Sarah
17-04-2017

Ziggo is verschrikkelijk !

Ik wil graag hierbij iedereen adviseren en afraden om klant te worden van Ziggo. Internet valt steeds weg, te veel storingen en onvriendelijk personeel!

Ik had een betalingsachterstand bij de ziggo, en heb een brief ontvangen waarin werd aangegeven dat ik voor 13 april de betaling moest voldoen. Op 11 april heb ik de betaling overgemaakt en alsnog heeft ziggo mijn internet en telefonie afgesloten en geblokkeerd. Heb hierover contact opgenomen met de Ziggo en het personeel was erg onvriendelijk. Ze gaven aan dat het een foutje was, maar dat er nu een storing is opgetreden waardoor mijn internet en telefonie netwerk niet meer kan worden aangesloten. Uiteindelijk heb ik een week zonder internet en telefonie gezeten. Meerdere malen heb ik hierover in die week contact opgenomen met Ziggo, en ik kreeg steeds te horen dat ik niet meer moest bellen omdat ze toch niks voor mij konden doen.

VERSCHRIKKELIJK.

Jeanette
17-04-2017

Storing etc

OM gek van te worden. Storing op storing. Bv 4 dgn weer geen tv! Ramp als voetbaladdict! Geen verbinding internet. Fijn als je een pokerspeelster bent. Laatste 3 weken tijdens een toernooi op pokerstars. Geen verbinding! Nee fout licht niet bij Stars. Maar bij Ziggo. Nu ook sinds vrijdag storing. Monteur komt tuurlijk pas na pasen. Dus van ellende vanmiddag maar FEYENOORD in de kroeg gekeken. Wel toprekening. Ben er klaar mee

Hugo
16-04-2017

Slechte internet verbinding valt steeds weg

Nare en onprettige ervaring wegvallen internet in beveiligde gedeelte van mijn website

Tina
14-04-2017

WiFi iedere jaar zwakker

Zit 2 jaar bij Ziggo, en de WiFi wordt steeds erger. Volgens mij doen ze bij Ziggo met opzet zodat de klanten "verplicht"voelen om een hogere snelheid Abo te nemen. Ik haat Ziggo

Fam.
14-04-2017

2 weken geen tv internet en telefoon, en ziggo blijft zeggen dat ik moet wachten

Nadat de horizonbox het had begeven hebben we na 3 dagen een nieuwe ontvangen. Helaas was ziggo vergeten de box te activeren. Nu 2 weken verder nog steeds niet opgelost! Meerdere keren gebeld, maar de klantenservice is erop getraind om geen enkele verwachting af te geven. Hoe lang dit nog gaat duren? Ziggo weet het gewoon niet en zegt dat ik nog maar even.langer moet wachten. Als klant wordt je gewoon niet geholpen als je een storing hebt. Dit heeft geen prioriteit bij ziggo.

Lucas
13-04-2017

Dubbele rekening sturen en dan ook nog per direct afgesloten worden.

Vandaag zijn wij plotseling afgesloten omdat wij onze rekening zo gezegd niet betaald hadden. net even de administratie doorgespit en alles was netjes op orde, gewoon betaald dus. klantenservice is behoorlijk asociaal. 1ste keer dat ik belde werd er zonder pardon opgehangen. en de 2de keer had ik maar na een half uur wachten opgehangen. pas na 4 keer bellen waren we weer online. en moesten we een betalingsregeling treffen van 6 termijnen. denk het niet, morgen weer bellen en even rechtzetten dat de rekening gewoon betaald is.

Jaco

Geen dienst

Ik ben nu al twee weken aan het wachten voor een internet verbinding thuis. Moet telkens een nieuwe monteur langs kom, die niet snapt waarom de verbinding dit niet doen, en dan een ander monteur afspraak moeten regelen. Volgende week de derde monteur.

Romy

Internet

Al meerdere keren dit jaar geen internet gehad, gek word je ervan! Pas na de Pasen kan er iemand langs komen wat een goede service zeg?!

