Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jeny
16-07-2022

Oplichters!

Ik heb een abonnement afgesloten en kreeg toen de mededeling dat de overstap geregeld zou worden.

Nu achteraf blijkt dat de overstap niet geregeld is en dat ik daardoor twee providers heb en dus ook dubbele kosten.

De klantenservice van ziggo wil niets regelen en ik moet nu gedurende 2 maanden dubbele factuur betalen omdat een medewerker van ziggo een fout heeft gemaakt en de overstap niet heeft aangevraagd. Schandalig gewoon.

Michel
14-07-2022

Vreselijke klantenservice. Paar jaar geleden verhuisd, ben 6 weken aan het bellen met ze geweest om het nieuwe adres correct te krijgen. Elke keer weer werd het oude adres ingevoerd, om gek van te worden. Lag zogenaamd aan nieuw systeem.

Afgelopen maand waren er werkzaamheden voor 'betere service' en jawel, het abonnement werd 2,50 euro duurder. Sindsdien continu wegvallend internet, volgens Ziggo komt dat door het netwerk van de buurman. Complete onzin. Klagen heeft geen zin, men probeert je alleen weer wifi boosters o.i.d. aan te smeren zodat je nog meer gaat betalen.

En voor wat betreft de kosten abonnement: vorig jaar zond men F1 uit wat miljoenen kostte. Nu is dat niet meer zichtbaar maar moet ik zelfs meer gaan betalen. Oftewel minder aanbod, meer betalen.

Erik
13-07-2022

Wat een graftakken bedrijf klopt niks vande facturen eerst betalen dan zal ziggo ooit een keer verrekenen

We hadden de eerst 3 maanden voor 19,95 per maand maar naar 2 maanden werdt er 178 euro afgeschreven. De rest zou verrekend worden met andere facturen, ik ben gvd geen financiering maatschappij! en nog maar over het over de top asociale en brutale personeel te zwijgen wat een asociale varkens daar! geen goed woordje over voor dit k*t bedrijf. Hoop dat julle snel failliet gaan!

Bart
13-07-2022

Ziggo zendt Formule 1 niet meer live uit. Dat scheelt ze miljoenen aan rechten. Ik had verwacht dat daardoor mijn abonnement minder zou worden. Wel zo eerlijk toch? Maar nee, abonnement ging juist omhoog naar € 69,-.

Beloofde internetsnelheid wordt ook niet gehaald met afgeschermde CAT6-kabels. Volgens Ziggo ligt dat toch aan mijn apparatuur. Vannacht had kanaal 22 (BBC First) storing: haperend beeld en geluid. Gelukkig ligt er glasvezel bij mij in de straat; dus ik ga me maar eens oriënteren over een overstap.

Arne
10-07-2022

Ziggo werkt oke totdat je een iets van een abonnement wilt annuleren. Ik had een 'gratis' wifi booster. Ik moest hier plots zonder aankondiging voor gaan betalen. Nadat de eerste factuur al een paar weken was betaald kwam Ziggo met een infomail dat de gratis booster niet meer gratis was. Daarna heb ik 8x contact met Ziggo gehad dat ik dit abonnement stop wilde zetten. Maar men kreeg het niet voor elkaar. Zelfs als ik hen de bevestigingsmails liet lezen, waarbij aangegeven werd dat ik de booster had geannuleerd, dan wiste deze mensen mij alsnog te vertellen dat de fout bij mij lag. Tot slot kreeg ik een compensatie van 3x 10 euro. Maar wat ze je er dan niet bij vertellen is dat dit meteen een nieuw jaarabonnement is. Nadat ik dit zag heb ik dit meteen geannuleerd. Met hierbij natuurlijk wederom een bevestigingsmail. Maar je raad het al. 3 dagen nadat ik weg was bij Ziggo kreeg ik een narekening van 630 euro. Omdat ik mijn abonnement had stop gezet terwijl ik nog een jaarcontract had.

Dorus
07-07-2022

Ziggo weigert technische klachten op te lossen. Al 1,5 jaar de hele dag en nacht door storingen in internet, telefoon en email.

