Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Al vele jaren klant al van af casema , en geen problemen . Ik vond dat mijn modem slecht wifi had en dus gebeld blijkt dat ik een oud cisco modem had , ze stuurde gelijk een nieuwe en de monteur heeft hem perfect aan gesloten . Ik had problemen met de antenne kabel even bellen met ziggo twee dagen later nieuwe kabel met de post .
3 maanden lang bezig omdat onze Horizonbox niet goed functioneert. Avond aan avond telefonisch contact, 3x over monteurs die elkaars werk af kraken. Helaas is Ziggo niet bereid oplossingsgericht te werken. Laat staan dat ze meedenken in oplossingen. Beloften die gemaakt worden oa telefonisch contact met de monteur worden niet nagekomen. Ziggo hierover gebeld, maar die kunnen niet regelen dat de betreffende monteur ons belt. Klasse Ziggo! Gefeliciteerd met jullie slechte service! Nog nooit zoiets meegemaakt.
Ik heb sedert 3 weken de Horizon mediabox. Zeer veel storingen. Waardeloos apparaat blijkt me. 1. regelmatig, meerdere keren per dag bevriest het beeld en gaat geluid gewoon door. Zowel bij direct kijken als bi replay. 2. enkele keer net omgekeerd en bevriest het geluid 3. regelmatig dagelijks stilstaand beeld en geluid,een deel van een seconde. 4. uitval van de mediabox die dan via stroom uit/aan weer op gang moet komen. 5. Nu op dit moment lukt ook dat niet meer en ik krijg niks. Gelukkig doet de analoge ontvangst het nog wel via de kabel. 6. Sommige zenders zoals Nat Geogr. Wild komen nauwelijks door of na een 10 minuten dat ze wel beeld geven valt het beeld in stukjes en klinken scherpe spettergeluiden alsof er kortsluiting is. Snel overschakelen naar een andere zender dus.
Kortom, ik beleef geen enkele tv genoegen aan dit apparaat van Ziggo.
Problemen met de wifi op mijn smartphone via ziggo aansluiting. Telefonisch het probleem geweldig opgelost door Johnny, een internet deskundige, ik kreeg het niet voor elkaar, Johnny heeft al mijn gegevens opgevraagd en het op afstand voor me opgelost, duurde 20 minuten, werd keurig teruggebeld en het was in orde, Complimenten!
Directeur is een lozer, stuurt aanmaningen en dreigbrieven voor niet verleende diensten, weg met de man, arm personeel, zie de reviews
Ziggo lijkt op papier de beste internet leverancier, maar in de praktijk is het niet zo geweldig. instabiel internet, ZEER slechte Wifi ontvangst (UBEE box)
TV ontvanger Humax is uitermate traag. Duurt een eeuwigheid voordat ie is opgestart, bediening zelf is traag en je hebt een aparte afstandsbediening nodig. (bij andere providers leveren ze een universele afstandsbediening.
Veel ,heeeeel veel problemen bij ziggo . Geen tv gids op sommige zenders , geen ziggo on demand , geen beeld of opnieuw startende Cisco box . Mensen aan de telefoon die hun lijstjes moeten opdreunen . Enigste positieve is dat de telefoon naar 1200 gratis is , want anders was je bankroet !
Weinig problemen gehad met installatie "alles-in-1" en met internet, TV en telefoon afzonderlijk. Enige probleem is de Cisco hard disk recorder, met ontbrekende echte gebruiksaanwijzing, te laag geluidsvolume en nu na ca. 5 jaar traag zappen en tijdens het kijken regelmatig beeldonderbrekingen (blauw scherm, "even wachten"). Ik ben op zoek naar de oorzaak hiervan en kom zo op "ervaringen.nl".
Van smart card naar horizon box. Ale problemen die hier beschreven zijn heb ik dus ook. Worden cards gedeactiveerd verdwijnt het abonnement op tv en een helpdesk die het ook te veel wordt vriendelijk maar incompetent. Monteurs langssturen voor administratieve ellende. Verdenk ze ervan hiermee het probleem weer even voor zich uit te schuiven en de klant een schijn oplossing bieden. Ziggo kan efficient werken als ze de zich repeterende administratieve ellende oplossen. Scheelt een hoop ergenis, weglopende klanten en is ook nog goedkoper.
Per 1 maart abonnement gewijzigd met alle spijt. Per vermelde datum een wijziging in de betaling , wat al een drama is geworden. Twee maal betaald het oude abonnement ,nieuw aan te bieden bedrag klopt voor. geen meter. En tot mijn grote verbazing ontving ik een e-mail van Ziggo dat het abonnement was opgezegd, terwijl ik van niets weet .Dit alles in 15 dagen. Mocht Ziggo toch besluiten om alle verbindingen (internet, TV ed.) te verbreken ,dan is voor mij definitief dit het einde van Ziggo.(ontbinding van de overeenkomst.)
Wat een drama!
