Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik klaag niet over Ziggo Internet. Sterker nog, in glasvezelloze wijken hier in Den Haag raad ik het iedereen aan.
MAAR. De Wifi in hun routers is echt hondsberoerd. Zelfs in een open ruimte van een paar meter diameter lukt het de Ziggo modems nog niet om een stabiel signaal te leveren. Geen probleem, ik koop voor 200 euro wel mijn eigen wifi router.
Maar dan blijft horizon.tv (de website) over. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Los van het feit dat het zwaar verouderde technologie is die zelfs door Microsoft niet meer ondersteund wordt, is de performance gewoon hondsberoerd. Waar zelfs Youtube goed werkt, is horizon.tv ronduit bagger. Kan video niet afspelen, slechte resolutie, bufferen, haperen, noem maar op. Ziggo medewerkers zijn geprogrammeerd om alleen maar te roepen dat het aan de wifi ligt of aan de computer of dat het 'vreemd' is, al die 'vermeende' problemen.
En aangezien ze slim genoeg zijn om horizon.tv "gratis" aan te bieden kun je ze ook nergens toe dwingen door minder abonnementskosten te betalen. En uiteraard is Wifi ook niet afgevangen door de garantie.
Voeg daar nog aan toe dat Ziggo ABSOLUUT GEEN TECHNISCHE KENNIS IN HUIS HEEFT en je vraagt je al snel af waarom ze zichzelf nog een internet provider noemen. ALLES wordt uitbesteed door Ziggo aan externe partijen. Ze kunnen echt NIETS zelf doen met hun eigen (!) netwerken. Hoe TRIEST is dat?
God wat hoop ik dat glasvezel snel deze kant op komt. :(
Na wat ontvangst problemen met tv en internet van ziggo wilde ik opzeggen. Kreeg een super aardige heer aan de telefoon die aanbood om een nieuw ontvangst kastje te sturen en ook korting voor een half jaar dat zou dan 29,95 per maand worden Ik zou de volgende morgen om 9.00 uur terug gebeld worden. Maar niemand die terug belde ,slechte zaak. Daarna klachten formulier ingevuld en zijn nu ruim een week verder en helemaal niks gehoord. Denk dat ik nu maar alsnog ga opzeggen. ziggo jullie gaan slecht met je klanten om geen wonder dat mensen massaal weg gaan
Al tijden slechte WiFi, Als je belt kun je een WiFi versterker kopen, terwijl dit voor nieuwe klanten gratis is, wat een service zeg. Tot slot krijg je wen vrouw aan de telefoon die je het bloed onder de nagels vandaan haalt. Verder geen woorden aan toe te voegen.
Heb eigenlijk niets te klagen al jaren tevreden klant. Maar moet toe geven, naar de samen gang van ups is er in het internet segment een storing of een dipje in gelopen, weet niet wat het is meer klanten bedienen, of meer zakelijke klanten. Merkt dat op sommige dagen internet niet naar behoren werkt. wifi die spontaan uitvalt, of snelheid die terug valt. Misschien moet ziggo eens eerlijk worden tegen zijn klanten, Daar betaal ik tenslotte ook voor. Naar de diverse prijs verhogingen van het abonnement.
Al voor de 4e dag vandaag kunnen we geen mail ontvangen. Na 6 telefoontjes gepleegd te hebben met Ziggo zijn we nog geen stap verder. Het enige wat we steeds te horen krijgen is dat er aan gewerkt wordt. Ziggo is blij met alle klanten staat er op de website. Nou Ziggo.laat dat dan ook zien en maak het waar. Wordt het niet eens tijd om betrouwbare, werkende service te gaan verlenen ?! Voor ons is het in ieder geval om over te gaan stappen. Nog nooit zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt!
Ik ben al een jaar of 12-12 klant bij Ziggo. Enkele keren verhuisd (woning, niet bedrijf) en alles is eigenlijk zonder problemen verlopen. Ik zie/zag op internet en televisie veel klachten voorbijkomen. Zelf heb ik die ervaring niet. Een keer de smart-card moeten vervangen, verder niets te klagen. Televisie kijk ik nooit, internet stabilititeit is acceptabel: (kan altijd beter, soms wat packs loss & lags (de meeste mensen zullen dat echter niet eens merken bij normaal gebruik).
Zelf heb ik nog twee back up lijnen liggen van XS4All en een eenvoudige glasvezel van Vodafone (vakmatig nodig), maar ik gebruik ze nooit.
