Joey
24-05-2022

Zo shit provider elke week 4 keer fucking storing van een hele dag en als je internet hebt is het zo traag slechtste provider ooit kpn had dat nooit shit shit ziggo

Koen
22-05-2022

Wat een vreselijk bedrijf hele huis heeft geen wifi. Al 2 keer een monteur geweest steeds zeggen ze ja over een uurtje doet die het. Maar werkt nooit. ALs je lid bent van ziggo switch zo snel mogelijk naar een andere provider want niks is slechter dan ziggo.

Jack
22-05-2022

Heb je een alles in 1 pakket staat er bij dat een next mini bij inbegrepen zit voor 4 k krijg je hem pas als je een nieuw abonnement afsluit dus je als vaste klant wel betalen maar niet krijgen ,zeg je ik heb er recht op , gooien ze de hoorn er op , slechte service

Wilma
17-05-2022

Nou nou nou. Net ziggo klantenservice aan de lijn gehad. Ik heb op zolder nog zo'n oud Samsung kastje staan met zo'n smartcard erin. Nu heeft ziggo besloten, zonder de klanten te informeren, deze kastjes niet meer te ondersteunen. Ik heb dus nu alleen nog testbeeld.

Gevraagd wat ze hiermee kunnen. Nou helemaal niks. Ik kon wel een optie huren, ja ja gaatje. Ik vind dat ze dit niet zomaar kunnen doen.

Dus na 26 jaar, toch maar eens overstappen naar een andere provider.

Heel jammer ziggo.

Sérgio
17-05-2022

Erg duur, slechte service, altijd met systeemstoringen, slechte klantenondersteuning

Maarten
15-05-2022

Een dikke NUL krijgen ze van mij. Geld incasseren maar niet de diensten leveren. Triest en sat anno 2022. Vieze zakkenvullers!

Pris
11-05-2022

Totaal niet bereikbaar. Kan je via de chat doorgeven dat er storing is. En die reageren niet. Wat een service! Zo slecht

Mv
11-05-2022

1 is eigenlijk nog teveel.

Verhogen de prijs binnen een jaar. Wil je opzeggen, krijg je een aanbieding. Nou, dat is prima en vervolgens moet ik opdraaien voor kosten die nog resteren van mijn huidige abonnement. 4x gebeld en nog geen klap opgeschoten.

Wat een sukkels

Tjitske
02-05-2022

Medewerker Robbert van ziggo heeft me ronduit schandalig behandeld. Mondeling hebben medewerkers van ziggo beloften gedaan die ze niet willen nakomen. Ik heb verschrikkelijk veel spijt dat ik ooit met ze in zee ben gegaan. Ik zou iedereen afraden om naar ziggo over te stappen.

Ananda
24-04-2022

Ik raad iedereen af naar ziggo te gaan.

Spijt spijt spijt! Wat een slechte service. Ik waagde de overstap, had ik dit maar nooit gedaan. Eerst wordt de mediabox niet opgestuurd door een fout van hun. Vervolgens werkt hij niet en kan er pas een week later een monteur komen. Ik maak gebruik van de overstap service. En ziggo had al wel op het knopje gedrukt dat ik gebruik maak van hun internet. Nu heb ik een week geen internet terwijl ik wel thuis moet werken. Vervolgens geef ik aan dat ik de hele zooi wel weer terug stuur en niet verder wil met hun. Nee mevrouw dat kan niet, u had twee weken bedenktijd maar die is al verlopen? Ze leveren niet maar je kan er ook niet meer onderuit. Echt ongelooflijk! En natuurlijk kan zo'n gup aan de telefoon hier niks mee en ze mogen ook geen contact opnemen met hun baas? Zeer zeer slecht

Ghazi
23-04-2022

Verwacht 0 klantenservice zodra internet stopt

Voor het welzijn van anderen - zolang het werkt, is het prima . maar verwacht een hel als het niet werkt.

De meest zielige service die ik ooit ben tegengekomen. 2 dagen thuis zonder internet. Ziggo stuurt 2 uur voor de gevraagde tijd een monteur per keer en rekent mij daar 35€ voor! Ik heb spijt dat ik deze prullenbak 2 jaar heb gebruikt. Zo snel mogelijk overstappen naar een andere provider.

Cornelia
18-04-2022

Ziggo monteur maakt fout bij aanleg, Ziggo niet bereid nieuwe monteur te sturen om dit gratis te verhelpen, daarna derde partij e.e.a. laten oplossen en Ziggo gemaand deze kosten te vergoeden.

Slechte klachtenafhandeling (=niet), worden niet serieus genomen, medewerker ratelt vast lijstje af maar gaat niet in op oorzaak en gevolg. Veel te groot, log bedrijf, monteurs en helpdesk: weinig kennis van zaken, onvoldoende geschoold, etc.etc. Het enige dat ze kunnen is je met een kluitje in het riet sturen!

Greetje
15-04-2022

Slechte klantenservice. Medewerksters verbinden je steeds door omdat ze het probleem met een factuur niet kunnen oplossen

Steeds weer in de wacht gezet. Na twee uur de verbinding maar verbroken

Morgen weer opnieuw proberen.