Ziggo ontkent wanneer er steeds informatie uit mijn gegevens verdwijnen of veranderen.

Ineens was ik op 1-1-3000 geboren. Tot 3x toe terug gezet.

Sinds vandaag ben ik op 1-1-1753 geboren.

Automatisch betalen is verdwenen, banknummer is verdwenen.

Nu eisen ze dat ik handmatig betaal. Ik heb de bank gebeld. Maar aan mijn kant zit geen fout. Die zit aan de kant van ziggo. De bank zegt dat ik ziggo heb gemachtigd en ziggo dat geld zelf moet gaan innen. Maar dat weigeren ze ook. Dus heb ik ze gezegd 15 euro administratie kosten van de rekening af te halen. Dat weigeren ze ook. En ondertussen schuiven ze mij de problemen in mijn mik.

Kwaaider kun je klanten niet krijgen.

Mijn geld staat klaar op de bank voor ze. Als bij hen de systemen uitvallen, moeten ze zelf de boel oplossen.

Iris
06-07-2022

Wifi is waardeloos. Ondanks meerdere Wifi versterkers in huis. Ziggo go ligt er ook vaak uit

TW
04-07-2022

CBS reality is door Ziggo ingeruild voor 5 nitwit zenders. Keer op keer blijkt ineens een zender niet meer beschikbaar, maar CBS reality wil ik niet missen. Op naar T Mobile!

Han
30-06-2022

Erg duur maar tot nu toe geen probleem van gemaakt, tot vandaag, hebben ze cbs-reality uit het pakket gehaald, één van de weinige leuke zenders.

Overweeg om over te stappen naar een andere provider.

Jasper
28-06-2022

Wat een zeer slechte service en onvriendelijk personeel zonder enige kennis en ervaring na mijn weten

Ik betaal voor alleen een tv aansluiting 40,10 per maand zonder internet dus

Nu net gebeld ik mag die volle 100% betalen voor iets dat al 2 maanden op z'n gat ligt (tv start + movies en series) ik krijg geen signaal binnen ook een nieuwe coax helpt niks tv is alleen goed voor de ps4 voor film verder doet niks het thuis al 6x voor gebeld gelijk die shit opgezegd vandaag ben het spuugzat zorg gvd dat het werkt ze laten je letterlijk barsten en in de kou staan ook een monteur komt niet opdagen of rekenend 40,00 voorrij kosten

Ziggo nooit meer oplichters

Joke
27-06-2022

Zeer onberrouwbaar

Heb uren op een monteur gewacht die niet kwam, schandalig!

Willy
27-06-2022

Zit al 4 dagen met mijn bedrijf dat ze me niet kunnen bereiken krijgen steeds bezettoon ook als alle kabels uit de modem zijn

mijn alarm werkt ook niet

geen recht op spoed monteur omdat ze zeggen je heb nog iets wat werkt van een modem daardoor geen recht moet min week wachten

doorschakelen naar mij mijn mobiel kunnen ze ook niet voor mekaar krijgen . na 3 dagen weer bellen nu ligt hun systeem eruit en kunnen ze niets zien lekker is dat

elke keer als je belt moet je 10 a 15 min wachten voordat er iemand oppakt hen nu al diverse keren contact gehad ze hebben van alles op afstand proberen te doen maar niks werkt en komen doen zie niet

paar mnd geleden hetzelfde meegemaakt

dus als ondernemer laten ze je bedrijf dagen onbereikbaar hoop dat ze zelf ook eens een stoorring krijgen dat ze er zelf een tijd uitliggen weten ze ook hoe dat voelt want nu lijkt er niemand zijn verantwoording te nemen

Mard
21-06-2022

Slechte service, zeer onbeleefde helpdesk medewerker.

Moeder gaat naar bejaarden flat en ik wilde iets weten het meenemen van het telefoonnummer bij verhuizing naar ander netnummergebied.

Ongemotiveerde man met zwaar buitenlands accent wees er fijntjes op dat ik het ook wel op Google kon vinden. Misschien wel handig voor een helpdesk in NL om Nederlands sprekende medewerkers aan te nemen en sowieso mensen met enige kennis van zaken.

