22-09-2017

Te duur voor wat ze leveren en beloven.

Heb nog nooit dat gehad wat men aanbied voor de 80€ maandlast die ik betaal aan ziggo er is telkens wel wat . Maar dat mag en moet kunnen mits het maar aan de ziggo kant is en wij als klant niet teveel zeuren of klagen ,nee echt een flut bedrijf met loze beloften en hoge rekeningen die tot niks leiden , mijn advies voor ziggo klanten en toekomstige klanten zint eer gij begint ga naar een ander scheelt je zo wie zo een hoop geld en ook ergenis .!

Wendy
21-09-2017

Blijvertje

Eerst UPC klant vanaf 1999 daarna werd het ziggo. dus al 18 jaar klant ban ziggo. de service is uitstekend en vriendelijk. als ik aan de telefoon zit met ziggo voor een bestelling een storing (wat niet vaak voorkomt) of wat dan ook heb ik zulke leuke telefoon gesprekken! alleen daarom al blijft ziggo. verder komen de bestellingen snel binnen en een monteursafspraak duurt niet lang. Max 2 dagen. ga zo door ik ben tevreden

Jose
23-09-2017

Prima

Ziggo verantwoordelijk voor niet werken personenalarmering

Al vele jaren ben ik klant bij Ziggo (3 in 1). Vandaar dat ik mijn bijna 90-jarige moeder gebruik wilde laten maken van het 'Tientje Vriendje'-aanbod. De gratis monteur zou met spoed - omdat mijn moeders vaste telefoon is aangesloten op persoonsalarmering - binnen een week komen, zodat ze slechts een paar dagen geen telefoon c.a. alarmering zou hebben. Mooi van Ziggo, die snelle service! Maar. op het afgesproken tijdstip: geen monteur. Wel een sms'je dat hij er aan kwam. Na een paar telefoontjes met Ziggo Klantenservice (d.d. 20-9-2017) de melding dat hij aangebeld zou hebben + mijn mobiele nummer gebeld. Er was zeker iemand thuis - mijn moeder kán helemaal niet de deur uit - en ook op mijn mobiel geen gemiste oproep. Nu moet mijn moeder minimaal twee weken wachten (aldus de Klantenservice) voordat er weer een monteur komt. Twee weken geen telefoon - moeder weet niet hoe een gsm werkt én - veel belangrijker - geen persoonsalarmering. Als er wat gebeurt, wat dan Ziggo?!

P.
19-09-2017

Geweldige ZIGGO monteur uit oude (nieuwe?) Tonge

Geweldige ZIGGO monteur uit oude (nieuwe?) Tonge.

Al sinds de beginjaren een all in paket. Na jaren (eigenlijk sinds vrijwel het begin ) ontevredenheid over de kwaliteit van tv beeld. Steeds terug naar fabrieksinstellingen om weer alle zenders en normaal beeld te krijgen. Monteur geweest nagemeten, nieuwe settop box. Maar na een half jaar weer hetzelfde gedonder. Na 4 jaar ergeren besloten nog 1 x bellen voor reparatie en daarna pas overstappen. De monteur paste de hoofdaansluiting aan met het juiste kastje. Had de vorige niet gedaan. Zonder opnieuw zenders zoeken ontvang ik alles in perfecte kwaliteit. Hij vermoede dat mijn internet snelheid ook verbeterd zal zijn.

