Daniëlle
29-08-2016

Storing

Al van begin af aan een en al problemen met Ziggo. Niet kunnen bellen of gebeld worden. En nu weer zonder tv. Betaal €80 in de maand voor slechte service en zonder telefoon. Nu eindelijk de stap genomen om over te stappen naar onsbrabant.

Moniek
28-08-2016

Amateurs

Het begon met slecht internet, maar al snel moest de tv een kwartier zoeken naar zenders voor deze aan kon. Toen met de ziggo helpdesk gebeld waarbij werd gezegd dat naar de instellingen zou worden gekeken. Daarna hadden we zelfs geen telefoon meer. Nog meerdere keren proberen te bellen maar niemand aan de lijn kunnen krijgen door belachelijk lange wachttijden. Altijd problemen met ziggo dus zeker niet aan te raden.

Slecht online tv kijken

Hele slechte verbinding met online tv kijken. De rest werkt wel goed . Online tv kan wel goed want met nos/rio was het beeld via mijn pc wel stabiel.

Caspar

Ziggo is slecht

Ziggo is de slechste internet provider op deze planeet. Tyfes ziggo ligt er elke uur weer uit. Los je problemen op Ziggo

Bagger ten top

Als ze met verbindingen, klanten bediening etc even veel bezig zouden zijn als met al dat voetbal te promoten zou het een top bedrijf zijn. Helaas staat meer geld voor een goede service. Binnekort weer een klant minder.

Afschuwelijk slechte service

Sinds enkele maanden zijn we overgestapt naar de Horizon mediabox. Vanaf het begin tot en met heden talloze storingen en problemen met deze box. Al talloze keren de helpdesk gebeld en al drie keer een monteur thuis gehad die van alles doet maar de problemen zijn er nog steeds. Voor elk monteur bezoek moet je een dagdeel thuis blijven. De vierde monteur kwam zonder bericht niet opdagen. Weer een dagdeel voor niets thuis gewacht. De helpdesk is ook totaal onwetend en mist elke elementaire kennis. Men belooft van alles maar komt afspraken niet na. Tot op heden dus nog steeds problemen en uitvallende TV. Kortom, we hebben al veel meegemaakt met slechte dienstverlening maar Ziggo is het absolute dieptepunt. Begin er niet aan!

Jas

Shitgo

Shitgo kan niks, heeft in 2016 al een paar keer weken platgelegen bij mij in de buurt.

Ook zijn de internet verbindingen zeer slecht na een paar weken. Steeds weer opnieuw.

Sterk af te raden. pingsnelheden zijn ook zo slecht terwijl het gewoon een duur pakket is.

Kijken of KPN het beter kan.

WiFi niet gegarandeerd

De WiFi verbinding die rechtstreeks vanuit mijn Ziggo modem komt fluctueert binnen 1m van het modem tussen 0,13Mbps en 95Mbps. Reactie Ziggo: Jammer voor u. WiFi wordt niet gegarandeerd. Vervolgens een gesprek over aan te schaffen repeaters en versterkers. Daarnaast veel verbindingsoroblemen met Ziggo on Demand. Reactie: dat is een optie en wordt niet gegarandeerd. Opzeggen kan niet om deze 'niet-gegarandeerde' zeer frustrerende klachten. Ziggo? Niet doen!

Reinder

Lange tijd geen internet

Complete straat geen internet en telefoon. Terwijl dat KPN het goed doet. 6 wk geleden begonnen. 6 dagen moeten wachten totdat het werd verholpen. Het was druk vertelde de medewerkers van de servicedesk. De monteur na 6 dagen vertelde dat het helemaal niet druk was. Uiteindelijk de eindversterker in de straat vervangen en iedereen had weer internet. Sinds gisteren weer hetzelfde probleem. Ook nu weer 6 dagen wachten op een monteur te gek voor woorden toch. ik ben dan ook niet te spreken over Ziggo. Medewerkers zijn erg behulpzaam.

Mon

Amateurs!

Donderdag 28 juli geen wifi wel tv. Gebeld monteur kon niet eerder dan dinsdag 2 augustus, monteur kwam mediabox is vervangen. Prima monteur.

Andere dag begon de mediabox te zoemen. Irritant hard geluid. Gebeld met ziggo. Er werd een andere mediabox opgestuurd. Prima ging allemaal voorspoedig. Totdat we de nieuwe mediabox willen aansluiten. Foutmelding. Nog maar een aantal keren geprobeerd. Oude zoemende mediabox maar weer aangesloten. Ziggo een aantal keren gebeld. Kregen de meest uiteenlopende oplossingen en zwamverhalen. Totdat we wel een bekwame medewerker uit Nijmegen aan de lijn kregen die ons vertelde dat de oude mediabox nog niet afgemeld was en dat de nieuwe het dus never nooit zou kunnen doen.

Hij heeft de oude afgemeld dit duurde ook nog wel dik een week maar dit moest via de mail in Amerika.

Jetje
23-08-2016

Zelfs opzeggen lukt moeilijk bij Ziggo

Opzeggen kan helaas alleen telefonisch via een duur 0900-nummer. Lange wachttijden en dan lukt het opzeggen nog niet, omdat de telefoniste weigert de opzegging te verwerken, tenzij je allerlei vragen beantwoordt en de "slimme" reacties van de telefoniste aanhoort. Irritant, duur voor de klant en absoluut slechte service van Ziggo.

