Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Jarenlang veel teveel betaald en door en door vreselijk slechte ervaringen een modem wat 156kbit gaf in plaats van 100Mbit
Nu staan alweer schooiers voor de deur en blijven zeuren om over te stappen terwijl ik al vanaf het begin heb gezegd geen interesse in ziggo ellende
Maar toch eindeloos blijven zeuren ja maar is goedkoop en 1000 mb
Al was het de laatste op de planeet blijf weg van mijn huis lastpakken.
Ik ga nooit of te nimmer nog bij ziggo of die andere ellende DONDER OP volgens mij mag het niet eens meer aan de deur verkoop en HET is zeker ook NIET gewenst
De tv-gids van Ziggo klopt steeds vaker op steeds weer verschillende zenders niet zodat je niet gegarandeert het door jou gewenste programma ziet of opneemt.
Na vele storingen van zowel televisie als internet heb ik contact opgenomen met de klantenservice omdat ik recht zou hebben op een compensatie. Allereerst al vreemd dat je dat niet in hetzelfde gesprek kunt doen, maar daar apart voor moet bellen. Vervolgens wordt er een creditbedrag voorgesteld, dit zou dan met een volgende betaling verrekend worden. Maar bij de volgende afschrijving blijkt dit niet het geval, dus ik heb contact gezocht via chat.
Daar krijg ik te horen dat ik geen recht heb op de credit, dit is afgekeurd. Hierover heb ik geen bericht gehad. Vervolgens wordt er gezegd dat ik niet ruim drie maand, maar slechts één maand storing heb gehad. Het is mijn woord tegen dat van hun, ondanks dat ik middels foto's duidelijk kan aantonen dat ik eerder storing op de tv heb gehad.
Onkundige medewerkers die niet luisteren en weinig tot geen verstand van zaken hebben en maar wat roepen. Het ligt altijd aan de gebruiker, de bekabeling of de Wifi verbinding doordat bijvoorbeeld het huis te goed geïsoleerd is (jarenlang heeft alles het goed gedaan in hetzelfde huis, maat de Wifi versterkers moeten natuurlijk weer voor 2,50 per maand aan de man gebracht worden) Je wordt altijd doorverbonden, van het kastje naar de muur, en kun je nogmaals van voor af aan je verhaal doen als de verbinding al niet tussentijds verbroken wordt. Er wordt slecht “gelogd” en de volgende medewerker betwist wat de vorige gedaan heeft. Bij het omwisselen van onze mediabox (ivm continue storing, cs9994) hele abonnement opgezegd en 3 weken geen televisie. Vervolgens gratis extra sport totaal zender kwijt (want ook abonnee bij Vodafone) en duurt het vervolgens ook weer 4 weken voordat we die terug hadden (en niemand die weet waar het aan ligt).
“Hoofd Consumenten”, schaam u!
Een 1 is nog te veel voor dit bedrijf. Het wordt tijd dat RADAR of wie dan ook hier iets aan doet, het is een WAARDELOOS bedrijf! Ik heb TWEE maanden geen tv door hun fouten en ze blijven fouten maken keer op keer. Ik moet maar geduld hebben en krijg te horen dat ze ermee bezig zijn. Het enige wat ik kan doen om deze ellende op te lossen is noodgedwongen alles opzeggen bij ziggo.
Wat een oplichters .eerst een abbonoment aansmeren dan weigeren ze je .en zit je met 2 abbonomenten .voor een jaar lang .want ik zit weer bij de kpn .
Ik ga naar radar de bont alles ga ik uit de kast trekken .
Neem nooit een abbonnoment bij
DÍt klotebedrijf ziggo 😡
Je krijgt steeds minder zenders.
Service ver onder de maat.
Wordt steeds duurder.
Beloven van alles maar er gebeurd niks.
Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven.
Mensen voorkom een lang probleemverhaal en abonneer hier niet.
Slecht. Sinds november klant en al 6 keer problemen gehad. Klantenservice onder de maat! Ik ga weer terug naar kpn.
Overgestapt op 4 maart 2022 en Ziggo zou de overstap regelen .
Alles zelf netjes aangesloten en leek allemaal prima tot ik op 7 maart gewoon nog een factuur van KPN voorgeschoteld kreeg.
Bleek dat Ziggo niks had opgezegd en het doodleuk ons de schuld gaf ,we hadden de opzegservice niet geactiveerd .Leuk allemaal maar dat hadden we dus wel gedaan maar Ziggo was een beetje vergeten om ons hier een bevestiging van te sturen .Nu zit ik met twee abonnementen maar ik dacht dat Ziggo het bedrag wel zou compenseren ,nou mooi niet . In plaats daarvan werden we denigrerend en zeer akelig benaderd .Ik mocht niet meer reageren en de medewerker mailde letterlijk "U mag ons hierover niet meer benaderen ,dat is streng maar helaas nodig" WAT?
Zou bijna ja meester zeggen als het niet zo schandelijk zou zijn.
Kon een compensatie van €29,95,- krijgen uit "coulance" Coulance? Terwijl Ziggo het niet goed had geregeld.
Zelf KPN maar opgezegd maar over een jaar terug naar KPN.
Brief op de mat gekregen die sprak over betere internetsnelheden. nou het tegenovergestelde is gebeurd. ik kan nu amper netflix kijken in de laagste beeldkwaliteit zonder dat het constant moet bufferen terwijl voorheen ik kon gamen, downloaden en streamen op meerdere devices tegelijk zonder enkele issues. aan de telefoon zeggen ze dat je je router moet resetten alsof je dat niet als eerste gaat proberen voordat je uberhaupt belt om daarna te zeggen dat ze niks voor je kunnen doen. dat alles voor een belachelijk hoge prijs iedere maand. nou voor mij niet meer ;)
Aangezien ik mij niet wil verlagen tot het service niveau van Ziggo zal ik er niet teveel woorden aan vuil maken. Na meer dan 10 jaar klant bij Ziggo te zijn geweest is het ze gelukt om mij naar aanleiding van een pro-actieve aanbieding dusdanig te behandelen dat ik mijn abonnement op ga zeggen. Kortom, ik zou iedereen afraden om met deze partij in ze te gaan.
