Dan

Ziggo = om te janken

Wil je betrouwbare internet/televisie, en ben je op zoek naar een provider? bij Ziggo ben je simpelweg de LUL. De verbinding ligt wekelijks meerdere malen plat, vooral in de avonden. De Humax kasjes voor digitale televisie is goedkope rotzooi.

Hallo #KPN, morgen hebben jullie een nieuwe klant.

Hendricus
17-08-2021

Analoge radio verdwijnt en zoek het zelf maar uit

Zet je de radio aan en krijg je het bericht dat dit niet meer kan, wordt digitaal.Ziggo : gelukkig zijn er veel alternatieven "Ja an me hoela. Andere radio kopen, zelf andere aansluiting maken. Materiaal te kopen bij :Jawel Ziggo.

Of ander kastje kopen á € 50,00 te koop bij : jawel Ziggo. In het verleden wel monteurs over de vloer gehad, niet allemaal top, maar wel erg aardig.

Maar ik heb het helemaal gehad met Ziggo.

Rick
17-08-2021

Graaikapitalisten achter een firewall van script voorlezers

Slechte uptime, veel storingen, online status vh netwerk buiten kantooruren niet juist, trage support, waanzinnig trage uploadsnelheid van 50mbps voor NEGENTIG euro per maand, tv pakket kleed langzaam uit, betaalpakket van HBO nauwelijks geupdate met tientallen jaren oude films. Onkundige support die vnl scripts voorleest die niet van toepassing zijn en die ze zelf grotendeels traag, moeilijk of niet begrijpen. De scripts zijn duidelijk mede opgesteld door juristen en dienen voornamelijk als firewall voor een clubje graaikapitalisten die nauwelijks iets verbeteren of wezenlijke nieuwe technieken inbrengen. Het enige dat altijd op tijd heeft gewerkt en binnenkwam was de factuur.

Frederik
16-08-2021

Nou nou Ziggo is echt niet zo slecht hoor

Wat een slechte reviews! Een soort (on-)natuurlijke selectie van mensen die iets akeligs hebben ervaren. Qua beschikbaarheid afgelopen 15 jaar in het algemeen heel behoorlijk, zenderaanbod goed, kwaliteit meestal goed (op die enkele dagen met rare digitale artefacts, maar is tegenwoordig een uitzondering gelukkig). Ik vind het juist fantastisch wat de afgelopen tijd id vorm van de Ziggo Go App mogelijk is. OK de Ziggo Go op het web is van een dramatische kwaliteit maar de app is juist OK. Ik heb ook nog een Humax5200 staan, nooit wegdoen, als je op tijd programmeert gewoon al je programmas op 1080p terugkijken. Beetje zelfredzaamheid hoort er gewoon bij.

Chenkie
16-08-2021

Slechtste klantenservice allertijden

Nog nooit zo slecht behandeld door een klantenservice.

Hendrik
14-08-2021

E mail

Ziggo een paar keer gebeld om te helpen omdat men e mail uit men telefoon is sinds kort werkt ziggo niet mee om iemand te helpen met het instellen van je e mail wat een kut service bij dat ziggo ze kunnen van mij de boom in opzeggen die handel en weer naar een ander

Diana
13-08-2021

Niet klantvriendelijk

Jaren lang slechte ontvangst , van enkele zenders klantenservice kan alleen maar roepen monteur inplannen. nu steeds geen stabiel internet en vaste telefoon storing op storing en het enigste wat klantenservice kan roepen monteur inplannen ik betaal al genoeg iedere maand geld dus ga eerst eens bij je je eigen materiaal kijken.ik word inmiddels kotsmisselijk van ziggo

Cor
12-08-2021

Uitkleden van mogelijkheden!

Heb een simpel Humax kastje wat altijd naar tevredenheid werkte!

Totdat Ziggo ineens de mogelijkheid schrapte van 2 uur uitgesteld kijken en zo als ze zeggen als de bel gaat kunt pauzeren.

Niet lang daarna werd de analoge tv niet meer ondersteund, wel werd er een gratis kastje gestuurd, weer een afstandsbediening/stoomgebruiker/kabels meer!

En nu de coax kabel kan uit de radioturner gehaald worden want Ziggo ondersteund niet meer de ontvangst! Een draadje voor enkele fm zenders nog te kunnen ontvangen is inderdaad gratis en/of weer een kastje met een afstandsbediening voor € 50,00, welke allang niet voor ieder situatie geschikt is!

Dit alles voor niet minder maar meer abonnement geld

It man

Ziggo go

Ziggo is gewoon bagger Je moet echt om de haverklap het wachtwoord veranderen Ziggo blokkeert om terecht steeds het wachtwoord er komt iedere keer een melding inloggegevens onjuist als je echt internet en TV wil kijken moet je nlziet erbij nemen 100000 keer beter dan deze waardeloze Ziggo

Wenda
09-08-2021

Kunt niets online wijzigen qua abonnement

Ik probeer online mijn vaste telefoon uit t abonnement te halen, maar krijg telkens, oeps, kan de pagina niet vinden.

Dan moet je gaan bellen, met als resultaat dat je een kapitaal kwijt bent.

Doorgestoken kaart.

Ziggo TV opzeggen

Volgens Ziggo klantenservice moet een Ziggo TV MediaBox XL storing alleen opgelost kunnen worden via een monteur afspraak (thuis moeten wachten de hele dag) niet via de post (dozen omruilen). Maar als je de TV abonnement opzeg kan je de Ziggo TV MediaBox XL wel terugsturen via de post. Dus Ziggo TV opzeggen en overstappen naar KPN TV. Hopelijk beter klantenservice.

