15-05-2017

Modem defect wordt pas na 15 dagen verholpen

Modem defect, Ziggo klantenservice reageert ,"resetten". Ja dat weet ik. Maar 10 x resetten helpt niks. Stuur een monteur over 7 dagen. Dus geen telefoon, internet, betalingen, post en ga zo maar door. Sorry is het enige antwoord. Door omstandigheden heeft het 15 dagen geduurd en inderdaad modem stuk. Zelf afhalen in Alkmaar kan niet. In UPC gebied kan het wel. Begrijp er niks van. Ook de domme opmerkingen bij de klantenservice heeft U geen beetje internet. Bij de buren moeten bellen met 1200. Ga zo maar door. Zeer slechte service, eigenlijk geen service

Gerad
14-05-2017

Extra betalen voor ongevraagde content?/

Krijg ik een e-mail van ze met een aankondiging van een maandelijkse verhoging van 2,5 euro. Omdat ze nu ook films, sport, series en zo aanbieden op hun kabel. Maar daar heb ik helemaal niet om gevraagd ik kijk er niet raar en wil het ook niet. Volgens mij is het wettelijk verboden als een leverancier ongevraagd producten toezend en daar de rekening voor presenteert. Althans, die rekening hoef je niet te betalen. Maar hier heb je gewoon geen keuze. Opstappen dan maar? Waarheen? Ziggo overtreedt de wet en maakt misbruik van zijn monopolie. Schandalig!

Auke

Wat een kutbedrijf

"Supersnel internet en televisie" Nou, het internet hapert alleen maar en valt regelmatig gewoon uit, en de tv doet het sinds aankoop al niet. We hebben een speciaal kastje moeten kopen om tv te kunnen kijken. Afgeraden.

Ziggo mediabox XL

Waardeloos.

Bestel je een Horizon box is niet eens alles compleet. Maar met Ziggo bellen om het opgelost te krijgen. Kunnen ze pas over een week een monteur sturen. Had dat pakket compleet verstuurd dan had k dat zelf wel kunnen installeren, maar nee dus. Men weet ervan dat de pakketten niet compleet zijn, en toch doen ze er niets aan.

"Dan moet u maar even een week rechtstreeks de antennekabel in uw tv doen" krijg je als antwoord. Lekker makkelijk dus.

Zit eraan te denken om maar een dreambox aan te schaffen, dan stuur ik alles terug en zeg m'n televisie abonnement op.

Neem maar een ander in de maling!

Flo
14-05-2017

Weer duurder weer niks voor terug

Ieder jaar pompt Sucko de prijs op! En dat terwijl kwaliteit ook afneemt! Allemaal onder de noemer we moeten ons netwerk onderhouden? Kom toch ook niet bij mijn bakker voor een halfje wit, dat is dan 27.50 meneer! Ik.wat, gister was het nog 1,50. Bakker.ja ik moet mijn oven onderhouden. Nog 1 keer prijs omhoog en we gaan fijn verder kijken.

13-05-2017

Bijkomende slechte afhandeling na alle ellende die je al gehad hebt.

Kut bedrijf.blij dat ik er weg ben.zit nu bij kpn

ben nu al 5 maanden bezig om een een openstaand restant factuurbedrag terug te krijgen.

Krijg steeds ultra domme mensen aan de lijn. en volgens gebeurt er niks.

ben er zoooo klaar mee!

13-05-2017

Onstabiel en traag internet

Internet van Ziggo is al maandenlang af en aan onstabiel en traag, tot wel 25 keer trager dan normaal. Dit duurt dat een paar dagen of zelfs een week voordat de snelheid weer zoals behoren is. Onmogelijk om ook maar iets te kunnen doen met dit waardeloze internet

Matthijs
11-05-2017

Ziggo bagger

Al drie weken bezig met een verhuizing te regelen. Nog steeds geen tv en internet.gelukkig komt er een monteur langs. Niet dus.halve dag vrij genomen. Geen monteur te bekennen.de kosten van bellen met Ziggo blijven oplopen. Internetbundel al lang op natuurlijk dus kosten internet blijven ook oplopen. Een pluim voor Ziggo.

