Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Samen met meer dan 500 andere studenten en nieuwe Amsterdammers woon ik op de NDSM-werf in Amsterdam. In maart werd aangekondigd dat we allemaal per 1 april zouden overstappen naar Ziggo. Inmiddels is het half mei en moest ik zojuist via een medebewoner vernemen dat iedereen nu gebruikt maakt van een soort noodinternet (?) en dat er pas in juni een glasvezelkabel wordt aangelegd. Ik kan je vertellen, er zijn héél veel dingen hier die zijn misgegaan en nog steeds misgaan.
Los van het feit dat het hele proces vertraagd is, is het extreem vervelend en ronduit onbeschoft dat het internet de afgelopen weken (inmiddels bijna maanden) zonder aankondiging urenlang en soms zelfs dagenlang (!) uitvalt. Op het moment van schrijven is het weer raak. Niemand kan er op deze manier op vertrouwen of zijn/haar internet het gaat doen vandaag of niet. En als het internet het wel doet is het zo traag dat ik er alsnog niets aan heb. Dit is niet te doen voor jonge studenten die hun deadlines moeten halen. Ik ken studenten die uit angst (ik maak geen grap) pas laat in de avond naar hun huis terugkeren als ze al hun werk afgemaakt hebben. Dit is voor mij helaas geen optie, aangezien ik door een ongeluk met botbreuken niet het huis uit kan en alles vanuit huis moet doen. Conclusie: een regelrechte ramp.
Dat we geen internet hebben is één ding: het andere grote probleem is dat er helemaal niets aan ons wordt gecommuniceerd. Geen enkele mededeling, geen excuus, helemaal niks! Een enkele keer misschien een vinger richting onze bewonerscommissie. Alsof die er wat aan kunnen doen. Alleen de medebewoners die er zelf achteraan zijn gegaan hebben een mail ontvangen en zijn op de hoogte gesteld. Ze kunnen niet van mij verwachten dat ik elke dag als er zich weer problemen voordoen ga vragen wanneer het internet het weer doet. Overigens heb ik zeer te doen met de nieuwe Amsterdammers die amper tot geen Nederlands kunnen: sommigen van hen snappen er al helemaal niks van. Afgelopen week is er zelfs één geweest die uit wanhoop bij mij aanbelde om te vragen of hij misschien iets verkeerd had gedaan bij het installeren van zijn router. Ik heb hem uiteindelijk moeten uitleggen dat het niet aan hem lag en we helaas gewoon moeten afwachten.
Ik kan gerust concluderen dat zowel de technische dienst als de klantenservice van Ziggo in elk opzicht faalt. Een vergoeding voor al die dagen zonder internet zou het minste zijn wat ze kunnen doen, maar ik betwijfel of dat zal gaan gebeuren. Overigens zal het me niks verbazen als de NDSM-werf pas deze zomer is voorzien van snel internet.
Tot slot kan ik alleen nog maar toevoegen: Lang leve hotspotverbinding en een hoge telefoonrekening!
Nu 2 weken traag internet en bij ziggo geklaagd, echter verwijzen ze me telkens door in plaats van mij daadwerkelijk te helpen.
Ik woon sinds 1,5 maand in een studenten container woning en vorige week is er een internet overstap gemaakt naar Ziggo. Dit liep totaal niet vlekkeloos, maar dat is nog te overzien. Het probleem is eerder dat Ziggo totaal geen verantwoordelijkheid neemt en ons alleen maar doorstuurt naar onze woningcorporatie.
Ondertussen zit ik met een router die ik niet meer kan aansluiten, is niemands computer veilig aangezien het internet ineens een gedeeld netwerk is geworden en heeft iedereen een download snelheid van een slak.
TOP!
Al bijna een week ervaren alle bewoners van de NDSM werf in Amsterdam grote problemen met het netwerk van Ziggo. Aan de telefoon met Ziggo worden we ook niet verder geholpen en telkens van het kastje naar de muur gestuurd.
Naast de onklantvriendelijke houding van Ziggo is het ronduit belachelijk dat de serieuze internetklachten keer op keer niet serieus worden genomen/er niks aan wordt gedaan.
Ik zou iedereen afraden een abonnement af te sluiten bij Ziggo.
Krijg ik net een mailtje van Ziggo met de volgende tekst.
Vanaf 1 juli 2017 betaalt u € 2,55 per maand meer voor uw abonnement.
