Esra

S P I J T

Ik ben sinds December 2016 overgestapt van KPN naar ziggo, Bij KPN had ik ook trage verbinding. dacht dat het met ziggo over zou gaan niet dus. sinds dag een is mijn internet bij ziggo traag tot k. zo traag dat het onmogelijk is om een film te kijken zonder dat internet wegvalt. zolang het geld binnen stroomt is het geen probleem he ziggo bah. ik heb zo'n spijt.

28-01-2017

Vijf dagen geen wifi of tv, dar levert Ziggo

Op woensdag plegen ze in de nacht onderhoud. Krijg je keurig een mailtje van. Alleen op donderdag heb je dan geen wifi meer, kinderen kunnen geen huiswerk doen, geen tv, geen vaste telefoon. Internetbundels worden dus overschreden. Dan word je doodleuk verteld dat er pas op dinsdag een monteur beschikbaar is. Wie zou er dan niet uit zijn vel springen. Na veel geklaag, blijven bellen en dreigen met opzeggen kan er dan een monteur komen op maandag. Beloven je daar per mail een bevestiging van te sturen, maar je raadt het al.weer bellen. Ineens is de tijd veranderd, dan staat er ineens een dubbele afapraak. We hebben ook gevraagd een leidinggevende aan de lijn te krijgen. Die gaat ons begin komende week bellen op .ons VASTE nummer. Ongelovelijk. Alsof we daarop te bereiken zijn? Bovendien willen we die spreken omdat we vinden dat het onacceptabel is om iemand 5 dagen te laten zitten. Wat een slechte service en dan zeggen dat er 6 dagen per week monteurs beschikbaar zijn. Klopt vast wel alleen moet je ff geduld hebben.

M.P van Bers

Ziggo .? Doe het niet.

Ledjes van het Ziggo modem lichten niet meer op! Tja , natuurlijk Hans( medewerker Ziggo) zit de adapter stekker in het stopcontact. "Ik stuur U een nieuw modem" Binnen 2 dagen hebt U hem via post nl. Ik woon alleen! Werkgever mag ik twee vrije dagen,want ik verwacht een belangrijk pakket van Ziggo! U begrijpt het al . Nu inmiddels 5 dagen verder nog steeds geen nieuw modem. Weg vakantie dagen!

Ziggo bellen toets 1, toets 2 toets 4 toets 5. Toets eindeloos!. Klaverblad verzekeringen heeft een beter concept. Je krijgt meteen iemand te spreken. "Wat moet ik nou met Ziggo" Het is een wat te grote jongen geworden,en grote jongens worden arrogant en gaan hun eigen weg. Trump syndroom?

Etienne

Jammer Ziggo!

Vraag je vier weken geleden Film 1 aan voor je moeder (87 jaar) omdat ze graag een film kijkt. Verwacht je dat dit op zijn minst na een week, max 2 weken wel geregeld is. Not. Al drie keer gebeld, ja meneer, nee meneer, we gaan het regelen meneer, aan vriendelijkheid geen gebrek. Het zou fijn zijn als het nu eens echt geregeld wordt. Aan het lijntje houden is niet wat ik van Ziggo gewend ben. Actie aub !

Raymond

Slecht en veel spijt

Een paar maanden terug overgestapt naar ziggo. Internet zou goed genoeg zijn voor alle apparaten in huis. Dat was het ook de eerste maanden. Sinds afgelopen week slechte verbinding, veel uitval en vandaag ja ja gebruikersnaam en password zomaar uit het niets terug naar het oude gezet.! Dus klantenservice gebeld, we hebben blijkbaar niet genoeg MB voor alles in huis! Of we dan een ff een nieuw abonnement willen afsluiten.goede service hoor ziggo. Wij gaan op zoek naar een andere provider dat lijkt me het beste . Daaag ziggo dikke duim omlaag voor jullie.

Raymond

Klantenservice onbereikbaar

Als het werkt dan prima. Heb je de servicedesk nodig dan heb je een probleem. Wachttijden zijn altijd langer dan een half uur en lopen op tot 60 minuten en een haak erop.

Vlad
26-01-2017

Overgestapt naar Ziggo, wat een ELLENDE !

