Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
3 dgn geleden wederom een storing/uitval op de kapotte kabel onder straat, welke alseen spagetti in de grond gefrot is.
Moet maar eeer afwachten tot dit weer opgelapt wordt ipv de zooi eruit en fatsoenlijk aanleggen.
Kortom; wat een kutbedrijf, ze maken misbruik van hun monopoliepositie en maken onderling m.i. prijsafspraken.
Waneer staat er een eerlijke provider op.
Eric
Als je een prive abonnement hebt en ziggo wil je een zakelijk abonnement aansmeren bedenk dan wel dat op dat abonnement geen wettelijke bedenktijd van 14 dagen zit! Na omzetting naar zakelijk werkt de zaak nog steeds niet naar behoren en heb ik nog minder mogelijkheden en snelheid dan ervoor. Meerdere keren gebeld maar niets helpt tot nu toe.
Zojuist na jarenlang zakelijk abonnement te hebben gehad opgezegd. Meneer begon nog best vriendelijk, bleef wat doorvragen warom enz.Elders goedkoper. Had ineens een mooie aanbieding van €33,- pm ipv €82,-(!). Echter zonder viaplay (inc zou +€14,- zijn, dus €47,-). Ik bleef bij m'n standpunt, laatste dat meneer melde is dat ik een dief van eigen portemonnee ben en hing zonder een fatsoenlijke goedendag op!
Zelfs als ik nu iets meer zou betalen, dan liever zo.voel me idd aardig een dief van eigen portemonnee als het kennelijk zó goedkoop kon al die tijd. 😉
Door de vele prijsstijgingen en minder aanbod zijn we weggegaan. Maar ze maken het nu wel helemaal bont. We betalen al jaren 2 euro extra voor een CI+ module die nooit heeft gewerkt. Nu krijg ik als afrekening 7,10 te betalen voor een kaartje van toen 50 euro. Ik heb inmiddels meer dan 300 euro betaald voor dit kaartje en dan nog restwaarde van 7,10 proberen te vangen. Echt ongelofelijk. nooit meer ziggo oplichters zijn het
Gister een voice afstandsbediening gekregen waar ik niet om heb gevraagd. En vandaag een brief met een prijs verhoging van 3,50. Hadden ze die afstands bediening maar weg gelaten, dan hadden ze ook geen projs verhoging hoeve te doen. Ziggo gebeld. zonder resultaat.
Zo shit provider elke week 4 keer fucking storing van een hele dag en als je internet hebt is het zo traag slechtste provider ooit kpn had dat nooit shit shit ziggo
Wat een vreselijk bedrijf hele huis heeft geen wifi. Al 2 keer een monteur geweest steeds zeggen ze ja over een uurtje doet die het. Maar werkt nooit. ALs je lid bent van ziggo switch zo snel mogelijk naar een andere provider want niks is slechter dan ziggo.
Heb je een alles in 1 pakket staat er bij dat een next mini bij inbegrepen zit voor 4 k krijg je hem pas als je een nieuw abonnement afsluit dus je als vaste klant wel betalen maar niet krijgen ,zeg je ik heb er recht op , gooien ze de hoorn er op , slechte service
Nou nou nou. Net ziggo klantenservice aan de lijn gehad. Ik heb op zolder nog zo'n oud Samsung kastje staan met zo'n smartcard erin. Nu heeft ziggo besloten, zonder de klanten te informeren, deze kastjes niet meer te ondersteunen. Ik heb dus nu alleen nog testbeeld.
Gevraagd wat ze hiermee kunnen. Nou helemaal niks. Ik kon wel een optie huren, ja ja gaatje. Ik vind dat ze dit niet zomaar kunnen doen.
Dus na 26 jaar, toch maar eens overstappen naar een andere provider.
Heel jammer ziggo.
Erg duur, slechte service, altijd met systeemstoringen, slechte klantenondersteuning
Een dikke NUL krijgen ze van mij. Geld incasseren maar niet de diensten leveren. Triest en sat anno 2022. Vieze zakkenvullers!
Totaal niet bereikbaar. Kan je via de chat doorgeven dat er storing is. En die reageren niet. Wat een service! Zo slecht
1 is eigenlijk nog teveel.
Verhogen de prijs binnen een jaar. Wil je opzeggen, krijg je een aanbieding. Nou, dat is prima en vervolgens moet ik opdraaien voor kosten die nog resteren van mijn huidige abonnement. 4x gebeld en nog geen klap opgeschoten.
