Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ook ik liet me verleiden door Ziggo's tablet aktie.SPIJT.al 6 wkn aan het lijntje van de ene kul naar het andere flauwekul.zelf moeten bellen want de klantenservice is een groot drama en die zullen je echt niet teugbellen of mailen. Denk heel goed na voor je je aan Ziggo gaat branden.
Ik ben al zeker 16 jaar abonnee bij Ziggo (voorheen UPC) en eigenlijk nooit of bijna nooit problemen. Maar de laatste maanden heb ik regelmatig storingen (2 x per week). Ik heb regelmatig contact met de klanten service maar het wordt maar niet opgelost. Ziggo los het op anders ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider. Ik weet 1 abonnee minder dat maakt jullie niet uit maar ik weet zeker dat er meerdere mensen met deze dilemma zitten.
Met vriendelijke groet, R. Kuijper
Ik wou overstappen naar ziggo zit nou bij kpn dit ivm met de kosten p.mnd, maar na alle negatieve en klachten over ziggo blijf ik waar ik ben dus kpn duur maar een hele goede service ze doen wat ze beloven dus ziggo ziet dus niet meer als nieuwe klant.
Ik vind de service echt waardeloos ik zou een tablet bij mijn abonnement krijgen. hiervoor ben ik inmiddels al 2 maanden aan het bellen elke keer mooie praatjes en ik heb nog steeds niks ontvangen. voor de snelle service hoef je het dus echt niet te doen. mijn tip is bestel vooral ergens anders.
Om mijn hele verhaal hier te melden duurt me te lang, maar nadat ik contact heb gehad met 5 personen die mij heel veel hebben beloofd maar niet hebben waar gemaakt, trof ik eindelijk een jongedame bij Ziggo aan de telefoon die mij voor nu een heel eind op weg heeft geholpen en heeft aan gegeven dit te blijven doen tot alles perfect is geregeld. Haar naam is BERBER en zij verdient dus een dikke pluim. dank je wel Berber
Monteur langs geweest, storing bij ziggo en de horizon zou binnen 24 uur werkend moeten zijn. Klantensevice raad mij aan op een ander moment terug te bellen. Laatste keer na bijna 45 minuten de hoop opgegeven. Weg ziggo, ik ga naar xs4all.
Heel veel problemen met opnemen. Vastlopers, willekeurig opnemen, opname afbreken; zelfde probleem dat al jaren loopt. Diverse monteurs die allemaal onafhankelijk van elkaar vertellen dat er met de box niks mis is en dat het een software probleem betreft. Dat wordt door sommige heldesk-medewerkers ook erkend. Ook hier wordt gezegd dat gewacht wordt op een grote update die dit bekende probleem moet verhelpen. Klantenservice medewerkers die hier niet allemaal van op de hoogte zijn komen met verschillende elkaar tegensprekende informatie. Af en toe als kers op de taart vandaag een radeloze medewerker die zich passief-agressief achter het telefoonscript verschuilt. En de problemen die al jaren spelen, die worden maar niet opgelost.
Kortom; Zeer Ingewikkeld Gedoe, Geen Ondersteuning.
Het probleem is gewoon dat deze Kolos te groot is en de individuele klant kan verrekken wanneer deze tegen een probleem op loopt waar er (in dit geval) 12 dagen geen enkel kabelsignaal (internet, tv, radio, telefoon) is. Oplossing is niet in zicht, compensatie doen ze niet aan (buiten een paar euro abonnement) bellen heeft geen zin, en voor de rest is het op hoop van zegen. Een soort welkom in de middeleeuwen gefaciliteerd door Ziggo.
Ze nemen nooit op! 3x 45 minuten in de wacht en nemen niet op.ik kan ze niet bereiken! WAARDELOOS
Wegens een niet goed werkend modem die al twee jaar eerder was vervangen en connection loss problemen veroorzaakte op de wifi en vaste kabel is er na een telefonische afspraak een monteur gestuurt die het probleem kwam onderzoeken. Welnu deze monteur heeft een connection box geplaatst en heeft gemeld dat de verbinding tot stand komt binnen 24 uur. Je raad het al niks,twee weken later en 180 belminuten verder met 0800 1884 optie 1,2,3 nog geen reet opgeschoten. Blijkt dat ze dit cut modem niet op afstand kunnen activeren,zelf niet met een inlog code en wachtwoord zoals het vroeger ging. Wat een stelletje muppets daar geen een uitgezonderd.
