F.B.
21-02-2016

Gelukkig overgestapt naar Telfort

Na jarenlange ellende met UPC, heb wel tien verschillende monteurs over de vloer gehad, zijn we overgestapt op glasvezel van Telfort. In één jaar slechts tweemaal een kleine storing gehad, de eerste was landelijk en duurde een halve dag, de tweede werd veroorzaakt door een kapotte stroomadapter. Haal op 5% na de beloofde snelheden.

Arian
19-02-2016

Ziggo straft vroegere klanten

Ooit was ik klant bij ziggo, toen ging ik weg en kreeg ik als service mijn mail account voor 3 maanden nog onder beheer om alles goed om te leiden.

Nu een jaar later in mijn mail account nog actief, maar is mijn password gekraakt.

Verstuurt nu spam en kan bij mijn persoonsgegevens.

Ik kan geen wachtwoord resetten, en ziggo weigert, want ik ben geen klant meer.

Ondertussen weet ik dit 3 maanden en heb regelmatig contact met iemand van ziggo die het heel erg vind, maar verder niks er aan gaat doen.

Sjoerd
18-02-2016

Serviceloze graaiers

Wat een ramp.

Vaste telefonie ligt er uit

Internet ligt eruit

Wifi ligt eruit

Oplossing Ziggo: wij kunnen over een week een monteur voor u inplannen.

De ramp heet ziggo!

Wat zijn ze goed bezig bij ziggo. Wordt lachen straks met vodafone erbij.

Lau
16-02-2016

Vaken geen wifi dan wifi

Mijn ervaring met ziggo is heel slecht. Ze hebben veels te vaak storingen en die duren meestal ook heel lang.

Jaap
16-02-2016

Af en toe zwart & pastel gekleurd beeld, etc - paar tips

Ik heb sinds 3 weken de Horizon box plus 2 'extra' boxen.

Diverse problemen met de extra boxen gehad maar paar kunnen oplossen. Voor wie er wat aan heeft - diverse tips staan uiteraard ook al op andere sites, want het is een geweldig stabiel product :(

1) afstandsbediening niet te koppelen: opgelost door software upgrade van extra box (uitschakelen, 5 minuten wachten, met ethernet kabel aan hoofdbox koppelen, aanzetten en tegelijk op extra box de aan/uitknop 'ingetoetst' houden tot eerste start menu weg is, dan loslaten en wachten tot hij klaar is met update, dan afstandsbediening koppelen volgens boekje.

2) geen connectie via Coax naar de extra boxen: dit is opgelost door ethernet kabel te gebruiken zonder splitters. Weer een extra kabel maar coax is onbetrouwbaar over langere afstand.

3) pastel kleurend beeld: opgelost door in uitgebreide instellingen, beeldinst, hdmi videoinst - op RGB zetten (op alle boxen).

4) af en toe zwart beeld: opgelost door op hoofdbox in voorkeursinstellingen, energieverbruik in standby - op 'hoog' zetten; en automatisch naar standby - 'uit' zetten.

5) af en toe zwart beeld op extra box bij kanaal wisselen op hoofdbox vooral RTL4 en SBS6: opgelost door ook op extra box energieverbruik op hoog en standby uit te zetten.

6) geluid niet synchroon met beeld; versterker aan koptelefoon uitgang op tv aangesloten ipv audio uitgangen gebruiken.

7) slecht geluid - ik heb een standard versterker (geen dolby surround) aan de tv hangen .. dan is het beter in uitgebreide instellingen, audio instellingen - dolby digital-output 'uit' te zetten om ouderwets stereo te krijgen.

8) stroom besparen: gewone tijdschakelaar 's nachts op alle boxen gebruiken, want met bovenstaande energiestanden in hoog levert 'standby' niks op. De software updates doen de boxen toch wel overdag. Bij gebruik van de extrabox moet de hoofdbox uiteraard wel aanstaan.

