EM
06-06-2018

Onlogisch

Ik had eerst een humax en ben overgestapt naar een xl box. De humax heb ik gehouden omdat ik met een extra module kaart: 2eur per maand, nu ook boven (slaapkamer) tv kan kijken. Echter ik moest de humax inleveren. Alles werkt goed maar ik moet mijn humax en en cl kaart inleveren (bestemd voor slaapkamer tv) zodat ze een nieuwe kunnen sturen. Dit zo houden kan niet. Lijkt me heeeeel onlogisch. Kost extra tijd: opsturen e.d. en een paar dagen geen tv. en weer een dag thuis zitten om de bestelling te ontvangen want meteen naar een afhaalpunt sturen kan niet. Hoe efficient kan het? Het kan in ieder geval beter.

04-06-2018

Altijd weer ellende met Ziggo

Kabels vervangen, modems vervangen, ellenlang aan telefoon, mediabox vervangen, steeds maar weer wat.

Waarom niet eens professionele aanpak uitproberen in plaats van al dat geklungel?

Met wat minder hartelijke groeten aan Ziggo, misschien toch maar een andere provider uitzoeken!

Wise

Dieven die ziggo

Gewoon in veel woorden Dieven Doof Achterbaks Krijg niet waarvoor je betaal me buurvrouw heeft dezelfde abonement van zigho ik betaal 30 euro te veel en heb hetzelfde abonement tv en telefoon waren eruit gegaan probeerde een regeling te maken jwa bedrag dat kon niet moet nog nu nog steeds evenveel betalen als een abonement met inclusief telefoon en tv die ik niet heb

Jean
31-05-2018

MET ZIGGO ERBIJ BLIJF JE ALTIJD BLIJ????

Heb nog niet veel ervaring,ben vrrhuist van belgie naar nederland op 2 februari.Wat ik wel zeer erg mis is de belgische reclamezenders.En de voetbal direct.

Louis
31-05-2018

Klantonvriendelijk bedrijf met een gebrekkige service

Voor 3 vestigingen ‘even snel’ een extra zakelijk lijntje aangevraagd. De slogan ‘de monteur gaat niet eerder weg dan dat jij tevreden bent’ gaat gelijk overboord want Ziggo stuurt een huis, tuin en keuken monteur voor wie de klus duidelijk een maatje te groot is. Na een twee weken komt er een een monteur op bezoek die wel de verbinding kan aanleggen. Bij een andere locatie monteert de monteur de router waar de kabel het gebouw binnenkomt en maakt zich vervolgens uit de voeten. Dat het bedrijf op de eerste verdieping zit en daardoor geen wifi signaal heeft, is schijnbaar geen vast onderdeel van je contract.

Ook administratief is Ziggo niet zo vaardig. Zo krijg je aanmaningen van rekeningen die volgens het ‘Mijn Ziggo’ account wel zijn betaald maar volgens de Ziggo medewerkster niet. Op de vraag hoe die verschillen mogelijk zijn, kan ze geen ander antwoord geven dan ‘volgens mijn systeem is het nog niet betaald’. Als klant moet je zelf de betaalbewijzen aanleveren, dan corrigeert Ziggo het in zijn administratie. En denk niet dat je hiervoor een financiële vergoeding krijgt….

Nee, dan kan Ziggo nog wel wat leren van KPN. Per telefoon een 100 Mbit besteld, datum geprikt en klaar. De monteur doet zelf een wifi check en heeft versterkers mee om op de zwakke plekken het signaal te verbeteren.

Agnes

Top na 1 telefoontje kwam monteur en die maakte alles in orde

Super top service wordt altijd keurig geholpen

Ziggo of UPC

Waarschuwing voor iedereen! Het heet wel ZIGGO maar als je in een "UPC" gebied woont dan ben je de klos! Vooral als er iemand overlijden is. Ga voor KPN als je de keus hebt of een schotel OF verhuizen naar een gebied waar geen UPC (dat bestaat niet meer) of ZIGGO is!

