Jelle
08-01-2016

ik hoor 200mb per seconde te hebben ik krijg 19 mb op lan. Ook valt het internet steeds weg dan moet ik wifi of kabel er uit halen en er weer opnieuw in doen. WAARDELOOS

Kamal
07-01-2016

Sinds de fusie met UPC gaat het met Ziggo bergafwaarts

Jarenlang ben ik een zeer tevreden klant van Ziggo geweest. Op dit moment overweeg ik om naar een ander provider over te stappen. De toegang tot internet via WiFi valt steeds korte tijd weg. Dit merk je vooral tijdens het streamen van muziek of video (het streamen stopt abrupt). Ik zal niemand meer Ziggo aanraden.

07-01-2016

Zeer slecht en onbetrouwbaar

Sinds UPC samen is gegaan met ZIGGO is het steeds drama met de Wi-Fi valt regelmatig uit, zeer irritant.

Heb ze regelmatig gebeld en steeds als ik bel krijg ik een ander advies/antwoord het probleem is nog steeds niet opgelost, dus ben ik opzoek naar een ander(iemand een idee?) ik heb er nu echt mijn buik van vol! geef mij maar UPC toen had ik nooit problemen.

Adrie
06-01-2016

Wel kwantiteit geen kwaliteit.

Oktober 2015 na advies van ZIGGO klantenservice over gestapt naar Horizon media box en gelijk een extra box voor de slaapkamer.

Na geslaagde installatie van de Horizon media box in 35 minuten, instaleren van de extra Horizon box lukte niet opgegeven na drie uur. Contact gezocht met ZIGGO klantenservice en gevraagd om een installateur.

Op 10 november komt er installateur, na twee uur werken kwam de installateur er achter dat het aan de verouderde bekabeling, wanddezen en connectoren lag, advies was alles vervangen.

Afspraak gemaakt met ZIGGO er komt een monteur op 25 november kosten € 40.00.

Deze heeft de bekabeling, wanddozen en connectoren vervangen en de extra media box ingeregeld en deze het.

op 27 november geen verbinding meer met de extra media box meer , ZIGGO gebeld er komt een monteur op 15 december, deze monteur haalt alles los van zijn collega en monteert vervolgens alles weer , meet alles door en komt met de conclusie dat er een variabel verschil zit in de uitslag van zijn meetapparatuur, uiteindelijk lukt het hem om verbinding te maken met de extra media box en deze doet het weer.

zijn advies was indien de extra media box weer geen verbinding maakt om door te geven aan de klantenservice dat de zelfde monteur terug komt met andere meet apparatuur.

Op 17 december stopt de extra media box er weer mee, ZIGGO gebeld deze uitgelegd wat de monteur heeft aanbevolen , meneer wij regelen dat voor U, afspraak er komt een monteur op 23 december.

23 december deze monteur komt binnen en begint gelijk alle connectoren van de kabels los te knippen en opnieuw te monteren, haalt de wanddoos weer los en monteert hem weer op nieuw, heeft niet de meetapparatuur bij hem waar over was gebeld, onder tussen ZIGGO gebeld en gevraagd hoe nu zit met die afspraken, dan wordt je door verbonden met andere afdelingen en uit eindelijk kom je terecht bij opzeggingen, deze mevrouw snapte ook niet hoe ik op haar afdeling terecht kwam.

Deze mevrouw heeft me vriendelijk geholpen en beloofde mij op 28 december terug te bellen om te horen hoe het is gegaan. ( niet terug gebeld)

Op 24 geen verbinding meer met de extra media box , ZIGGO klantenservice gebeld, en dan wordt et moeilijk voor klantenservice dan verbreken ze de verbinding zijn ze even van je af. Uiteindelijk weer een afspraak voor een monteur 31 december .

Deze monteur belt aan komt binnen doet de meter kast open en weer dicht en zegt wat doe ik hier het is een software probleem dat kunnen zij bij de storingsdienst zo op het bord zien, deze monteur gaat terug de auto in, bestudeerd zijn computer en komt binnen en zegt er is een update, na de update en weer verbinding maken met de extra media box doet deze het weer.

De monteur is zo vriendelijk om mijn telefoon nummer te vragen met verzoek of hij mij op 2 januari mag bellen om te vragen of alles werkt, mocht de extra media box er toch mee stoppen dan mocht ik hem ook een bericht sturen dan komt er een senior monteur. op 2januari bericht gestuurd geen reactie.

Op 5 januari klantenservice gebeld afdelingen opzeggingen, en de extra media box maar opgezegd.

