LC
13-03-2017

Zoek verder en kies vooral niet voor Ziggo

Wat een vreselijk bedrijf. Wij zijn nu al een aantal jaren klant bij Ziggo (eerst UPC) en sinds Ziggo het heeft overgenomen is er geen maand voorbij gekomen waar ik niet heb moeten bellen naar de klantenservice. Er is altijd wel iets mis, of we kunnen geen programma's terugkijken die we hebben opgenomen, of de facturen kloppen weer is niet. er is altijd wel iets. Het bellen naar de klantenservice is ook een drama 15 minuten naar hun muziek luisteren en dan eindelijk iemand aan de telefoon die je precies vertelt wat je al hebt kunnen lezen op de Ziggo website en je bent nog steeds geen stap verder. Wat je ook doet, kies niet voor dit waardeloze bedrijf

Rick
12-03-2017

Betaal voor iets wat ik niet krijg?

Betaal voor 120mb internet, maar elke week is het weer zover dan loopt het vast en werkt het weer voor uren niet.

Rik

Bedroevende wereld van Ziggo

Aan een ieder die voor het afsluiten van een Ziggo abonnement het intetnet afzoekt naar berichten/ reacties deze mededeling: heb je een alternatief voor Ziggo, ga daar dan mee in zee. Producten als modems etc gaan spontaan kapot, twee jaar klant en inmiddels 4 mediaboxen verder. Klantenservice doet zijn best maar de medewerkers hebben het verstand van een visstick. Internet en digitale tv vrijwel wekelijks storingen of traag.

Ronduit slechte Klantenservice

Ik heb goede ervaringen met de producten van Ziggo, maar o wee als je iets wilt veranderen. Dan beland je in een moeras van incompetentie. Bovendien zijn de lange wachttijden voor de telefoon mij een doorn in het oog. Die slechte Klantenservice ligt niet aan de medewerkers, die vaak van goede wil zijn, maar aan de leiding van het bedrijf. Als bij ons glasvezelkabel zou liggen waren wij al lang bij Ziggo weggeweest maar er is bij ons helaas geen gelijkwaardig alternatief.

Wilfred

Helpdesk bedroevend slecht

Een maand of 2 geleden besloten de Horizon media box maar eens te proberen, gekozen voor zelf installeren. Hoe moeilijk kan het zijn ? .

Afijn, na uren zwoegen, vloeken en zweten bleek dat de Horizon gewoon niet te activeren was. Met meerdere personen van de helpdesk gesproken, iedereen spreekt elkaar tegen, de een weet het nog beter dan de ander en weerlegt daarmee precies wat zijn collega even eerder ook zeker wist. Ongelooflijk wat een prutsers !

Hele verhaal hier: https://community.ziggo.nl/televisie-gebruiken-95/horizon-box-blijft-installatie-staan-op-even-geduld-aub-zonder-foutcodes-11170/index4.html#post144519

Ik was het zó zat en had zo weinig vertrouwen in het kennisniveau bij Ziggo dat ik de Horizon heb geretourneerd.

Met de Horizon werd ook een nieuw modem (Connectbox geloof ik) geleverd, die deed het goed dus die wilde ik houden. Prima, dat kon. Ze zouden me retourmateriaal sturen voor de Horizon.

Wat kreeg ik? Inderdaad, retourdoos en formulier voor de Connectbox en niet voor de Horizon! Toen de Horizon maar in de originele doos gestopt en die geretourneerd aan het opgegeven Ziggo adres. Klaar. Dacht ik .

Nu, zo'n maand later, ineens geen Internet en telefoon meer ! Wat nou weer ?!? Van alles geprobeerd, weer lang en vaak aan de telefoon met Ziggo helpdesk, blijkt uiteindelijk (opnieuw na vertoon van blunders en onkunde zoals: (a) niet eens kunnen zien dat ik blijkbaar geen geldig abonnement meer had en (b) verbinding verbreken bij doorverbinden naar de administratie). Dat kwam blijkbaar omdat mijn retour van de Horizon nu pas verwerkt was, en iemand daarmee besloot ook maar de vinkjes bij mijn account maar uit te zetten!