Bahar
13-04-2017

Ziggo komt niet zijn beloftes na

Ik raad iedereen af bij de ziggo! omg ze hadden actie voor tablet ik heb 6 maanden lang moeten bellen en nog steeds heb ik mijn tablet niet! ze komen hun beloftes niet na en je word ook niet eens geholpen aan de lijn. internet is heel erg traag altijd storing ik kom nooit meer bij ziggo dus mensen zoek een andere aub!

Marion

Traag internet

Internet is nu al een hele tijd traag, binnenhalen van mail duurt lang. Ik ben webdesigner en het kost mij allemaal heel veel extra tijd.

Bianca

Horizon box

De horizon box is een frustrerend ding waar je op zijn zachts gezegd moordneigingen van krijgt. Buiten het feit dat mijn dressoir Door de hitte van de box gespleten is wordt ik gek van het afbreken van uitgestelde programma's kijken. Dan zit je een deel te kijken en plots sluit het af en zie je zwart beeld. Gekakeld als je dan al 3 keer probeerde het hele programma te kijken!

Service niet Beschikbaar.

Sinds 3 dagen krijgen wij op de meeste kanalen van de kabel TV, een zwart beeld met de tekst Service is niet beschikbaar. Mooi pech dat ik deze dagen het voetballen mis. Ook volgens de Ziggo website is er een storing waar aan gewerkt wordt. Het verwachtte einde van de storing ligt volgens ziggo al weer 2 dagen in het verleden. Kennelijk is de eerste verwachting niet uitgekomen. Dus dat belooft nog wat. Ik overweeg dan ook naar een andere provider (internet) te switchen.

Wil
12-04-2017

Landelijk probleem probeert Ziggo in huis op te lossen

Het landelijk probleem van Ziggo proberen zij in huis op te lossen met behulp van een monteur of nieuw modem. Ziggo geeft niet toe dat er structureel netwerk/capaciteitsproblemen zijn. Sinds een jaar klant en 2 modems en 2 monteur bezoekjes verder. Ik stap waarschijnlijk over naar ADSL 10mb(max helaas) want dit was stabiel en sneller dan het Ziggo 40mb Internet pakket.

12-04-2017

Geen radio geen ondemand geluid valt weg stilstaand beeld?

Als ik op radio druk blijft hij maar zoeken zonder reseltaat, ondemand doet het ook 9 van de 10 keer niet soms moet ik wel 3 of 4 keer het ziggo kastje aan en uit doen en dan wil hij en af en toe dan ineens wel doen! Ook elke keer is het geluid een minuut weg en komt dan weer terug? En af en toe blijft het beeld stil staan,ook als ik zapp blijven sommige zenders zwart als ik dan verder en weer terug zapp pakt hij hem wel ik heb nog een oud kastje met de kaart aan de zijkant ik heb nu een humax kastje met kaart aan de voorkant op de kop weten te tikken maar deze kan helemaal geen zenders vinden? Ik heb al een paar keer gevraagd om een nieuw kastje of oplossing maar dit ook tot op heden zonder reseltaat?alles is perfect aan gesloten met goede kwaliteit kabeltjes ect ook de centrale antenne zit goed maar ik ben zelf elektromonteur en plaats elke dag groepenkasten bij onze klanten en heb al een keer of 5 van klanten dezelfde klachten gehoord eentje moest zelf betalen voor een nieuw model kastje? Ik vind het echt niet goed te praten zeker omdat ze naar mijn mening donders goed weten wat er mis is? Ik betaal altijd al meer dan 10 jaar van af upc tijd nooit onenigheid gehad maar nu ik al een jaar dit orobleem heb is de oplossing ver te zoeken? Wie weet wat ik doen kan en had ook dit zelfde probleem en heeft het wel op kunnen lossen? Of als u dit ook ervaar laat dat dan ook even weten want samen staan we veel sterker! Toch? Bvd groetjes en alvast een hele fijne pasen groetjes erik h te rotterdam

Loet

Hoge kosten

Ziggo hebben veel te hoge prijzen voor internet bellen en tv, daarbij heb ik ook een mobiel abonnement gehad bij ziggo, en direct afgezegd nadat ik erachter kwam hoe hoog deze prijzen liggen vergeleken met andere bedrijven. Erg teleurstellend.

