Rick
16-10-2017

Nog geen schadevergoeding nog ontvangen

Ruim 4 weken geleden is mijn auto Total loss gereden buiten mijn schuld. Heb een all risk verzekering via Zelf verzekeringen. Nou moet ook alles zelf regelen. 0,0 hulp of medewerking. Na ruim 4 weken nog steeds geen geld ontvangen of bericht gekregen. Ik verzeker nooit meer iets via Zelf!

05-09-2017

Schrikbaren onverwachte premiestijging autoverzekering!

Ik kreeg het bericht dat mijn autoverzekering met een maandpremie van EUR 40,22 naar EUR 94,57 per maand zou gaan stijgen. Reden: de markt is in beweging en er zijn meer scahdemeldingen. Daarnaast zou de premiestijging ook te wijten zijn aan mij terugval in scahdevrije jaren door een schademelding in 2017. Echter de teruval was van 80% naar 76% karting. Met andere woorden meer dan 100% premiestijging door beweging in de markt. Mails gestuurd en gebeld maar ze kunnen het niet uitelggen en zeggen eenvoudig: je kunt per direct opzeggen. Het mooie is dan ook nog dat ik een mail ontvang dat ze een goedkopere optie kunnen aanbieden en als ik deze dan wil afsluiten doen ze het niet meer omdat ik een scahde heb geclaimd in 2017.

Zelf.nl - NOOIT aan beginnen!

09-03-2017

Wat een zooitje zelf.nl

Klant van zelf.nl heeft inmiddels 1 jaar geleden schade veroorzaakt aan ons auto. Tot op heden is niet afgehandeld. Al meer dan 30 keer aan de telefoon gehangen, ons wordt meegedeeld telkens dat de dossier behandelaar niet aanwezig is en krijg te horen dat we terug worden gebeld. Ik heb nog nooit zo een slechte verzekering maatschappij gezien. ik raad zelf.nl dan ook af als een verzekering maatschappij.

04-02-2017

ZELF vliegt uit de bocht .

Nadat ZELF ooit het aanbod maakte om de verzekerden van de verdwenen verzekeraar INEAS over te nemen en ervaring met één schade, waarbij ZELF positief behulpzaam werd nadat de veroorzaker niet thuis gaf, ineens een prijsverhoging buiten alle proporties.

Jammer dan, maar je moet ZELF op je uitgaves blijven letten. Ik wil niet weten hoeveel klanten de prijsverhoging heeft gekost, maar klaarblijkelijk werd er geen rekening met de marktwerking gehouden. Jammer dus!

21-12-2016

Wat jammer al die negatieve reacties

Wat jammer al die negatieve reacties.Wij zijn sinds 4 jaar verzekerd en hebben vorige week helaas een claim moeten indienen. Deze naar volle tevredenheid (dus binnen 6 dagen) afgehandeld.

07-12-2016

Nooit meer

Meest verschrikkelijke verzekeraar ooit. Belachelijk lang wachten op afhandeling van een schade om vervolgens de meest zielige afhandeling ooit voorgeschoteld te krijgen.

06-12-2016

Nog geen afhandeling

Reageren niet op mail. Bij bellen een eeuwigheid in de wacht en dan zeggen ze het op te gaan lossen, maar 2 weken verder nog niks opgelost.

16-11-2016

Niet reageren op schademelding

Wij hebben schade gemeld, foto's geupload via de site op hen verzoek, e-mail adressen gewijzigd. Krijg bevestigingen binnen op onze nieuwe e-mail dat de schade melding is ontvangen etc.

Binnen 5 werkdagen zouden wij reactie krijgen, na 10 werkdagen niets vernomen, e-mail erachteraan verstuurd, 5 dagen later, nog geen reactie, hierna gebeld en gevraagd om status, stond eerst enorm lang in de wacht, daarna een mevrouw gesproken die naar diverse excuses zocht om de vertragingen te verklaren, er werd nog net niet gezegd dat ik niet moest zeuren.

Waarom moet ik online een e-mail adres opgeven voor communicatie als toch alles naar een ander e-mail adres gestuurd wordt? Heb overigens ook nog per telefoon de wijziging doorgegeven.

De case loopt nog, ben benieuwd.

24-10-2016

Ik ben te vrede

Ben nu met alle verzekeringen bij zelf en dat is drie jaar ik heb niets tegen gekomen wat niet goed was. maar zij waren eens de goedkoopste ,en dan komt ook alles op je af. ik schrik er wel van die verhalen die ik gelezen heb.

20-10-2016

Autoverzekering opgehoogd tot het driedubbele

Zelf heeft mijn autoverzekering opgehoogd naar het driedubbele terwijl dezelfde verzekering op de site 30 euro minder kost bij hun voor mijn zelfde auto. Ze weigeren het teveel betaalde geld terug te storten en kunnen ook niet uitleggen waarom de premie zo extreem verhoogd is! Nooit meer zelf!