Mijn abonnement is opgezegd door Delta maar ik blijf facturen ontvangen. Dit kunnen medewerksters van Ziggo blijkbaar niet oplossen

Cornelis
15-04-2022

Ziggo liegt.

Heb een brief ontvangen alsmede een nieuw modem, dit op verzoek van ziggo zelf. De installatie garantie is de brief zegt dat er een gratis monteur aangevraagd kan worden.

Bij bestellen van monteur wist ziggo van niets, ook niet van de nieuwe modem en de brief.

Dus ziggo liegt.

Essy
14-04-2022

Toen hebben wij glasvezel gekregen maar na overleg toch afgekocht en bij ziggo gebleven want het was allemaal goed. duidelijk was, de ene storing na de andere storing bij de tv. hmni kabel verwisseld dan zou het opgelost zijn. helaas storing kwam weer terug. een nieuwe coax even goed, storing kwam weer terug. ondertussen was de analoge radio eraf, jippy. we dachten dat we digitale hadden maar dat bleek dus niet. bel je op zeggen ze een digitale omvormer van 50 euro kopen en het werkt weer. (vermelden niet dat je ook gratis een antenne kunt krijgen, ideaal voor mensen die de radio voor achtergrond gebruiken)

wat krijg je een digitale omzetter met zonder coax kabels en splitter. bel je weer op krijg je 2x coax kabels van 5m opgestuurd. maar geen splitter.het belangrijkste onderdeel aangezien je maar 1 tv aansluiting uit de muur hebt. nu hebben wij al 2 weken geen fatsoenlijke radio en wij willen niet contant de tv aanlaten voor radio. dubbel energie. wat de omzetter ook is.

12-04-2022

Jarenlang veel teveel betaald en door en door vreselijk slechte ervaringen een modem wat 156kbit gaf in plaats van 100Mbit

Nu staan alweer schooiers voor de deur en blijven zeuren om over te stappen terwijl ik al vanaf het begin heb gezegd geen interesse in ziggo ellende

Maar toch eindeloos blijven zeuren ja maar is goedkoop en 1000 mb

Al was het de laatste op de planeet blijf weg van mijn huis lastpakken.

Ik ga nooit of te nimmer nog bij ziggo of die andere ellende DONDER OP volgens mij mag het niet eens meer aan de deur verkoop en HET is zeker ook NIET gewenst

05-04-2022

De tv-gids van Ziggo klopt steeds vaker op steeds weer verschillende zenders niet zodat je niet gegarandeert het door jou gewenste programma ziet of opneemt.

EB
29-03-2022

Na vele storingen van zowel televisie als internet heb ik contact opgenomen met de klantenservice omdat ik recht zou hebben op een compensatie. Allereerst al vreemd dat je dat niet in hetzelfde gesprek kunt doen, maar daar apart voor moet bellen. Vervolgens wordt er een creditbedrag voorgesteld, dit zou dan met een volgende betaling verrekend worden. Maar bij de volgende afschrijving blijkt dit niet het geval, dus ik heb contact gezocht via chat.

Daar krijg ik te horen dat ik geen recht heb op de credit, dit is afgekeurd. Hierover heb ik geen bericht gehad. Vervolgens wordt er gezegd dat ik niet ruim drie maand, maar slechts één maand storing heb gehad. Het is mijn woord tegen dat van hun, ondanks dat ik middels foto's duidelijk kan aantonen dat ik eerder storing op de tv heb gehad.

27-03-2022

Onkundige medewerkers die niet luisteren en weinig tot geen verstand van zaken hebben en maar wat roepen. Het ligt altijd aan de gebruiker, de bekabeling of de Wifi verbinding doordat bijvoorbeeld het huis te goed geïsoleerd is (jarenlang heeft alles het goed gedaan in hetzelfde huis, maat de Wifi versterkers moeten natuurlijk weer voor 2,50 per maand aan de man gebracht worden) Je wordt altijd doorverbonden, van het kastje naar de muur, en kun je nogmaals van voor af aan je verhaal doen als de verbinding al niet tussentijds verbroken wordt. Er wordt slecht “gelogd” en de volgende medewerker betwist wat de vorige gedaan heeft. Bij het omwisselen van onze mediabox (ivm continue storing, cs9994) hele abonnement opgezegd en 3 weken geen televisie. Vervolgens gratis extra sport totaal zender kwijt (want ook abonnee bij Vodafone) en duurt het vervolgens ook weer 4 weken voordat we die terug hadden (en niemand die weet waar het aan ligt).

“Hoofd Consumenten”, schaam u!

Woest
25-03-2022

Een 1 is nog te veel voor dit bedrijf. Het wordt tijd dat RADAR of wie dan ook hier iets aan doet, het is een WAARDELOOS bedrijf! Ik heb TWEE maanden geen tv door hun fouten en ze blijven fouten maken keer op keer. Ik moet maar geduld hebben en krijg te horen dat ze ermee bezig zijn. Het enige wat ik kan doen om deze ellende op te lossen is noodgedwongen alles opzeggen bij ziggo.