Boet
08-02-2022

Binnen de afgesproken tijd opgelost.

Een deurverkoper heeft mij Ziggo Zakelijk aangesmeerd. Ik vroeg of ik wel bedenktijd had, mocht mijn partner het er niet mee eens zijn. Dat werd volmondig ja op geantwoord door de verkoper. Toen we het wilden annuleren hebben we meermaals contact met de Ziggo klantenservice gehad en blijkt dus dat op zakelijke abonnementen géén bedenktijd zit. Huh? Ik ben dus vals voorgelicht en de klantenservice weigert te helpen of mee te denken!

Jo
03-02-2022

Sinds vandaag kunnen we geen gecodeerde zenders meer kijken. Wij hebben nog een CI+module die we zelf gekocht hebben (7 maanden geleden) met een ziggo smartcard die we al heel lang hebben.

Ziggo levert zelf geen CI+ modules meer in de losse verkoop alleen nog te verkrijgen in een verhuurmodel (2 euro per maand per module).

Gebeld met Ziggo, en zonder enige waarschuwing vooraf hebben ze vandaag de gekochte module geblokkeerd en moeten we een module bij ziggo gaan huren.

Met geen mogelijkheid willen ze onze smartcard/module meer activeren.

Het verdienmodel word hier even bij ons door de strot geduwd.

Bob
03-02-2022

Ziggo stuurde een nieuw modem op, en een monteur. Maar voor dat de monteur er was is de oude modem al afgesloten. Zit nu zonder internet, op een zakelijke locatie, belachelijke service.

Babett
01-02-2022

Klote Ziggo

Zo slecht begin er niet aan!

Je kunt niet eens fatsoenlijk een programma kijken en je krijgt een fout melding

En dan is er een monteur geweest

En dan is het er nog probleem nog steeds

Zo slecht en dan kun je nog beter tele2 hebben ook niet best maar je kunt dan wel fatsoenlijk je programma kijken

Mooi kneuzen van ziggo

Klote tv leveren en dan ook nog geld voor vragen

Het is dat je geen 0 kunt geven dus dan maar een 1

Kick
24-01-2022

Altijd zulke slechte WiFi. Om boos van te worden

Niettevreden
23-01-2022

Onbetrouwbaar.

Houden zich nooit aan afspraken.

Liegen overal over.

Extreem duur.

Carool
21-01-2022

De nieuwe mediabox doet t niet altijd. Werkte niet met een sony music centre en zorgde voor vertraging in het audio signaal waardoor je iemand aan vallen en 0.4 sec later t schot hoorde.

Guus
12-01-2022

Aanbod gekregen voor een zakelijk pakket. Had een aantal voordelen met kleine prijsstijging. Duidelijk afgesproken daarbij dat het pakket wat betreft zenders e.d. niet moet wijzigen. Bleek helaas wel het geval. Moet nu extra betalen. Router en mediabox zouden ook vervangen worden. Is pas na vele toezeggingen en bellen gelukt alleen telefoon doet het niet. Monteur geeft aan dat het modem niet goed werk en vervangen moet worden. Zou dit regelen, maar helaas. Na diverse telefoontjes nieuw modem. Zelfde probleem. Weer bellen vandaag; gestuurde modems zijn niet goed, kan het niet uitleggen is voor u te ingewikkeld. Komt een nieuw modem aan. 4 dagen geleden in gang gezet. Geef aan dat ik daar geen bericht van hem in mail. Nee meneer dat doen we pas bij werkelijke verzending. Gaat dit goed komen? Ik zou er maar geen geld op inzetten. Mocht Ziggo dit soort berichten lezen. 9752CA 223

Jolie
12-01-2022

Alle ellende begon gelijk bij het beging. Ziggo zou mij overstap regelen en heb daar volledig op vertrouwd. Mij abonnement bleef maar lopen bij KPN en KPN bleef maar zeggen dat ze niet hebben ontvangen van Ziggo en ik het moest uitzoeken met Ziggo, en Ziggo bleef maar zeggen dat het probleem bij KPN ligt en dat hun alles goed hebben geregeld en ze mij niet verder kunnen helpen. Heb zo veel gebeld en niemand die mij oprecht hielp van beide partijen, heb wel 30 verschillende mensen gesproken (meestal ingehuurde studenten met hun standaard verhaaltjes), en het heeft weken geduurd, kwam maar nergens. Geen duidelijk en niemand die de fout op zich wou nemen. Werd van kastje naar de muur gestuurd door beide providers. Maar in de tussentijd bleef ik maar betalen voor beide providers. Heb uiteindelijk zelf de abonnement moeten sluiten bij KPN wat mij erg veel tijd en geld heeft gekost. Zal nooit vergeten hoe ik behandeld ben door hun als klant. Je bent eigenlijk niets anders dan een nummer voor

Wen
10-01-2022

Op zich was ik tevreden met Ziggo; tot afgelopen vrijdag. De internetsnelheid verhogen gaat gepaard met de nodige ergernis. Een gigabox annuleren lukt niet, met omzetten van 150 naar 600 mb/s gaat extra mediabox gestuurd worden, in 'mijn ziggo' zie ik daarna opeens een verandering naar 1000 mb, met als gevolg Internet ligt er uit. Wordt opgelost, de 600 mb ga ik krijgen; antwoord, 3 dagen geen internet. Niet te geloven dit.