Femke
19-09-2017

Contact en afspraken

Hallo Ziggo, Half augustus 2017 heb ik contact met jullie gehad om een dienst bij jullie af te sluiten, ik wilde graag digitale televisie en internet van jullie. Ik werd vriendelijk geholpen en mijn gegevens werden in het systeem genoteerd als nieuwe klant. Er was 1 dingetje ik had nog geen aansluiting in huis, dus binnen 3 weken zou er contact gelegt worden zodat er iemand een offerte zou komen opstellen bij mij thuis. Na 3 weken niet gebeld zelf maar het initiatief genomen en weer contact opgenomen met de Ziggo. Niemand is hier geweest naar er kon wel vastgesteld worden dat het technisch en economisch niet haalbaar was maar u heeft recht op een kabel ik ga er achteraan u hoor morgen van mij. Morgen werd een week later en niet omdat Ziggo mij heeft terug gebeld maar weer door dat ik de telefoon pakte. Het zelfde verhaal kwam ik weer te horen maar omdat ik weet dat er al een kabel ligt onder het zelfde dak werd het verhaal anders de kabel zou gesplit kunnen worden ik neem morgen contact met u op. U kunt het wel raden dat gebeurde dus niet. Het volgende telefoontje werd mij meer uit gelegd de kosten zouden voor de klant te hoog worden 3000euro. Maar we vragen het nog even na . Uit eindelijk heb ik gisteren terug gebeld het traject zou opnieuw bekeken worden maar weer stond er in het systeem vermeld dat het technisch en economisch niet haalbaar is dit keer zouden de kosten voor mij op 7000euro komen het wordt steeds meer en er wordt wel van alles beloofd. Maar ik ben er geen moer mee opgeschoten, afspraken worden niet na gestreefd en bedragen worden hoger en hoger en het is heel appart dat je de ene dag belt en ze het antwoord de volgende dag al in het systeem hebben staan zonder de persoon daarover te informeren. Ik heb het heel gezellig gehad met al die verschillende medewerkers maar vind het geen stijl hoe jullie de klant/ toekomstige klant behandelen.

Agentmulderfbi
17-09-2017

Zo afgezet ik schaam me

LS Gelukkig ben ik nu van Ziggo overgestapt naar T-Mobile. Jarenlang had ik 150mb internet van Kabelexploitant Ziggo, in de praktijk was dit maar 20-25 mb internet. Ooit heeft er een monteur een uur naar gekeken maar die kwam er niet uit. Mijn e-mail werkte ook al lang niet meer en de helpdesk was niet behulpzaam. Toen ik opzegde werd mij eerst 55 euro te veel abonnement in berekening gebracht en pas maanden later kreeg ik het terug. Ik kreeg ook nog een bericht dat ik de Horizon Box niet teruggestuurd zou hebben en toen heb ik een contactformulier ingevuld met het bewijs dat ik de Box wel teruggestuurd had. Hierop kwam geen reactie. Nu ik bij T-Mobile ben is mijn maandelijkse rekening gehalveerd.

Joey
15-09-2017

Maken niet eens gebruik van WIFI

Hebben wifi uitgeschakeld hier. Alleen maar frustratie! Kan soms niet eens een whatsapp versturen! Heb al eens een nieuwe router gehad maar dat mocht nie helpen. Enige voordeel is de dubbel data met vodafone waardoor we niet in de kosten lopen. De mediabox is nog trager dan mijn oude atari.! En dat is niet overdreven. Zijn destijds overgestapt ivm formule 1. Grote spijt want ik betaal inprincipe nu dus puur voor f1. In discussie gaan met deze telefonisten van ziggo heeft echt geen nut.zijn totaal niet technisch onderlegt en volgen gewoon protocol als een soort van stemwijzer. Terwijl ik dit schrijf staat er OFFLINE op de mediabox en doet alleen tv kijken het nog hhahahaha. Dus geen internet at all!

Caro
14-09-2017

Ongelofelijk!

Nog geen maand ziggo klant en nu al gezeik! Ik heb deadlines voor mijn studie te behalen en kan dus wel alles behalve een storing gebruiken.

Ja raad het al op maandag ochtend geen internet, geen. Tv. (om de storingstsunami tijdens de wedstrijd van mc Gregor & mayweather maar ff achterwegen te laten)

Ff bellen, na 10 min in de wacht: Telefonist: doe 'm is uit en aan. Goh wat een advies. Haal de kabel eens er uit en doe m er weer in. (Ja toch. Systeem is net 3 weken oud de kabels zullen wel al gedateerd zijn) Hielp natuutlijk niet. Mevrouw? We moet een. Monteur sturen. Eerst volgende gelegenheid is donderdag tussen 1200 en 1800. SERIEUS? DUS IK NEEM FF EEN DAG VRIJ VOOR JULLIE? Gaan jullie mij dan die 90 euro betalen? Nee dat doet ziggo niet. Hea hea.

