Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Ron
05-12-2016

Ziggo nooit meer

Al een maand bezig om internet te krijgen maar loop tegen een muur aan bij ziggo veel beloven maar niks doen is hun motto klanten service is waardeloos

Willem Haffert
05-12-2016

Meest klantonvriendelijke organistatie ooit !

Vandaag resp.58 en 48 min in de wacht gestaan vanavond weer geprobeerd.eerst maar 15 min in de wacht.moest doorverbonden worden.na 20 eruit gegooid.weer gebeld na 15 min eruit gegooid.walgelijk en je krijgt nooit iemand van de leiding te spreken.ze dekken elkaar af !

Peter
05-12-2016

Lange wachttijd

Zit ondertussen al meer dan een half uur in de wacht

Marleen
05-12-2016

Horizon tv

Sinds vorige week werkt de horizon tv niet naar behoren. Pas na een aantal telefoontjes verder weten we dat de gegevens van de box niet gekoppeld zijn met de TV. Belt u over een paar dagen maar weer als het niet Opgelost is, wij weten ook niet wanneer het opgelost Wordt! Alweer 5 dagen verder en tichelaar tijd aan de telefoon, krijg ik nog steeds hetzelfde antwoord. Vragen om doorverbonden te worden met iemand die het wel weet kan niet, geduld moet ik maar hebben en hoe lang.ja, dat weten ze Niet! Wie dan Wel? Beste sint, greageer wat engelengeduld gevraagd in mijn schoenen vanavond of .kan dit ook alweer niet.

Marleen

X. Luijkx
04-12-2016

Wachtijden klantenservice.LANG!

Ik heb al meerdere keren ( stuk of 8 x) afgelopen maanden gebeld met Ziggo over uiteenlopende zaken. Bij elk telefoongesprek moest ik minstens 30 a 45 minuten wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. En als ik er wat van zei dan kreeg ik een onvriendelijk antwoord terug. Ik vind Ziggo klantenservice totaal niet klantvriendelijk.Ik zit er over na te denken naar een ander te gaan.

Rob
04-12-2016

Het gaat altijd mis

Zoveelste verhuizing en altrijd gaat t mis, om hopeloos van te worden

Henk
03-12-2016

Ziggo daar word je niet vrolijk van.

Zelfs een mail die namens de directeur van ziggo aan mij is gestuurd , of ik de klantenservice wilde beoordelen na mijn telefoon gesprek met hun klantenservice .Ik heb in die mail al mijn klachten vermeld en er werd ook gevraagd of ik terug gebeld wilde worden NATUURLIJK maar tot opheden blijt het stil

Erik
03-12-2016

Service kent men hier niet

Ziggo actie! een gratis tablet of drie maanden korting op je abonnement. Wij kozen voor het tablet. Nu na 7 weken en zeker 8 telefoontjes en 3 mails van mijn kant (want terug bellen beloven ze wel bij Ziggo, maar ze doen het dus niet!) en elke keer maar weer beloven dat het nu heel snel in orde moet komen met de code voor het ophalen van de tablet bij Media Markt, die per mail binnen 24 uur toegestuurd zou worden (al VIER keer!). Maar ik zie nooit iets in mijn mailbox van Ziggo met daarbij de ophaal code. Dus maar weer bellen. En zo houden de medewerkers je heel lief en aardig weken aan het lijntje! WAARDELOOS! Maar de rekening voor het nieuwe abonnement kwam UITERAARD wel precies op tijd. Die komt wel aan in de mailbox!

Desolee
03-12-2016

Bestelling

6 november heb ik een bestelling gedaan met ingangsdatum 1 december. Nog steeds heb ik niets binnen en postnl verwacht 6 december te leveren; vier weken later. Dat is niet ruim op tijd voor ingangsdatum Ziggo! Dat is TE LAAT.

Wes
03-12-2016

Bijna niet te bereikbaar en bijdehante medewerkers

Wanneer je Ziggo probeert te bellen, sta je altijd minimaal 1 uur! in de wacht. En dan nog wordt je vaak doorverbonden en dan moet je weeeer wachten. Het is, wanneer je ook belt, altijd 'heel erg druk' zegt het standaard bandje. 'of je later nog een keer terug kunt bellen'. Ja, wanneer dan? En als je eindelijk iemand aan de lijn krijgt, mag je blij zijn dat je een antwoord krijgt. Ze hangen of gewoon op, of ze snappen je hele vraag niet. Daarnaast zijn ze nog superbijdehand ook, en niet op een positieve manier. Ziggo moet hier echt wat aan veranderen, want ik sta op het punt om over te stappen.