Johnny
10-05-2017

Hele slechte service en niet klantvriendelijk

Al jaren lang klant van Ziggo ( altijd goed bevallen nooit een klacht gehad) en bel vanmiddag om aan te geven dat onze woning is verkocht, krijg ik te horen dat ik niet van het contract afkan en deze doorloopt tenzij ik een bewijs stuur dat ik op een camping woon waar ze niet kunnen leveren. Helaas, maar was voornemens dat wanneer ik een andere woning heb, mij opnieuw aan te melden bij Ziggo. Door deze slechte service zal ik mij nooit weer aanbieden bij Ziggo.

Als je maar eenmaal binnen bent.

Johannes
09-05-2017

Ervaring

Ik heb geen problemen en het werkt goed

08-05-2017

Slechter kan niet

Nadat ik meer dan 20 jaar klant was bij UPC kwam de fusie met Ziggo. Dit was goed te merken. Meteen storing internet mail televisie. Dagen zonder . Na een jaar werd het iets beter. Maar nog niet je van het. Ik zag op tegen het openen van een nieuw mail adres maar hun laatste actie heeft mij hier over heen geholpen. Ik kreeg een mail dat ik als klant van zowel vodafone als ziggo recht had op een gratis tv zender pakket ter waarde van €.14,95. Ik wisat al dat er problemen zouden komen om dit ook echt te kunnen krijgen want ik had deze al in mijn pakket zitten. De problemen die ik had om in aanmerking te kunnen komen zijn niet te beschrijven. Maar feitelijk komt het er op neer dat. Ik als trouwe en ook grotere klant niet beloond kan worden met een gratis zender pakket tenzij ik een aantal zenders waar ik graag naar kijk wil inleveren. Ik wil niets meer maar dan ook helemaal niets met Ziggo te maken hebben en ga ook overwegen mijn mobiel bij vodafone weg te halen. Wat een ongehoord slecht bedrijf is Ziggo werkelijk ongelooflijk

Roberto
08-05-2017

Ziggo: afspraak is een afspraak?

Vorige week Connect play complete pakket besteld met extra"s. Prijs overeengekomen. Bij levering staan er andere tarieven als afgesproken. Diverse telefoontjes gepleegd. Erkennen dat de afspraken zijn gemaakt, maar willen niet leveren volgens de gemaakte afspraak.

De telefoontjes plegen naar Ziggo zijn tijdrovend en wisselend van karakter, ene keer wordt je netjes te woord gestaan. Andere keer proberen je te ontmoedigen door je lang in de wacht te zetten, en de verbinding express te verbreken.

Nu 2e klacht ingediend met het klachtenformulier.

Wordt vervolgd!

06-05-2017

Prima provider, levert wat er belooft wordt.

Nooit problemen en als die er al zijn wordt het snel opgelost. Je ziet ook vaak mensen die problemen hebben en het via de helpdesk niet opgelost krijgen, dat klopt. Maar Ziggo heeft ook een webcare team, die zitten op diverse forums, waaronder het eigen Ziggo forum waar ook monteurs aanwezig zijn. Ook zijn deze via Facebook en Twitter bereikbaar en ze kunnen meer dan de gewone helpdesk kan. Onoplosbare problemen (door de Helpdesk) worden in 9/10 gevallen door webcare dan wel opgelost naar ieders tevredenheid. Bij elke provider is wel wat, maar bij deze is uitstekende service en anders helpt webcare wel, een prima initiatief!

06-05-2017

Waardeloos bedrijf

Ik heb nog nooit in mijn leven zo waardeloos bedrijf mee gemaakt als Ziggo, wat is dat een waardeloos bedrijf, ik ben nu al een half jaar aan het bellen met ze, en nog is het niet geregeld. Wat ik wel heb is een eethoek tafel vol met producten die ze sturen, als ik dan weer bel gaan ze aan mij vragen waarom ik het allemaal krijg, hallo Ziggo ik wil geen vragen maar antwoorden, het begon met een stuken CI+ module, die retour ging, vervolgen laten ze me dubbel betalen, en trekken ze mijn pakket uitelkaar naar losse diensten als je vraagt waarom weten die stumpers het niet, waar ze je ook weer €4,50 per maand extra laten betalen, na 12 uur telefoneren met Ziggo weet niemand het meer, als je dan boos woord, hangen ze gewoon op, als je vraagt om een leidinggevende aan de telefoon krijg je als antwoord dat, dat niet kan of mag, nee ze weten dat het een bende is bij Ziggo, en laten het liever over aan de onder gekwalificeerde medewerkers die alles van een schermpje moeten lezen, volgende stap is alles in een doos, naar het postkantoor, verzend bewijs vragen en overstappen naar andere aanbieder. Als er een prijs bestaat voor het slechtste bedrijf in Nederland, gaat mijn stem naar Ziggo