Wat een sukkels
Medewerker Robbert van ziggo heeft me ronduit schandalig behandeld. Mondeling hebben medewerkers van ziggo beloften gedaan die ze niet willen nakomen. Ik heb verschrikkelijk veel spijt dat ik ooit met ze in zee ben gegaan. Ik zou iedereen afraden om naar ziggo over te stappen.
Ik raad iedereen af naar ziggo te gaan.
Spijt spijt spijt! Wat een slechte service. Ik waagde de overstap, had ik dit maar nooit gedaan. Eerst wordt de mediabox niet opgestuurd door een fout van hun. Vervolgens werkt hij niet en kan er pas een week later een monteur komen. Ik maak gebruik van de overstap service. En ziggo had al wel op het knopje gedrukt dat ik gebruik maak van hun internet. Nu heb ik een week geen internet terwijl ik wel thuis moet werken. Vervolgens geef ik aan dat ik de hele zooi wel weer terug stuur en niet verder wil met hun. Nee mevrouw dat kan niet, u had twee weken bedenktijd maar die is al verlopen? Ze leveren niet maar je kan er ook niet meer onderuit. Echt ongelooflijk! En natuurlijk kan zo'n gup aan de telefoon hier niks mee en ze mogen ook geen contact opnemen met hun baas? Zeer zeer slecht
Verwacht 0 klantenservice zodra internet stopt
Voor het welzijn van anderen - zolang het werkt, is het prima . maar verwacht een hel als het niet werkt.
De meest zielige service die ik ooit ben tegengekomen. 2 dagen thuis zonder internet. Ziggo stuurt 2 uur voor de gevraagde tijd een monteur per keer en rekent mij daar 35€ voor! Ik heb spijt dat ik deze prullenbak 2 jaar heb gebruikt. Zo snel mogelijk overstappen naar een andere provider.
Ziggo monteur maakt fout bij aanleg, Ziggo niet bereid nieuwe monteur te sturen om dit gratis te verhelpen, daarna derde partij e.e.a. laten oplossen en Ziggo gemaand deze kosten te vergoeden.
Slechte klachtenafhandeling (=niet), worden niet serieus genomen, medewerker ratelt vast lijstje af maar gaat niet in op oorzaak en gevolg. Veel te groot, log bedrijf, monteurs en helpdesk: weinig kennis van zaken, onvoldoende geschoold, etc.etc. Het enige dat ze kunnen is je met een kluitje in het riet sturen!
Slechte klantenservice. Medewerksters verbinden je steeds door omdat ze het probleem met een factuur niet kunnen oplossen
Steeds weer in de wacht gezet. Na twee uur de verbinding maar verbroken
Morgen weer opnieuw proberen.
Mijn abonnement is opgezegd door Delta maar ik blijf facturen ontvangen. Dit kunnen medewerksters van Ziggo blijkbaar niet oplossen
Ziggo liegt.
Heb een brief ontvangen alsmede een nieuw modem, dit op verzoek van ziggo zelf. De installatie garantie is de brief zegt dat er een gratis monteur aangevraagd kan worden.
Bij bestellen van monteur wist ziggo van niets, ook niet van de nieuwe modem en de brief.
Dus ziggo liegt.
Toen hebben wij glasvezel gekregen maar na overleg toch afgekocht en bij ziggo gebleven want het was allemaal goed. duidelijk was, de ene storing na de andere storing bij de tv. hmni kabel verwisseld dan zou het opgelost zijn. helaas storing kwam weer terug. een nieuwe coax even goed, storing kwam weer terug. ondertussen was de analoge radio eraf, jippy. we dachten dat we digitale hadden maar dat bleek dus niet. bel je op zeggen ze een digitale omvormer van 50 euro kopen en het werkt weer. (vermelden niet dat je ook gratis een antenne kunt krijgen, ideaal voor mensen die de radio voor achtergrond gebruiken)
wat krijg je een digitale omzetter met zonder coax kabels en splitter. bel je weer op krijg je 2x coax kabels van 5m opgestuurd. maar geen splitter.het belangrijkste onderdeel aangezien je maar 1 tv aansluiting uit de muur hebt. nu hebben wij al 2 weken geen fatsoenlijke radio en wij willen niet contant de tv aanlaten voor radio. dubbel energie. wat de omzetter ook is.