Hopelijk blijft hij het nu een tijdje doen want je wordt er stapelgek van. Groet Jaap

Henderik

Waardeloos internet

sinds 3 weken nieuwe ubee wifi moden/router laten insalleren door een montuer van ziggo dus alles op goede hoogte etc op zijn advies wiffi versterker ook geinstalleerd sindsdien alleen problemen slecht internet mijn dochter word elk uur uit haar game gekickt door de moden ziggo gebeld enorm slecht behandeld door klantenservice

ik ga weg bij ziggo snap niet dat een bedrijf als dit getolereed word ze hebben een monopolie positie maar zijn zo beetje wel het meest waardeloos bedrijf in nederland sorryon het te zeggen maar de dag dat ik lees dat ziggo falliet is of hoofdkantoor is afgebrand zonder menselijke schade is de dag dat ik de vlag buiten de deur hang

15-02-2016

Altijd UP

De overstap van UPC naar Ziggo ging foutloos. Heb een erg snelle verbinding (110 Mbp/s) en TV en telefoon doen het altijd. Erg tevreden!

Harry

Aan het lijntje houden.

Sinds ik ben overgestapt van naar Ziggo is het alleen maar kommer en kwel. Dan weer geen stabiele Wi-Fi verbinding, dan weer geen internet, dan weer geen stabiel beeld en geluid ( zoals vanavond op de Ziggo- zender n.b. tijdens de uitzending van Lady's of soul ). En iedere keer maar weer bellen en te horen krijgen, dat er geen storing is in de buurt. Ik word er gek van ! Aspirant klanten voor Ziggo adviseer ik: "zint eer ge begint". Als alle beloften ingewilligd zouden worden, die ze toezeggen, dan had ik nu na een half jaar toch wel een goede internet en Wi-Fi verbinding mogen hebben, doch niets is minder waar! De beeld- en geluidskwaliteit laat veel te wensen over ( regelmatig blokjesvorming en geluidsstoringen ) en irriteren het kijk- en luistergenot. Ik heb het helemaal gehad met Ziggo !

Ziggolende

Sinds eerste week januari Horizon ding. Nog geen dag gewerkt, ondanks bezoek van 2 monteurs die alleen maar konden vaststellen dat alles goed was aangesloten. City code zou niet goed staan, hersteld maar nog niks. Helpdeskmensen doen hun best maar hebben er eigenlijk ook geen verstand van en volgen het script. Hopeloos gedoe. Afrader!

Maurice

Nooit meer Ziggo

Eindelijk overgestapt. Internet lag er uit en ze konden pas over 6 dagen een monteur leveren. Dit is niet de eerste klacht die ik over ze heb. Sinds de overname is het achteruit gehold!

13-02-2016

Instabiele verbindingen

Nog steeds hebben wij een niet stabiele verbinding met onze coaxkabel.

Dit uit zich door:

- wegvallen TV beeld E ..,

- wegvallende uitgaande lijn tijdens telefoongesprek, dus opnieuw bellen naar gebelde.

- wegvallende aanwezige Internet = opnieuw inloggen, nieuw paswoord aanvragen.

- wegvallende WIFI geen mobile verbinding internet.

Vervolgens wachten totdat de verbinding er wel is.

-Tijdens het bestellen op websides Wehkamp etc valt ook de verbinding weg, waardoor ik opnieuw moet inloggen en bestellen zodat ik kan afronden.

Hierover is door mij al verschillende keren gebeld, monteur is al verschillende keren langs geweest.

Zelfs de telefoniste ziggo en monteur hebben gezien, toevalmoment , dat de verbinding een signaal onderbreking heeft.

De daarna door Ziggo heeft hiervoor het BAM ingeschakeld.

Monteur BAM is langsgeweest, heeft dit ook gezien afdruk scherm gemaakt en gemaild en verteld dat Ziggo een beslissing moet nemen.

De klantenservice 1200 later weer gebeld, kan alleen een monteur sturen en dan begint het "Circus" weer opnieuw.

Hierna niets meer van Ziggo gehoord en wordt geen beslissing genomen.