Al weken en weken geen ontvangst op TV van Ziggo Totaal abonnement. RTV Utrecht, vergeet het maar. Monteur geweest, versterker was stuk ?! en 75,-- euries lichter en nog werkt het niet. Maar het grootste drama, Telefoon valt te pas en te onpas uit, dan zeker 3 minuten een dode lijn en dan moet je met 1001 excuses weer op nieuw bellen. "Ja we hebben een Ziggo abonnement, sorry hoor." En dan BELOVEN ze dat er een monteur zou komen, dat doen ze dus ook niet. Wat een waardeloos bedrijf om klanten zo aan het lijntje te houden.
Al meerdere malen contact gehad met een 'Deskundige' van ziggo. Steeds dezelfde reden geen of slechte ondertiteling op E!. Iedere keer lag de fout bij mij. Wel heel toevallig dat er dan een week weer ondertiteling was. Vorige week weer hetzelfde geen ondertiteling. Contact opgenomen. Mevrouw de fout ligt niet bij ons. U moet de tv terug zetten op fabrieks instellingen en alle zenders opnieuw instellen. Zo gezegd zo gedaan zonder resultaat. Weer contact opgenomen. Nu kreeg ik een antwoord waar je broek vanaf zakt. Mevrouw de producent van uw tv moet ervoor zorgen dat de ondertiteling weer gaat werken?. Dit is dus het allerslechtste smoesje wat ik ooit gehoord heb. Ziggo zorg geweoon dat je de zaakjes goed op orde hebt. Zeer slechte aanbieder van tv, internet en telefonie.
Door fouten is mijn schoonmoeder van 90 haar pasje geblokkeerd. Ziggo weigert om haar weer snel online te zetten door het pasje weer vrij ye geven. Eerst moet de blokkade daar zijn vrijgegeven Wanneer kan men niet zeggen Kan dagen duren maar ook maanden! De koude douche kan naar ziggo! Op je 90e leef je met de dag. Je hebt geen tijd om op burocratie yye wachten Op die leeftijd ben je afhankelijk van televisie. Ziggo heeft daar geen boodschap aan. Bah
Wat een verschrikkelijke ervaring: een helpdeskmedewerker die suggereert dat je bij een andere partij klant bent geworden terwijl Ziggo je al jaren futief dubbel factureert. Medewerkers die je bij je voornaam aanspreken, hoi en doei doei roepen. En de kennis van een garnaal hebben en niets oplossen. Ik schrijf nooit reviews, maar bij Ziggo hebben ze niets van klantgerichtheid en klantvriendelijkheid begrepen. Triest!
Zaterdag 5 maart ging onze horizonbox stuk, gebeld en maandag zou een monteur langskomen. Omdat wij allebei aan het werk waren zou de monteur eerst een sms sturen. Geen sms en geen telefoontje wel een briefje van de monteur of we ff 35 euro konden aftikken omdat we niet thuis waren. Gebeld, 35 euro uiteindelijk geschrapt en dinsdag 7 maart zou weer een monteur langskomen. Deze meneer kwam en heeft wat gerommeld en een nieuwe horizonbox achtergelatenen zei dat we binnen 24 uur weer beeld zouden hebben. Donderdag 9 maart (48 uur later ) nog steeds geen beeld. Weer bellen, en dan wordt ons verteld dat we GEDULD MOETEN HEBBEN! Vrijdag nog geen beeld en weer bellen, nieuwe afspraak, monteur komt maandag 13 maart langs! Monteur zegt gelijk dat het probleem bij de administratie van ziggo ligt, de horizonbox loopt vast omdat de order niet volledig is doorgelopen bij ziggo.Hij heeft gebeld met ziggo en nu zouden we binnen een paar uur beeld moeten hebben. Het was volgens hem maar een kleine handeling die ze moesten doen bij ziggo. Dinsdag, nog STEEDS GEEN BEELD! Dus gaan we maar weer bellen, En nu is alles duidelijk, er is nl een storing bij de ict afdeling, en deze storing kon een PAAR WEKEN duren? Een storing bij een ict afdeling die een paar weken kan duren, hoeveel meer proberen ze ons nog wijs te maken? Inmiddels al 12 dagen geen beeld op de tv Volgens de dame aan de telefoon zijn er meer mensen die hier last van zouden hebben, graag zou ik met deze mensen in contact willen komen want dit is echt niet meer normaal, wat een klote service en bedrijf!
Wat een vreselijk bedrijf. Wij zijn nu al een aantal jaren klant bij Ziggo (eerst UPC) en sinds Ziggo het heeft overgenomen is er geen maand voorbij gekomen waar ik niet heb moeten bellen naar de klantenservice. Er is altijd wel iets mis, of we kunnen geen programma's terugkijken die we hebben opgenomen, of de facturen kloppen weer is niet. er is altijd wel iets. Het bellen naar de klantenservice is ook een drama 15 minuten naar hun muziek luisteren en dan eindelijk iemand aan de telefoon die je precies vertelt wat je al hebt kunnen lezen op de Ziggo website en je bent nog steeds geen stap verder. Wat je ook doet, kies niet voor dit waardeloze bedrijf
Betaal voor 120mb internet, maar elke week is het weer zover dan loopt het vast en werkt het weer voor uren niet.
