Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Veel te vaak storingen, vooral de digitale tv...pauzeren werkt niet, opnemen niet, on drank niet etc etc etc
Slechte klantenservice !, upc was echt beter.
Ik ben in december overgestapt naar Ziggo met internet en bellen. ik heb een doe het zelf pakket gekregen met daarin aansluitmateriaal voor alle mogelijke aansluitingen. De installatie was in een kwartier gereed en nadat alles was ingeregeld had ik meteen internet en telefoon. Mijn telefoonnummer was dus ook al omgezet alhoewel de omzetdatum pas twee weken later was. Ik ben dus super tevreden.
Vandaag bij elkaar 3,5 uur aan de telefoon gehangen.
6 vschillende personen aan de lijn gehad.
Blijkt dat ik al 6 jaar het verkeerde kastje bij mijn TV heb.
WiFi valt steeds weg. Heb dar ook al ettelijke keren voor gebeld.
Nu mag ik wachten tot 22 januari dan komt er een monteur langs !
Mijn Klacht:
Sinds de “overname” van UPC zijn wat instellingen weg, telefoon, TV e.d.. Na contact met de helpdesk (4x) zijn de problemen nog steeds niet opgelost. Ik zou gaan overstappen maar behalve UPC en Ziggo is er geen andere provider in Amsterdam met dezelfde snelheid!
Ik denk dat de gemeente of UPC de owner van de kabel infrastuur is waarbij de anderen XS4all, KPN UPC moet betalen voor het gebruik ervan.
Als ik instellingen via de website ga veranderen moet ik 15 euro extra betalen!
Ik heb een geheime nummer al “20” jaar van UPC gehad en betaal al lang “extra” ervoor…..
Volgens de “help desk” moet ik 48 uren wachten op de aanpassing c.q. veranderingen. Sterker nog zijn er zogenaamde systeem problemen. Ik geloof niets van en vindt het jammer dat ik geen andere provider met dezelfde internet snelheid………………….: :o(((((((((
Gewenste Oplossing:
Als alles werkt zoals het in het verleden werkte……………
25-4-2015 13:30
Helpdesk weer gebeld en ik werd verteld dat er een miscommunicatie is geweest en de collega had me niet goed begrepen. Bullshit al ben ik een Amerikaan, versta en spreek ik wel degelijk goed Nederlands.
De “helpdesk” gaat me donderdag (30-4-2015) terugbellen of ik tevreden ben. Bij UPC was ik altijd blij, 1 keer last van een storing gehad. Het probleem laag aan een defecte kast op straat en niet bij mij thuis en werd dezelfde dag verholpen.
Ziggo heeft een structureel probleem met de bandbreedte. Vooral in de avonduren. Internet valt inderdaad ook veel weg.
In de avonduren is normaal internetten nauwelijks mogelijk.
Ook TV kijken kan een drama zijn met stilstaand en haperend beeld en diverse foutcodes.
Er zijn veel klachten van klanten met een 3-in-1 120Mb of 200Mb abonnement.
Probleem is dat ziggo (natuurlijk) niet wil toegeven dat ze een probleem hebben.
Ik heb spijt als haren op mn hoofd dat ik ben overgestapt naar Ziggo.
Feitelijk had ik via Tele-2 gewoon een betere internet verbinding ondanks deze effectief rond de 20 Mb down / 5 up lag.
Ik ga kijken of ik alsnog naar bijvoorbeeld XS4ALL over kan stappen zonder al te veel kosten te maken.
net overgestapt op Ziggo, grootste fout van mijn leven. Horizon box afstandbediening werkt niet, tientallen klachten en helpdesk heeft geen idee. na 2 weken op forum oplossing zelf gevonden en werkt. Toen verder en dan werken de extra mediaboxen niet over coax, werken wel voor een korte tijd en dan moet je restarten, herkoppelen etc. Honderden klachten in forum, geen kick van Ziggo zelf.
ik hoor 200mb per seconde te hebben ik krijg 19 mb op lan. Ook valt het internet steeds weg dan moet ik wifi of kabel er uit halen en er weer opnieuw in doen. WAARDELOOS
Jarenlang ben ik een zeer tevreden klant van Ziggo geweest. Op dit moment overweeg ik om naar een ander provider over te stappen. De toegang tot internet via WiFi valt steeds korte tijd weg. Dit merk je vooral tijdens het streamen van muziek of video (het streamen stopt abrupt). Ik zal niemand meer Ziggo aanraden.
Sinds UPC samen is gegaan met ZIGGO is het steeds drama met de Wi-Fi valt regelmatig uit, zeer irritant.