FS
10-01-2022

Voor de zoveelste keer gebeld namens Ziggo. Dit keer heette de mevrouw Marjan Jansen van MeermetZiggo. Ze weten dat ze niet mogen bellen, doen het toch. Oplichters. Advies: blijven klagen bij Ziggo hierover. Ziggo zegt dan wel dat ze niets met MeermetZiggo te maken heeft maar Ziggo betaald hen wel commissies. Ooit gaat Ziggo voor de bijl met deze scam!

09-01-2022

Ziggo is nog steeds niet in staat om fatsoenlijk, betrouwbaar en snel internet te leveren, alleen maar storing terwijl ik het duurste pakket heb genomen.🤮

Begin niet aan Ziggo!

Andries
04-01-2022

Van Ziggo kreeg ik een mail om over te stappen van prive naar een zakelijk abonnement , was iets voordeliger en meer snelheiid.

Je ontvangt dan een nieuwe router met gratis 2 smart WiFi pods.

Nou dat heb ik geweten : niets doet het meer , geen televisie meer, alle apparatuur buiten gebruik, zoals deurbel, verwarming, printer, computers, smarthome systeem enz.

Gevolg , al mijn access points en van 1 jaar oud kunnen in de prullenbak, computer firma laten komen om de boel te herstellen, televisie leverancier idem.

Begin er niet aan zou ik zeggen!

04-01-2022

De diensten van Ziggo zijn wat mij betreft goed. Echter, ik betaal EUR 55 per maand voor TV en internet (75MB snelheid).

De 3-score (op een schaal van 0-10) is voor het opzeggingsproces.

Het opzeggen kan uitsluitend vanaf een maand voor aflopen abonnementsperiode. Dit kan online, maar wordt niet bemoedigd. Je kan geen ingangsdatum opgeven, zodat je niet langer dan een maand van te voren kan opzeggen per einde abonnnementsperiode. Telefonisch proberen ze je toch te houden met een korting die online niet beschikbaar is. Al met al volgens mij een korte termijnhouding naar de klant als het gaat om klantbehoud. Dit proces kan echt veel klantvriendelijker. Jammer van het verder prima product. Reden om niet meer terug te keren.

Keimpe
03-01-2022

Belachelijk. Kids pakket wordt steeds meer uitgekleed. Wat moeten kinderen nu nog kijken? Als je wilt dat mensen tv blijven kijken, moet je wat bieden. Onze kleinste kan NIKs zien nu. Alles is of uit de jaren 80 of supermodern en lelijk. Zappelin was fantastisch en nu flikkeren ze Nick Junior er ook nog uit.

Naomi
02-01-2022

Gewoon geen klantvriendelijkheid, altijd storing maar het is nooit de schuld van hun altijd ligt het aan mij dan de bedrading dan de afstand dan het signaal. Kom er ook nog een een onbeleefde monteur, stelt zich zelf niet voor geen sms gehad alles moest gehaast en snel want hij had meer klanten lekker aardig dit niet eens een compensatie voor de tijd dat we geen internet hadden door een kapotte kabel in de straat daar betaal je dan veel geld voor. Ik laat mijn contract aflopen en stap over op wat anders

31-12-2021

Bij het bekijken van Aircrash Investigation in TV and Replay kom ik zeer vaak verknipte /onderbroken /incomplete afleveringen tegen. Erg vervelend en onzorgvuldig. Voorbeeld is S12, Afl 11: Heading for Disaster. Zie ook een onderbroken 'tijdlijn' in beeld. Zie dus niet de afloop van het verhaal. Dit bederft het kijkplezier. Graag uw reactie. Heb ook een screenshot gemaakt, dat ik hier niet kan bijvoegen. (e-mailadres verwijderd) /Wim

30-12-2021

Waarom kan ziggo geen melden aan klant wanneer ze gaan updaten zodat we er van op de hoogte zijn zijn en niet onverwachts zonder internet zitten en gewoon een half uur zonder internet zitten en als je online zit te gamen heb je gewoon pech ik ben er klaar mee is meerdere keren voor gekomen maar er is nu glasvezel dus ook meer keuze van providers

Fred
29-12-2021

Super tevreden over ziggo, zeer goed en vriendelijk personeel en kundige monteurs. Als er eens een probleempje is word het altijd snel en goed opgelost.

Marianne
27-12-2021

Twee dagen voor kerst krijg je een aanbod om een zakelijk abonnement af te sluiten vanwege je inschrijving bij de KvK. Die heb ik al 14 jaar, nooit eerder een dergelijk aanbod gehad. Ik zou niet duurder uit zijn dan mijn huidige pakket. Na de bevestigingsmail blijkt dat ik wel degelijk duurder uit ben dus ik wil alles gewoon laten zoals het is. Dat kan dus niet, ik zit voor 3 jaar vast aan het zakelijke pakket, bedenktijd is er niet en annuleren kan ook niet. Dat gaat ongetwijfeld erg leuk worden want ik accepteer dit nl. niet zo maar.