Rb
27-11-2016

Oplossen van probleem

Wil hierbij een positieve review plaatsen over Ziggo. Ik heb in het verleden veel slechte ervaringen gehad en had nooit een positieve pet op van hun.

De medewerkers maken het verschil (positief of negatief). Ik ben vandaag geholpen door Mar van tent. Met een woord TOP! Alle medewerkers kunnen een voorbeeld nemen aan hem. Geen van de andere medewerkers die ik had gesproken konden mij helpen. Tot ik mark sprak.

Bedankt voor het oplossen van het probleem.

26-11-2016

Probleemloos

Ben erg blij met Ziggo, In al die jaren een klein probleempje gehad en dat werd door de klantenservice heel vriendelijk en snel opgelost.

TV, internet, telefoon.alles werkt perfect.

24-11-2016

Tv kijken onmogelijk vanwege storingen. Klantenservice slecht bereikbaar. Dubbele facturen. Trap er niet in.

Roelof

Storing steenwijk

Ik heb elke maand wel storing op de tv ik heb nog nooit zo slecht jaar gehad je kunt ze alleen bellen en dan houden ze je lang mogelijk aan de lijn dat komt ik heb geen internet bij ziggo ik ga in 2017 over stappen ik heb nu genoeg van ziggo naar wie weet ik nog niet in het begin was het van de rendo in steenwijk nog nooit geen last gehad van storing dit was de laaste jaar bij ziggo steenwijk

Devin

Geen internet

We hebben een nieuw kastje van ziggo, de connect box, zonder dat we hem in hadden gesteld was de oude offline, helaas 1 dag zonder internet, tot vandaag. Een medewerker hielp mij zo goed dat we nu weer internet hebben 1 uur 11 minuten en 54 seconden plezierig met deze man aan de lijn gehangen. Ga zo door!

Elo
23-11-2016

Wat een slecht service zeg!

Klantenservice is arrogant en de medewerkers hebben geen kennis van zaken. schandalig dat je van het kasje naar de muur gestuurd wordt voor een bedrijf die grof geld vraagt voor een waardeloze kwaliteit.

Ba
23-11-2016

Dramatisch

Het lijkt wel of niemand die werkt voor de klantenservice enig idee heeft hoe hij of zij een eenvoudige afspraak moet inplannen. Bij elkaar uren aan de telefoon gezeten en nog niks opgelost.

22-11-2016

Na internetsnelheidwijziging werken de smartcards niet meer. Plotseling een E-16 melding. Inmiddels 7 uur getelefoneerd met de klantenservice. Zij kunnen het niet oplossen, moet in India gebeuren. Wel een rekening van 200 Euro gehad, maar geen TV. Zie het verband niet met de internetwijziging. De mensen aan de telefoon zijn alleraardigst, maar niet gemachtigd om het op te lossen. Wat een hopeloos bedrijf.

Pauline
22-11-2016

Lidmaatschap voor moeder

Begin oktober (rond de 4e) heeft mijn moeder de stoute schoenen aangetrokken om een pakket bij ziggo te nemen. Televisie had ze al, internet nog niet. Telefoon was bij tele2. Tele2 opgezegd, met de mededeling: nummerbehoud. Zo gezegd zo gedaan.zou je denken ! Hoe makkelijk kan het zijn? Mailcontact liep via mij (dochter) want moeders had immers nog geen geactiveerd internet. Ma belde, vroeg ook aan de medewerker "heeft u het verhaal goed begrepen? Ja hoor Mevr.en herhaalde iets, wat mijn moeder totaal niet had gezegd / gevraagd. Alsnog goed besproken "ja.nu moet het goedkomen Mevr" Nou.niet dus. Dan krijg je een mail binnen, waar totaal iets anders in staat dan wat mijn moeder vroeg. Concreet gezegd, kreeg mijn moeder wel 5 a 6 x een nieuw telefoonnummer toegewezen. Dus tussentijds bellen om de zaak te herstellen. Tevens had mijn moeder verschillende klantnummers? En kreeg 2 x een modem toegestuurd.door hun schuld. Doordat mijn moeder dus afgesloten was vd buiten wereld, en mijn moeder er radeloos van werd, belde ik (als dochter) steeds ziggo, om dit recht te zetten. Zelfs gisteren (22-11-16) was mijn moeder de hele dag niet bereikbaar (nummer onbereikbaar werd gezegd) Pas gisteravond weer actief. Nou vraag ik je? Tot overmaat van ramp krijg ik een rekening van 146 extra belkosten voor het bellen. Uiteraard vraag ik compensatie bij ziggo.

Weet je wat wordt gezegd? U heeft een doorkiesnummer gebeld, ons nummer is. en kost maar 25 cent per minuut. Terwijl op Google een 0900 nummer staat die 0.90 cent per minuut aangeeft. Kortom.je wordt niet serieus genomen, en leggen zelf de fout bij jou neer.