Aan een ieder die voor het afsluiten van een Ziggo abonnement het intetnet afzoekt naar berichten/ reacties deze mededeling: heb je een alternatief voor Ziggo, ga daar dan mee in zee. Producten als modems etc gaan spontaan kapot, twee jaar klant en inmiddels 4 mediaboxen verder. Klantenservice doet zijn best maar de medewerkers hebben het verstand van een visstick. Internet en digitale tv vrijwel wekelijks storingen of traag.
Ik heb goede ervaringen met de producten van Ziggo, maar o wee als je iets wilt veranderen. Dan beland je in een moeras van incompetentie. Bovendien zijn de lange wachttijden voor de telefoon mij een doorn in het oog. Die slechte Klantenservice ligt niet aan de medewerkers, die vaak van goede wil zijn, maar aan de leiding van het bedrijf. Als bij ons glasvezelkabel zou liggen waren wij al lang bij Ziggo weggeweest maar er is bij ons helaas geen gelijkwaardig alternatief.
Een maand of 2 geleden besloten de Horizon media box maar eens te proberen, gekozen voor zelf installeren. Hoe moeilijk kan het zijn ? .
Afijn, na uren zwoegen, vloeken en zweten bleek dat de Horizon gewoon niet te activeren was. Met meerdere personen van de helpdesk gesproken, iedereen spreekt elkaar tegen, de een weet het nog beter dan de ander en weerlegt daarmee precies wat zijn collega even eerder ook zeker wist. Ongelooflijk wat een prutsers !
Hele verhaal hier: https://community.ziggo.nl/televisie-gebruiken-95/horizon-box-blijft-installatie-staan-op-even-geduld-aub-zonder-foutcodes-11170/index4.html#post144519
Ik was het zó zat en had zo weinig vertrouwen in het kennisniveau bij Ziggo dat ik de Horizon heb geretourneerd.
Met de Horizon werd ook een nieuw modem (Connectbox geloof ik) geleverd, die deed het goed dus die wilde ik houden. Prima, dat kon. Ze zouden me retourmateriaal sturen voor de Horizon.
Wat kreeg ik? Inderdaad, retourdoos en formulier voor de Connectbox en niet voor de Horizon! Toen de Horizon maar in de originele doos gestopt en die geretourneerd aan het opgegeven Ziggo adres. Klaar. Dacht ik .
Nu, zo'n maand later, ineens geen Internet en telefoon meer ! Wat nou weer ?!? Van alles geprobeerd, weer lang en vaak aan de telefoon met Ziggo helpdesk, blijkt uiteindelijk (opnieuw na vertoon van blunders en onkunde zoals: (a) niet eens kunnen zien dat ik blijkbaar geen geldig abonnement meer had en (b) verbinding verbreken bij doorverbinden naar de administratie). Dat kwam blijkbaar omdat mijn retour van de Horizon nu pas verwerkt was, en iemand daarmee besloot ook maar de vinkjes bij mijn account maar uit te zetten!
"Nou, heel fijn - herstel dat dan maar snel". Ja dat denk je - mijn account moet weer helemaal opnieuw geactiveerd worden dus de hemd van mijn lijf gevraagd t/m serienummers van (oude) mediabox en modem, en smartcard nummer. "Binnen maximaal 24 uur zou u weer Internet moeten hebben". OK Balen, maar ik wacht het af.
Een halve dag later (vrijdagochtend): ook geen TV meer behalve Net 1 2 en 3 ! $%&#$ - Ik WEER bellen. Nu vertelt iemand van de helpdesk mij doodleuk dat zo'n heractivatie wel 3 tot WERKdagen kan duren. Waarom wordt me dan eerst 24 uur beloofd ?! En waarom werkdagen als dit blijkbaar een geautomatiseerd proces is? Gaan jullie servers in het weekend met verlof of zo.
Nu dus al ruim 2 dagen zonder Internet, zonder TV, zonder vaste telefoon door het gestuntel en gepruts bij Ziggo. Ik heb nu gelukkig tijdelijk Internet op een alternatieve manier.
Daarnaast allemaal kleinere zaken die verkeerd gaan maar die nu opvallen. Je moet je postcode en huisnummer inspreken als je belt (irritant, maar vooruit). Krijg je iemand aan de telefoon, moet je wéér dat oplepelen. Waarom? "Ja, dat systeem werkt niet goed" . Bij doorverbinden van helpdesk naar administratie: zitten we ineens in een conference call met 3 personen (helpdesk, administratie en ik) en de persoon heeft geen flauw idee hoe die moet doorverbinden. Wordt opnieuw geprobeerd; verbinding verbroken! Bel ik zelf weer terug naar de administratie; hebben ze moeite om mij gegevens erbij te halen ("systeem werkt niet goed"), wat ik al eerder tegenkwam.
Zolang je de boel stabiel hebt: geen problemen, vooral zo houden EN NIETS VERANDEREN! Zodra je iets gaat veranderen, ben je de pineut.
Het is mij duidelijk dat de Ziggo helpdesk hun producten niet kent, en hun eigen procedures niet kent, en dat hun processen niet werken. Ze laten je gewoon in de kou staan.