Yonca
02-05-2017

Wifi verbinding kan niet slechter

Onze wifi verbinding is al maanden ongelooflijk slecht. Bel je ze op, resetten ze de boel en zeggen ze terug te bellen nadat alles weer aanstaat en anders een monteur sturen als 't nog steeds niet is verbeterd. Vervolgens bellen ze nooit meer terug en is de verbinding nog net zo slecht. Besluit je weken later weer te bellen, krijg je een brutale medewerker te spreken die lijkt nergens iets van af te weten en te denken dat je als klant met de oplossing moet komen? Zeer slechte service.

Kapé

Ziggo verhoogt de prijs

Een jaar geleden het zgn. "tientje vriendje" abonnement genomen. Als jarenlange tv-klant krijg je dan telefoon + internet voor een tientje. Bij het afsluiten van het abo gevraagd of dat tientje tijdelijk was. Antw. van Ziggo medewerker: Nee, het blijft een tientje, maar de kosten voor het tv.abo kunnen wel stijgen. Kosten voor tv abo zijn inderdaat al enkele keren verhoogd, echter met een klein bedrag. Tot mijn verbazing zie ik nu dat het zgn. tientje m.i.v. 1 juli a.s. wordt behoogt naar € 12,50. Een verhoging in een jaar tijd van 25%, zonder dat hier ook maar enige prestatie van de zijde van Ziggo tegenover staat. Ik ben er dus weer ingetrapt! Het is duidelijk: Ziggo wil geld maken en de klant moet maar betalen! Niet aan beginnen zou ik zeggen. Het internetsignaal valt ook om de haverklap uit. Ook heb ik elke avond wel een storing, waarbij het tv-signaal enkele seconden onderbroken wordt. Ik ga weer snel terug naar KPN.

Jantje

Waardeloos bedrijf Ziggo

Weer geen tv vandaag . en als je ze eindelijk van Ziggo aan de lijn hebt. is uw kabel wel goed meneer ! stekertje los meschien ? waarop ik antwoord: NEE LUL alle zender zijn er af,.> o ja .zie het ja .ehuu.algemene storing meneer . ja dat wist ik dus al ja. enne.nu dan meneer Ziggo. ja .zie dat we ermee bezig zijn .o is dat zo .en hoelang gaat dat nu weer duren ? . lees hier dat .tja.volgende de dag om 16.00 moet het er weer op zitten hoor ! bedankt . enne geef ff door dat jullie waardeloos zijn he !

Stefan

Internet valt regelmatig weg

Claude
30-04-2017

Vroege geweldig maar sinds UPC is de service ook upc!

Nooit problemen gehad met Ziggo maar sinds UPC de boel heeft gekocht is de Ziggo service ook verdwenen. Mij de media box laten aan praten, er werd niet bij gezegd dat ik de extra aansluitingen, wij hebben een smart tv met eigen decoder en twee Humax decoders/recorders extra, niet meer te gebruiken zijn. Dus kabel van de mediabox gesplitst. Nu is het signaal niet "sterk genoeg" meer! Geweldig!

Plien
29-04-2017

Agressieve tonatie

Als oud UPC klant ging mee over naar ziggo en besloot onlangs over te stappen (na nogmaals een jaar het te proberen bij ziggo) naar een andere provider, eerst kreeg ik meerdere smsjes dat IK contact moest opnemen met ziggo en nadat ik dat uiteraard niet gedaan heb ook meerdere brieven ontvangen met hetzelfde verzoek. Uiteindelijk belde ziggo zelf om te vragen waarom ik overstap en ik gaf aan dat ziggo te duur is voor wat ze aanbieden, inclusief de regelmatige prijsstijgingen waar je niks voor terug krijgt, de jongeman die mij belde (en ik begrijp dat hij zijn provisie wilde binnen halen) werd steeds brutaler en agressiever in zijn manier van spreken en bleef maar door zeuren dat ziggo hier in de regio de snelste internet verbinding heeft. nadat ik hem een voorstel heb gedaan om mij te overtuigen mocht hij mij terug bellen een paar dagen later, ik werd gebeld door een collega van hem (welke veel normaler sprak) en alsnog stap ik over, de deal was niet goed genoeg, alles geregeld en de dag erna werd ik nogmaals gebeld door de eerste medewerker dat hij wilde weten of ik ging overstappen of niet.wat vreemd is gezien de hele conversatie gewoon wordt opgenomen en in het systeem wordt gezet. toen werd deze jongeman nog agressiever jegens mij en heb ik aangegeven dat ik niet gediend was van zijn manier van doen en dat dit op stalken begon te lijken. toen ik had opgehangen werd ik nog 7x gebeld met het nr uit Amsterdam en privenummers.