We hebben net op 1 januari een verhoging gekregen van 2 euro voor HBO wat ze doorgeven op een andere manier, en nu nog eens € 2.55! Zijn ze helemaal gek geworden? verhoging van € 4.55 binnen een half jaar. En als je iets anders wil, dan ga je er alleen maar op achteruit. Geen wonder dat steeds meer mensen over gaan op een andere leverancier. Ze prijzen zichzelf de markt uit. ik moet straks €87.50 gaan betalen
Vorige week was ik door de verhuurder verplicht om over te stappen van Lijbrandt Telecom naar Ziggo. Ik woon op de NDSM-werf en ongeveer 300-400 mensen hebben deze overstap noodzakelijkerwijs gemaakt. Sindsdien is het storing na storing en zitten wij met onwaarschijnlijk traag internet opgescheept. Iedere helpdesk (Ziggo, Ittdesk) refereert aan de ander en ons wordt verteld dat er simpelweg geen storingen te vinden zijn op het adres.
Het is belachelijk dat ik niemand hier serieus wordt genomen en dat de klachten worden afgehandeld als iets wat we ons inbeelden. Intussen is de downloadsnelheid rond de 25 kb/s en heeft niemand hier de mogelijkheid voor een andere provider te kiezen.
Modem defect, Ziggo klantenservice reageert ,"resetten". Ja dat weet ik. Maar 10 x resetten helpt niks. Stuur een monteur over 7 dagen. Dus geen telefoon, internet, betalingen, post en ga zo maar door. Sorry is het enige antwoord. Door omstandigheden heeft het 15 dagen geduurd en inderdaad modem stuk. Zelf afhalen in Alkmaar kan niet. In UPC gebied kan het wel. Begrijp er niks van. Ook de domme opmerkingen bij de klantenservice heeft U geen beetje internet. Bij de buren moeten bellen met 1200. Ga zo maar door. Zeer slechte service, eigenlijk geen service
Krijg ik een e-mail van ze met een aankondiging van een maandelijkse verhoging van 2,5 euro. Omdat ze nu ook films, sport, series en zo aanbieden op hun kabel. Maar daar heb ik helemaal niet om gevraagd ik kijk er niet raar en wil het ook niet. Volgens mij is het wettelijk verboden als een leverancier ongevraagd producten toezend en daar de rekening voor presenteert. Althans, die rekening hoef je niet te betalen. Maar hier heb je gewoon geen keuze. Opstappen dan maar? Waarheen? Ziggo overtreedt de wet en maakt misbruik van zijn monopolie. Schandalig!
"Supersnel internet en televisie" Nou, het internet hapert alleen maar en valt regelmatig gewoon uit, en de tv doet het sinds aankoop al niet. We hebben een speciaal kastje moeten kopen om tv te kunnen kijken. Afgeraden.
Waardeloos.
Bestel je een Horizon box is niet eens alles compleet. Maar met Ziggo bellen om het opgelost te krijgen. Kunnen ze pas over een week een monteur sturen. Had dat pakket compleet verstuurd dan had k dat zelf wel kunnen installeren, maar nee dus. Men weet ervan dat de pakketten niet compleet zijn, en toch doen ze er niets aan.
"Dan moet u maar even een week rechtstreeks de antennekabel in uw tv doen" krijg je als antwoord. Lekker makkelijk dus.
Zit eraan te denken om maar een dreambox aan te schaffen, dan stuur ik alles terug en zeg m'n televisie abonnement op.
Neem maar een ander in de maling!
Ieder jaar pompt Sucko de prijs op! En dat terwijl kwaliteit ook afneemt! Allemaal onder de noemer we moeten ons netwerk onderhouden? Kom toch ook niet bij mijn bakker voor een halfje wit, dat is dan 27.50 meneer! Ik.wat, gister was het nog 1,50. Bakker.ja ik moet mijn oven onderhouden. Nog 1 keer prijs omhoog en we gaan fijn verder kijken.
Kut bedrijf.blij dat ik er weg ben.zit nu bij kpn
ben nu al 5 maanden bezig om een een openstaand restant factuurbedrag terug te krijgen.
Krijg steeds ultra domme mensen aan de lijn. en volgens gebeurt er niks.
ben er zoooo klaar mee!
Internet van Ziggo is al maandenlang af en aan onstabiel en traag, tot wel 25 keer trager dan normaal. Dit duurt dat een paar dagen of zelfs een week voordat de snelheid weer zoals behoren is. Onmogelijk om ook maar iets te kunnen doen met dit waardeloze internet
Al drie weken bezig met een verhuizing te regelen. Nog steeds geen tv en internet.gelukkig komt er een monteur langs. Niet dus.halve dag vrij genomen. Geen monteur te bekennen.de kosten van bellen met Ziggo blijven oplopen. Internetbundel al lang op natuurlijk dus kosten internet blijven ook oplopen. Een pluim voor Ziggo.