Als alles goed gegaan was, had ik niet eens hoeven bellen. Daarnaast zien ze dat je 06 belt, dus ze hadden dit ook kunnen zien en aan kunnen geven "Mevr u belt duur, u kunt beter dat nummer bellen of.wij bellen u terug. Nee.wel vragen of je een abonnement bij hun af wil nemen. Kortom een grote rotstreek en ze houden mensen expres lange tijd aan de lijn.ping kassa. Daarnaast gooien ze je er gewoon op, als je boos wordt.dat is zeker een feit.

Tijdens mijn onderhandelingen, krijg je eerst Rick, dan John en nu Ben.niemand weet iets, en hebben een inlevingsvermogen waar de tranen van in je ogen schieten.en dat sturen ze op je af. En maar reclame blijven maken. Ga je zooitje eerst eens opknappen!

Ik heb ze heel veel kansen gegeven. Neem nu het heft in eigen hand en rechtsbijstand ingeschakeld. Ben er helemaal klaar mee.zooitje ongeregeld!

Emma
21-11-2016

Om de haverklap dagenlang storingen

Nu al bijna twee weken om de haverklap storingen met internet terwijl er een prima WiFi verbinding is. Bij de tv met uitzending gemist of een programma / film on demand gaat het ook vaak mis. We hebben de knoop doorgehakt en stappen over. Jarenlang werkte Chello goed maar sinds het bedrijf overgenomen is door Ziggo is het foute boel. Telefonisch nauwelijks bereikbaar vanwege een automatisch bandje dat er een storing is in onze wijk. En nu maar afwachten of de overstap goed gaat en we niet te vroeg worden afgesloten.

Daan
21-11-2016

Goede snelheid, mega slechte service

Pluspunten: - Goede, stabiele snelheid (dicht bij wat ze beloven) - Nog geen (ervaren) down time

Minpunten - Ziggo klantenservice is echt mega slecht. Minstens 30 beloftes gedaan die ze niet hebben nagekomen, inclusief te meest simpele. Je komt echt ineen bureaucratische hel terecht. - Na mij verzekerd te hebben om bepaalde datum internet te hebben heb ik nog 3 weken offline gezeten.

Henri
20-11-2016

Prima provider

Intussen zijn wij al ruim 15 jaar klant bij Ziggo.( voorheen Essent en @home) Nooit grote problemen gehad, zelfs onze verhuizing jaren geleden ging soepel, geen dag zonder internet of TV. Laats een probleem met mijn bandbreedte, was snel opgelost via de klantenservice, 2 dagen later een nieuw modem.

Cees
20-11-2016

Frustatie met Ciso decoder

Mijn Cisco decoder is inmiddels een paar jaar oud en buiten de garantie. Echter de laatste tijd moet alle kanalen steeds opnieuw worden ingesteld. Dit euvel staat ook vermeld op de Ziggo website. Het is een software probleem waar (zogenaamd) hard aan gewerkt wordt. De eerste paar jaar had ik deze problemen niet. Nu is dus de garantie verlopen. Ik vroeg naar en vervangende decoder maar die kon ik alleen huren tegen betaling uiteraard. Verkopen deden ze niet meer, want de verhuur zou meer geld opbrengen.

Jammer en een slechte service. Ik kan het toch niet helpen dat deze decoder ineens software problemen heeft met nieuwe software bij de Ziggo servers

Cees de la Haye, Rijnsaterwoude

Jacqueline
19-11-2016

Na bijna 3 maanden nog geen Horizon.

Vanaf 26 augustus nieuwe klant bij Ziggo. Iedere keer problemen, krijg een bestaand telefoonnummer van een andere klant. Nummerwijziging. Geen probleem. € 20,00 kosten. Hun fout. Telefoon afgesloten. Hun fout. 3 weken wachten. Inmiddels 4 monteurs verder, gemiddeld 3x per week bellen met Ziggo. Van het kasje naar de muur gestuurd worden. Het ene na het andere Horizon kasje ontvangen en teruggebracht naar postkantoor. Het werkt nog niet.Medewerkers van Ziggo, super vriendelijk, maar ongeschoold. Iedereen zegt wat anders. Nu bijna 3 maanden later, ben ik er klaar mee, Niks 1 jaar aan Ziggo vastzitten. Ben nu overgestapt naar mijn oude provider xs4all. 8 jaar lang geen problemen. Stom dat ik me heb laten ompraten door Ziggo. Nooit meer Ziggo. Alleen maar stress.

