten weten niet zondermeer akkoord te gaan met het niet verzekerd zijn. Ook heb ik er op gewezen dat er geen andere schade was dan een gebarsten kentekenplaathouder. Daar hebben wij een uitgebreide fotoreeks van. Bovendien waren er getuige bij de zeer lichte aanrijding in de file. Al met al op alle manieren een onfrisse zaak en een verzekeraar die 1) probeert niet te hoeven uitkeren en 2) niet in staat blijkt fatsoenlijke controle uit te voeren als het om fraude gaat. Dus verzekeren via ZELF is absoluut af te raden

G
18-09-2016

Diefstal van tas uit locker in Italië

Als ik dit zo allemaal lees weet ik niet wat ik er van moet denken , wij hebben alle spullen aangedragen maar het duurt allemaal wel erg lang voordat je iets hoor , enkele keren aan de telefoon gehad en zeggen ze ja het is druk u word zo snel mogelijk geholpen ben al jaren verzekerd en nog nooit een schade gehad

Madeleine
09-09-2016

Keren niet uit

Na een half jaar heen en weer mailen en meerdere malen nadrukkelijk toestemming gevraagd om te bestellen keren ze toch niet uit. Dus eerst zeggen dat ze uit gaan keren zodat ik nieuw bestel. Vervolgens hoor je sorry, we keren toch niet uit. Super slecht!

Roelof
05-09-2016

Door schade en schande wijs geworden

Na een half uur wachten aan de telefoon eindelijk aan de beurt. Vervolgens wordt de verbinding verbroken. En dat is niet de eerste keer dat ik zo lang moet wachten. Schande! Bovendien moet je wel erg lang wachten voordat ze uitsluitsel geven of een schade wordt vergoed. Het gaat om zo'n 60 euro.

Clarissa
30-08-2016

Slechtste reisverzekering ooit

Na een diefstal van mijn laptop uit de auto tijdens een rondreis besluiten de mensen van zelf.nl om niet over te gaan tot uitkeren. Eigenlijk krom gezegd moet je 24 uur per dag een lapotop achter op je rug hangen.waarvoor ben ik dan verzekerd. Mijn dochter had een ongeval tijdens haar vakantie.zelf doet ook niets.

Meteen opgezegd.promovendus waarbij mijn vriendin verzekerd is betaalde haar schade meteen uit! Zelfde geval.uit de zelfde auto en zelfde tas!

Geen zelf.nl mensen aub