23-09-2016

Nooit ZELF doen

Het lijkt inderdaad eenvoudig om je via het internet te verzekeren bij Zelf. Het was weer ontluisterend te moeten ervaren dat deze ZELF verzekering haar best doet bij een schade niet te hoeven betalen. Nu zijn we allemaal wel gewend dat er bij verzekeraars meer mensen werken die alles in de strijd gooien om niet te hoeven uitkeren. Dat is glashelder. Eerst lieten ze weten dat wij niet verzekerd waren omdat de auto niet op onze naam stond. Bij het aangaan vd verzekering stond de auto op onze naam. Dat de auto een jaar later op naam van onze vriendin buurvrouw is gezet is uitsluitend gedaan in verband met de parkeervergunning. Wij zijn nog steeds eigenaar en bestuurder van de auto. Als er redenen zouden bestaan om een auto niet te verzekeren omdat deze op een andere naam dan van de verzekerde/aanvrager staat dan heeft dat niets met ons te maken. Het gaat hier niet om andere bestuurders, geen jonge bestuurders en ook niet om een mogelijjk goedkopere verzekering ivm het niet juiste aantal schadevrije jaren. De tegenpartij blijkt een oplichter te zijn die, terwijl de schade niets meer dan een beschadigde kentekenplaathouder was, alles probeert er een slaatje uit te slaan. Eerst geprobeerd een kapotte TV te claimen die in de auto zou liggen is er nu sprake van achterscherm met vervangen van delen en spuitwerk van net geen 700 euro. Dat is tactisch gedaan omdat er bij deze bedragen geen schade-experts aan te pas komen. ZELF vindt het dan ook lekker makkelijk deze rekening gewoon naar ons door te schuiven zonder controle op rechtmatigheid. En dat terwijl al vanaf het begin duidelijk was dat de tegenpartij een oplichter was. Al vanaf het begin heb ik laten weten niet zondermeer akkoord te gaan met het niet verzekerd zijn. Ook heb ik er op gewezen dat er geen andere schade was dan een gebarsten kentekenplaathouder. Daar hebben wij een uitgebreide fotoreeks van. Bovendien waren er getuige bij de zeer lichte aanrijding in de file. Al met al op alle manieren een onfrisse zaak en een verzekeraar die 1) probeert niet te hoeven uitkeren en 2) niet in staat blijkt fatsoenlijke controle uit te voeren als het om fraude gaat. Dus verzekeren via ZELF is absoluut af te raden

22-07-2016

Afhandeling autoschade duurt al een jaar

Na een jaar is mijn autoschade nog steeds niet afgehandeld. Als je vraagt om er vaart achter te zetten proberen ze je zo snel mogelijk af te wimpelen.

13-07-2016

SCHANDALIG

Werkelijk schandalig dat de telefoon niet opgenomen wordt. In eerste instantie krijg je te horen nog 8 wachtende, vervolgens loopt dit snel af naar 'geen wachtende voor u' en dan blijft het daar gewoon hangen. Ze nemen de telefoon gewoon niet op! Verder ook geen reactie op mailtjes.

11-07-2016

Contact onmogelijk en geen opvolging van de kant van Zelf.nl

Heb een jaar geleden een autoverzekering afgesloten die ik wil deze nu opzeggen. Via de website een bericht gestuurd en automatische bevestiging gekregen maar verder geen opvolging van de kant van Zelf.nl. Telefonisch contact gezocht, zoals altijd heel erg lang in de wacht, uiteindelijk een medewerker gesproken (Marijke Bruin) die aangaf dat er na bijna twee weken niets is opgezegd en de verzekering nog steeds loopt. Ik heb het idee dat er amper mensen werken bij zelf.nl. Het bedrijf is heel moeilijk te bereiken per telefoon en alle zaken die ik ooit het proberen te doen via de website worden niet opgepakt; kies alsjeblieft een andere maatschappij

25-05-2016

Premie betalen graag, schade uitkeren: ge hebt gefraudeerd.

Na acceptatie wil deze boevenbende je premie automatisch van je bank plukken. Na schade zoeken ze een uitweg om je niet te betalen. Uiteindelijk ben je een fraudeur en heb je voor niets premie betaald. Je kan fluiten naar je centen en je krijgt een melding op je naam met nog een terugvordering van de schade aan de tegenpartij. Is er niemand die deze verzekeraarscriminelen kan aanpakken?

09-05-2016

Zeer slechte autoverzekering.NIET DOEN

Zijn zeer onbeschofte medewerkers aan de telefoon en willen niks voor je doen niet eens een vraag beantwoorden. Dit is echt de slechtste verzekering die ik heb meegemaakt. Na 2 weken hebben ze mijn schade dossier nog niet eens aangeraakt en ze wisten nog van niks. Niet doen je gaat er spijt van krijgen.