Heb ze regelmatig gebeld en steeds als ik bel krijg ik een ander advies/antwoord het probleem is nog steeds niet opgelost, dus ben ik opzoek naar een ander(iemand een idee?) ik heb er nu echt mijn buik van vol! geef mij maar UPC toen had ik nooit problemen.
Oktober 2015 na advies van ZIGGO klantenservice over gestapt naar Horizon media box en gelijk een extra box voor de slaapkamer.
Na geslaagde installatie van de Horizon media box in 35 minuten, instaleren van de extra Horizon box lukte niet opgegeven na drie uur. Contact gezocht met ZIGGO klantenservice en gevraagd om een installateur.
Op 10 november komt er installateur, na twee uur werken kwam de installateur er achter dat het aan de verouderde bekabeling, wanddezen en connectoren lag, advies was alles vervangen.
Afspraak gemaakt met ZIGGO er komt een monteur op 25 november kosten € 40.00.
Deze heeft de bekabeling, wanddozen en connectoren vervangen en de extra media box ingeregeld en deze het.
op 27 november geen verbinding meer met de extra media box meer , ZIGGO gebeld er komt een monteur op 15 december, deze monteur haalt alles los van zijn collega en monteert vervolgens alles weer , meet alles door en komt met de conclusie dat er een variabel verschil zit in de uitslag van zijn meetapparatuur, uiteindelijk lukt het hem om verbinding te maken met de extra media box en deze doet het weer.
zijn advies was indien de extra media box weer geen verbinding maakt om door te geven aan de klantenservice dat de zelfde monteur terug komt met andere meet apparatuur.
Op 17 december stopt de extra media box er weer mee, ZIGGO gebeld deze uitgelegd wat de monteur heeft aanbevolen , meneer wij regelen dat voor U, afspraak er komt een monteur op 23 december.
23 december deze monteur komt binnen en begint gelijk alle connectoren van de kabels los te knippen en opnieuw te monteren, haalt de wanddoos weer los en monteert hem weer op nieuw, heeft niet de meetapparatuur bij hem waar over was gebeld, onder tussen ZIGGO gebeld en gevraagd hoe nu zit met die afspraken, dan wordt je door verbonden met andere afdelingen en uit eindelijk kom je terecht bij opzeggingen, deze mevrouw snapte ook niet hoe ik op haar afdeling terecht kwam.
Deze mevrouw heeft me vriendelijk geholpen en beloofde mij op 28 december terug te bellen om te horen hoe het is gegaan. ( niet terug gebeld)
Op 24 geen verbinding meer met de extra media box , ZIGGO klantenservice gebeld, en dan wordt et moeilijk voor klantenservice dan verbreken ze de verbinding zijn ze even van je af. Uiteindelijk weer een afspraak voor een monteur 31 december .
Deze monteur belt aan komt binnen doet de meter kast open en weer dicht en zegt wat doe ik hier het is een software probleem dat kunnen zij bij de storingsdienst zo op het bord zien, deze monteur gaat terug de auto in, bestudeerd zijn computer en komt binnen en zegt er is een update, na de update en weer verbinding maken met de extra media box doet deze het weer.
De monteur is zo vriendelijk om mijn telefoon nummer te vragen met verzoek of hij mij op 2 januari mag bellen om te vragen of alles werkt, mocht de extra media box er toch mee stoppen dan mocht ik hem ook een bericht sturen dan komt er een senior monteur. op 2januari bericht gestuurd geen reactie.
Op 5 januari klantenservice gebeld afdelingen opzeggingen, en de extra media box maar opgezegd.
Ik heb een zakelijk contract met hun afgesloten per 1 januari. Ik had geen installatiepakket gekregen en op 2 januari ging ik hun bellen. Ze hebben beloofd om het pakket z.s.m. te verzenden. Op 4 januari hebben we weer gebeld. Ze hebben het pakket alleen vandaag verzonden. Doordat ze hun contract niet hebben nageleefd, heeft mijn bedrijf meer dan 500 euro schade. Het slechste bedrijf ooit. Nooit meer!
Je betaald bijna 100 euro in de maand voor dit en er is altijd wel een storing niet echt je geld waard
! Zeer ontevreden
Ben nu al jaren lid omdat we weinig alternatieven hebben. Maar de mediabox wordt gemiddeld 2x per jaar vervangen omdat deze vast zit of storingen geeft. Telkens probeert Ziggo je dan het nieuwste pakket aan te praten, erg vervelend. Ook geven ze geen enkele compensatie voor de vele problemen of nagenoeg geen begrip. Voor de problemen wordt je naar de website verwezen waar je vervolgens uren aan het zoeken bent. De klantenservice bij Ziggo is ver onder de maat, helaas.
