Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

ED
07-02-2017

Ziggo Horizon Go werkt weer eens NIet

Het is weer zover de Site van Ziggo Horizon Go en de App Werken weer eens niet. Ziggo Komt er bij mij dan ook niet meer in. Als er op de schaal van op 10 een 0 had gestaan, verdienen ze deze zeker.

Remco
06-02-2017

WiFi ontvangst slecht.

Altijd goed gewerkt sinds 3 weken niet meer. Oplossing WiFi versterker kopen belachelijk moet ik zelf betalen, betaal al 75.00 euro P/m

Wil
06-02-2017

Ziggo lost mijn probleem niet op met de sisco router.

Ziggo heeft mij gebeld na een paar dagen over mijn EPG problemen. Reuze aardige medewerker maar alleen met bijbetaling kan dit probleem opgelost worden , nu dat wil ik niet . Waarom kan Ziggo mij geen goede router leveren zonder kosten.

Rene
06-02-2017

Abonnement gewijzigd

Wij hebben ons abonnement bij ziggo laten wijzigen in een uitgebreide pakket. 10 januari is de monteur langs geweest om een nieuwe horizonbox te installeren. Door 1 of andere storing in de software kon het niet lukken. Het is nu al 6 februari en het probleem is nog steeds niet opgelost. Meerdere keren ziggo gebeld en zij zeggen dat ze bezig zijn met het probleem en dat we maar analoog moeten kijken. Wat een goede service. Ziggo BEDANKT.

Theo
05-02-2017

Waardeloze service en helpdesk

Al 3 maanden problemen met extra horizonbox die maar niet wil werken. 2 Monteurs van Ziggo op bezoek gehad die kennelijk ook met het probleem geen raad wisten maar dat niet kenbaar maakten. Van alles vernieuwd, kabels, versterkers, contactdozen enz. Maar niets helpt. Tijd voor een andere provider gezien ook het aantal klachten over Ziggo op de diverse fora. Wel grappig, het is weer net als vroeger, he Ziggo?

Harm
04-02-2017

Alles gaat fout, vervolgens onbereikbaar!

Omdat het internet niet werkte na aansluiten een monteur besteld. Deze kwam niet opdagen, hele zaterdag voor niets thuis gebleven. Ik zou worden teruggebeld door Ziggo voor een nieuwe afspraak, dit is niet gebeurd.

Ondanks het feit dat we nog geen Ziggo diensten afnamen waren ze onterecht wel alvast begonnen met factureren. Dit moet nu vervolgens op de aankomende factuur weer worden gecorrigeerd.

Bij het instellen van de t.v. blijkt de ci+ module niet te werken. Ik krijg de welbekende E16 foutmelding. Het stappenplan op de website van Ziggo biedt uiteraard niet de juiste oplossing waardoor ik genoodzaakt ben de klantenservice te bellen.

Ik hang al een uur en drie kwartier in de wacht!

Sterke afrader deze club!

Jennifer
04-02-2017

Ziggo totaal onbereikbaar

Wat een irritatie. Ik ben al dagen bezig om miijn E16-melding opgelost te krijgen. Lijkt onmogelijk. Na 3 uur in de wacht gestaan te hebben, wordt de verbinding gewoon verbroken. ZO ben ik al dagen bezig. Hoog tijd voor een andere provider.

Renate
04-02-2017

3 maal is geen scheepsrecht

Heb nu al 3 keer een aanvraag abbonnement gedaan digitaal en nog niets ontvangen. Ja een brief dat ze mij niet kunnen bereiken. Of ik terug wil bellen. Gebeld met de klantenservice, wel vriendelijk maar geen idee waar het over gaat of ik maar weer een wijzigingsformulier wil invullen. Voor de 4 e keer dus. Wat een log bedrijf, callcenter is een farce, die hebben geen idee waar het over gaat is alleen om de klant bezig te houden. Ik sluit een abbonnement af voor mijn ouders in een verzorgingshuis, dus subnummer heeft het systeem moeite mee.