13-02-2016

Iedere dag afwachten of alles goed werkt.

Vaak is het internet slecht b.v.er zijn dagen dan is het vroeg in de morgen goed en laat in de avond is het goed , overdag slecht , veel te langzaam , het lijkt of het overbelast is. Dit heb ik met Het Net nooit gehad en zal ook weer terug gaan . Bel ik naar Ziggo , dan ligt het altijd bij ons zelf. Met de tv is er ook steeds iets , dan worden uitzendingen die we hebben ingesteld voor op te nemen , niet opgenomen of zonder geluid of beeld staat vaker een paar minuten stil en gaat dan verder , kijk ik naar de storingschecker , dan is er geen storing in de buurt of het is al opgelost .Jammer dat het zo moet.

Bram
12-02-2016

Geen maand zonder klachten

nu een half jaar horizon, het heeft nog geen een maand gewerkt zonder problemen, als je het meld bij je afrekening kan je korting krijgen op je abonement.

ik wil geen korting ik wil voor bijna 80,00 euro iets dat gewoon werkt en misschien eens een enkele keer storing heeft niet geregeld.

Ellen
10-02-2016

Liegen over levering van een blijkbaar niet te leveren CI- kaart

Al sinds 31 januari 2016 bezig met een niet werkende CI-kaart. Ze melde ons na 2 keer gebeld te hebben, dat ze de CI-kaart zouden resetten en wij het na 24 uur nogmaals moesten proberen. Helaas werkte nog steeds niet. Er werd gemeld, dat ze een nieuwe zouden sturen. Direct een mail gehad met de melding dat hij binnen enkele dagen geleverd zou worden. Na 5 dagen (5 februari) nog niets ontvangen. Wederom gebeld en er werd gezegd dat de kaart bij Post-NL zou liggen en ze niet begrepen waarom hij nog niet verstuurd was. Ze melden mij dat de kaart toch uiterlijk maandag binnen zou moeten zijn.

Helaas, zelfs op dinsdag 9 februari nog niets ontvangen. Wederom gebeld en er werd mij gemeld, na het een en ander te hebben nagevraagd door een zekere Omar, dat er iets "raars" was, maar dat er nu toch echt binnen 48 uur een CI-kaart of in ieder geval een Track and trace nummer van Post NL binnen moest komen. Vandaag weer niets ontvangen en voor de zekerheid maar weer gebeld. Nu kreeg ik weer iets anders te horen van een zekere Marcella. Ze melde, na navraag gedaan te hebben, dat er problemen zijn met de levering van de CI- kaartjes. Vandaar dat ik waarschijnlijk niets gehad heb.

Erg triest natuurlijk. Ze weet ook niet wanneer ze weer leverbaar zijn. Waarom hebben ze dat niet meteen gezegd en mij 4 keer laten bellen, naar de brievenbus laten lopen en mailbox in de gaten laten houden. Ze hebben me gewoon aan het lijntje gehouden en wat nog het ergste is, gewoon GELOGEN!

De laatste dame tipte me nog om er wellicht een bij de winkel in Eindhoven te halen en heeft me op mijn verzoek een nummer gegeven, zodat ik daar ook niet voor niets naar toe hoef te gaan.

Helaas kreeg ik ook hier de melding dat er problemen zijn met de levering van CI-kaarten.

Al met al zit ik nog steeds zonder kaartje en heb geen flauw idee wanneer ik er wel een ga krijgen. Een waardeloze organisatie dus, die hun mensen laat liegen en een mail stuurt dat de kaart er aankomt, terwijl ze weten dat ze niet leverbaar zijn.

ZIGGO wat een SCHANDALIGE service!

10-02-2016

Een keuze voor Ziggo is vragen om problemen

In het verleden reeds eerder klant geweest en na een verhuizing ondanks eerdere slechte ervaringen ze toch weer een kans gegeven. Maar helaas het is nog steeds een slechte keuze.

