20-03-2022

Je krijgt steeds minder zenders.

Service ver onder de maat.

Wordt steeds duurder.

Beloven van alles maar er gebeurd niks.

Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven.

Mensen voorkom een lang probleemverhaal en abonneer hier niet.

Marion
19-03-2022

Slecht. Sinds november klant en al 6 keer problemen gehad. Klantenservice onder de maat! Ik ga weer terug naar kpn.

Jen
17-03-2022

Overgestapt op 4 maart 2022 en Ziggo zou de overstap regelen .

Alles zelf netjes aangesloten en leek allemaal prima tot ik op 7 maart gewoon nog een factuur van KPN voorgeschoteld kreeg.

Bleek dat Ziggo niks had opgezegd en het doodleuk ons de schuld gaf ,we hadden de opzegservice niet geactiveerd .Leuk allemaal maar dat hadden we dus wel gedaan maar Ziggo was een beetje vergeten om ons hier een bevestiging van te sturen .Nu zit ik met twee abonnementen maar ik dacht dat Ziggo het bedrag wel zou compenseren ,nou mooi niet . In plaats daarvan werden we denigrerend en zeer akelig benaderd .Ik mocht niet meer reageren en de medewerker mailde letterlijk "U mag ons hierover niet meer benaderen ,dat is streng maar helaas nodig" WAT?

Zou bijna ja meester zeggen als het niet zo schandelijk zou zijn.

Kon een compensatie van €29,95,- krijgen uit "coulance" Coulance? Terwijl Ziggo het niet goed had geregeld.

Zelf KPN maar opgezegd maar over een jaar terug naar KPN.

Joaquin
16-03-2022

Brief op de mat gekregen die sprak over betere internetsnelheden. nou het tegenovergestelde is gebeurd. ik kan nu amper netflix kijken in de laagste beeldkwaliteit zonder dat het constant moet bufferen terwijl voorheen ik kon gamen, downloaden en streamen op meerdere devices tegelijk zonder enkele issues. aan de telefoon zeggen ze dat je je router moet resetten alsof je dat niet als eerste gaat proberen voordat je uberhaupt belt om daarna te zeggen dat ze niks voor je kunnen doen. dat alles voor een belachelijk hoge prijs iedere maand. nou voor mij niet meer ;)

14-03-2022

Aangezien ik mij niet wil verlagen tot het service niveau van Ziggo zal ik er niet teveel woorden aan vuil maken. Na meer dan 10 jaar klant bij Ziggo te zijn geweest is het ze gelukt om mij naar aanleiding van een pro-actieve aanbieding dusdanig te behandelen dat ik mijn abonnement op ga zeggen. Kortom, ik zou iedereen afraden om met deze partij in ze te gaan.

Nathalie
13-03-2022

Al maanden klopt de factuur niet.

Abonnement gewijzigd naar een goedkoper abonnement. Geen bellen meer en ook geen movies en series xl. Dat laatste zelfs nooit gehad.

Telefonisch contact gehad en teveel betaalde zou terug gestort worden en het maandbedrag zou ook gecorrigeerdworden. November is dit de 1e keer toegezegd, daarna nogmaals maar tot heden nog geen cent gezien en we betalen nog altijd te veel.

Gewenste oplossing:

Correcte facturering en te veel betaalde geld terug. Maar dat is een onmogelijke opgave voor ziggo

Iedere keer hebben ze weer andere smoesjes. Moedeloos word je ervan

Snel naar een andere provider en 1 advies ga nooit met ziggo in zee

Guust
11-03-2022

Nog steeds niet geweldig, maar de overige aanbieders is ook niet alles

Een bedrijf van graaiers en leeghoofden, volle mep betalen maar service ver te zoeken. Ruim een week bezig om aanmelding voor Viaplay te realiseren, communicatie is er niet , chat wordt niet beantwoord, telefonisch niet te bereiken, mail verkeer een hopeloze zooi en online wordt je rondgestuurd zonder dat er een oplossing wordt gevonden. Zonder klanten ,geen Ziggo: dat hebben daar nog niet door. Gewoon niet aan beginnen.