Sinds 2 maanden overgestapt naar Ziggo, nog nooit zoveel spijt gehad ! Eerst sturen ze de modem met toebehoren, het past niet op mijn huidige Ziggo aansluiting. Ik vraag wat extra aansluitmateriaal om de klus alsnog zelf te klaren, doen ze niet maar sturen zelf een monteur. De monteur zet alles aan elkaar echter laat hij de meterslange coax lussen achter die ik later met veel moeite moest weg werken. Ik vroeg Ziggo om kortere kabels te sturen maar ze hebben niet korter dan 1.5 meter. What next? Per 15/12 moesten ze mijn oude vaste nummer porteren van Telfort naar Ziggo, echter dit is nog tot op heden (26/1) niet gelukt. Eerst gaven ze schuld aan Telfort, daarna aan zichzelf, daarna beloofde alles op te lossen. Niet gelukt! Ik zit dus nu al 6 weken zonder thuis telefoon terwijl ik nota bene voor betaal. Niet te noemen waardeloze klantenservice, altijd erg lang wachten, postcode inspreken, intoetsen en dan vraagt de medewerker weer - "wat is uw postcode ". WAARDELOOS DIT !

Itachi
25-01-2017

ZIGGO is een dikke NO! Niet doen! Opzeggen die handel!

Na 6 jaren een tevreden UPC klant te zijn geweest, en sindsdien Ziggo de hele reputatie van UPC heeft verkloot ga ik nu overstappen naar een andere provider. Na ongeveer 7-8 telefoontjes te hebben gepleegd ben ik in totaal ongeveer 2 volle uren in de wacht gezet. Zelfs om 22:00 uur in de avond nog zo een wachttijd. Dus wss hebben ze het te druk met klachten van medemensen die ook problemen ervaren. In 2014 een abbo afgesloten bij UPC bij het intrekken van ons nieuwe huis. Geen enkele probleem ervaren zoals voorheen, totdat Ziggo ten sprake kwam. Ellende begon met een zwakkere wifi signaal, langzamer internet, en werd erger naarmate ik de klantenservice vaker aan de telefoon had. Afgelopen week een nieuwe horizon box ontvangen ter vervanging van de oude in de hoop betere wifi signaal en sneller internet te kunnen genieten(mag ook wel toch voor €60.- p.maand?). Na installatie van de nieuwe box direct een storing bij Ziggo waardoor overdag thuis geen internet beschikbaar was terwijl mijn vriendin thuis moest werken. Laat in de avond eindelijk weer internet, begon de Horizon box een irritant lawaai te maken. En het wilt maar niet ophouden met lawaai maken zolang het standby of aan staat. Dus of geen wifi en tv of lawaai aanhoren. Vandaag om 21:45 uur gebeld om het probleem aan te kaarten. Kreeg pas om 22:00 een medewerker aan de lijn. Krijg ik te horen dat ze een monteur zullen inplannen, en de medewerker moest erbij vermelden dat de monteur evt kosten kan gaan rekenen. Ik dus uitgelegd dat ik er niet op zat te wachten omdat wij er niets aan konden doen wat betreft verouderde horizon box of het lawaai van de nieuwe box. En die attitude van die medewerker. Ik heb het zo gehad met Ziggo, ik wil er geen moeite meer voor doen. Gelukkig loopt onze contract tot begin februari, er ligt glasvezel netwerk, tijd voor wat nieuws! 1 ding is zeker, NOOOIT meer ZIGGO in mijn huis of NOOOIT dat ik maar 1 cent uitgeef aan ZIGGO. Ik hoop dat ze failliet gaan, zullen ze eens moeten beseffen wat er tegenover staat om elke maand 30-60 of 80 te kunnen incasseren van hun klanten. Ze hoeven mn billen niet te kussen maar op zn minst inspannen en laten blijken waarom ik voor hen zou moeten kiezen. Op dit moment en ik betwijfel in de toekomst nog, daarom zeg ik, ZIGGO? ->HELL NO!

Yvette
25-01-2017

Administratieve chaos

Internet en telefonie is opeens verdwenen uit mijn pakket, facturen allemaal wel betaald. Ziggo biedt geen enkele oplossing. Kastje naar de muur gestuurd en terug. Urenlang aan telefoon met klantenservice. Klachtformulier ingevuld. Telkens keurig te woord gestaan, maar geen oplossing. Er wordt gewerkt aan een oplossing maar wanneer is onbekend.

Ziggo maakt een fout, maar corrigeert niet en houdt haar klanten aan het lijntje.