Naomi
28-04-2017

Bij voorbaat zien ze je al aan als WANBETALER!

Sinds kort ben ik verhuisd en ik besloot om televisie en internet bij Ziggo te nemen. Telefonisch televisiepakket en internet besteld, zou 2 dagen later bezorgd worden bij mij thuis. Niet dus. Even later ontving ik een brief waarvan de toon mij allerminst aanstond, waarin stond dat mijn bestelling niet geleverd kon worden omdat ik onder bewind zou staan? Sorry? Hoe komen ze daar in godsnaam bij? Daar is GEENZINS sprake van, ik heb NOOIT onder bewind gestaan, NOOIT ergens een betalingsachterstand gehad of iets dergelijks. Zonder enige ervaring met mij zijnde klant, werd mij bij voorbaat al het etiketje wanbetaler of incapabele opgeplakt. Schandalig!

Ik heb ze opgebeld en om opheldering gevraagd. Zeker 40 minuten in de wacht gestaan en nou niet bepaald vriendelijk te woord gestaan. Ik kreeg met heel veel pijn en moeite een excuses maar dit ging zeker niet van harte. Er werd ook geen aanbod of aanbieding gedaan om mij tegemoet te komen. Waardeloos!

Uiteindelijk bleek dat de vorige bewoner dus onder bewind stond en zijn ze daar bij de Ziggo er maar vanuitgegaan dat ik dan ook wel onder bewind zou staan. Ik ken die vorige bewoner niet eens. Ik voel mij onheus bejegend en schofterig behandelt. Ik belde op vrijdagavond en ik moest maandag maar terugbellen als ik alsnog klant wilde worden en ik moest dan maar mijn bestelling opnieuw doen. Mijn account moest gereset worden omdat uiteindelijk dus toch bleek dat ik wel degelijk handelingsbekwaam ben! Ik bedank hen hartelijk!

Erik Rath
28-04-2017

Ziggo 3 in 1

Zeer tevreden over ziggo. Met name over de nieuwe connect box. Beloofde internetsnelheid en zeer goed beeld.

27-04-2017

Willen gemaakte fout niet herstellen omdat het hun zelf geld kost

Nieuw hoofdstuk aan het ''wij zijn een goed bedrijf'' ZIGGO. nadat gisteren een geweldige medewerker van ziggo het probleem van twee maanden lang dubbele facturen wist op te lossen met het vernietigen van mijn e-mail adres en alle mails die op de server stonden. waaronder dus ook nog ongelezen belangrijke email. is 1] mij email nog steeds niet in de lucht en 2] krijg ik vandaag onomwonden van een klanten service medewerker te horen dat het repareren halen van de door hun zelf veroorzaakte fouten wel kan. MAAR DAT ZE HET NIET GAAN DOEN OMDAT HET ZE GELD KOST. gevraagd dat ze mij dit dan per email bevestigt op mijn bedrijfsmail adres kreeg ik te horen dat dat via een andere afdeling loopt. jaja. Dus ZIGGO maakt winst maar weigert eigen fouten te herstellen omdat het ze geld kost. de cursus hoe geef je je klanten het gevoel dat je een kwalitatief en betrouwbaar bedrijf bent hebben ze blijkbaar gemist.

Marius

Horizonbox problemen

De continue haperende horizonbox zijn geen aanbeveling. Haperende audio bij radio en tv, een zeer trage afstandsbediening en een tv-gids waar je tussendoor zo'n beetje koffie kunt gaan zetten.

Als ze de HB ooit gaan vervangen kom ik misschien terug, misschien.

Sanne

Ziggo

Een bedrijf dat kwalitatief goede programmas maakt op ziggo sport en zichzelf neerzet als A merk. Eigenlijk is het de Aldi van de providers. Een treurig sky radio bandje van 40min voordat je contact krijgt met jemand. Internet storingen zyn er veel. Maar oh oh die "klantenservice" is zoo slecht. Als je maar betaald is t goed. Investeer toch eens in die paupere telefoonlijn ajb. Zo slecht

Werner
26-04-2017

Slechte service ! Annuleren zonder bevestiging ?

Ik wou graag overstappen naar Ziggo maar helaas wordt dit onmogelijk gemaakt. De service is slechter dan slecht en absoluut niet aan te raden.