"Nou, heel fijn - herstel dat dan maar snel". Ja dat denk je - mijn account moet weer helemaal opnieuw geactiveerd worden dus de hemd van mijn lijf gevraagd t/m serienummers van (oude) mediabox en modem, en smartcard nummer. "Binnen maximaal 24 uur zou u weer Internet moeten hebben". OK Balen, maar ik wacht het af.

Een halve dag later (vrijdagochtend): ook geen TV meer behalve Net 1 2 en 3 ! $%&#$ - Ik WEER bellen. Nu vertelt iemand van de helpdesk mij doodleuk dat zo'n heractivatie wel 3 tot WERKdagen kan duren. Waarom wordt me dan eerst 24 uur beloofd ?! En waarom werkdagen als dit blijkbaar een geautomatiseerd proces is? Gaan jullie servers in het weekend met verlof of zo.

Nu dus al ruim 2 dagen zonder Internet, zonder TV, zonder vaste telefoon door het gestuntel en gepruts bij Ziggo. Ik heb nu gelukkig tijdelijk Internet op een alternatieve manier.

Daarnaast allemaal kleinere zaken die verkeerd gaan maar die nu opvallen. Je moet je postcode en huisnummer inspreken als je belt (irritant, maar vooruit). Krijg je iemand aan de telefoon, moet je wéér dat oplepelen. Waarom? "Ja, dat systeem werkt niet goed" . Bij doorverbinden van helpdesk naar administratie: zitten we ineens in een conference call met 3 personen (helpdesk, administratie en ik) en de persoon heeft geen flauw idee hoe die moet doorverbinden. Wordt opnieuw geprobeerd; verbinding verbroken! Bel ik zelf weer terug naar de administratie; hebben ze moeite om mij gegevens erbij te halen ("systeem werkt niet goed"), wat ik al eerder tegenkwam.

Zolang je de boel stabiel hebt: geen problemen, vooral zo houden EN NIETS VERANDEREN! Zodra je iets gaat veranderen, ben je de pineut.

Het is mij duidelijk dat de Ziggo helpdesk hun producten niet kent, en hun eigen procedures niet kent, en dat hun processen niet werken. Ze laten je gewoon in de kou staan.

Leontine

Horizon box is drama

Overgestapt van een kpn in de hoop dat de horizon box beter werkt, nou dat is ook drama. Programma's die hij gewoon niet opneemt maar wel staan ingeprogrammeert om op te nemen of hij neemt maar een paar minuten van een programma op. Ik beveel deze zeker niet aan.

Ronnie
10-03-2017

Het pauperpakket van Ziggo

Eerst kun je internetten, een week of wat. Vervolgens heb je 4 a 5 dagen van de week kutverbinding. Dit ligt volgens hun aan corrosie aan de kabels in de grond.

Een maand en 32 telefoontjes later graven ze heel de straat er uit om nieuwe kabels te leggen, en het werkt nog voor geen ene kut.

Dat jullie nog bestaan zeg, bahbah.

Cees
10-03-2017

Complimenten voor Ziggo

Het modem werkte steeds slechter en ging uiteindelijk kapot. Dit dientengevolge van een slecht werkende kabel/kabelbreuk.

Telefonisch is Ziggo zeer goed bereikbaar en aan de klachten werd direct opvolging gegeven. Kabel werd doorgemeten en direct daarna werd de aannemer BAM ingeschakeld. Deze bracht goed en snel en nieuwe kabel aan. De nieuwe kabel werd getest en alles werkte direct.

Afspraken worden per mail bevestigd en als de monteur onderweg wordt er een sms gezonden. Klasse zoals Ziggo dit regeld. Dus de complimenten voor Ziggo!