Hennie
05-05-2017

Langdurig slecht werkende horizon en slechte service

Al sinds meer dan een jaar moeilijkheden opnemen TV programma's. Of niet of half en soms lukt opnemen wel, weet je nooit van te voren. Na aandringen iemand van Ziggo langs geweest. Niet opgelost. Wel gewoon rekeningen moeten betalen. Internet eruit en niet thuis kunnen werken gedurende 6 uur, kan ik financiele compensatie krijgen 2.50, bedrag naar boven afgerond. We hebben abonnement opgezegd. Zouden we korting krijgen als we zouden blijven. Blijkt het te gaan om slechts een deel van het complete pakket/alles in een pakket, in plaats van het totaalbedrag en ze zeggen dat het veel korting is, maar het lijkt korting, maar is het niet. Er zou nog een nieuw voorstel komen en er zou worden teruggebeld. Nou dat moeten ze nog doen. We gaan over naar de KPN.

04-05-2017

Slechte service bij storing

Waardeloos bedrijf, bij een blunder die ziggo maakt krijg je 1 euro vergoeding. Door een fout bij Ziggo een mooie voetbalwedstrijd moeten missen. De reactie is: u heeft gelijk, we begrijpen dat u er van baalt maar wij komen u tegemoet met een korting van 1,-. Wanneer je heel netje zegt dat je dit niet acceptabel vindt, wordt er gezegd dit moet u accepteren en verbreken ze de verbinding. Ga nu snel op zoek naar een andere aanbieder.

Sjef
04-05-2017

Vraag ivm slechte ontvangst in huis op diverse plaatsen

Heden 040517 gebeld met medewerker hr. Ozkapi en probleem voorgelegd. Niet lang treuzelen, krijg nieuw en sneller modem gratis toegestuurd en als installatie niet zou lukken kon ik de monteur laten komen. Alles grtatis ! Super !

RD
03-05-2017

Verschrikkelijk

Als eerste doet hun klantenservice beloften die niet nagekomen worden en weten ze niet hoe het binnen hun bedrijf werkt. Verder valt het internet regelmatig weg, is de horizonbox een grommend monster. Het is een enorme box die zelfs op standby geluid maakt. Bijna elke week is het internet wel voor +/- 10 minuten weg. Bij mijn vorige provider die helaas overgenomen is door KPN had ik glasvezel en nergens last van. Bijna nooit een storing. Ik had voor Ziggo gekozen vanwege de hogere internet snelheid die zijn boden dan KPN. Heel erg spijt van, zodra mijn abonnement voorbij is, zit ik bij KPN. Die hebben tenminste geen enorme horizon boxen en hun internet valt tenminste niet voor geen reden regelmatig weg. Belachelijk dit gewoon!

Oh, en als je de klantenservice weet te bereiken na 3 kwartier in de wacht te hebben gezeten kunnen ze je toch niet helpen, tenzij je een abonnement wilt afsluiten. Dat gaat als enigste soepel.

Wendy
03-05-2017

Gratis sport voor ALLE Ziggo klanten

Is dus een grote leugen.Geldt namelijk niet voor analoge tv.

Yonca
02-05-2017

Wifi verbinding kan niet slechter

Onze wifi verbinding is al maanden ongelooflijk slecht. Bel je ze op, resetten ze de boel en zeggen ze terug te bellen nadat alles weer aanstaat en anders een monteur sturen als 't nog steeds niet is verbeterd. Vervolgens bellen ze nooit meer terug en is de verbinding nog net zo slecht. Besluit je weken later weer te bellen, krijg je een brutale medewerker te spreken die lijkt nergens iets van af te weten en te denken dat je als klant met de oplossing moet komen? Zeer slechte service.