Alwin

Ellende begonnen in 2017

3 horizon tv's verder en tv werkt gelukkig weer. Nu de 2e ziggo commect box en het blijft maar wegvallen dat internet. Sta op het punt om verder te gaan kijken. Zit er eigenlijk niet op te wachten, maar dit is niets

Sjoerd

Abonnement opgezegd

Na jaren lang tevreden lid te zijn geweest werd ik de afgelopen jaren elk jaar getrakteerd op een flinke prijs-stijging. Nu kan ik daar mee leven als de service mee zou groeien. Niets is minder waar. Voorbeelden De Guide. de online gids met info is na de samenvoeging met UPC veel minder compleet. Info is gewoon weg. en wat er nu staat is vaak onzin. De Zenders. eens per 2 maanden kon ik mijn TV opnieuw instellen omdat het zender pakket weer gewijzigd was. Bellen, dit was gratis naar andere Ziggo nummers maar is nu weer betaald. Snelheid internet: afgelopen jaren is dat steeds verder ingezakt ookal krijg je de melding dat het sneller werd. Zeker als het prime time is. rond 8 uur dat meerdere mensen in de wijk tv of internet open hebben zakt de wifi snelheid naar minder dan 8mbs. Met al deze dingen had ik maar een conclusie. wegwezen. Ik ben nu tevreden lid van NLE. met meer snelheid op wifi (98mbs) en een veel vriendelijkere tv interface. kortom. ik ben blij dat ik weg ben.!

Thea
09-04-2017

Alleen maar problemen met ziggo

Sinds ziggo met van alles en iedereen samen is gegaan is het het bagger, niets verkeerd kabeltje, of oud kabeltje. Gewoon bagger, zit nu bij mijn dochter ( die heeft altijd kpn gehad, maar door verhuizing nu ook bij ziggo) en ook daar alleen maar problemen. Als wij in de keuken zitten hebben we al geen verbinding meer met het internet, router gekocht, nog geen bereik. En echt wij wonen niet groot. tv kijken is ook al niet meer leuk, blokken, stilstaand beeld, kijk je via zender 150 naar netflix gaat hij steeds bufferen, ben altijd tevrede geweest over ziggo, maar de laatste tijd is het om te huilen. En ik klaag niet snel. Ga denk ik na 20 jaar ziggo maar eens vaarwel zeggen.

Henny
08-04-2017

Brevet van onvermogen

In onze wijk zitten wij nu een week met tv. Waar je niet naar kunt kijken vol bkokken je wordt er doodziek van. Dan meld je deze storing een week geleden. Donderdag even gebeld met de vraag of de storing opgelost word. Toen was de wereld te klein wat een Brevet van onvermogen hebben deze mensen in dat telefoon pennel.nu kunnen wij nog langer wachten omdat ik twee keer heb gebeld. Ziggo is een bedrijf die zijn vak niet verstaat. Personeel wat zeer onbeschoft is aan de telefoon. Waneer we nu weer tv krijgen is de vraag. Personeel maakt misbruik van hun taken.Het zou ziggo sieren om dit soort mensen medewerkers op staande voet TE ontslaan. We moeten wachten niemand Weet hoe lang.ee leiding gevende is niet te spreken. Waneer neemt ziggo haar klanten nu echt enschede serieus. Dit is niet democratisch en eerste keer hadden beterschap belooft.ende directie die blijft lekker op zijn handen zitten. Het wordttijd om de ezel door dit bedrijf te halen in, wil wel helpen.

ML
08-04-2017

Sinds overname UPC slecht, wegvallend internet

Door een soort gedwongen winkelnering, namelijk overname UPC, ben ik Ziggo klant geworden. Heb wel eens gehoord dat Ziggo eigenlijk die grote(re) stroom aanlsluitingen/klanten niet aan kan, en dat blijkt helaas. Op tv storingen die er voorheen niet waren om over internet nog maar te zwijgen (hebben ze waarschijnlijk niet veel verstand van); met name tijdens kantooruren en overige (weekend)piekuren voortdurend wegvallend. Vond het dan wel weer positief dat movies en series inbegrepen werd in mijn pakket, maar dat internet.