Dit was ook wel te verwachten gezien de meer dan 4000 andere slechte recensies.

(Later, na terugbellen, door een helpdesk dame wel normaal geholpen.)

MP
16-06-2022

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf. Ik zit nu al ruim 5 jaar bij ze, continue storingen en internet wat er uit klapt, ook super vaak "onderhoud". Afgelopen 3 nachten geen tv/internet gehad wegens onderhoud van 1 tot 6. Heel fijn als je een internationaal bedrijf hebt die je vanuit thuis draaiende moet houden, en voornamelijk in de nacht actief bent met contacten in het buitenland. Het maakt Ziggo niks uit als je daardoor geld misloopt of klanten kwijt raakt. want onderhoud moet gebeuren en staat in het contract, dus pech gehad. Als je denkt dat het na die 3 dagen klaar is heb je het mis, ook nu overdag klapt internet er weer continue uit, waardoor de meetings waar ik mee bezig ben (die eigenlijk dus afgelopen nacht moesten) de hele tijd stop gezet worden. Wel de prijs verhogen, maar de service en betrouwbaarheid gaat hard achteruit.

Hirbod
14-06-2022

Het is gemakkelijk om te zeggen dat het dieven zijn. Ik heb de slechtste ervaring van mijn leven met hen gehad. Na 3 maanden zeiden ze dat we je niet het internet konden geven dat je wilde met die snelheid, maar ik moest betalen tot het einde van het contract. Dit is een zeer schandelijke diefstal die ze hebben en niemand is verantwoordelijk!

Jaap
14-06-2022

Opgezegd en toch een factuur afgeschreven over de opgezegde periode . Ziggo geeft aan eerst betalen dan betalen we het verschil later terug!

Ronald
12-06-2022

Na heel veel telefonisch ontact en 10 verschillende verhalen over de opzegtermijn is dat op 11 april gelukt. Contract dus beeindigd op 11 mei. Krijg ik eind mei nog een factuur of ik de maanden mei en juni volledig wil betalen. Later zouden ze dan wel een verrekening sturen. Ja kom niu, ik heb aangegeven aalleen de resterende dagen te gaan betalen dus ze sturen maar een afrekening. Ben gekke gerritje niet, kom nou. Slecht bedrijf, dramatische administratie en personeel dat ondeskundig en soms niet eens goed verstaanbaar is. Gelukkig nu bij KPN, stukken beterr!

Peter
08-06-2022

Sinds een aantal weken stoort een zender, kanaal 15 Comedy Central. Op aanraden van ziggo de coax kabel en stekkerdozen vervangen door 4g geschikt spul van Hirschman met Ziggo keurmerk. Nog steeds dezelfde blokken op het scherm. Ziggo beweert niks voor ons te kunnen betekenen omdat het aan het signaal van Comedy Central zou liggen.

Helpdesk laat je weten dat je pech hebt gehad maar dat ze niks doen. Kom nou? Ik betaal Ziggo toch voor het zenderpakket?

Carlito
07-06-2022

Telefonisch stalken

beste ziggo, kan er iemand bij uw ingeleend graf bedrijf met nummer 0527755040 een ophouden om mensen telefonisch lastig te vallen. ben nu al meer dan een week bezig om niet gestoord te worden door dit nummer van uw bedrijf, blijkbaar is dat niet mogelijk en gaan ze maar door.

Eus
05-06-2022

Gewoon wat punten bij elkaar:

Je MOET voor radio luisteren je TV aanzetten, anders geen zenders te kiezen. Zeer milieuonvriendelijk.

Erotiekkanaal: is niet op ziggo GO te zien én je moet nu op TV bij iedere zender na zappen heel vaak opnieuw een code invoeren, pfff.

Ik betaal daar per maand voor, zorg dan ook dat t goed werkt!

En dit allemaal op basis van onderzoeken bij gebruikers. Bullshit, welke gebruikers en welk onderzoek?

En dan maar weer €3,50 extra gaan rekenen per maand, omdat de functionaliteit alleen maar slechter wordt. Natuurlijk, da’s logisch 😳🫢🥴🤮