08-03-2017

Wachten op tablet vanaf oktober 2016!

In Oktober vorig jaar pakket uitgebried en mobile erbij genomen. Moest voor tablet actie extra bij betalen wat direkt afgeschreven werd. Na diverse telefoontjes en mails met beloftes nu 5maanden geleden betaald en hoor niks terug! Ben al sinds start bij Ziggo maar wat een slechte zaak nu en vertrouwen in deze organisatie nu nul komma nul! Beloftes en niemand doet wat of kan iets verder doen. Managers en verantwoordelijken zijn niet bereikbaar en verschuilen zich achter mensen die al die shit moeten opvangen. Wat een grof wanbeleid van de top van dit bedrijf die ook nog een samenwerking is aangegaan. Totale chaos!

Klaas
08-03-2017

Kapotte afstandbediening Cisco

Zeer tevreden over Ziggo! Na een aantal jaren gebruik van de digitale cisco recorder deed de afstandsbediening het niet meer. na contact met ziggo wordt mij als service gratis een nieuwe aangeboden. Ook al eens eerder een goede service gehad van Ziggo. Wordt steeds zeer correct en behulpzaam te woord gestaan.

Dit lijkt haast een reclamemelding maar dat is het beslist niet. Niet alleen moeten negatieve maar ook de positieve ervaringen worden gemeld.

07-03-2017

Belabberd internet

Veel storingen waar dan ook nog over wordt gelogen op de website (hier wordt dit als werkzaamheden aangegeven). Je komt er dus pas echt via telefonisch contact achter dat er een storing is, maar zelfs dan weet men niet wat er gaande is of wanneer dit mogelijk verholpen is. Daarnaast staat er op de website een datum aangegeven wanneer dit opgelost zal zijn, maar ook hiervan krijg je aan de telefoon te horen dat dit een fictieve datum is. Daarnaast is het Internet in gewone situaties ook al belabberd, met plekken in het huis (dat nog geen 25 m2 Is) waar geen Internet is en in de rest van het huis valt het zeer vaak weg. Dit alles was nog niet het geval toen de provider nog upc was (exact dezelfde set up had ik toen). Ze kunnen dus geen werkend, stabiel Internet leveren en wanneer er iets mis is liegen ze ook nog over wat er aan de hand is wanneer je kan verwachten dat het verholpen wordt. Avoid this company at all costs!

Rocus
07-03-2017

Wanneer komt internet only?

Ziggo weigert een betaalbaar internet-only abonnement te leveren.

Ziggo zou gedwongen moeten worden zijn kabel open te stellen voor anderen. Ze houden vast aan hun oude verdien model (met TV) omdat ze bang zijn voor de gevolgen van internet-only.

Stel je voor dat Apple dat gedaan had met de Iphone toen ze nog geld verdienden met de IPod.

In nederland werkt internet-only concurrentie dus gewoon niet. KPN is te duur en te langzaam.

05-03-2017

Jammer

Heb sinds enkele jaren upc nu ziggo. Ben nu overgestapt op kpn . Nu ziggo bekend is dat ik overstap gaan ze extra kosten in rekening brengen ,jammer genoeg hebben zij ons pakket terug kijken tv geschrapt hebben bijna geen upload en down snelheid meer . wij begrijpen dit niet en ik wil er u voor waarschuwen dat ziggo zo met zijn klanten omspringt. Maar wel volle pond betalen.