Mertkan
03-12-2016

Ik zit nu 2 jaar lang

Ik zit nu 2 jaar lang en kom niet boven 10mbit download upload zit op 13mbt

Ik heb normaal een abonement van 150 mbit. Ik heb ziggo 100 keer gebeld heb het verteeld dat het via een UTP CAT 6 verbonden is. en geen Wifi aanlsuiting. Ik heb een I7 Generation 7 Laptop. no de probleem bij mij light!

Ik hebt een expert uit genodig ik ben er mee zat met ziggo. Ze hebben me een Router gegeven met een Sim only er in van 10gb data. voor 1 maand. ik moet van ze mijn modem dicht gooien voor 3 werken en na 3 weken kwamen ze weer bij me langs. ze handden toen ook de ip adressen genoteerd daar zouden ze weer terug op komen wat ziggo met zijn klanten er me doen.

3 Weken later kwamenze en de ip adress van mijn router was gewijzigt omdat ik altijd zo een slechte netwerk had heb ik nooit meer via Wifi verbonden. Engineer vertelde me om een verbinding te maken via Wifi. Ik zij dat zal niet werk ervaring verlegen. Maar op mijn verbasing ik zat via mijn Laptop op 70mbit download snelheid en met de Powerline 1200mbit zat ik op 100mbit download. Ik kon mijn ogen niet geloven. dat het modem voor 3 weken dicht was en weer snel was.

Volgens de engineer zal het internet snelheid weer naar beneden gaan als ziggo zie dat ik weer online bent., Hij vertelde me dat ziggo zelf hun klanten netwerk aan vielen en afknijpen zo heeft hij mij aan getoon dat het zo is. Ik had verwacht dat Ziggo eerlijk was maar nee. het is een grote Grappen kast.

Hij heeft mij een advies geven gewoon ADSL te nemen want mijn buurt kon ongeveer 28mbit downloaden veel sneller dan Ziggo en betaal natuurlijk minder geld. hij heeft mij ook advies geven om geen Ziggo te nemen het zal alleen eeste maanden op een piek kunnen downloaden en de snelheid zal nooit meer boven 10mbit komen. Uw zou zelf een speedtest kunnen uitvoeren op ziggo speedtest als uw niet boven 10mbit komt mag uw klaten indienen want zelf met een wifi van 2.5ghz volgns de engineer moet ik 30mbit zonder proleem kunnen behalen. zo niet waarom wel met upload 15mbit.

Er zijn zo veel vragen wat Ziggo van weg looop ik heb ze mischien 100 keer gebeld heb alleen maar mensen aan telefoon gehad die een mooie verhaald had uw word gehackt wer word een DDOS attack uit gevoerd, Ziggo is niet verandwordelijk voor DDOS en hacking. UW netwerk heeft Trojan hors. uw netwerk is slecht bekabeld. Deze amateur mensen die achter het systeem zitten. kunnen niet veel meer dan wat er geschoven worden., Ik moet nog een engineer 50 euro betalen om even te kijken of er een prolbeem was oop mijn netwerk toen het engineer kwam was mijn internet snel naar 100mbit ingesteld door ziggo want na 1 week was het weer 10mbit. ziggo zij betaal normaala 50 euro voor een engineer en ze komen het op lossen.

IK HEB NOOIT ZO EEN GROTE OPLICHTER IN MIJN GEHELE LEVEN GEZIEN. OVERHEID MOET ZIJN VOLK VERDEDIGEN MET DIT SORT OPLICHTINGEN. ZE BEGINNEN VOLKSWAGEN NA TE DOEN DOOR MIDDEL TE BEWEREN DAT ZE OP 100MBIT ZITTEN LEUGENS LEUGENS LEUGENS LEUGENS LEUGENS LEUGENS LEUGENS.

STOP ER ME GA GEWOON ADSL NEDEMEN VAN 30MBIT ben je veel sneller dan ziggo.