Wel een duidelijk negatieve noot over de helpdesk. Heel vriendelijk maar totaal (echt totaal) kennisloos. Verder dan een 'reset de router' komen ze niet. Ook de naam Cisco was onbekend. Da's serieus drama.
Ook op het verzoek voor een nieuwe router met wifi (ik loop nog rond met een eerste generatie-ding van 10+ jaar geleden) kon er niet af. Beetje (heel erg) jammer Ziggo. Alles gratis aan nieuwe klanten, maar goede/lange bestaande klanten zouden soms ook wel daarvan mogen profiteren. Maar dat is mijn mening.
Al half jaar last van storingen internet en bellen, nu blijkt dat het er een breuk in de kabel aan de buitenkant zit. Monteur is net geweest maar hiervoor moet weer een ander bedrijf komen om de kabel op te graven en te herstellen. Wie weet hoe lang dit weer duurt. Al met al zeer slechte service van ziggo en geen compensatie van alle kosten die ik heb gemaakt voor mob internet en bellen naar ziggo, zeer slecht van ziggo. Ik denk er over om toch óver te stappen naar een andere provider. Ik zeg doen
Ik zit sinds 2 maanden bij ziggo, na in de afgelopen 12 maanden in totaal 3 bedrijven te hebben gehad, dacht k bij ziggo goed te zitten. Eindelijk stabiel internet, duidelijke nota's, normaal tv etc. GELIJK WEER PROBLEMEN. Ik heb in een maand tijd slecht internet, de leveringsdatum werd gehanteerd op de factuur terwijl de monteur pas 7 dagen later zou komen wat tevens de einde van de maand was, 2 nota's die anders waren als gecomuniceerd. Klantenservice die behulpzaam is maar niks mag doen! Achterlijk bedrijf, kost alleen maar geld en zorgen! wegblijven hier je bent gewaarschuwd.
Ziggo is de firma met de slechtste service ooit. Er is reeds meerdere jaren geduld van mij gevraagd met telkens nieuwe oplossingen. Het probleem ligt uiteindelijk in de hoofdaansluiting. Vanavond om 21:37 uur met mevrouw S.V* een bekabelde speedtest uitgevoerd, waarbij de ping zelfs tijdelijk niet doorkwam (snelheid dus nul!). Afgelopen jaren 5-10 monteur bezoeken gehad met wisselende kennis. Er is zelfs een keer "vergeten" de koperdraad van de hoofdaansluiting aan te sluiten op vrijdagmiddag. Nret zoals nu heeft de monteur pas over 2 weken tijd. Als deze dan komt, komt hij overdag, terwijl dan de bandbreedte in de wijk niet benut wordt. Wel verkopen; geen service verlenen is het nieuwe motto van Ziggo. Voor hen een onoplosbaar hoofdpijndossier.
Slecht ontvangst moest dure kanels aanschaffen blijkt de fout bij ziggo te liggen Callcentre heeft nergens verstand van Spijt spijt spijt dat ik bij kpn ben weggegaan wat een leugenachtig kut bedrijf is ziggo
Ik irriteer me mateloos eraan dat ik van Telfort naar Ziggo ben overgestapt en vervolgens bijna dagelijks een probleem met Wifi heb. Ik ben vrijdag 5 augustus gebruik gaan maken van Ziggo en sinds die dag heb ik zeker 1 tot 2 keer per week geen Wifi. Wanneer ik bel krijg ik te horen dat er meerdere frequenties zijn voor de Wifi en/of ik geen draadloze apparaten in de buurt van het Modem heb. Nee dat heb ik niet.
Ik krijg wel vorige week een dikke rekening van EUR 127. Ik ben niet van plan dit te betalen zolang het Wifi probleem niet wordt opgelost.
Doe hier iets aan het is ontzettend vervelend en niet te praten over hoe frustrerend.
DOE IETS!
Heb twee gloednieuwe Samsung tv's terug moeten brengen omdat Ziggo geen licentie heeft voor deze type Samsung tv's. Zelfs de verkoper was volledig verbaasd hierover. Dezelfde televisies zijn namelijk wel Ziggo goedgekeurd in een ander woonplaats maar dus niet in Heemskerk waar wij wonen :-( Echt te zot voor woorden. Schijnt te maken te hebben met oud UPC. geen idee maar bij Ziggo is het er alleen maar slechter op geworden. Ziggo bepaalt toch zeker niet wele smart tv iemand aan moet schaffen? Sorry hoor. IK ben overgestapt naar een provider die daar niet moeilijk over doet.