Wij waren jaren lang klant van KPN voor onze vaste telefoonlijn en we hadden Telfort als onze internetprovider.
1. Op 30-12-2015 zijn wij overgestapt naar Ziggo en kiezen voor Zakelijk ZZP alles in een, met behoud van onze vaste telefoonnummer.
2. Op 31-12-2015 belden wij naar de klantenservice van Ziggo om door te geven dat wij anderen konden bellen, maar wij bleven onbereikbaar voor onze klanten, behalve mensen, die ook bij Ziggo zitten. De storingdienst van Ziggo antwoordde dat het probleem laat in de avond van 31-12-2015 over zou zijn. Helaas, het probleem is nog steeds niet opgelost....Weer gebeld naar Ziggo. Er is nu aan ons verteld dat wij in verband met de feestdagen dan maar moesten wachten tot maandag 04-01-2016.
3. Maandag, 04-01-2016, weer gebeld naar Ziggo. De storingdienst beloofde dat het probleem uiterlijk dinsdagmiddag, na 12 uur over zou zijn...maar het probleem is nog steeds niet opgelost!
4. Rond 13:00 uur belden wij we om onze ongenoegen te uiten. Er is nu gezegd dat het nog even kon duren. Toen hebben wij Ziggo met de eerder gedane beloften geconfronteerd en de lijn werd abrupt gebroken! Dit vonden wij onacceptabel...Maar helaas, wij zitten nu vast aan een contract van 1 jaar.
Mocht u op zoek gaan naar een provider, dan raden wij u Ziggo sterk af!
Tijdens het bellen naar de klantenservice sprak ik een mevrouw met haar mond vol. Dit vind ik erg onbeschoft en er werd doorgeschakeld naar een zeer jonge meneer. Deze praatte zonder zijn mond vol en was zeer beleefd. Degene met wie je praat luistert niet eens wat je zegt en volgens mij zijn het jongens en meisjes van rond de twintig die alleen de regels oplezen en gewoon wat geld nodig hebben... Kortom niet een hele goede klantenservice.
Al zit je naast de modem/router en geeft Ipad/pc/laptop aan dat je volledig wifi bereik hebt, dan nog werkt draadloos internet niet. Volgens vrienden ligt het aan de modem/router die bij het abonnement geleverd wordt. Waardeloze apparatuur voor dit maandbedrag!
Ziggo is naar mijn mening geen onsympathiek bedrijf, maar hun produkt, de horizonbox is echt een ramp. Heel vaak valt het TV signaal zomaar uit en duurt het een tijd voor het weer is opgestart. On demand valt soms zomaar weg en dan kan het een half uur duren voor je je programma weer terug hebt, waar je dan allang geen zin meer in hebt. Nog erger: soms valt alles uit en heb ik dus ook geen internet en telefoon. Het kan dan heel lang duren voor je de boel weer aan de praat hebt. Zeer frustrerend, zeker als je voor je werk/studie het internet nodig hebt! Ik zit nu een film te kijken en die is al 7x uitgevallen!
Klachten n.a.v. verhuizing + 2de abonnement
Vanaf 08-12-2015 gedurende 3 weken problemen gehad met internet, telefonie en pin.
Zelf in deze periode uren met Ziggo gebeld, uren met een monteur (2x) van Ziggo doorgebracht, laat staan de voortdurende ergernis en het ongemak dat we gedurende deze weken hebben gehad.
Daarbij hebben we als winkel zo vlak voor de kerst in drukste periode van het jaar omzet misgelopen doordat mensen niet konden pinnen en wij telefonisch niet bereikbaar waren.
Ziggo komt met een 2de ook onacceptabel voorstel van 2 maanden gratis Ziggo op één abonnement.
Dit staat echter geheel niet in verhouding met de kostbare uren als zelfstandig ondernemer en de omzet die we hebben misgelopen.
kortom, zeer ontevreden over Ziggo.
PS: wat bij Ziggo wel goed gaat is het blijven vesturen van facturen. Daar zijn ze top in.
Vreselijke WiFi verbinding! Het gehuurde horizon kastje voor 2e televisie werkt niet.... 2 seconden beeld en weg is t weer en dat continu! Ik dacht na Telfort (wat ook dramatisch was) dat t niet slechter kon maar Ziggo spant de kroon!
Omdat ze geen log van een door hun geïnitieerd gesprek (na verzoek onze zijde), terwijl dat gesprek uiteraard heeft plaatsgevonden, word de opzegging nu niet gestand gedaan. Aan de telefoon word je vervolgens feitelijk als liegbeest uitgemaakt (gesprek gevoerd 31-12-2015).
Echt een goede opgang voor een lekker jaarwisseling. Bedankt Ziggo!