HJ
11-03-2022

Door een foutje geen korting op Viaplay.

Te gek voor woorden. ga dus weg bij Ziggo, betaal liever ergens anders het volle pond dan dat Ziggo niets voor mij kan doen en ik daar het volledige bedrag moet betalen.

09-03-2022

Vanaf vanmorgen geen internet tot volgende week maandag totdat er een monteur komt.

Dus maw hele week geen internet tv etc etc.

Heb vorige week de mediabox Next gekregen en is helemaal niks,want ze zeiden dat je alleen via deze box(viaplay) Formule 1 kan kijken.

Grote bullshit,want op een mediabox xl gaat het ook.

Dus 1e leugen,2e leugen ivm ik al de hele dag geen internet/tv heb 2x gebeld want die chat box word je ook schijtziek van.Voor problemen kunt u gratis bellen(1200)voor storingen etc,hoe dan als je modem het niet doet.

Grote kut bedrijf, ben genoodzaakt om naar een andere provider te gaan.

04-03-2022

Jammer dat je geen cijfer 0 kan geven en zelfs dat is al teveel. De verhuizing is niet goed gegaan waardoor ik nog 3 dagen langer moest wachten op tv en internet. Elke medewerker van Ziggo die ik gesproken heb, heeft mij wel op de dag zelf ontvangst gegarandeerd. Toen kreeg ik opeens een Mail dat de verhuizing geannuleerd is. Huh? Wie heeft dat gedaan? Weer opgebeld en geen idee hoe dat gekomen is. Ik zet er spoed achter en garandeer u dat u vanavond en anders morgenvroeg bereik hebt. De volgende dag. Niets. Weer opgebeld. Krijg je te horen dat de collega die ik heb gesproken aardig heeft lopen stunten in het systeem. Of te wel. Er klopt niets van. De verhuizing werd wederom bespoedigd maar voor de opzegging moet ik maar even terug bellen en werd er een notitie gemaakt dat ik dan niet nog eens weer de opzegtermijn hoef te handhaven. 3 dagen later hadden we tv en internet. Niets bespoedigd dus. Opzegging ook fout gegaan. Slecht, liegen, asosciaal bedrijf

Irene
03-03-2022

Wat een verrot bedrijf! Eigenhandig afspraken voor monteur annuleren.

Niet naar Ziggo toe!

Absolute afrader

Calvin
25-02-2022

Bijzonder slechte service, online onderhoud gedaan in de omgeving onze internet werkt vervolgens niet meer blijkt dat we de enige zijn in de wijk. Ondertussen een week lang wachten tot de monteur langs komt, geen compensaties voor abonnement kosten op het internet of aanschaffen voor producten om internet in huis te krijgen D.M.V. hotspots. Ideaal dat je een week moet wachten voor een monteur in deze tijd waar thuiswerken en digitaal werken vrij aanwezig is. Kan niet wachten om over te stappen

22-02-2022

Wat een slecht bedrijf, komen met een aanbieden ( omdat ik geklaagd heb ) moet ik eenmalige kosten over de aanbieding betalen.

Daarover gebeld, weten ze nergens van. Gaan ze ook nog zeggen ik ben van Vodaphone. Ik BEL toch met Ziggo.

Het is ook geen klantenservice maar een afzeikservice.