Mike

Slechte internet verbinding

Zit nu alweer bijna 2 dagen zonder internet.

Na 3x contact zoeken met klanten service werd ik eindelijk te woord gestaan, duurde 20 minuten!

Buurvrouw belde ook op met de zelfde klachten maar er was niets bekend bij Ziggo! terwijl er al 5 verschillende families hadden geklaagd....

Chantal
23-08-2016

De klantenservice van Ziggo moeten hun afspraken eens nakomen en goed noteren!

Wat is Ziggo enorm achteruit gegaan zeg! Meerdere malen contact gehad met Ziggo over problemen na de verzhuizing. Monteur langs geweest, heeft er letterlijk niks aan gedaan, want we hebben slecht ontvangst! Door Ziggo wordt er een credit toegezegd voor belkosten en korting op het abonnement aangezien ik geen gebruik kan maken van hun diensten, krijg ik zelfs een hogere factuur dan normaal! Wat een slecht bedrijf! Afspraken komen ze niet na!

22-08-2016

Shitgo

Wat een bagger is ziggo geworden.

Klanten service bellen wordt je gewoon 3x opnieuw in de wacht gezet en elke keer is de wachttijd gemiddeld 3 minuten? Uhu zeker.

Wat een ellendige bedoeling ik betaal elke maand 75 euro voor tv en internet met horizon box en een extra boxje. Mijn Ambilite tv verschiet steeds van kleur, wordt groen en dan wazig blauw en dat elke avond en steeds vaker. Ziggo niet te bereiken. Heb zelfs een tv van de buren geprobeerd en precies het zelfde.

Kan ook al heel lang niet meer uit emailen en ze zeggen doodleuk je emailadres verwijderen en opnieuw maken. Tuurlijk, maar dan ben ik alles kwijt wat ik wil bewaren.

Wie heeft er goede ervaringen met een andere aanbieder voor tv en wel snel internet? Ik hoor graag!

En het is omdat ik geen nul ster kan geven dus een halve ster met tegenzin.

P.p
22-08-2016

Geen nieuwe aansluiting gekregen en geen enkele reactie

Nieuwe aansluiting aangevraagd tegelijk met gas water en licht aangevraagd in mijn aansluitingen.nl alles volgens de regels netjes ingevuld krijg ik van ziggo en netwerkbeheerder kpn/Ziggo de melding niet van toepassing niet van toepassing afgerond Ziggo informeert u rechtstreeks Nou ik heb nog nooit iets van ze gehoord sinds 4 juni! Wat een waardeloze zooi.26 augustus ben ik van alles verstoken!

Ay
21-08-2016

Mijn telefoon is sneller dan Ziggo

Ik hoop snel glasvezels te krijgen. Ziggo is erg traag.

21-08-2016

Hopeloze bedoeling

Als blijkt dat ik geen telefoon en internet meer heb bel je. Krijg je een kletsmajoor aan de lijn, die het wel allemaal weet veel afkortingen, domme opmerkingen. Praat over collega's alsof die niet snappen en begrijpen. Heeft uiteindelijk niet begrepen wat het probleem is. He gelukkig toch een monteur. Ik mag wel nog 1 week extra wachten. Al met al 1,5 weken geen verbinding. Komt de monteur, blijkt een koppeling onjuist gebruikt te zijn door de vorige monteur die 2 maanden eerder was gekomen omdat ja je raad het al er weer een storing was. Dus ik oriënteer me nu op een andere aanbieder ben het zat bij ziggo. Wel betalen maar niet leveren.

Ben
20-08-2016

Horizon

zeer slechte service zeg bij jullie . nooit problemen gehad ander pakket alleen maar problemen met tv.

Ga de overstap na andere provider overwegen helaas

19-08-2016

Mooie helpdesk (klantonvriendelijk)

Vanavond met Ziggo gebeld vanwege slechte ontvangst TV vanaf ongeveer 17.30 uur. Duidelijk een signaal probleem, blokjes in het beeld.

Vooraf even met verschillende buren gesproken maar ook zij hadden hetzelfde.

Echter volgens de dame (van ZIggo) aan de lijn lag het aan onze interne verbinding want er was geen storing. We konden een monteur laten komen. Maar wel zelf betalen als het aan ons lag. (Dit is schijnbaar het standaard antwoord.)

Mijn verweer dat de buren hetzelfde hadden werd maar niet begrepen en dat het dus voor de huisaansluiting moest zitten.

Ze zou een monteur in laten plannen (maar als het aan ons lag moesten wij dit zelf betalen.) Ik kon haar maar niet aan het verstand brengen dat het in de wijk moest zitten.

Pas enkele uren later staat er op hun website dat er in onze buurt een storing zit.

Wel heel bijzonder dat Ziggo klanten (die al uitgezocht hebben dat het in de wijkcentrale zit) gewoon eerst afpoeierd met de opmerking dat het in de huisinstallatie moet zitten en pas tot actie overgaat als er schijnbaar meerdere klachten zijn.

Aard
19-08-2016

Overgang van upc naar ziggo een grote brok ellende

niets werkt meer naar behoren.

mediabox werkt vaak niet.

programma terugkijken foutmelding,na twee dagen niet meer terug te kijken.

wifi wekt vaker niet dan wel.'

voor ruim 80 euro p/m verwacht ik zeker wel enige kwaliteit.

het geeft mij steeds meer ergenis het hele ziggo verhaal.