Aat
19-11-2016

Facturen altijd te hoog

Ben van het ene naar het andere ziggo pakket overgestapt met onbeperkt bellen. Sindsdien schrijft Ziggo steeds een veel te hoge rekening af. Veel gebeld en in de wacht gehangen altijd minimaal zo een 20 minuten. Leg alles uit en dat er te teveel wordt afgeschreven aan belkosten en een beveilingsabonnement. Altijd wordt beloofd dat het opgelost wordt maar er gebeurt eigenlijk niets. Onbegrijpelijke facturen met zeer veel verrekeningen maar altijd veel te hoog. Wordt hier compleet gek van ZIGGO !

18-11-2016

3 keer storing in 1 dag

De 3 e keer in 1 dag geen internet en tv,word eens tijd dat ze goede produkten leveren

18-11-2016

Geen gedoe meteen internet en tv

Doos met modem en aansluit toebehoren op tijd binnen. Alles aanwezig en een duidelijke handleiding. Meteen internet en tv.

Maaike
17-11-2016

Horizon box valt steeds uit, tweede ontvanger werkt niet door zwak wifi signaal aldus monteur,maar wordt wel in rekening gebracht maandelijks. max 90 mb internet, terwijl ik voor 150 mb betaal! als zzp-er 8 maal thuis moeten zijn,dus mijn klanten afgezegd, voor 8 keer een monteur/fietsenmaker te ontvangen en nog volop storing iedere avond weer. continu maar weer uitvallen horizon box, resseten twee keer per avond, en weer verder kijken.compensatie heeft ziggo nog nooit van gehoord, alleen wel van dikke afkoopsommen om van deze ellende af te komen terwijl zij in gebreke zijn! we gaan dus naar de geschillen commissie. ziggo overstapweken.ziggo oprotweken!

Onprofessioneel, slechte service

Ik heb zo een spijt dat ik aan Ziggo begonnen ben. Schrijf normaal nooit een revieuw ( en in 10 jaar ook nooit gedaan), maar dit is echt te absurd voor woorden.

Sinds UPC te maken heeft met ziggo is het een vreselijke ellende. De mensen die bij klanteservice werken zijn totaal niet geschoold en hebben geen idee waar ze over praten. Je moet alles 10x herhalen en 5x terugbellen voor iets correct is.

Ik moest een rekening betalen via ideal, zou eerst een sms ontvangen en dan mailtje met de link om via ideal te kunnen betalen. sms wel ontvangen.maar geen mail. belde terug en e-mail was incorrect ingevoerd. Juiste e-mail doorgegeven en mail zou gelijk verstuurd worden. Na 30 min nog geen mail.weer contact opgenomen. Blijkt dat e-mail WEER onjuist was ingevoerd ( en het is een simpel e-mail adres, dat ik nog gespeld had). Ze zou het juiste e-mail adres nu echt invoeren. Eindelijk mailtje met iDEAL link ontvangen. Internet zou het 4 uur doen, zodat ik kon betalen. Na 10 min deed internet het weer niet. Ben naar Starbucks gegaan om daar internet te kunnen ontvangen en heb betaald.

Daarna contact opgenomen dat de betaling voldaan was, maar m'n diensten het nog niet deden. In de wacht 20 min, ze moesten iets oplossen en zou 24 uur duren. Ik werk aan huis en kan niet zomaar 24 uur zo der internet zitten. Dit was HUN fout want ze hebben m'n diensten zomaar afgesloten terwijl ik net een rekening had voldaan.

De service is SLECHT ze kunnen niet eens correct een mail adres invoeren. Je moet 5x terugbellen en achter ze aan zitten anders kan je WEKEN wachten. Verder zijn ze brutaal en niet klantvriendelijk ze denken niet oplossinggericht maar hebben een excuus voor alles. Dit was ik nooit gewend van UPC.

ZIGGO SCHAAM JE DIEP. Dit is een flutbedrijf, dat normale mensen moet inhuren in plaats van deze nutteloze mensen die simpele dingen niet kunnen en fout na fout maken. Dit gaat niet lang meer duren voor ziggo als dit zo door gaat.

Redelijk probleemloos.

Ziggo Go werkt nog steeds niet op mijn pc. Horizon tv werkte prima op mijn pc maar toen het Horizon Go ging heten was het over. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd binnen het Ziggomenu. Via Firefox, Internet Explorer en Silverlight kom je toch nergens en werkt het nu nog steeds niet. Bij een goede provider zou dit niet mogelijk kunnen zijn. De nieuwste Horizonbox werkt ofschoon niet erg alert nu probleemloos. Het beeld is prachtig! Internet haalt de beloofde snelheid doorgaans prima. Als er een storing is kun je niet meer bellen met het 1200 nummer. De klantenservice is doorgaans prima al zijn de wachttijden soms lang. Ik vertrouw er niet op dat andere providers beter zijn dus blijf ik bij Ziggo.