Mehmet

ZIGGO EEN EN AL HOOFDPIJN

Stelletje imbecielen werken achter de telefoon. Ik heb telefonische abonnement afgesloten en alles ging vanaf het begin mis. Meerder malen gebeld en je wacht telkens letterlijk half uur voordat je iemand kan spreken en heb je eindelijk de klantenservice te pakken en weer valse beloften dat het deze keer weer goed komt. Lees goed de reviews van klanten voordat je wilt overstappen naar Ziggo! Zelfs cijfer 1 is te hoog! Schande dat zo'n groot bedrijf slecht service verleend richting zijn klanten.

Jetz

Schandalig

Leuk Ziggo nieuw abonnement. Al dik 3 weken geen fatsoenlijke televisie zenders, geluk als 1,2,3 en 4 het doen. Schandalig dat men niet even op de hoogte wordt gesteld over de gang van zaken maar zelf moet bellen en dan ook nog 45min in de wacht moet hangen. Het ergste is nog dat als je eindelijk iemand aan de lijn krijgt, dat het ook een persoon is die gebrekkig Nederlands praat. Hallo Ziggo waar zijn jullie mee bezig? Dit is echt zo absurd, dat jullie een monopolie positie hebben gecreëerd is al erg genoeg maar ook nog je klanten zo slecht behandelen. Geld hebben jullie genoeg dus zet alsjeblieft gewoon Nederlands sprekende mensen met een beetje niveau achter de telefoon i.p.v. wat er nu zit, echt schandalig dit! #Ga nooit in zee met Ziggo als je andere opties hebt!

Grete

Onbetrouwbaar

Eind december 2016 Horizon-box door monteur van Ziggo geïnstalleerd. Dit na aanschaf van nieuwe smart tv. Daarbij ook middelste internetbundel genomen (we hadden basis bundel). Na installatie bleek dat we 's avonds geen internet hadden op iPad. 2 dagen na installatie hierover gebeld met Ziggo. De woordvoerder zou "boost" toepassen op onze modem. Als compensatie zouden we maand lang van Videoland mogen genieten. Ziggo zou hierover mail sturen. Twee dagen later weer met Ziggo gebeld omdat er 's avonds nog steeds geen internet was. Deze woordvoerder adviseerde WiFi van Horizon-box uit te zetten. Dit zou heel gemakkelijk zijn. Er werd link gestuurd. Bij deze woordvoerder geïnformeerd naar toegezegde mail over Videoland. Hij wist van niks. Nooit gemerkt dat we Videoland konden gebruiken. Het uitzetten van WiFi op de Horizon-box is door de tv-leverancier gebeurd. Het internetprobleem is nu opgelost. Vandaag kwam de maandnota van Ziggo. Blijkt dat Ziggo een abonnement op videoland in rekening brengt. Hierover vandaag weer met Ziggo gebeld: het in rekening gebrachte bedrag zal terug gestort worden. Deze gang van zaken lijkt toch nergens op. De service van Ziggo is waardeloos. Minimaal 10 minuten in de wacht staan is vaste prik. Iedere keer een andere woordvoerder. Diverse keren mochten we Ziggo beoordelen per mail. Daarbij klacht uitgelegd. Steevast is dan een vraag of ze (Ziggo) contact mogen opnemen. Dat is echter nog nooit gebeurd.

Fgkvug
24-01-2017

Ziggo komt belofte niet na

Beste lezers, Ik heb al een tijdje een abonnement bij ziggo. En elke dag is het weer ellende met deze partij. Dan weer slecht internet dan weer sloom internet. Opgegeven moment wordt je er gewoon gek van. Ziggo is voor mij hetzelfde als een gezwel dat precies tussen je benen zit. Zitten doet pijn en staan doet ook pijn. Ik raad iedereen af gebruik te maken van deze partij wat een 3 jarige die hier en daar een kabel installeren en beloven dat goed komt ik idoten

Anouk

Bakken er niks van

Echt een ongelofelijke slechte organisatie. Ik heb denk ik in totaal wel een dag aan de telefoon gehangen om problemen met betrekking op facturen en betalingen op te lossen. Elke keer doen zij weer een belofte, maar komen deze niet na. Zodra ik kan overstappen naar een andere aanbieder, pak ik dit met beide handen (en voeten) aan.

Xander

Levering probleem!