Olga
06-01-2016

De slechtste service ooit

Ik heb een zakelijk contract met hun afgesloten per 1 januari. Ik had geen installatiepakket gekregen en op 2 januari ging ik hun bellen. Ze hebben beloofd om het pakket z.s.m. te verzenden. Op 4 januari hebben we weer gebeld. Ze hebben het pakket alleen vandaag verzonden. Doordat ze hun contract niet hebben nageleefd, heeft mijn bedrijf meer dan 500 euro schade. Het slechste bedrijf ooit. Nooit meer!

Melissa

Altijd storing

Je betaald bijna 100 euro in de maand voor dit en er is altijd wel een storing niet echt je geld waard

! Zeer ontevreden

Slechte mediaboxen

Ben nu al jaren lid omdat we weinig alternatieven hebben. Maar de mediabox wordt gemiddeld 2x per jaar vervangen omdat deze vast zit of storingen geeft. Telkens probeert Ziggo je dan het nieuwste pakket aan te praten, erg vervelend. Ook geven ze geen enkele compensatie voor de vele problemen of nagenoeg geen begrip. Voor de problemen wordt je naar de website verwezen waar je vervolgens uren aan het zoeken bent. De klantenservice bij Ziggo is ver onder de maat, helaas.

Thuy

Slecht bedrijf

Wij waren jaren lang klant van KPN voor onze vaste telefoonlijn en we hadden Telfort als onze internetprovider.

1. Op 30-12-2015 zijn wij overgestapt naar Ziggo en kiezen voor Zakelijk ZZP alles in een, met behoud van onze vaste telefoonnummer.

2. Op 31-12-2015 belden wij naar de klantenservice van Ziggo om door te geven dat wij anderen konden bellen, maar wij bleven onbereikbaar voor onze klanten, behalve mensen, die ook bij Ziggo zitten. De storingdienst van Ziggo antwoordde dat het probleem laat in de avond van 31-12-2015 over zou zijn. Helaas, het probleem is nog steeds niet opgelost....Weer gebeld naar Ziggo. Er is nu aan ons verteld dat wij in verband met de feestdagen dan maar moesten wachten tot maandag 04-01-2016.

3. Maandag, 04-01-2016, weer gebeld naar Ziggo. De storingdienst beloofde dat het probleem uiterlijk dinsdagmiddag, na 12 uur over zou zijn...maar het probleem is nog steeds niet opgelost!

4. Rond 13:00 uur belden wij we om onze ongenoegen te uiten. Er is nu gezegd dat het nog even kon duren. Toen hebben wij Ziggo met de eerder gedane beloften geconfronteerd en de lijn werd abrupt gebroken! Dit vonden wij onacceptabel...Maar helaas, wij zitten nu vast aan een contract van 1 jaar.

Mocht u op zoek gaan naar een provider, dan raden wij u Ziggo sterk af!

Ralph
04-01-2016

Klantenservice is verschrikkelijk

Tijdens het bellen naar de klantenservice sprak ik een mevrouw met haar mond vol. Dit vind ik erg onbeschoft en er werd doorgeschakeld naar een zeer jonge meneer. Deze praatte zonder zijn mond vol en was zeer beleefd. Degene met wie je praat luistert niet eens wat je zegt en volgens mij zijn het jongens en meisjes van rond de twintig die alleen de regels oplezen en gewoon wat geld nodig hebben... Kortom niet een hele goede klantenservice.

Sus
04-01-2016

Wifi werkt voor geen meter!

Al zit je naast de modem/router en geeft Ipad/pc/laptop aan dat je volledig wifi bereik hebt, dan nog werkt draadloos internet niet. Volgens vrienden ligt het aan de modem/router die bij het abonnement geleverd wordt. Waardeloze apparatuur voor dit maandbedrag!

Pep
03-01-2016

Horizon box valt continu uit

Ziggo is naar mijn mening geen onsympathiek bedrijf, maar hun produkt, de horizonbox is echt een ramp. Heel vaak valt het TV signaal zomaar uit en duurt het een tijd voor het weer is opgestart. On demand valt soms zomaar weg en dan kan het een half uur duren voor je je programma weer terug hebt, waar je dan allang geen zin meer in hebt. Nog erger: soms valt alles uit en heb ik dus ook geen internet en telefoon. Het kan dan heel lang duren voor je de boel weer aan de praat hebt. Zeer frustrerend, zeker als je voor je werk/studie het internet nodig hebt! Ik zit nu een film te kijken en die is al 7x uitgevallen!

02-01-2016

Ziggo, wat een amateuristisch bedrijf.

Klachten n.a.v. verhuizing + 2de abonnement

Vanaf 08-12-2015 gedurende 3 weken problemen gehad met internet, telefonie en pin.

