Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
De ziggo box is een draak van een product. Je hebt meer frustratie dan plezier van ziggo. Elke dag minimaal een reset nodig.
Mijn vriend en ik hebben sinds wij zijn begonnen aan internet bij Ziggo altijd een slechte verbinding gehad (drie maanden nu). Nu ligt het internet er sinds een paar weken helemaal uit, maar dat is volgens Ziggo niet zo. Zij kunnen in de computer namelijk geen problemen vaststellen dus het zal wel aan onze apparatuur liggen. Hiervoor moeten we bij de klantenservice van onze apparatuur zijn. Als wij aangeven al contact gehad te hebben met deze klantenservice en deze aangeeft dat de apparatuur niks mankeert, voert Ziggo een discussie over wiens idee het was deze klantenservice te benaderen: de onze of die van Ziggo. Want dat is belangrijk! Mijn vriend heeft inmiddels tien keer gebeld met Ziggo, beiden hebben we hoge kosten gemaakt aan internet van onze databundels en belkosten. Ziggo blijft halstarrig zeggen dat het niet hun probleem is. Wij zitten dus nu nog negen maanden vast aan een contract dat niet wordt nageleefd, maar het blijft een welles-nietesspelletje. Ik raad mensen absoluut af om aan Ziggo te beginnen. Als je ze belt, wordt je ook onvriendelijk te woord gestaan. Alles aan wat Ziggo levert is mis, maar Ziggo neemt geen verantwoordelijkheid.
Ziggo aanschaft mooie actie’s en mooie reclame maar de werkelijkheid is het 100% zeer slecht en een schande dat ze nog bestaan en de klantenservice is ook zeer slecht want je wordt onvriendelijk geholpen
Televisie en internet besteld bij Ziggo. Ik mocht zelf een leverdatum opgeven, wat natuurlijk heel fijn is, maar helaas, deze datum was gisteren en van Ziggo wel vorige week twee mailtjes ontvangen, maar gisteren en vandaag geen beloofde apparatuur. Even Ziggo bellen dus. Sorry Mevrouw maar we hebben uw bestelling gisteren in behandeling genomen. Hoe kan het dan dat ik vorige week al mail van Ziggo heb ontvangen? Dat weet ik ook niet, ik kan alleen zien dat het gisteren in behandeling is genomen. Wanneer krijg ik mijn bestelling dan? Dat wordt waarschijnlijk volgende week dinsdag. O, dus ik krijg bijna een week na de afgesproken datum mijn bestelling? Sorry Mevrouw, dat is wat ik zie in het systeem. Conclusie: wat een pruts bedrijf. Alice
Sinds augustus 2017 slecht tc en internet. ik heb de buitenkabel doorgemeten en die was om 8 meter van de muur defect. tevens is 1 van mijn ci+ modules defect. Ziggo en Bam.zijn geweest. binnenmuur naar de klote ivm installatie router en kabelsplitter. bam smeet een buitenkabek door de muur naar beneden als noodoplossing ze hadden een hoogwerker nodig terwijl ik zij dat ze er zo bij kunnen. nu is t eind juni 2018 en is er weinig tot niets opgelost. ik word voor gek verklaard want een kapotte ci + module kan volgens Ziggo geen blokkerig beeld en uitvallen van het beeld veroorzaken. Ziggo is voor mij pure ouderwetse Mafia met een grote bek en geen verstand van zaken. Beste mensen begin er niet aan want het zijn voor mijn gangsters.
De laatste tijd gaat het hard achteruit bij Ziggo. Zojuist gebeld met de servicesesk vanwege een zeer slecht wifi bereik op mijn modem/router. Het advies is om een monteur (betaald) langs te sturen, want men kan blijkbaar niet zien dat het modem niet naar behoren functioneert. Schande Ziggo! Tijd om over te stappen
Oma (70) is via upc bij ziggo gekomen. Nu heeft ze een smart tv en wilt die natuurlijk gebruiken. Blijkt dat ze jaren lang 5mb internet kreeg wat ziggo niet eens in hun pakketen aanbiden. Dus pakket veranderd waar een nieuw modem voor nodig was. 2 dagen geen vaste telefoonie gehad en de 3e dag zouden ze komen aansluiten. Monteur is net geweest en niks doet het meer vaste telefonie internet en televisie. ZO gaat ziggo met oude klanten om, zo raakt ziggo hun klanten kwijt en als het aan mij ligt komt er niemand nieuws bij.
Duur en zeer slecht nog geen dag gehad zonder automatische reset van de horizon box Geluid hapert WiFi matig valt ook vaak weg En dat voor 70 euro in de maand
Als je al een week geen tv, internet en telefoon meer hebt, omdat er werkzaamheden zijn verricht, kan niemand bij Ziggo dat voor je oplossen. De monteur kan pas weer een week later komen! Bellen, chaten, nog eens bellen, niets helpt. Bij de buren doet ales het al weer prima, maar Ziggo is niet in staat de eigen fouten snel te herstellen. Klanten zijn niet belangrijk voor Ziggo!