Al jaren lang klant van Ziggo ( altijd goed bevallen nooit een klacht gehad) en bel vanmiddag om aan te geven dat onze woning is verkocht, krijg ik te horen dat ik niet van het contract afkan en deze doorloopt tenzij ik een bewijs stuur dat ik op een camping woon waar ze niet kunnen leveren. Helaas, maar was voornemens dat wanneer ik een andere woning heb, mij opnieuw aan te melden bij Ziggo. Door deze slechte service zal ik mij nooit weer aanbieden bij Ziggo.
Als je maar eenmaal binnen bent.
Ik heb geen problemen en het werkt goed
Nadat ik meer dan 20 jaar klant was bij UPC kwam de fusie met Ziggo. Dit was goed te merken. Meteen storing internet mail televisie. Dagen zonder . Na een jaar werd het iets beter. Maar nog niet je van het. Ik zag op tegen het openen van een nieuw mail adres maar hun laatste actie heeft mij hier over heen geholpen. Ik kreeg een mail dat ik als klant van zowel vodafone als ziggo recht had op een gratis tv zender pakket ter waarde van €.14,95. Ik wisat al dat er problemen zouden komen om dit ook echt te kunnen krijgen want ik had deze al in mijn pakket zitten. De problemen die ik had om in aanmerking te kunnen komen zijn niet te beschrijven. Maar feitelijk komt het er op neer dat. Ik als trouwe en ook grotere klant niet beloond kan worden met een gratis zender pakket tenzij ik een aantal zenders waar ik graag naar kijk wil inleveren. Ik wil niets meer maar dan ook helemaal niets met Ziggo te maken hebben en ga ook overwegen mijn mobiel bij vodafone weg te halen. Wat een ongehoord slecht bedrijf is Ziggo werkelijk ongelooflijk
Vorige week Connect play complete pakket besteld met extra"s. Prijs overeengekomen. Bij levering staan er andere tarieven als afgesproken. Diverse telefoontjes gepleegd. Erkennen dat de afspraken zijn gemaakt, maar willen niet leveren volgens de gemaakte afspraak.
De telefoontjes plegen naar Ziggo zijn tijdrovend en wisselend van karakter, ene keer wordt je netjes te woord gestaan. Andere keer proberen je te ontmoedigen door je lang in de wacht te zetten, en de verbinding express te verbreken.
Nu 2e klacht ingediend met het klachtenformulier.
Wordt vervolgd!
Nooit problemen en als die er al zijn wordt het snel opgelost. Je ziet ook vaak mensen die problemen hebben en het via de helpdesk niet opgelost krijgen, dat klopt. Maar Ziggo heeft ook een webcare team, die zitten op diverse forums, waaronder het eigen Ziggo forum waar ook monteurs aanwezig zijn. Ook zijn deze via Facebook en Twitter bereikbaar en ze kunnen meer dan de gewone helpdesk kan. Onoplosbare problemen (door de Helpdesk) worden in 9/10 gevallen door webcare dan wel opgelost naar ieders tevredenheid. Bij elke provider is wel wat, maar bij deze is uitstekende service en anders helpt webcare wel, een prima initiatief!
Ik heb nog nooit in mijn leven zo waardeloos bedrijf mee gemaakt als Ziggo, wat is dat een waardeloos bedrijf, ik ben nu al een half jaar aan het bellen met ze, en nog is het niet geregeld. Wat ik wel heb is een eethoek tafel vol met producten die ze sturen, als ik dan weer bel gaan ze aan mij vragen waarom ik het allemaal krijg, hallo Ziggo ik wil geen vragen maar antwoorden, het begon met een stuken CI+ module, die retour ging, vervolgen laten ze me dubbel betalen, en trekken ze mijn pakket uitelkaar naar losse diensten als je vraagt waarom weten die stumpers het niet, waar ze je ook weer €4,50 per maand extra laten betalen, na 12 uur telefoneren met Ziggo weet niemand het meer, als je dan boos woord, hangen ze gewoon op, als je vraagt om een leidinggevende aan de telefoon krijg je als antwoord dat, dat niet kan of mag, nee ze weten dat het een bende is bij Ziggo, en laten het liever over aan de onder gekwalificeerde medewerkers die alles van een schermpje moeten lezen, volgende stap is alles in een doos, naar het postkantoor, verzend bewijs vragen en overstappen naar andere aanbieder. Als er een prijs bestaat voor het slechtste bedrijf in Nederland, gaat mijn stem naar Ziggo