Al maanden klopt de factuur niet.
Abonnement gewijzigd naar een goedkoper abonnement. Geen bellen meer en ook geen movies en series xl. Dat laatste zelfs nooit gehad.
Telefonisch contact gehad en teveel betaalde zou terug gestort worden en het maandbedrag zou ook gecorrigeerdworden. November is dit de 1e keer toegezegd, daarna nogmaals maar tot heden nog geen cent gezien en we betalen nog altijd te veel.
Gewenste oplossing:
Correcte facturering en te veel betaalde geld terug. Maar dat is een onmogelijke opgave voor ziggo
Iedere keer hebben ze weer andere smoesjes. Moedeloos word je ervan
Snel naar een andere provider en 1 advies ga nooit met ziggo in zee
Een bedrijf van graaiers en leeghoofden, volle mep betalen maar service ver te zoeken. Ruim een week bezig om aanmelding voor Viaplay te realiseren, communicatie is er niet , chat wordt niet beantwoord, telefonisch niet te bereiken, mail verkeer een hopeloze zooi en online wordt je rondgestuurd zonder dat er een oplossing wordt gevonden. Zonder klanten ,geen Ziggo: dat hebben daar nog niet door. Gewoon niet aan beginnen.
Door een foutje geen korting op Viaplay.
Te gek voor woorden. ga dus weg bij Ziggo, betaal liever ergens anders het volle pond dan dat Ziggo niets voor mij kan doen en ik daar het volledige bedrag moet betalen.
Vanaf vanmorgen geen internet tot volgende week maandag totdat er een monteur komt.
Dus maw hele week geen internet tv etc etc.
Heb vorige week de mediabox Next gekregen en is helemaal niks,want ze zeiden dat je alleen via deze box(viaplay) Formule 1 kan kijken.
Grote bullshit,want op een mediabox xl gaat het ook.
Dus 1e leugen,2e leugen ivm ik al de hele dag geen internet/tv heb 2x gebeld want die chat box word je ook schijtziek van.Voor problemen kunt u gratis bellen(1200)voor storingen etc,hoe dan als je modem het niet doet.
Grote kut bedrijf, ben genoodzaakt om naar een andere provider te gaan.
Jammer dat je geen cijfer 0 kan geven en zelfs dat is al teveel. De verhuizing is niet goed gegaan waardoor ik nog 3 dagen langer moest wachten op tv en internet. Elke medewerker van Ziggo die ik gesproken heb, heeft mij wel op de dag zelf ontvangst gegarandeerd. Toen kreeg ik opeens een Mail dat de verhuizing geannuleerd is. Huh? Wie heeft dat gedaan? Weer opgebeld en geen idee hoe dat gekomen is. Ik zet er spoed achter en garandeer u dat u vanavond en anders morgenvroeg bereik hebt. De volgende dag. Niets. Weer opgebeld. Krijg je te horen dat de collega die ik heb gesproken aardig heeft lopen stunten in het systeem. Of te wel. Er klopt niets van. De verhuizing werd wederom bespoedigd maar voor de opzegging moet ik maar even terug bellen en werd er een notitie gemaakt dat ik dan niet nog eens weer de opzegtermijn hoef te handhaven. 3 dagen later hadden we tv en internet. Niets bespoedigd dus. Opzegging ook fout gegaan. Slecht, liegen, asosciaal bedrijf
Wat een verrot bedrijf! Eigenhandig afspraken voor monteur annuleren.
Niet naar Ziggo toe!
Absolute afrader
Bijzonder slechte service, online onderhoud gedaan in de omgeving onze internet werkt vervolgens niet meer blijkt dat we de enige zijn in de wijk. Ondertussen een week lang wachten tot de monteur langs komt, geen compensaties voor abonnement kosten op het internet of aanschaffen voor producten om internet in huis te krijgen D.M.V. hotspots. Ideaal dat je een week moet wachten voor een monteur in deze tijd waar thuiswerken en digitaal werken vrij aanwezig is. Kan niet wachten om over te stappen
Wat een slecht bedrijf, komen met een aanbieden ( omdat ik geklaagd heb ) moet ik eenmalige kosten over de aanbieding betalen.
Daarover gebeld, weten ze nergens van. Gaan ze ook nog zeggen ik ben van Vodaphone. Ik BEL toch met Ziggo.
Het is ook geen klantenservice maar een afzeikservice.
1ster is eigenlijk nog te veel
Mensen trap er niet in
bij dit k ^^t bedrijf want wat een eikels nog geen 2 maanden er bij nu al problemen met de facturen en liegen aan de telefoon helemaal mooi doen dit gratis dat gratis ook op de radio dit er bij dat er bij eindstand dikke factuur chat je met ze zeggen ze ja ik was niet bij het gesprek en ja de eerste 8 maanden kost het 29,95 en na de actie tijd duurder dus daarom de facuren ik zeg hallo we zijn er nog geen 2 maanden
En als hun iets toevoegen aan je abo ben je gewoon de sjaak want je betaald gewoon movies en series xl 2 x extra op de factuur 11,95 en nooit gehad of om gevraagd zegt die ja wij werken niet met terug werkende kracht ik kan hem wel uit zetten maar je krijgt je geld niet terug
Nou echt mensen let op met deze oplichters