De enige reden dat ik bij ziggo blijf is ziggo sport. Wat een waardeloos bedrijf, inmiddels ben ik al 5 week bezig om een simpel abbonement tv en internet te krijgen. Na 2x het verkeerde geleverd te hebben, vandaag weer te horen gekregen dat ze mijn internet nog steeds niet hebben geregeld.
De zielige medewerkers aan de telefoon kunnen alleen maar zeggen dat ze het niet weten en niet kunnen zien waar het probleem ligt.
Triest bedrijf
Abonnement wijziging proberen in te geven via website Website geeft (meerdere weken achtereen) technical error Dan maar klantenservice bellen: 1e week: wachttijd is langer dan u van ons gewend bent, bel op een ander moment terug. Je wordt er uit gegooid. 2e week: er is een landelijke storing, kunt u vanmiddag terugbellen? De 2e keer ('s ochtends 9h) na 10 minuten wachten. Ben benieuwd of ik ook nog de wijziging (het eraf halen van een optie) voor mekaar krijg
De ziggo app voorheen horizon app op ,ijn tablet werkt eigenlijk nooit. Ook vaak internet problemen uitval of ontzettend traag. Maar natuurlijk wordt er maandelijks wel een fors bedrag afgeschreven voor deze flut service. Wat zou er gebeuren wanneer iedere klant die slechte service, geen ontvangst van signaal of geen werkende app van Ziggo heeft ophohdt met betalen van het abonnement? Je betaalt voor iets wat je niet krijgt. Consumentenbond pak deze handschoen op en ga hief namena alle ontevredenheid klanten van Ziggo wat aan doen.geld terug etc.
- Veel internet storingen, die stelselmatig ontkent worden, terwijl ze wel op alle storingen.nl staan - Replay komt vaak in een loop, loopt vast net voor het einde van een programma of is niet beschikbaar. Horizon menu loopt vast, telkens opnieuw opstarten. Ziggo stuurt dan een nieuw coax kabeltje op, helpt natuurlijk niet - bepaalde sites niet bereikbaar bijvoorbeeld marktplaats. Tig keer over gebeld, behandelen je als een oen en al jaren niet opgelost - 2e horizon kastje is onbruikbaar op de slaapkamer, maakt veel herrie - basisstation horizon loopt keer op keer vast
Kortom : één drama
Slechte ondersteuning, je wordt niet serieus genomen, niets wordt opgelost
Niet aan beginnen
Zeker doen yo dude sup
Van kpn over gegaan naar Ziggo Mobiel. Op de dag van in gebruikname zijn er €4,80 aan kosten SMS buitenland - Buiten bundel in rekening gebracht. Met als sms nummer: 94446. Ziggo helpdesk gebeld en deze was niet bereid deze voor mij onterechte kosten terug te boeken/betalen. Helpdesk zegt dat ik naar buitenland geSMS't heb. Wat 100% niet waar is. Zij konden ook geen info geven over dit sms nummer: 94446. Voor mij als vaste klant van Ziggo voel ik me genaaid.
Een jaar klant geweest bij ziggo, ook een jaar van ellende
Ik was van KPN naar ziggo over gestapt , binnen 3 dagen bij ziggo ben ik weg , 3 dagen storingen gehad rot bedrijf
Lange wachttijden voor heel dom en ook nog brutaal helpdesk personeel, horizon box extra is een ramp, valt uit duurt heel lang bij het opstarten,maakt lawaai, slordige monteur laat stekkers eruit liggen waardoor telefoon niet meer werkte, vaak langdurige storingen, zonder melding op internet,
Ziggo wat een top service ivm verhuizing wil ik mijn mail onder brengen onder een ander klantnummer. Omdat eerst apparatuur en dergelijke terug gestuurd moest worden had het even tijd nodig voor het adres vrij gegeven kon worden. Na contact met een aardige medewerker van ziggo die mij zou helpen bij het overzetten van de adressen is het dan toch gelukt. Heb zelf niks moeten doen de medewerker heeft het wekelijks in de gaten gehouden en zodra er nieuws was werd ik netjes gebeld.ziggo op zulke medewerkers kan je trots zijn!