Deveney
20-02-2022

1ster is eigenlijk nog te veel

Mensen trap er niet in

bij dit k ^^t bedrijf want wat een eikels nog geen 2 maanden er bij nu al problemen met de facturen en liegen aan de telefoon helemaal mooi doen dit gratis dat gratis ook op de radio dit er bij dat er bij eindstand dikke factuur chat je met ze zeggen ze ja ik was niet bij het gesprek en ja de eerste 8 maanden kost het 29,95 en na de actie tijd duurder dus daarom de facuren ik zeg hallo we zijn er nog geen 2 maanden

En als hun iets toevoegen aan je abo ben je gewoon de sjaak want je betaald gewoon movies en series xl 2 x extra op de factuur 11,95 en nooit gehad of om gevraagd zegt die ja wij werken niet met terug werkende kracht ik kan hem wel uit zetten maar je krijgt je geld niet terug

Nou echt mensen let op met deze oplichters

Doet er niet toe
19-02-2022

Dat ik binnenkort nl niet meer, gewoon muziek kan luisteren met m'n radio. Maar dat deze dus wordt gekoppeld aan de tv. Dit wil ik dus niet, want ik wil niet de gehele dag de tv aan!

Jammer, dat er nooit iets gevraagd wordt aan vaste klanten, en dat beslissingen er zomaar doorheen worden gedrukt.

Ziggo is nl. duur zat, voor weinig tot geen extra's!

Ook de bereikbaarheid van Ziggo, is bagger!. Bij uitval van de wifi, bel 1200. Dat gaat niet lukken met een vaste telefoon. Bij uitval van het internet: U kunt ons bereiken via de mail.

Ik overweeg serieus om wat anders te zoeken, waar ik meer waard krijg voor mijn geld.

Zootje!

Dick
18-02-2022

Ziggo zegt bezig te zijn met verbeteren van het netwerk. Dit leidt alleen maar tot slechter internet en uiteindelijk afsluiting van de verbinding zonder ons op de hoogte te stellen. De oorzaak zou zijn de de door Ziggo zelf geïnstalleerde aansluiting op ons huis. Die zou storing veroorzaken in de buurt. Oplossen daar zijn ze niet zo van. Je heel lang in de wacht laten staan ook niet. Zelfs was men niet zo coulant om het contract per direct te willen beëindigen, terwijl ziggo niet leverde. Oh ja, niet onbelangrijk, Ziggo is erg duur. De Formule 1 hebben ze ook niet meer. Te weinig voor geboden is de korte versie. Hadden ze ook al niet over voor hun klanten dus om dat professioneel aan te pakken.

Bram
18-02-2022

€70 per maand betalen en nog werk het de helft van de tijd niet

Charel
17-02-2022

Meer dan een jaar slecht internet. Kwa tv totaal niks te klagen.dus contact via ziggo app Zoals normaal wat wij wisten te moeten doen gaven zij aan opnieuw modem opstarten of resetten.

Ik had al spijt dat ik was overgestapt naar ziggo

Nu nog steeds last ervan weer een gesprek gehad via app. Maar zij komen zelf niet met een oplossing. Maar wel dik € 95 p/m betalen

Ik ga komende week terug aanmelden bij onze oude profider.

Want daar was altijd alles goed

Er zijn zeker mensen die niet klagen over tv of internet bij ziggo dan hebben jullie geluk

Wilma
13-02-2022

Radio ontvangst sinds DAB zeer slecht. Hiervoor een waardeloos stukje kabel gekregen van Ziggo wat geen verbetering brengt.

Wij overwegen op korte termijn over te stappen naar eeen andere provider.

Ziggo heeft tot twee maal toe belooft terug te bellen echter komen ze ook deze afspraken gewoon niet na.

Echt waardeloos en erg duur voor wat je krijg.

Zelf glasvezel is niet aan de orde. Tijd voor een betere provider.

Boet
08-02-2022

Binnen de afgesproken tijd opgelost.

Een deurverkoper heeft mij Ziggo Zakelijk aangesmeerd. Ik vroeg of ik wel bedenktijd had, mocht mijn partner het er niet mee eens zijn. Dat werd volmondig ja op geantwoord door de verkoper. Toen we het wilden annuleren hebben we meermaals contact met de Ziggo klantenservice gehad en blijkt dus dat op zakelijke abonnementen géén bedenktijd zit. Huh? Ik ben dus vals voorgelicht en de klantenservice weigert te helpen of mee te denken!