Zelf in deze periode uren met Ziggo gebeld, uren met een monteur (2x) van Ziggo doorgebracht, laat staan de voortdurende ergernis en het ongemak dat we gedurende deze weken hebben gehad.

Daarbij hebben we als winkel zo vlak voor de kerst in drukste periode van het jaar omzet misgelopen doordat mensen niet konden pinnen en wij telefonisch niet bereikbaar waren.

Ziggo komt met een 2de ook onacceptabel voorstel van 2 maanden gratis Ziggo op één abonnement.

Dit staat echter geheel niet in verhouding met de kostbare uren als zelfstandig ondernemer en de omzet die we hebben misgelopen.

kortom, zeer ontevreden over Ziggo.

PS: wat bij Ziggo wel goed gaat is het blijven vesturen van facturen. Daar zijn ze top in.

Nathalie
01-01-2016

Slechter dan slecht bestaat niet volgens mij!

Vreselijke WiFi verbinding! Het gehuurde horizon kastje voor 2e televisie werkt niet.... 2 seconden beeld en weg is t weer en dat continu! Ik dacht na Telfort (wat ook dramatisch was) dat t niet slechter kon maar Ziggo spant de kroon!

31-12-2015

De triestheid van klantenservice is onsterfelijk!

Omdat ze geen log van een door hun geïnitieerd gesprek (na verzoek onze zijde), terwijl dat gesprek uiteraard heeft plaatsgevonden, word de opzegging nu niet gestand gedaan. Aan de telefoon word je vervolgens feitelijk als liegbeest uitgemaakt (gesprek gevoerd 31-12-2015).

Echt een goede opgang voor een lekker jaarwisseling. Bedankt Ziggo!

Babette
28-12-2015

Incasso

Ik zie vandaag pas dat Ziggo 2 termijnen bijelkaar heeft opgeteld en die van mijn rekening haalt. Ik ga niet elke keer kijken naar afschrijving maar nu wel en zag dat zij zelf een maand hadden gemist. Lekker dan nu over €100 eraf waarom niet even een mailtje sturen.

Lucas
26-12-2015

Extra zender ziggo sport niet veel bijzonders

Ik ben ook al lang abb bij ziggo en op zich redelijk tevreden, tv signaal werkt goed, alleen internet valt af en toe weg een paar seconden, dat merk je als je muziek beluistert, snelheid is ook goed sinds ik een andere laptop heb, heb gewoon het standaard pakket en dat voldoet ruimschoots, ik begrijp die mensen toch niet die z on uitgebreid pakket nemen, vaak ellende en weinig voordeel, veel zenders waar je nooit naar kijkt en met bellen erbij betaal je alleen maar dubbel, op een uitzondering na, maar ik wilde iets kwijt over de nieuwe zender ziggo sport, is met veel bombarie aangekondigd door ziggo, zoals ze dat met alles doen, maar de zender valt tot nu toe zwaar , veel dingen uit de oude doos, herhalingen, neem nu een dag als vandaag, allemaal oude koek de hele dag, dan krijg je 1 voetbalwedstrijd op boxing day en dan kiezen ze ook nog hull city - burnley , dan moet je je wel heel erg vervelen als je daar na gaat zitten kijken, kortom, tot nu toe geen zender om daar de overstap voor te maken of je moet het alleen voor NBA basketbal willen doen, maar het is de bedoeling van ziggo dat je een abb op sport 1 neemt, gaan we niet doen, fijne kerst nog allemaal.

Rick
26-12-2015

Slecht!

vanaf begin al klant bij ziggo, nooit problemen gehad en altijd tevreden, tot ik zo dom was om over te gaan op de horizonbox! 1 grote ellende, mijn oude samsung recorder was supersnel en betrouwbaar maar deze horizonbox bezorgd me zoveel frustratie dat ik aan het zoeken ben naar een andere aanbieder, stilstaand beeld, afstandbediening die soms een minuut niet werkt, opgenomen programma's en on-demand die regelmatig haperen of stilstaan, storing dmv groene krakende banden op de lokale zenders, nee 1 doffe ellende, monteur is al geweest en heeft kastje vervangen en signaal gecontroleerd, niets gevonden en probleem blijft! zal wel firmware probleem zijn, er zitten gewoon bugs in de decoder software, nee ziggo is na de upc fusie keihard achteruit gegaan...ik haak af!