Dan wordt het vrijdagavond tussen 1700 en 2200. Tjaa is ik vind me wifi toch net ff wat belangrijker nu met al die deadlines dan een leuk avondje met mijn vriend. Afspraak staar.

Me vader woont gelukkig een. Paar blokken verder. En is met vakantie. Dus kan zonder gestoord te worden gebruik maken ban het internet daar.

Het internet deed het prima maar goed. Je raad het al. Op woensdag ook hier geen verbinding meer. Ongelofelijk. Weer aan de telefoon DejaVu.

Jaa er komt geen signaal de woning in. Er moet een monteur komen. Weer een belachelijk tijdsblok van 6 uur.

Ze zoeken het maar uit. En dan nog het ergste. ZEGGEN: DE MONTEUR GAAT NIET WEG VOORDAT U WEER VERBINDING HEBT. :O

EN DAN NOG VERBAAST STAAN VAN ALLE GIJZELINGEN ONDER DE ZIGGO MONTEURS

Leuke slogan @klantenserviceziggo. Met deze dienstverlening begrijp ik heel goed dat klanten de deur op de knip zetten wanneer een de monteur een bezoekje brengt.

Wil
14-09-2017

Onbeschoft!

Nog nooit goeie Wifi in huis gehad. Alle stappen doorlopen die op de site staan. ander Modem, een versterker, alles tevergeefs. Wifi hapert valt weg en is soms op 2-3 meter naast het modem al niet meer te ontvangen. Heel vaak met Ziggo gebeld, vrijwel iedere keer afgepoeierd met de standaard antwoorden en oplossingen, die wij dus allemaal al uitgeprobeerd hadden. Dieptepunt was het gesprek van twee weken terug waarin de Ziggo medewerker antwoordde op onze opmerking dat wij Ziggo niet erg klantvriendelijk vinden: "Ziggo heeft 4 miljoen klanten". Eentje meer of minder maakt dus kennelijk niets uit; een ontevreden klant doet er niet toe. Klacht ingediend en wat blijkt: er bestaat een Wifi garantie! Werkt het niet goed, dan komt de monteur en die gaat niet weg voor het in orde is. Meteen afspraak gemaakt. Tussen 12.00 en 18.00 zou de monteur komen, dus speciaal daarvoor vrij genomen. Wachten, wachten, wachten. Tegen 17.00 toch maar eens gaan bellen en wat blijkt: de monteur is afgezegd! Volgens Ziggo zijn we nét gebeld (best wel erg laat!), maar wij weten van niets. Om half 7 komt er een afzeggingsmail, ook lekker bijtijds. Na jaren met een kluitje in het riet gestuurd te zijn, onbenullige tot onbeschofte antwoorden en nu een monteursafspraak die zonder opgave van reden, zonder excuus doodleuk veel te laat wordt afgezegd, ik heb er meer dan genoeg van. Wat een onvriendelijk en serviceloos bedrijf! Ik zit al ruim 35 jaar bij Ziggo en haar voorgangers, maar nu ga ik toch echt een andere provider zoeken. het is meer dan genoeg geweest. Ik zoek wel een kleinere organisatie die nog wel blij is met klanten en gewoon haar best doet om een goed product te leveren.