Ik heb via internet een abonnement voor tv en internet afgesloten met opstapservice. Hier was iets mis mee gegaan waardoor ik naar Ziggo gebelgd heb. Ze hebben het abonnement geannuleerd en een nieuwe aangevraagd met overstapservice. Tot zover werd het netjes geregeld.

Helaas was dit ook weer niet goed gegaan. Daarna heb ik nog 2x een half uur aan de telefoon gezeten om het te regelen, helaas zonder resultaat. Toen heb ik nog een keer gebeld en gezegd dat men het maar moet annuleren. Uiteraard werd het toen binnen enkele minuten opgelost. Mijn abonnement werd bij Tele2 op 15 mei stop gezet en dan zou het bij Ziggo ingaan. Omdat ik via Tele2 niks hoorde heb ik daar heen gebeld (rond 20 mei), conclusie: Ziggo heeft het helemaal niet opgezegd.GOED BEZIG ZIGGO !

Ik heb mijn abonnement geannuleerd via ziggo maar ik krijg geen bevestiging ervan. Dus maar weer naar de klantenservice gebeld. Hun geven aan dat mijn abonnement wel geannuleerd is maar ze willen geen bevestiging sturen. Toch krijg ik iedere keer weer mailtjes van Ziggo dat ik mijn overstap zelf moet regelen en dat de bestelling bij Ziggo gewoon door loopt.

Wat moet ik doen om mijn bestelling te annuleren? Straks zijn er 14 dagen voorbij en dat zit ik er vast aan.

Als laatste poging heb ik nog een mail gestuurd naar : info@ziggo.nl en reactie@ziggo.nl

Via het contactformulier (wat ik eerder heb ingevuld) krijg je namelijk geen bevestiging. Al met al ben ik er ongeveer 5 uur mee bezig geweest en heb alleen maar ellende gekregen van de beste provider van Nederland !

Twee maanden geen E-mail ontvangen

Ziggo: kan twee maanden geen e-mail ontvangen. Vanaf 27 februari 2017 kan ik geen e-mail ontvangen. Ik krijg als antwoord indien ik een e- mail laat sturen naar mijn e-mailadres: postvak vol. Echter dit is gezinds het geval. Ziggo hierover gebeld: met de telefoniste geprobeerd dit op te lossen, echter niet gelukt. De postbus, Ziggo mail, is leeg. Alle andere bestanden als verzonden e-mail ook leeg. Men gaat overleggen met? Na dit telefonische onderhoud inmiddels 20 keer met Ziggo gebeld. Elke keer weer het hele geval verteld. De reacties zijn steeds: Wat vervelend voor u ,we zijn er mee bezig, we hebben er een zaak van gemaakt, dit is aangemeld en de dienst van Ziggo gaat dit oplossen binnen 72 uur. Maar alles wat gebeurd: niets. Ook is mij meerdere keren toegezegd dat ik teruggebeld ga worden. Ook niet! Ik heb ook meerdere mailtjes via hun klachtenlijn verzonden, geen reactie. Omdat dit inmiddels circa 2 maanden duurt is dit natuurlijk voor mij enorm frustrerend. Ik heb het idee dat ik in de maling word genomen, immers men belooft dingen die men niet nakomt. Aanvankelijk vertelde de telefoniste dat de zaak binnen 72 uur wordt opgepakt door een medewerker. Dat was 2 keer, en… niets. Dus weer bellen, tja…. moeilijk , wat jammer voor u, bla bla, ik snap het niet , dit had niet gemoeten, de zaak is niet doorgezet, we gaan er weer een zaak voor maken. Binnen een week, geen 72 uur meer dus, wordt dit met u opgelost. En ,u raad het al; niets opgelost! Ook aardig om te vermelden dat 1x een telefoniste het gesprek afkapte door het gesprek af te breken( hoorn erop) en vandaag een telefonist na het geheel aangehoord te hebben en overleg te hebben gepleegd met een medewerker mij doorverbond met: de afdeling die over opzegging ging. Let wel, met deze medewerker was geen onvertogen woord gevallen. Het is toch buitengewoon dat een organisatie als Ziggo de kennis niet in huis heeft om een dergelijk probleempje op te lossen en klanten zo laat behandelen door zijn medewerkers.

Ruben

Let op!