Tbak
25-12-2015

Slechte kwaliteit slechte service slechte levering

2 maand helaas moeten wachten tot een horizon box slecht uitgelegd altijd 20 minuten aan de 0800 lijn hangen

Bevat Technicolor modem slechte ( TROEP ) wifi is slecht kabel internet word het totaal niet beter op om de dag resetten monteur paar keer geweest

conclusie beter een andere provider opzoeken bijv. kpn

Fred
25-12-2015

Horizon box werkt niet wel vast aan jaar contract

na fusie begin dit jaar werkte mijn zelf aangeschafte Samsung HD decoder decoder niet meer. gebeld met ziggo het probleem zou aan mijn bekabeling in huis liggen waardoor de decoder niet meer werkt mjn probleem dus. maar na googled te hebben kwam ik er achter dat alle klanten met deze decoder het zelfde probleem had. weer contact opgenomen met Ziggo mijn ervaring verteld en nu ineens werd wel de problemen door hun erkend en ze zouden met een passende oplossing komen. door regelmatig contact te hebben gehad werd er eindelijk na bijna 4 maanden een volgens Ziggo passende oplossing voorgesteld. een gratis Horizon box en 6 maanden abonnement voor 39,50. hier ben ik de fout mee ingegaan door in te stemmen met dit voorstel mijn ojdw contact omgezet naar jaar contract. box binnen gekregen alles zelf geïnstalleerd werkt prima tevreden. tot ze 5 A 6 weken geleden onderhoud gingen plegen in onze wijk met als gevolg tv met CI+ geeft storingen en de Horizon box werkt ne helemaal niet meer. ben met helpdesk al 6 weken bezig door te resetten kabels splitters vervangen de door mij aangekochte versterker bij ziggo ertussen uit te halen maar zonder succes. nu willen ze mij n hoofd aansluiting vervangen en de versterker voor € 50,- omdat ze denken dat het hier aan ligt dus voorgesteld om de hoofd aansluiting op te sturen maar dat mag niet, nee moet een monteur voor komen dus een halve dag vrij nemen, door mijn werk is dit voorlopig niet mogelijk terwijl bij mjn zuster een monteur een hoofd aansluiting achterlaat omdat bij haar dochter de aansluiting ook moet worden vervangen. ik heb gevraagd om mijn contract te ontbinden en terug te zetten naar oude abonnement dan zou ik zelf wel weer een nieuwe decoder kopen maar daar willen ze niet aan mee werken. dus ik ben er helemaal klaar mee met dit waardeloze bedrijf.

Roy
23-12-2015

Zigoo afgedaald naar bedenkelijk nivo

We hebben zeer lange ervaring met Ziggo. Onze e-mailadres is zelfs nog van @HOME, dus vroege klant!

Tot een paar maanden geleden zeer tevreden geweest. Het is echter op dit moment een drama. TV-zenders die het niet doen, blokkerige beelden, Horizon-tv op tablet werkt vaker niet dan wel, draadloze verbinding werkt thuis slecht, valt zeer vaak weg. Ook extender biedt geen soelaas.

Op andere locaties werken de diverse tablets wel goed. Thuis, op kantoor, in hotels, weinig/geen problemen!

De topper is echter Ziggo mobiel. Ook hier tevreden gebruikers van 2 abonnementen. Overstap gemaakt naar 4G. Eén groot drama! Abonnementen verwisseld, na meerdere keren aandringen maar gedeeltelijk aangepast. Na inschakelen LTE (4G) is data-verbruik ineens factor 600x hoger dan voorheen. Oorzaak is de iPhone volgens de helpdesk, daarom setting WiFi-assistent gewijzigd (kan deel van oorzaak zijn, kan echter nooit alleen de oorzaak zijn van zo hoog verbruik!). IPhone 5 blijkt overigens helemaal niet te werken, ondanks feit dat helpdesk aangeeft dat dit wel kan. Welnu, bij Vodafone werkt dit niet, daar zijn ze helder in, en het netwerk gaat toch via Vodafone?

Affijn, het hoge verbruik blijft, dus meerdere keren contact met de helpdesk. Tussentijds langere tijd Mobiele data uitgezet, want het ging echt heel rap met de data. Alsof we dag en nacht fimls aan het streamen waren! Immer goed geholpen, nooit enige wanklank! Men is bereid te helpen en naar oplossingen te zoeken.

De vijfde poging (in 2 weken!) echter treffen we iemand met een probleem. Luistert niet, wil niet in systeem kijken naar eerdere contacten en gemaakte afspraken (vastgelegd conform afspraak met medewerkers!), roept alleen maar dat het aan de iPhone ligt. Praat door argumenten heen, en daarom gesprek vriendelijk beeindigd. Vervolgens klacht ingediend, met inhoudelijke problematiek, afspraken en mededeling dat als dit niet wordt opgelost onze enige optie is een andere provider te kiezen. Reactie Ziggo: brief met opzeggen van mobiele abonnementen! Top Ziggo, zo los je problemen op!