09-05-2016

Schade niet doorgestuurd

Na een total loss aanrijding waar de tegenpartij schuldig is heeft zelf.nl na 14 dagen nog steeds niks doorgestuurd naar mijn rechtsbijstand verzekering. Aangezien je maar 14 dagen een auto kan huren op kosten van de tegenpartij zit ik nu zonder auto omdat de huurauto vanaf vandaag niet meer vergoed word. Na telefonisch contact met zelf.nl vertelde ze mij dat ze nog niks hadden doorgestuurd en er werd mij subtiel verteld dat ik het zelf maar uit moet zoeken en dat dit niet hun probleem is. Ik heb nu geen vervoer en geen mogelijkheid om een auto te kopen zonder uitkering van het schade bedrag. Ik vind het echt schandalig dat ZELF.NL na 14 dagen nog steeds niet naar het dossier heeft gekeken.(omdat ze het druk zouden hebben hebben) maar het is alleen een kwestie van doorsturen naar mijn rechtsbijstand. Lakse werkwijze en ik raad iedereen aan een andere verzekering te nemen dit is 3x niks. Amateurs en onvriendelijk!

01-04-2016

Het leek zo simpel!

Afsluiten was zo gebeurt. Echter antwoord op een vraag is heel wat moeilijker. Nadat ik antwoord kreeg liet ik weten de verzekering niet te willen verlengen. Dit werd niet verwerkt. ZIj zeggen niet ontvangen. Weer een herinnering voor betaling. Dan maar bellen. Een ontzettend onvriendelijke dame liet weten dat ik eerst mijn nieuwe verzekeringspolis bij een andere verzekering moet opsturen om de opzegdatum vast te stellen.

Haren overeind! Uh, ik heb opgezegd voor verlenging. DIT HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT. Ik moet weer een mail sturen. Gedaan. Heb ik nu een autmatisch gegenereerde mail dat als ik niet betaal mijn dekking vervalt. Komt dat goed uit!

GEEN zelf verzekering meer hier het gaat niet VANzelf.

25-03-2016

Wat een kwalitatief uitermate teleurstellend bedrijf

Probeer al weken antwoord te krijgen op een extra bedrag dat zonder tekst of uitleg van mijn rekening is geschreven. Mailen, formulieren invullen (telefonisch kom je er gewoon niet door), niets helpt. Op 1 bericht antwoord gehad: storneer het bedrag we weten niet waar het voor is en zint het je niet rot dan op.. je kan elke dag opzeggen! Verder word ik wel platgemaild met herinneringen en aanmaningen, maar nog steeds geen uitleg waar dat bedrag voor staat! Blijkbaar weten ze het zelf ook niet, maar het geld willen ze wel hebben. Heb het maar opgegeven en het advies van de klantemedewerker gevolgd en ik ben opgerot! Het nog openstaande bedrag waar zij niet van weten waar het voor is wordt niet betaald!

20-02-2016

Schade behandeling.

Ik heb geen woorden hoe er word omgegaan met een klant. Ik heb ruit schade, ben all risk verzekerd. Ik geef tijdig aan dat ik op vakantie ga en daardoor me pakket wil uitbreiden. ALLES GEREGELD. Nou onderweg terug, krijg ik een steenslag die binnen een dag uitbloeit tot een barst van 30cm. Nou netjes gemeld, en word doorverwezen naar Glasgarant. Ik bel hierover 3x terug om zeker te zijn voor onnodige hoofdpijn en miscommunicatie. ALLE 3X "meneer u bent gedekt all risk " u heeft niets te betalen. Nu hoor ik bij aankomst van Glasgarant, "de klant is te dicht op zn polisvoorwaarden en de klant betaald zelf. " Telefonisch contact gehad klantenservice na 45 min in de wacht te hebben gestaan. "ja sorry het is verdacht dat het ineens gebeurd en u mag dat bewijzen dat het geen oude schade was voor uw verzekering " Hoe moet ik dit bewijzen? Selfie dagelijks met je auto maken? toevallig foto gevonden van 1 jaar geleden en die opgestuurd en dan is het nog niet goed genoeg want het is van te lang geleden en je ziet het niet goed... Nou vraag ik zsm antwoord hierover, en word nu al 2 weken aan het lijntje gehouden over hoe we verder gaan met ruit reparatie? Ook belt niemand je terug ondanks dat een collega het aangeeft, wij bellen u later terug. Ben al 3 jaar klant en altijd netjes betaald en nooit iets geclaimd of iets dergelijks. En nu voel ik me zwaar belazerd door Zelf.nl

Meer Zelf reviews
Welk cijfer geef jij Zelf.nl?
12345
67
8910

AfradenAanraden