Oma
05-08-2021

Bah

Onbeschoft te woord gestaan ivb met de omschakeling naar digitale radio weet iemand hier een betere provider ziggo word steeds duurder maar als klant mag je het zelf het probleem oplossen. en voor betalen

04-08-2021

Klantonvriendelijk en asociaal

Je krijgt op 30-7 een brief in de bus dat Ziggo op 3-8 stopt met analoge radio. Vervolgens is de keuze dat je als klant maar even €50,00 neer moet tellen voor een digitaal kastje óf een gratis digitale antenne laat komen. Gekozen voor het laatste. Wat blijkt? Als je de TV Mediabox van Ziggo aanzet, stoort deze op de digitale antenne! Lekkere flutoplossing dus! Ik ga me verdiepen in een andere provider, want dit is niet de eerste keer dat Ziggo met dit soort fratsen komt. Bovendien worden ze duurder en duurder.Nooit aan beginnen dus!

Marjolein
04-08-2021

Slechte klantenservice

27 juli 2021 een technische storing voor zakelijke klanten na 36 uur pas deels opgelost nu 9 dagen verder nog geen oplossing voor telefonie elke dag met de klantenservice gebeld en iedere keer een ander verhaal dus je wordt gewoon voorgelogen. Men begrijpt niet dat je als winkel die afhankelijk van telefonische bestellingen niet zonder telefoon kan

Klazien
03-08-2021

Slechte service!

Tv/mediabox werkt niet. Drie dagen wachten op monteur.!

Jolanda

Al 8 jaar positieve ervaringen met Ziggo

Ik kwam eigenlijk om te zoeken naar reviews over KPN en T-Mobile omdat wij volgende maand moet verhuizen en Ziggo geen glasvezel heeft op het nieuwe adres. Aangezien ik vrijwel 95% slechte recensies zie bij alle bedrijven, wil ik toch even kwijt dat Ziggo in de laatste 8 jaar super is geweest. 2 keer even geen internet gehad, en ze hebben het beiden keren binnen 3 dagen opgelost. Eerste lijn support is nooit geweldig, maar de monteurs van Ziggo zelf waren erg behulpzaam. Een meneer bleef gewoon tot dat alles werkte want het ging even mis, en hij deed er alles aan om mijn internet werkend te krijgen. Dus als je Ziggo overweegt, is het echt geen slechte keuze!

Lorenzo

Ziggo zakelijk = oplichting

Ziggo negeert regelmatig e-mails. Ziggo schrijft onterecht geld af, en doet er vervolgens maanden over om die onterecht afgeschreven bedragen terug te storten omdat ''het alleen met een maandfactuur kan worden verrekend'', waardoor het terugstorten bij sommige afschrijvingen na een jaar nog steeds niet is gebeurd. Dit omdat er elke maand wel iets anders fout gaat bij hun administratie. De administratie bij Ziggo is een grote bende. De medewerkers snappen bijzonder weinig, zijn niet van elkaars verantwoordelijkheden op de hoogte en zijn slecht opgeleid. Ziggo verhoogt onaangekondigd de maandlasten van je JAARabonnement. Het zijn oplichters. Ziggo is mij tientallen euro's verschuldigd. Na twintig mails en telefoontjes geef je het als klant ook een keer op- jullie je zin, Ziggo, houd mijn geld dan maar. Dit is het soort beoordeling dat je ervoor koopt.

Michel

Slechtste bedrijf OOIT. Opzeggen. kennen we niet

Ik ben nu 2 dagen bezig om het contract voor mijn moeder op te zeggen. ( ja ik ben gemachtigd.)

Via de website kan je wel contracten opwarderen/aangaan maar niet opzeggen. Dan kom je 8 min in de wacht. Vragen allerlei zaken die niet relevant zijn voor het opzeggen. Je moet zelfs kiezen waarom je opzegt. " omdat ik het zat ben dat ziggo mij steeds tijdens het eten belt om ook iets aan te smeren".(terwijl ik al diverse keren heb aangegeven in het bel me niet register.). En als je uiteindelijk denkt klaar te zijn roept de "dame" o. Ik zie dat u moeder onder ouderenzorg valt. Dat mag ik niet opzeggen. Kan je weer 8 min in de wacht.

Heb nu eindelijk de toezegging. Maar ik durf nog niet te zeggen dat het klaar is. Ik wacht af.

01-08-2021

Klantenservice slecht zelfs in winkel niemand weet iets

Eerst maakt ziggo 4g tot5g leuk maar ouwe laptop kan geen 5g vinden wel betalen voor snelle internet maar krijg niks hoor ruim 200upload te krijgen maar krijg nog geen 50 .ten tweede analoog radio weg wil ik radioluisteren tv en mediabox aanzetten kost extra stroom en slijtage tv.of radio kopen bij ziggo met splitter kost weer geld .eenmaal klant kan er niks meer alleen steeds duurder. Bedankt Ziggo op zoek naar andere provider

Roger
01-08-2021

Zeer slechte tv aanbieder!

Zeer slechte tv aanbieder! Beloven gouden bergen, maar wanneer ik de aanbieding moet bevestigen is niemand thuis! Nu al 2 weken aan het wachten op de bevestigings mail. Ondertussen al 6 keer klantenservice gebeld en een winkel bezocht. Maar nog steeds niks kunnen bevestigen!