Martijn
30-05-2018

Zeuren levert een lagere prijs op

Als je niet regelmatig moeilijk doet aan de telefoon, betaal je veel meer dan andere klanten. Na 7 maanden informeerde Ziggo mij over een prijsverhoging van 2.05 EUR. Omdat ik een jaarabonnement heb vond ik dat vreemd, immers is de prijs voor dat jaar afgesproken bij het afsluiten van het abonnement. Toen ik informeerde gaf Ziggo geen duidelijke reden voor de verhoging. Na aan te houden dat ik niet akkoord ging, en doorverbonden te zijn met 'klantbehoud', kreeg ik de optie om 3 maanden ongeveer 20 - 30 EUR korting te krijgen, en daarna over te gaan op het verhoogde tarief. Dat heb ik uit principe afgewezen, omdat dit aangeeft dat zeurende klanten voordeel krijgen. Verder heb ik slechts voor de helft wifi-bereik in mijn open appartement van 70 m2 en haal ik de snelheid van 200Mbit alleen met snelheids-tests, bij lange na niet niet als ik het rekencluster van mijn universiteit benader, die in dezelfde stad staat.

Rien
30-05-2018

Pruts organisatie

Onsbrabantnet, mijn oude provider, is overgenomen door KPN. Door mijn uitermate slechte evaringen met KPN uit het verleden pas ik er voor om weer met betreffende club in zee te gaan. Ik dacht bij ziggo een goed alternatief te hebben maar kom bedrogen uit. Mijn vaste telefoon nummer omzetten gebeurde pas na diverse telefoontjes van mijn kant. Het aanmaken van email-adressen is zo mogelijk nog dramatischer. Iedere keer opnieuw moet je het probleem uitleggen en dan wordt beloofd dat de betreffende "afdeling" je zal terugbellen. Die belofte wordt keer op keer NIET nagekomen. Eigenlijk ben ik er compleet klaar mee en ben ik in staat om de hele zooi in de doos te gooien en terug te sturen. Helaas is mijn oude provider opgezegd en zit ik dus met de gebakken peren. Dus een waarschuwing voor iedereen die ziggo overweegt is NIET DOEN!

Roy
29-05-2018

Extra tv

Nou ik had een extra media box besteld voor 2e tv zal wel met wifi kunnen denk je dan. ga je er mee aan de gang blijkt dat de netwerk aansluitingen niet doen dus moet het coaxiaal dan ga je naar de bouwmarkt ben je 40 e kwijt voor 20 m kabel paar stekertjes 8 e dan nog een plittertje van 13 euro 61 extra tv kijken nu is de wifi ook nog niet sterk genoeg komt er dus nog 59 e bij is toch 120 euro en dan ook nog aansluitkosten durven te vragen. mvg ROY

28-05-2018

Slecht organisatie kan geen problemen oplossen

Eerst UPC gehad en na tevredenheid bij mijn nieuwe huis hier toen inmiddels bij Ziggo gebleven. Inmiddels al bijna 3 jaar internet en tv van Ziggo echter al 3 jaar ellende. Internet dat steeds wegvalt modems die zich resetten en geen antwoord van Ziggo. Velen monteurs, lijn monteurs etc. al over de vloer gehad welke allemaal tot de conclusie komen er is een storing in de wijk welke opgelost moet worden. Deze wordt doorgezet naar de wijkcentrale. Waarna na ongeveer 2 maanden standaard het antwoord komt het is opgelost, maar de problemen blijven. Inmiddels van ziggo te horen gekregen dat ze denken dat het niet op te lossen is en dat ik er maar aan moet wennen. Echt er werd gemeld dat dit het beste is dat ze kunnen leveren en als ik een vergoeding accepteer ik er mee akkoord ga dat slechte service word geleverd en dat het niet opgelost word. Anders kan ik altijd overstappen………. Kijk dat is nou een goed klantenservice, wij gaan het niet oplossen, kunnen dat ook niet en als u het er niet mee eens bent dan kan u toch gewoon overstappen op een 20 Mbit/s ADSL-verbinding. Echter ik werk met nogal grote bestanden >50GB en dat gaat niet lukken.

Eens kijken hoe lang dit bedrijf nog bestaat maar dat kan niet lang meer zijn.

Leo
28-05-2018

Wifi zeer traag de laatste tijd

Ben ongeveer 6 uur bezig om even een iPhone over te zetten, omdat het internet zo traag is. Wat moet ik hier nou mee.