Eind januari internet besteld bij Ziggo. Sinds 10 April 2017 werkend internet.(vanwege defecte kabel van de wijkcentrale naar ons huis. Daar kon Ziggo niets aan doen) Service is behoorlijk tegen gevallen: - Beloofde overstapservice is niet uitgevoerd (hebben wij zelf moeten regelen) - Nota's worden vanaf het begin van bestelling verstuurd, ondanks geen internet of overige service - Tablet actie is een voucher voor de Mediamarkt waarbij wij zelf een bestelling moeten plaatsten. Als je bij bestellen een probleem hebt, zegt Ziggo dat je bij Mediamarkt moet zijn, zonder enige service of hulp. - Beloofde kwijtschelding van notas voor de tijd dat je geen service hebt afgenomen is niet mogelijk. Volgens de servicelijn is het alleen mogelijk de nota's te betalen en worden de onterechte kosten verrekend met de volgende maandkosten. Tot nu toe is de service van Ziggo dermate slecht. Vandaar deze slechte review. Hopelijk heeft iemand er iets aan. Vanavond had ik nog contact over de openstaande kosten, maar daar konden ze telefonisch niets aan doen. Ik moest een contactformulier invullen en mijn verhaal doen. Dat wordt in behandeling genomen en voor een kreditering. Indien mogelijk zal ik hun reactie hier vermelden. Teleurgestelde rookie Ziggo-klant

Dineke
25-04-2017

Zeer ontevreden en we zijn nig maar een maand klant! !

Ziggo maakt zelf fouten door klantnamen met elkaar te verwarren. Uren aan de telefoon gezeten. geen resultaat. Nu zijn er bij ons 2 rekeningen afgeschreven, ook van de andere klant. Dus er is €145 in plaats van €35! We hebben het teruggestort in de hoop dat ze het snappen bij de klantenservice en zelf de link leggen, aangezien we anders weer een uur aan de lijn zitten en €90 belkosten extra hebben. Nu is de tv dus afgesloten. Dat wordt morgen toch een uur aan de telefoon zitten met een of andere student die daar op de klantenservice zit en er niks van snapt. Anders was dit namelijk niet gebeurd. Het is dat we tot ziggo veroordeelt zijn, omdat we geen andere keus hebben in onze regio maar anders waren we gisteren ipv vandaag daar weg!

Joanne

Waardeloze service !

Modem is kapot, monteur komt over 3 werkdagen. afspraak in weekend of 's avonds is niet mogelijk. Ik moet wel 5 uur vrij nemen want indicatie van tijd dat monteur komt is niet te geven, pas als hij op vorig adres weg rijdt krijg je bericht (dat kan 2 minuten of 30 minutesn zijn)

Wijnand
24-04-2017

Verhuis neem ziggo dan niet mee. Ellende geen enkele aansluiting doet het

Was tevreden klant bij Ziggo alles in een. Bij verhuizing tijdelijk naar chalet op camping moest ik een klein abonnement aanhouden voor behoud telefoonnummer. Na 10 maanden en verhuizing naar nieuwe woning was mijn telefoonnummer er niet meer. Kreeg ander nummer. In nieuwe woning ligt kabel Ziggo en glasvezel. De mensen met glasvezel hebben alles wat werkt. De buren en ik hebben al sinds2 weken totaal niets ondanks bezoek 2 monnteurs. Hoe is het mogelijk. Zijn zeer ontevreden. Moeten wachten tot 1 mei 2017 en of het dan opgelost is wachten we weer af

Lia

Ziggo co

Ziggo co door heel Nederland Heel veel zenders kun je niet ontvangen op ipad

Taco

Belachelijk slechte service

Defecte Horizon Box al na een paar maanden. Vandaag (maandag) monteur met een nieuwe Horizon Box. Hij vind dat de installatie erg traag gaat (was dat niet een voorteken?) Hij besluit dat hij vertrekt voordat de installatie voltooid is (tegen het Ziggo beleid in). Telefonisch contact met Ziggo omdat de installatie blokkeert. Dan blijkt dat er pas vrijdag (na 4 dagen) weer een monteur kan komen. Hoezo? De monteur die vanmorgen is vetrokken kan toch gewoon terug komen om zijn werk af te maken? Nee dat is niet mogelijk. Ziggo wil niet flexibel en klantvriendelijk zijn. Aangedrongen om een leidinggevende te spreken. Ook dat was niet mogelijk. Toch maar opzeggen?

Ad
24-04-2017

Overstappen naar ander abonnement van ziggo

Wilde overstappen naar abonnenment max van ziggo, maar nu ik hier de drama's lees over de horizon mediabox pas ik toch effe. Nu kijk ik probleemloos met mijn humax 5200C.