Nu, na een jaar lid te zijn van ziggo voel ik me genoodzaakt om toch maar eens te reageren! na vele telefoontjes en monteurs die bij ons “ op de koffie” komen, na vele “resets” en “aan uit” pogingen, kabel en versterkers aanpassingen en inmiddels drie omgeruilde mediaboxen( omdat deze heel veel storing geven, volgens ziggo ), en een “zakelijk” abbonnement van €65,95 wat maandelijks overgemaakt dient te worden anders hebben we helemaal geen tv, hebben we nu eindelijk, een blokkerig beeld, slechte wifi, een mediabox in ons pakket die in de “knight rider” modus springt(regelmatig als je deze opstart), functies die niet meer werken, en wederom ‘n monteur die langskomt en zegt dat hij (na de zoveelste kabel doormeting, reset, fabrieks instelling, nieuw versterkertje, etc.), zegt dat hij verder geen storing kan vinden! nog steeds geen tv, maar!, ziggo geeft toe dat we Met een “andere” media box en als doekje voor het bloeden een tegemoet koming van €84,- voor het ongemak, waarschijnlijk? van alle problemen verlost zijn!. Maar?, u kunt dan geen gebruik meer maken van de functies (netflix,opnemen,pauzeren,etc.),en.,het staat u natuurlijk vrij om te switchen naar een andere provider!. herkent u dit probleem?
Na overstap van KPN naar Ziggo is de ellende begonnen. 5 media boxen en 3 monteurs verder nog steeds werken de bijbehorende app niet, Netflix loopt constant vast. Box is traag en niet in een Eco modus te zetten, dus wij zetten hem met de schakelaar maar uit. Opstarten duurt dan wel 5 minuten. Ook de CI+ module wordt na een periode niet te hebben gebruikt gewoon gedeactiveerd, en toch betalen we ervoor. Bij de klantenservice krijg je mederwerkers aan de telefoon welke de Nederlandse taal niet eens machtig zijn, goede reclame voor je bedrijf.Binnen kort maar weer lekker naar een andere ISP waar we wel goede ervaringen mee hadden.
Per 1 juli as. is er weer een prijsverhoging. De internetsnelheid is de laatste 3 jaar ondanks de prijsverhogingen niet omhoog gegaan. Ik heb nu noodgedwongen voor een duurder pakket gekozen met een hogere internetsnelheid. Op mijn adres zijn er helaas geen alternatieven, alleen adsl met max. 50 MB/s. Ik wacht op het vrijgeven van de kabel, of de aanleg van glasvezel.
Wat een drama allemaal, nieuwe mediaboxen, bedrading, kabels, monteurs en nog steeds bagger! Stappen zo snel mogelijk over!
Overgestapt in januari. Vanaf die tijd al problemen met tv ontvangst. Steeds E42 melding of anders blokjes en haperingen in uitzending. Niet normaal een serie of film kijken. Ook internet ligt er Herhaaldelijk uit. gemaild geappt maar schijnt te liggen aan mijn apparaten in huis. Belachelijk altijd Telfort gehad en nooit 1 minuut probleem met tv of interner
Slechte klantenservice, hoge (on)kosten. App die niet werkt, maanden laten betalen voor service die het niet doet enz. Ziggo is een ramp en afzetterij. Ik ga op zoek naar een andere televisie leverancier en ben erg blij dat ik GEEN internet via Ziggo heb.
Steeds de wifi die eruit ligt. Elke dag de stekker er minimaal 4 keer uit trekken in de hoop dat het dan misschien ooit nog zal werken. In je eigen huis op je 4G moeten zitten. Totale afrader dit!
Sinds er een update is geweest in Ziggo go wordt er op mijn laptop (W10) geen progamma's meer zichtbaar. Alle aangeboden schermen werken maar dan moet de video starten en daarna wacht ik tot sint juttemus en kan 86 keer op herstarten drukken maar komt er niets. Na intelligent overleg met de helpdesk ligt het aan mijn laptop zeggen ze. Een oplossing wordt niet geboden en bij navraag naar kennis in huis raakt men helemaal in paniek. Moedeloos!
Mijn moeder (84) is verhuisd naar een aanleunappartement. Monteur van Ziggo aangevraagd (en is gekomen) en weer weggegaan. Daarna blijkt telefoon niet te werken, ze kan niet bellen en niet gebeld worden. Ik (geen ziggo abonnee, en kan dat in mijn woongebied ook niet krijgen) heb contact gehad met de Chat service van Ziggo, (2 x) maar daar word ik steeds doorverwezen naar de servicetelefoonnummer van Ziggo (als niet ziggo-abonnee is dat dus betaald tarief). Chat-figuren daarop aangewezen, maar lachen er om. Kortom, service van Ziggo is een lachertje, nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt!
Ik heb sinds een paar dagen een mediabox XL omdat mijn oude humax 5050 kapot was gegaan. Ik had een geweldig iets verwacht maar het is qua bedieningsgemak 10 jaar terug in de tijd. Als ik ook kijk naar het verbruik als de Mediabox in bedrijf is, is dit anno 1985. Ziggo moet zich schamen dat ze een apparaat op de markt brengen dat anno 2018 zoveel elektriciteit verbruikt en zo slecht is qua bedieningsgemak
DE KLACHT Eind november 2017 ben ik overgestapt met de KPN overstapservice. Begin december 2017 heb ik van Ziggo een bevestigingsmail ontvangen dat mijn diensten per 4 januari 2018 worden beëindigd en dat ze de opzegging van het contract hebben ontvangen. Van KPN heb ik een mail gekregen, zodra de KPN diensten actief zijn, de diensten bij Ziggo, na 24 uur activatie KPN, automatisch worden beëindigd. KPN heeft 11 januari 2018 mijn diensten aangesloten. Noch op 4 januari 2018 noch op 12 januari 2018 heeft Ziggo de diensten beëindigd. Ziggo heeft dit pas op 24 januari 2018 gedaan en stuurt mij een factuur van 1 t/m 24 januari 2018.
DE OPLOSSING Ik wil het juiste bedrag ontvangen, t/m 12 januari 2018, zonder extra kosten.