28 november thuisabonnement aangevraagd bij ziggo, inclusief overstap-service. Ja u leest het goed; 28 november 2016! 10 december mail ontvangen met een bevestiging en dat de overstap gepland stond op 2 januari 2017. Nu 23 januari 2017 en nog steeds geen pakket ontvangen. Inmiddels meerdere malen (bijna dagelijks) gebeld met de klantenservice. Vaak lange wachttijden (soms tot 45 minuten!) en arrogantie ten top! Geen van de medewerkers kan zich inleven in de situatie dat wij nu reeds 22 dagen zonder internet / tv zitten. Niemand kan mij tot op heden vertellen hoe lang de levering nog gaat duren. Ben op 31 december begonnen met bellen, in de eerste twee weken ben ik enkel aan het lijntje gehouden en werd ik zelfs voorgelogen door ziggo medewerkers! Klacht indienen heeft geen enkele zin; hier wordt niet op gereageerd! Tot overmaat van ramp stuurde ziggo mij afgelopen donderdag 19 januari wel de eerste maandfactuur! Het enige wat ze tot op heden geregeld hebben is mij afsluiten bij mijn vorige provider (overstap-service) terwijl zij op de hoogte waren van hun eigen leveringsproblemen! Alle systemen lopen langs elkaar heen binnen dit meest waardeloze bedrijf ooit! Nooit eerder meegemaakt, en dat alles anno 2017! Werkelijk onbegrijpelijk! We kunnen alleen maar afwachten.

Rick

Betalen doen we zo

Na vier en half jaar klant geweest te zijn bij Ziggo.

Te verhuizen naar een gebied waar ziggo niet kan leveren je abonnement moeten opzeggen lijkt alles netjes geregelt

Krijg je na 7 maanden een acceptgiro in de bus van een incassobureau of je nog even wilt betalen.

Ze hebben niet de moeite genomen om op een enkele wijze contact te zoeken (mail of telefonisch) om te notificeren dat er nog een bedrag open staat.

wel netjes de nieuwe gegevens doorgegeven van het nieuwe huis doorgegeven

Nu krijg ik 40 euro extra op een rekening van 20 euro,

ik weet het gaat om peanuts. maar het is wel zonde, en principe kwestie. beetje jammer contact via moderne media is er bij ziggo niet bij

Te weinig IP-adressen

Installatie liep zonder problemen. Eens per 4 maanden moet je je modem resetten (uitzette, 2 minuten wachten en weer aanzetten).

Met WIFI kan je je smartphones en tablet draadloos verbinden met internet. Als dit werkt is de snelheid goed. Maar op drukke dagen, zoals in de weekenden, zijn er helaas te weinig IP-adressen beschikbaar voor 4 apparaten.

Dries

Slechte klantenservice

Ik heb twee keer gebeld naar de klantenservice. De eerste keer is er midden in het gesprek opgehangen zonder mij te helpen. De tweede keer bel ik terug, zou een medewerker mij een half uur later terugbellen om te kijken of het probleem verholpen is, maar een dag later en nog steeds niet gebeld.

Carmen
22-01-2017

Groot Ziggo onderhoud op 22-12-16 levert een maand lang ellende

- heb na 22-12-16 6 a 7 gebeld. Telkens richting 't half uur. - komt er woe 18-01 een monteur . doet alles 't . een uur later op 2e box helemaal GEEN tv meer. - ik heb mijnziggo. Maar via reguliere weg wordt @ toegezonden . aan oud UPC@adres . van mijn ex! (we zijn 8 jaar uit elkaar). SCHANDALIG! Inbreuk op privacy! - mijn ziggo: je ziet verkeerde bedragen . "ja, dit komt vaker voor" - levering horizon mediabox: "u krijgt pas een orderbevestiging als de box geleverd gaat worden". Zou binnen 3-5 dagen zijn, dan hoor je binnen 5-10 dagen. En plots staat er 's avonds een postbode met box voor je neus. Mail nooit ontvangen. - wil ik een uitgebreide mail naar Ziggo toesturen. "dit kan in een brief naar antwoordnummer 306, niet via een @adres. In welk tijdperk leeft ZIGGO?!

Han
21-01-2017

Oud modem nog steeds niet vervangen

Medewerkers van ZIGGO Graf aan dat ik een nieuw modem modem zou krijgen , en dat een monteur zou Installeren.

Ze Willen wel constant veel geld van je beuren , dat zender ontvangst is hopeloos slecht. Ik den k dat ik naar een Andre ga.