Marchel
05-03-2017

Incompetent bedrijf

Ik heb hier een abonnement aangevraagd met het verzoek om de apparatuur eerder naar een ander adres te sturen zodat ik alles bij elkaar had voor de verhuizing. Genoemde apparatuur inderdaad snel gekregen, maar ook een rekening terwijl ik nog helemaal geen gebruik maakte vn de service. Klantenservice gebeld en blijkt een fout in systeem, ik moest de apparatuur terugsturen en dan zou ik geen rekening meer krijgen. Apparatuur retour gestuurd, maar de rekeningen en herinneringen blijven elke 2 weken komen, en dus ook elke 2 weken bellen met de "klantenservice" , waar ik steeds met hetzelfde verhaal word afgescheept, dat mijn opzegging nog niet is verwerkt in het systeem. Geen leidinggevende of klachtenservice te bekennen. Echt een waardeloos systeem dat ze bij ziggo hanteren

Auk

FACTUUR

Sinds 7 december 2016 bij ziggo vanaf de zelfde maand tot en met heden steeds elke maand veel moeten bellen i.v.m mijn factuur wat maar steeds niet klopt tot en met februari 146 euro teveel betaald nu nog 106 euro tegoed en dat op een abbonement van 59,95 tot mijn verbazing staat er nu weer een abonement klaar van 91,18 euro dus vandaag weer moeten bellen. allemaal zo moeilijk voor de medewerkers van ziggo om de juiste factuur te plaatsen van 59,95 en dan ook nog eens 3 maanden korting er van af trekken heeeeeeel veeeeel spijt dat ik van kpn ben over gestapt naar ziggo nog 10 maanden ellende tegoed met ziggo voor het weer december is dan niet hard lopend maar vliegend terug naar de kpn

Oplichters

Vertellen niet de waarheid, helpen niet, maken hun werk jou probleem, zijn onbeschoft.n waardeloos bedrijf dus.Eigenlijk zou iedereen massaal op moeten zeggen (oproep!)

Sari
04-03-2017

Als werkende professional, is een goede verbinding erg belangrijk. Dit kan Ziggo, ondanks haar geweldige aanbiedingen over 4G en altijd verbonden, totaal niet waarmaken.

Elke week heb ik wel problemen met de verbinding, dan komt er 5 dagen later pas een monteur langs, want ja, die hebben het heel druk bij Ziggo. Of je in de tussentijd gebruik mag maken van een dongel, is een vreemde vraag. Ga maar lekker op je eigen 4G zitten is het antwoord.

Nooit maar dan ook nooit wens ik iemand Ziggo toe.

Jascha

Ziggo Kan Storing niet oplossen

Internet storing gemiddeld 6 keer per mand. Er is 4 keer een monteur langs geweest, half dagdeel voor thuis moeten blijven. Nu weer een probleem met het modem dus moet weer een monteur langskomen. Maar ben op mijn werk tot 19.00u dus kan hem niet inplannen. Ongelooflijk, ik geen internet en Ziggo heeft geen oplossing.

Update: Inmiddels weer contact met Ziggo gehad. Nu wel wat meer duidelijkheid gekregen. Het probleem zit in de wijkkast en een monteur zou sowieso geen nut hebben gehad. Het is nu afwachten, er is een monteur op afgestuurd en krijg een SMS wanneer het is opgelost. Ik ben nog wel sceptisch aangezien ik ditzelfde probleem een maand geleden ook heb gehad.

Johanna
03-03-2017

Service

Eind januari begaf mijn Samsung box het na veel bellen en wachttijden op lopend tot 50 min. Kon ik alleen met bij betalen van 10 euro elke maand een horizon krijgen. Na 25 telefoontjes en ruim maar verder kunnen we vanaf vandaag weer tv kijken. Bah service zeer slecht. Bij het eerst volgende probleem zoek ik een andere provider

Truus
03-03-2017

Niet te bereiken via telefoon of email.

Ik ben al 5 dagen aan het bellen en e-mailen om verhuizing met monteur te regelen. Tot op heden niet gelukt. Luisteren niet wat je zegt. Geven bevestiging op de verkeerde datum. Bij correctie in email, wordt meteen alles geannuleerd. Weer opnieuw beginnen? Waardeloos. Als je ziggo terugbelt op een door ziggo aangegeven telefoon nummer hoor je een uur lang dat je zo snel mogelijk wordt doorverbonden. Maar er komt niemand aan de lijn .