Saskia
04-02-2017

Wat een waardeloze organisatie!

En dat is dan nog zwak uitgedrukt! Slecht bereik, slechte klantenservice. Niet te geloven dat je zoveel geld moet betalen en dat je zo behandeld wordt. Het ligt nooit aan Ziggo maar altijd aan onze spullen of aan iets anders. Factureren voor monteurbezoek terwijl deze nergens over heeft gepraat maar als je met 2 bedrijven 2 keer twee weken zonder werkend modem zit dan krijg je maar liefst 5 euro compensatie voor de geleden schade! Hoe krom kan het zijn. Ben helemaal klaar met Ziggo. Na jaren ergernis en ongemakken ga ik op zoek naar een andere aanbieder! DAG ZIGGO.NOOIT MEER!

Vera
04-02-2017

5x gebeld nog niks verandert

Nu al 5x gebeld over mijn modem En zelfs 2x verteld dat ze terug gaan bellen Maar niet een afspraak na gekomen Hopeloos en een leidinggevende wil Niet aan de telefoon komen

Dimitri
03-02-2017

Ziggo, al een maand geen internet en tv

Heb ongeveer 1 maand geleden Ziggo besteld. Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb nog steeds geen internet, geen tv, geen telefoon. Helemaal niets. Eerst raakt je online bestelling kwijt, terwijl deze wel per email was bevestigd. Vervolgens alles telefonisch geregeld. Maar ondanks verschillende toezeggingen is Ziggo niet in staat het modem en andere toebehoren te verzenden. Klantenservice is moeilijk te bereiken. Als je uiteindelijk iemand te pakken krijgt dan lijkt men welwillend. Maar alle toezeggingen worden uiteindelijk toch niet nagekomen.

Pieter
03-02-2017

De klantvriendelijkheid van ziggo

Na wat problemen met de horizonbox van ziggo de afgelopen tijd is na een goed gesprek met ziggo een passende oplossing geboden door ziggo wat een goed gesprek al niet kan doen dus ziggo nu eens een positief geluid van een klant hulde voor de afwikkeling van het probleem

Albert
03-02-2017

ZEER SLECHT EN KLANT ONVRIENDELIJK !

Ik heb sins 2 weken na een hoop elende met met mijn CISCO CO box een HORISON gekregen die ik niet naar behoren werkt. Helaas moet ik constateren dat ziggo inderdaat zeer zeer klant onvriendelijk is. Ik ben dan nog een zakelijkeklant laatstaan als je een particulieren klant bent . Kortom na twee weken eindelijk een afspraak tussen 8 en 12 ben even naar de vuilnisbak naast het huis. Bij binnenkomst een kaarte moteurgeweest niet thuis met een verschil van noggeen 3 minuten bel ik de monteur maar die nieuwe afspraak maken.

Ik ben het spuugzat met zo een KUT bedrijf. Nu nogkijken hoe ik de zooi terug krijg ik moet notabene 10 euro per maand extra betalen het is ZEER ZEER triest gesteld met ZIGGO Zeker GEEN aanrader

Nienke
02-02-2017

Duur en slecht

Ik heb Ziggo voor TV/telefoon/internet. Het is waardeloos. Een groot deel van de tijd heb ik geen internet. Klantenservice is vriendelijk (nadat je eerst 10 minuten hebt gewacht tot je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt), maar ze kunnen er duidelijk niks aan doen en een monteur sturen is er ook niet meer bij, want ze moeten het eerst zelf proberen op te lossen en dat lukt duidelijk niet. Ik heb Ziggo want zij zijn de enige die ook BBC 3 en 4 aanbieden. Ik ga morgen switchen naar een andere internet en telefoonprovider, want ik heb het echt helemaal gehad met Ziggo. En als je met ze spreekt zeggen ze dat ze geen draadloos internet garanderen en dat je dus via een kabel je laptop moet verbinden .ha ha ha, het is 2017, tenminste waar ik ben, Ziggo zit zeker nog in de oertijd. Een aanfluiting, dat is wat Ziggo is!