Roel
12-09-2017

ZIggo wat een aanfluitng

In mei 2017 benaderd door Ziggo of wij een Horizon box wilde, na overleg met mijn vrouw wilde we dit wel . heeft een hele tijd geduurd voor dat de box geleverd werd, eerst werd er een Humax digitale ontvanger gestuurd waarna een vrouw van Ziggo vertelde dat dit exact hetzelfde was als een Horizon box . dat klanten aan Ziggo medewerkers moeten vertellen dat dit verschillende producten zijn is vrij bizar ! 26 augustus gebeld of ik Mayweather - McGregor kon kijken via Fox International . kon niet, waarna een medewerker mijn CI plus kaart volledig heeft laten resetten zonder opgave van reden . nu al 3 weken geen TV op Ned 1, 2 en 3 na . na talloze malen gebeld te hebben met Ziggo om ons probleem te verhelpen is dat tot op heden nog steeds niet gelukt, onbegrijpelijk hoeveel tegenstrijdige gesprekken ik heb gepleegd met Ziggo, elke medewerker verteld een ander verhaal, afspraken met monteurs worden om onverklaarbare wijze uit het systeem gehaald, als je dan vraagt waarom ze dat hebben gedaan weet niemand nergens iets van ?!? Als klap op de vuurpijl zei een medewerker van Ziggo op mijn vraag of ik dan maar naar KPN over zou stappen "ja als ik u was zou ik dat doen" . dit niveau van Ziggo is zwaar bedroevend . en ze blijven gewoon incasseren in de tussentijd .

10-09-2017

Product ok, service matig

I.v.m. verhuizing meerdere malen contact met Ziggo gehad om er voor te zorgen dat onze e-mailadressen wel actief zouden blijven. Na divers achtergrond-overleg werd bevestigd dat dat geen enkel probleem zou zijn. Let wel, meerdere malen contact en bevestiging! Vandaag wilde ik een email toevoegen.kwam aan het zoeken; Ziggo gebeld, keurig te woord gestaan door 2 medewerkers.echter : HELAAS.dat kan niet en e-mailadres verdwijnt! Ziggo, als monopoliebedrijf, heeft een goed product; Echter dit soort praktijken, zeker met de huidige techniek, is te absurd voor woorden! Dus: goed product, aardige medewerkers, slechte informatie waar het om verhuizen gaat!

09-09-2017

Super!

Drie weken gelden een vervangend modem gekregen (Connectbox) ivm de verhoging van de internetsnelheid naar 300 Mbps. Sindsdien regelmatig last van wegvallend internet (T3 time-outs). Een aantal keren contact gehad met de helpdesk, zowel via twitter als telefonisch, en ik ben echt onder de indruk van de klantvriendelijkheid en de oplossingsgerichtheid van de mensen die ik heb gesproken, Uiteindelojk bleek het een probleem in de wijk (kast) te zijn en dit werd binnen 1 dag verholpen. Echt top!

Eb

Een wasse neus

Net aan de telefoon gehangen met ziggo, dit naar aanleiding van een uitnodiging om evt over te stappen in combi met vodafoon. Na doorvragen lijkt het dus dat je mening tot geen echt voordeel hebt alleen een dubbel date bundel wat als je niet na 19 april een red abo hebt afgesloten krijg je geen 5 euro korting. Nu gaat het mij niet om de 5 euro korting maar om de marketing hoe ze mensen willen beïnvloeden. Te erg voor woorden.

Jacob

Veel betalen voor niets

Happende internetverbinding nu al een week zonder tv signaal en dat met steeds hogere abonnementkosten. Knap dat je in de reclames zo trots kunt zijn op zo'n slecht voor de klant presterend bedrijf.

Jean

Slechter kan niet !