MiQu
09-02-2016

Horizon

Sinds een paar weken horizon aangeschaft. Tot nu toe geen echt succes. Vandaag monteur langs geweest (gratis). Leon was zijn naam. Wanneer alle monteurs zo waren, had ziggo alleen nog maar goede recensies. Echt een vakman! Hij heeft na meten wat aanpassingen in huis gedaan, tips en advies gegeven. Nu in hele huis super beeld en horizon werkt ook naar alle tevredenheid!

Echt een geweldig product de Horizon.

Jochem
09-02-2016

Zolang je ze niet hoeft te bellen!

Ziggo al een paar jaar. Verbinding 100%, Snelheid sneller dan 120Mb/12Mb. Werkt goed. Maar bel ze niet... dan wordt je heeeeeel ongelukkig.

Spoken op de kabel

TV geluid valt weg volgens ziggo aan de kabel bull shit want met een nieuwe kabel presies het zelfde euvel

Na de stekker uit de box weer geluid voor een tijdtje

Voor fusie nooit geen last gehad

Joop

Wat een ellende

Heb sinds de lancering van ziggo sport geen SBS 9 meer en ik ben niet de enige. In een straal van 30 meter zijn zover als ik weet 3 huishoudens met hetzelfde probleem. Heb meerdere malen gebeld met ziggo klantenservice. De een wilde mij nieuwe kabels opsturen en een andere wilde me alles opnieuw opsturen (2 nieuwe tuners +kabel) en weer een ander wilde mij een monteur langs sturen met het risico als de kabels bij in huis niet goed zijn ik de monteur zelf moet betalen. Voor ziggo sport was bij mij alles goed. Heb niks veranderd.

Ziggo veroorzaakt bij mij een storing door telkens meer zenders door het kabeltje te willen sturen. Ze verwachten van mij dat ik alles opnieuw installeer of dat ik mijn huis ter beschikking stel zodat zij het probleem kunnen oplossen. Ze vertikken het gewoon om het buitenhuis te zoeken. Mijn buurman van in de zeventig heeft wel een nieuwe tuner gekregen. Moet wel even €17,50 activatiekosten betalen voor een probleem wat ziggo zelf veroorzaakt heeft . Krijgt hij dezelfde tuner opgestuurd en een nieuw contract. Monteur moet nog langs komen. Dus ben benieuwd.

Wat ik vermoed is dat ze steeds meer zenders willen doorgeven en in combinatie van het mobiele 4G netwerk dit niet wil. (kabelsignaal en 4G hebben de dezelfde frequentie. Ik woon vlak naast een zendmast

Beste mensen ga nooit met ziggo in zee ook vanwege het slechte wifi signaal.

08-02-2016

Horizon Mediabox van Ziggo, we worden er niet blij van.

Na heel veel storingen met de UPC mediabox (veel vastlopers, mozaïekbeeld, enz.) heb ik me door Ziggo klantenservice laten overhalen om de UPC mediabox om te ruilen voor een duurder abonnement met de Horizon box. Nu, na ruim een week in gebruik, heb ik de Horizon al ACHT(!) keer moeten resetten. Zo ben ik dus, qua betrouwbaarheid, van de regen in de drup gekomen.

Verder valt de zo aangeprezen "VEEL GROTERE" opslagcapaciteit van de harddisk sterk tegen; na enkele dagen gebruik zag ik de resterende opnamecapaciteit al snel onder de 40% dalen. Ook heel erg irritant is het trage reageren van de afstandsbediening waardoor je, vooral in het begin, hetzelfde commando soms 2 of 3 keer geeft omdat je denkt dat er niets gebeurt.

Toegegeven, de Horizon heeft ook wel een paar voordelen t.o.v. de vorige UPC box zoals b.v. de harddisk die je vanaf twee plaatsen kunt benaderen en een soort "begin gemist" functie.

Eindconclusie: de Horizon is in potentie een prima apparaat maar de software zit nog vol met bugs en de menu's kunnen nog stukken beter/overzichtelijker/makkelijker.