Evert Jan
02-02-2017

Ziggi klantenservice, een verschrikking!

Wij hadden een storing met de ontvangst van onze TV. Ziggo gebeld, wachttijd minimaal een uur. Zij geven niet aan hoeveel wachtende er voor u zijn. Na enkele uren de verbinding maar verbroken, niet vanwege de kosten maar vanwege de irritatie.

Dit is het meest waardeloze bedrijf wat ik ken in NL.

Miquel
02-02-2017

Belachelijke wachttijden!

Zit nu al anderhalf uur te wachten tot ik wordt geholpen omdat ik alleen even een afspraak met de monteur wil wijzigen. blijkbaar onmogelijk bij ZIGGO. En dan straks nog nog kosten gaan rekenen ook zeker omdat ik mijn afspraak niet af heb gezegd. stelletje prutsers!

Harrie
01-02-2017

Ziggo straft je als klant om eigen foute

Ziggo levert geen retourdozen af omdat ze zogenaamd niet door de brievenbus konden en niet aan de buren afgegeven mogen worden. Leggen dan een rekening neer van 85 euro. Vervolgens gaat dit naar een incassobureau omdat retourverwerking van hun oude rommel 3 weken kost, en de incasso-dreigement veel korter. De rekening van 125 euro vandaag op de mat gekregen. Dit wordt oorlog met mij. Wie heeft dezelfde kut-ervaring met Ziggo?

Inder
01-02-2017

NIET! TE BEREIKEN!

Het is nu 18:03 en nog steeds sta ik in de wacht al 1 uur en 15 minuten. Tijdens opwaarderen box ben ik 6 kanalen kwijt geraakt.

Andreas
01-02-2017

Ziggo moe.

Ik heb vanwege Adhd structuur nodig als het gaat om mijn betalingen. Om die reden, heb ik met al mijn contracthouders afgesproken, om alle rekeningen op de 23e te betalen. Dan hoef ik maar 1x per maand de facturen de deur uit te shoppen, en ik behoud mooi het overzicht. 2 jaar lang ging dit goed, en stond mijn factuur rond de 20e al klaar in mijn Ziggo account. Vorig jaar heb ik Ziggo mobiel erbij genomen. Ik had in eens te maken met 2 klantnummers en 2 fatuurdatums. Na een telefoontje, ben ik terug gebeld en is afgesproken om de diensten samen te voegen naar 1 klantnummer. Het factuur zou gewoon op de 20e blijven staan. Echter is dit anders uitgevallen door hun fout, en pakt het precies andersom uit. Nu krijg ik de 4e mijn factuur, en dat is precies het tegenovergesteld wat ik wou. Als ik erachteraan bel, zeggen ze alleen, we kunnen er niks aan doen. Daar waar ik altijd 3 weken voor het verstrijken factuurdatum heb betaald, word dat straks structueel 2 weken te laat. Want ik hou mij aan de afspraak die is gemaakt in 2015. Dat Ziggo dat omdraait is niet mijn probleem. De klantenservice wimpelt mij alleen maar af. Het is dat hier nog geen snellere aanbieder zit, anders wars ik al lang weg geweest bij Liego. Ik heb ook een klacht ingediend maar geen response. Ze zeggen via 1200 dat ze mij gebeld hebben en ik onbereikbaar was, maar dat kan helemaal niet. Als ik gebeld ben, gaat er een lampje knipperen op mijn telefoon. Ziggo moet een politieke partij beginnen, die hebben ook allemaal een lange neus en een dikke vinger.

Henk
01-02-2017

Uren wachten

Zit nu voor de tweede keer te wachten om iemand te spreken. Gaat volgens mij weer niet lukken. Wat een slechte service. Gaan toch maar overstappen.