27-05-2018

Altijd storing in de wifi

Zeer slechte wifi als het al doet en zeer trage Ziggo box duurt soms wel 10 minuten voordat je de eventuele tv gids kunt gebruiken en de meest onlogische zender indeling

18-05-2018

Goed geholpen

Had wat storing met mijn cisco modem waar steeds de wifi verbinding van weg viel. Dit probleem voorgelegd aan een medewerker van ziggo, die mij netjes te woord heeft gestaan en de oplossing van een nieuwe modem en splitter toe te sturen. Heb de modem ontvangen een (connectbox) en geinstaleerd. Kreeg de modem niet aan de praat, waardoor ik weer heb gebeld met een ziggomedewerker, die mijn modem netjes heeft geactiveerd tot dat alles het deed. Ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben en het internet en de modem werken perfect. Daarom geef ik een 8 voor ziggo en haar medewerkers. Rustig blijven is mijn motto en dan valt alles op te lossen

Jacqueline
17-05-2018

Incassobedragen Actie-periode INCORRECT

Ben eind vorig jaar overgestapt van Basis naar Internet Complete en heb daarbij gebruik gemaakt van de actie "de eerste 6 maanden voor 29,95 euro". Dit abonnement heb ik 1 januari 2018 in laten gaan. Tot op heden wordt er iedere maand 51,50 geïncasseerd i.p.v. het actie-bedrag. Ondanks dat ik dit een aantal keren telefonisch/schriftelijk gemeld heb en mij werd toegezegd dat het "goed zou komen", zijn inmiddels bijna vijf maanden verstreken .

Ferry
16-05-2018

Maken je bedrijf kapot

Ziggo bied niet de producten die je afneemt.

Al weken problemen dat de telefoon niet werkt monteur nee die sturen ze niet.

Nu 3 weken veder als bedrijf NOG geen telefoon.

Vandaag overstap naar KPN ingezet ik bel Ziggo nee u gaat over 2 weken naar KPN wij lossen de storing niet meer op.

Alanda
15-05-2018

Bij storing van kastje naar de muur!

Bij geen internet op zaak, geen melding van ons alarm naar de alarmcentrale. Storing gemeld, echter advies wil je snel een monteur een zakelijk ziggo abonnement af te sluiten. Dit gedaan, echter ook nu van kastje naar de muur en geen monteur die dit probleem oplost. Dus zakelijk of prive maakt niet uit! Wie is verantwoordelijk mocht er wat gebeuren?

Mel
15-05-2018

Internet en TV

Als alles werkt is er niks aan de hand. Bij problemen is echter niks op te lossen. Het enige wat Ziggo wil is dat je blijft betalen. Elke keer krijg je een ander verhaal te horen met andere beloftes. Overgestapt naar KPN, waar de beloftes wèl worden nagekomen.

14-05-2018

Ziggo accepteerd niet de overstap naar Tele 2

Via Tele 2 de overstapservice gebruikt en inmiddels aangesloten bij Tele 2. Ik was 4 jaar klant bij Ziggo zonder betaling achterstanden en had de afspraak gemaakt met Ziggo ( telefonisch ) om de modem terug te sturen via een toegestuurde doos van Ziggo, na 2 weken nog geen doos ontvangen, vreemd! ff de stekker van ziggo erin en ja hoor beeld en internet. Eventjes de overstapservice bellen van Ziggo, Uw overstap is geannuleerd door Tele 2.

Tele 2 gebeld en bij hun in het systeem was dit niet zo ( en ik had het ook niet gedaan ). U kunt ons gewoon blijven behouden vertelde Ziggo? of u gebruikt opnieuw de overstapservice van Tele 2? maar andere opties heeft u niet? Terwijl ik 2 weken daarvoor een medewerker van Ziggo aan de telefoon had die vertelde we sturen u een doos en sluiten u af.

Kortom Tele 2 mag geen 2 de opzegging meer doen dus nu zit ik vast aan Tele 2 en Ziggo dus dubbele maandlasten.

Ik had al een aantal keren gebeld met Ziggo en ik word van nature bijna nooit boos maar dit bedrijf zal ik de rest van me leven nooit meer een aansluit verzoek doen wat een criminelen zijn dit ik ben echt heel boos.

Nour Anne
14-05-2018

Super slecht!

Ik heb ziggo thuis. Ik heb een heel slecht ervaring met beide Internet en tv verbinding. Ik heb vaak een contact gehad me de klantservice maar geen echte oplossing voor de internet problemen. ‪Kortom, Heel duur, super slecht service en internetverbinding. Gelukkig heb ik nu een nieuw provider.