Ik heb in het verleden al vaker problemen gehad met de wifi die maar bleef uitvallen en over het algemeen zeer langzaam was, maar het heeft nu toch echt wel zijn dieptepunt bereikt: wifi doet het alleen maar in de woonkamer! Sta je iets verder weg dan lig je er al weer uit.Al vaker contact opgenomen met het bedrijf, nooit verbeteringen ondervonden.
We zijn al een aantal jaren klant bij Shitgo en voor de fusie met UPC weinig tot geen problemen.echter NA de fusie is het niks anders als alleen maar problemen.internet en wifi zijn vaak zo traag als dikke stront door een trechter, al meerdere keren meegemaakt dat er een zogenaamde storing is die het hele weekend duurt. Nu met de horizon is het te erg voor woorden.elke dag het gezeik dat de extra box geen verbinding kan maken met de hoofdbox,.meerdere keren per dag moet je m resetten, programma terug kijken is vaak een ramp, de tv gids werkt ook maar halve bak.kortom ALLEEN MAAR GEZEIK. Als je dan met de klantenservice belt krijg je in 9 van de 10 gevallen een domme muts aan de lijn die alles via het briefje afleest en niet luistert.Onze redding is nabij want wij stappen per 1 october over naar KPN en dan is het DAAAAAAAAAAAG Shitgo
Ik heb al zeker 6 maanden internet uitval waarbij de modem uitvalt en weer moet opstarten. Nu 21 monteurs verder en het is nog niet gevonden! Ziggo wil het graag oplossen, maar geeft nu blijkbaar de moed op.ze kunnen het gewoonweg niet. Voormalig UPC kon het echter wel! Wat vreemd is dat oud UPC gebruikers veel vaker en meer storingen hebben dan de oude ziggo klanten. Zou de oude UPC regio op een ander netwerk zitten? Zet mij daar dan ook op! Het is toch 1 Ziggo?
Na enkele jaren tevreden gebruik van internet en tv via ziggo ben ik van de week overgestapt naar een zakelijk-ziggo abonnement. Dit ging verassend eenvoudig. Telefonische bestellen was binnen 5minuten gebeurd zonder in de wacht te staan. 2 dagen later ontving ik een nieuwe modem (voor sneller internet) die ook na enkele minuten werkte. Toch had ik nog een vraag over de aansluiting, ik belde Ziggo en had binnen een minuut iemand aan de lijn. Helemaal enthousiast over mijn nieuwe verbinding en de snelle overstap. Toen ik later een verkeerde factuur ontving mailde ik Ziggo daarover, de dag erna werd ik terug gebeld door Ziggo met de uitleg en dat het al rechtgezet is.
Kortom, voor een groot bedrijf in zo'n snel ontwikkelende techniek ben ik erg onder de indruk van hun prestaties. Zowel qua snelheid van internet als klantenservice.
Net ziggo gebeld omdat mijn wifi constant er uit ligt. vervolgens kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die ik 2x moest uitleggen wat het probleem is daarna vroeg ik haar of dat zij iets kon zien op de pc van deze mevrouw en zodoende was er maar niks aan de hand daarna werd ik schofterig behandeld en heb ik maar opgehangen. stelletje onnozele zielen werken daar man man. nog een goed voorbeeld mijn oma krijgt een modem toegestuurd gratis en die moet maar zelf kijken waar de fout ligt. ik zeg weg gaan bij ziggo.
Na lange periode blokjesbeeld overgestapt op Horizon. Gstrn geïnstalleerd en nu heb ik om de 5 minuten een roze beeld. Na googlen bleek dat enorm veel klanten deze klacht heben. Jammer, ik had 14 dagen gewacht met installeren en kan het nu niet meer retourneren. Dus nu kan ik niet meer overstappen.
Zelf jaren monteur geweest, ziggo is er niet beter op geworden. Bestaande klanten krijgen advies om bekabeling binnenshuis te vervangen voor kabelkeur bekabeling. Echter wordt buitenshuis nergens de oude coax bekabeling vervangen. Eerst bij jezelf beginnen Ziggo, niet meteen klanten op kosten jagen.
Slechte internet verbinding, valt vaak weg.