Liesje
02-12-2016

Ziggo is hoofdpijn

Ik ben nu 2 jaar al bij ziggo en ben blij dat ik deze maand overstap internet heel slecht kan maar 1 apparaat gebruiken bij meer valt het internet weg en kan ik 10 keer per dag het kastje resetten heb ook eenmalige kosten gekregen vorige maand voor wat is mij nog steeds niet duidelijk aangezien ik al 2 jaar klant bij hun ben klantenservice is heeeeellll moeilijk te bereiken hoor elke keer als ik bel de wachttijd is langer dan 15 min we raden u aan om op een later tijdstip terug te bellen moet je bellen als je nieuwe klant wilt worden word er wel gelijk opgenomen nog 2 weken daggg ziggo

Niels
02-12-2016

Dramatisch internet

Als je een aflevering van een serie wilt streamen, moet je niet raar opkijken als het internet binnen 45 minuten een keer of 20 uitvalt en je steeds opnieuw moet beginnen. Werkelijkwaar nog nooit zo'n dramatisch internet gehad als bij Ziggo. Schande dat dit bedrijf überhaupt nog bestaat. Zodra ik de kans heb om over te stappen, stap ik meteen over. Vreselijk zeg.

RIck
01-12-2016

Waardeloos;)

Een uur aan de telefoon met 50 minuten van doorschakelen naar andere personen. Helaas maar verwacht geen oplossing.

Erik
30-11-2016

Ziggo belooft veel, mar als er problemen zijn doen ze het slecht!

Ziggo alles in 1 laten installeren en vanaf het begin dagelijks problemen met Wifi, valt voortdurend weg. Ze zijn al 2 keer geweest en een nieuwe router geplaatst, maar niets helpt. Ook de telefoon die valt net zo vaak uit.

Meerdere keren klagen, maar ze schuiven alles van zich af en lossen niet het werkelijke probleem op.

Mark
30-11-2016

Waardeloos Internet

Allereerst moet ik aangeven geen problemen met het televisie signaal en/of zenderpakketten te hebben, deze ervaar ik als uitstekend.

Maar het internet.

Schandalig, continue wegvallend wifi signaal.

Al 2 jaar bezig met voortdurend andere channels in het modem aan te spreken in de hoop op verbetering.

Bel je ziggo met je klacht, zien ze geen probleem in het signaal en krijg je te horen dat de boel waarschijnlijk verkeerd is aangesloten.

Heb alles al op verschillende locaties in huis gehad, signaal blijft waardeloos (lees KUT). Heb inmiddels een extra wifi router van Ziggo ontvangen, hiermee komt het signaal nu wel tot zolder maar blijft wegvallen.

Helaas heeft Ziggo een monopoly positie in deze regio, waardoor overstappen naar een andere provider geen optie is. Betaal nu € 77 per maand, voor die centen mag je toch verwachten dat je een beetje betrouwbaar internet krijgt.

Hans
30-11-2016

Haperend internet

Al dagen lang haperend internet. Dan weer een beetje, dan uren niks. Ziggo moet terug naar de schoolbanken om technische kennis bij te spijkeren.

Kimm
29-11-2016

Niet goed

De wifi verbinding is geen dag sterk geweest en hier word maar niks aan gedaan ! Heel slecht

Henk
29-11-2016

Ziggo lost problemen niet op

Zeer lange wachttijden met bellen naar klantenservice,

Lossen problemen na maanden nog niet op.

Jos
29-11-2016

Liegen is key

Ik heb wegens een overstap naar een glasvezel provider mijn abonnement opgezegd per 26 december. Echter op 26 november heeft Ziggo mijn tv afgesloten (0m 23:00 hr savonds) zondag ochtend direct gebeld. Sorry, onze fout maar binnen 24 uur werkt het weer. ( kon niet eerder. Het is inmiddels dinsdag en 6 telefoontjes verder (allemaal met een ander verhaal en nieuwe verontschuldigingen naar mij en beschuldigingen naar hun eigen collegas. Dinsdagmiddag om ca 14:45 is ook het internet en telefoon afgesloten. Weer gebeld ( met mobiel) want telefoon ligt er ook uit. Medewerker zei dat het zooitje was (kon dat zien) en gaat met India bellen. Heeft nu beloofd dat het in de loop van de avond weer moet gaan werken. Vanmorgen ook nog gevraagd om iemand van het management te spreken maar dat gaat niet. Die houden zich schuil. Medewerker kon wel zeggen dat ik ergens na 16:00 pas teruggebeld ga worden.

Conclusie. Iedereen zegt maar wat om van je af te komen en hebben geen idee wat er gebeurt. Dit is in alle jaren dat ik televisie heb gekeken bij andere providers nog nooit gebeurt. Wel eens een storing en wel eens een probleem. Maar zulke groffe leugens, nee nog nooit. Mensen, wees gewaarschuwd, Ziggo neemt wraak als je opzegt. Iig hebben ze nu de verkeerde getroffen. Ik heb na het eerste gesprek alles opgenomen en ga hiermee de media opzoeken.