Via online naar Ziggo ivm met samenwerking verband. Terdege geïnformeerd bij Ziggo of alles hetzelfde zou blijven en dat sommige instellingen (camera en nas ) ook door Ziggo geïnstalleerd zouden worden, volgens Ziggo namen zij dezelfde snelheid 30 mbps over en extra dingen aansluiten gebeurde kosteloos. Daarnaast kon ik profiteren van een extra zenderpakket en vanwege mijn GSM abonnement bij Vodafone ook daar zelfs korting kreeg. HELAAS, HELAAS, HELAAS, HELAAS, monteur kwam een ouderwets (2.4) installeren , was niet afgesproken ! Zeer slechte wifi ontvangst, telkens uitval, gewoon belabberd ! En de extra's kon ik vergeten daar Ziggo mijn snelheid van 30 mbps naar 25 mbps verlaagde, men heeft alleen RECHT op een extra zenderpakket en korting bij Vodafone bij een minimum snelheid van 30 mbps !? Weer contact met Ziggo, nieuw modem gestuurd en door monteur geïnstalleerd, HELAAS, HELAAS, HELAAS. Weer telkens uitval van internet , daarbij soms "blokken " op tv . Weer contact met ziggo door middel van boze brief, ik wenste contact via mail omdat hun geloofwaardigheid tot een nulpunt is gedaald, kreeg netjes een mail terug van SORRY, SORRY maar ik wil je bellen. Mail terug gestuurd , OK bel mij maar, na een kleine week maar weer zelf gebeld omdat ik niet gebeld werd door Ziggo. nu is mij een monteur beloofd die een goede verbinding tot stand zou brengen, maar camera en nas installeren alleen via betaling , en de extra's , die kan ik wel vergeten of ik zou een ander abonnement moeten nemen !? Om kort te zijn : ik voel mij respectloos bedrogen en voorgelogen !

Koen
07-09-2017

Goed en betrouwbaar bedrijf

Groot keuzepakket en weinig storingen, 1x een probleem gehad maar werd netjes een dag later door een monteur verholpen!

prima bedrijf

8 van de 10 omdat het wel goed aan de prijs is

Suzanne

Monteur niet komen opdagen

De monteur zou komen tussen 17.00 en 22.00. Geen monteur gezien. schandalig, daar zit je dan de hele avond op te wachten. Moesten zowiezo al meer dan een week wachten voordat er iemand kon komen. Nee wij moeten betalen als we niet thuis zijn en de monteur komt. Nou dan hoort het andersom ook zo te zijn! Ga toch eens informeren bij andere providers!

Jasper

Ziggo zonder 'go'

Steeds meer problemen met de internet verbinding, upload en download snelheid beroerd. In de UPC tijd waren er weinig problemen en nu steeds een happerende verbinding en het Ziggo modem heeft een wifi signaal dat geschikt is voor een huis in Madurodam.

Frits

Internet interniet internooit

Ben al bij ziggo toen het nog home heette, en heb de kwaliteit in al die jaren zienderogen zien dalen.

Laatste maanden (jaar) steeds internet problemen, of zo traag als een schildpad met electronische enkelband, en dan ineens weer een paar dagen perfect met (ongeveer) de beloofde snelheid.

Als je ze belt ligt het altijd aan de bekabeling thuis, nooit aan hun.

Ben 27 jaar netwerkbeheerder geweest, dus reken maar dat mijn bekabeling top is, dat blijkt ook op het moment dat Ziggo (zonder waarschuwing vooraf lol) wel weer goed loopt, zonder dat ik mijn bekabeling zelfs maar heb aangeraakt(!)

Ik denk dat ze gewoon meer aansluitingen verkopen dan het netwerk aan kan. vandaar dat ze ook de nieuwsgroepen zoveel mogelijk vermijden zogenaamd omdat er geen belangstelling voor is, yeah right!

Mocht er een goed en betaalbaar alternatief komen, ben ik acuut weg.tot die tijd blijf ik me (met vele anderen) doodergeren aan de belabberde service en te hoge prijzen, wat in mijn visie precies andersom zou moeten zijn ;-)

Van de Wal

Ziggo flut bedrijf

Moet meer dan een week wachten voor er een monteur langs kan komen ook als het naar onderhoud werkzaamheden gekomen is en het buiten aan de hoofdkast licht kan ook niet tussen door iemand komen zijn al op leeftijd hebben nu in de avond niets te doen niets flut bedrijf zorg dat je meer monteurs hebt.