Roy
23-12-2015

Zigoo afgedaald naar bedenkelijk nivo

We hebben zeer lange ervaring met Ziggo. Onze e-mailadres is zelfs nog van @HOME, dus vroege klant!

Tot een paar maanden geleden zeer tevreden geweest. Het is echter op dit moment een drama. TV-zenders die het niet doen, blokkerige beelden, Horizon-tv op tablet werkt vaker niet dan wel, draadloze verbinding werkt thuis slecht, valt zeer vaak weg. Ook extender biedt geen soelaas.

Op andere locaties werken de diverse tablets wel goed. Thuis, op kantoor, in hotels, weinig/geen problemen!

De topper is echter Ziggo mobiel. Ook hier tevreden gebruikers van 2 abonnementen. Overstap gemaakt naar 4G. Eén groot drama! Abonnementen verwisseld, na meerdere keren aandringen maar gedeeltelijk aangepast. Na inschakelen LTE (4G) is data-verbruik ineens factor 600x hoger dan voorheen. Oorzaak is de iPhone volgens de helpdesk, daarom setting WiFi-assistent gewijzigd (kan deel van oorzaak zijn, kan echter nooit alleen de oorzaak zijn van zo hoog verbruik!). IPhone 5 blijkt overigens helemaal niet te werken, ondanks feit dat helpdesk aangeeft dat dit wel kan. Welnu, bij Vodafone werkt dit niet, daar zijn ze helder in, en het netwerk gaat toch via Vodafone?

Affijn, het hoge verbruik blijft, dus meerdere keren contact met de helpdesk. Tussentijds langere tijd Mobiele data uitgezet, want het ging echt heel rap met de data. Alsof we dag en nacht fimls aan het streamen waren! Immer goed geholpen, nooit enige wanklank! Men is bereid te helpen en naar oplossingen te zoeken.

De vijfde poging (in 2 weken!) echter treffen we iemand met een probleem. Luistert niet, wil niet in systeem kijken naar eerdere contacten en gemaakte afspraken (vastgelegd conform afspraak met medewerkers!), roept alleen maar dat het aan de iPhone ligt. Praat door argumenten heen, en daarom gesprek vriendelijk beeindigd. Vervolgens klacht ingediend, met inhoudelijke problematiek, afspraken en mededeling dat als dit niet wordt opgelost onze enige optie is een andere provider te kiezen. Reactie Ziggo: brief met opzeggen van mobiele abonnementen! Top Ziggo, zo los je problemen op!

22-12-2015

Sunds samengaan UPC gewoonweg slecht

Ik ben altijd een tevreden klant geweest van Ziggo. Altijd klachtenvrije ontvangst en onberispelijk internet.

Echter.. Sinds het samengaan met UPC is Ziggo compleet achteruit gekelderd. Doordat de frequentie indeling van mijn aansluiting is gewijzigd moest ik nu dure hoogwaardige kabel inkopen. Dat heeft echter maar ten dele gewerkt, want regelmatig stort mijn beeld in tot een waar blokkenfestijn. Misschien leuk al;s je gek bent op blokkendozen, maar niet als je een uitzending wil bekijken.

Internet is ook onbetrouwbaar geworden. Regelmatig zijn er perioden dat 30 tot 40 keer per uur de naamserver stopt met werken. Alternatieve naamservers werken vaak maar ten dele, zodat het duidelijk is dat er meer aan de hand is. Heeel erg leuk als je net met je bank een betaling probeert te regelen. Ik wil gewoon een betrouwbaar internet, en als ik een knipperlicht wil hebben ga ik wel op een kruispunt kijken. Hoe vaak ik mijn modem al niet herstart heb weet ik al niet meer.

En dit drama is nu al maanden aan de gang. Allemaal sinds het samengaan met UPC.

Het wordt hoog tijd dat het monopolie dat Ziggo heeft op coax verbindingen aan banden wordt gelegd, en anderen toegang krijgen. Misschien dat een gezonde concurrentie de zaak kan verbeteren, want het enige alternatief dat ik heb is een veel tragere telefoonlijn.

Kortom - ik ben niet blij (meer) met Ziggo

Daphne
22-12-2015

Snel overstappen naar Vodafone!

Wij zijn erg ontevreden over Ziggo, weinig kanalen op standaard televisie en wi-fi valt regelmatig weg in het alles-in-1 pakket. De helft van de tijd hebben we een trage verbinding waardoor we geen websites kunnen bezoeken.

Gelukkig komt vandaag Vodafone langs voor glasvezel te installeren.

Roy
21-12-2015

Slecht!

Sinds jaar en dag ben ik een tevreden Ziggo klant.

Maar sinds dit jaar heb ik niets als ellende met mijn internet.

Ook de nieuwe Horizon box is werkelijk een drama.

Alles voelt en loopt als dikke stront.

We zitten weer in het tijdperk waar je met je isdn op het net zat.

Wifi valt 50x per dag weg, en dan ligt dat aan de buren of overburen..... yeah right!

Bekabelde internet snelheid komt nauwelijks boven de 1 mb per sec.

Het is schandalig dat Ziggo hier uberhaupt geld voor durft te vragen.

Man man man.

Tanja
18-12-2015

Mediabox stuk andere mediabox gekregen ook stuk

media box stuk andere gekregen doet het ook niet.

pas na zes dagen komt er een monteur langs. de mediabox die ik kreeg was een geen nieuwe.

en er zaten zwarte viltstift strepen aan de achterkant.

ik betaal 77,45 euro per maand. ik mis mijn digitale tv

zenders. de service van ZIggo is klote.

ik denk dat ik over ga stappen naar een andere provider

ze doen dus geen een klote voor je.

TvCampen Wijchen

W.
17-12-2015

Slechtste Service ooit

Ziggo heeft de slechtste service die ik ooit gehad heb. Service waar je bovendien zelf voor betaald via minutenlange menu's bij het bellen van de Ziggo klantenservice

Henny
16-12-2015

Alles is slecht

Horizon is het slechtste product wat ik ooit mee heb gemaakt.

Op de slaapkamer heb je 2 dagen Horizon en dan doet hij het 3 dagen niet.

Tv in de woonkamer stopt er gewoon mee als je een film aan het kijken bent.

Vandaag voor de zoveelste keer geen telefoon en internet.

Er zijn al 2 monteurs bij geweest die hebben zelfs een nieuwe kabel gelegd wat niet heeft geholpen.

Al tig keer gebeld en iedere keer krijg je te horen dat het aan de kabels ligt en dat wij de monteur moeten betalen

Dus ik raad iedereen aan slaap er 365 nachten over voor dat je overstapt naar ZIGGO

16-12-2015

Ziggo on demand traag vooruitspoelen/achteruit

wanneer je een film bekijkt en een ander punt wil bekijken duurt het heel lang voordat je weer verder kunt kijken,heb gebeld erover maar dit schijnt normaal tezijn,7,5 minuut voordat hij op een ander punt is beland moet kunnen volgens ziggo.

Cees
15-12-2015

Ziggo - resetten

Iedere dag ligt de verbinding eruit. Wel verbinding met de router maar niet met de provider. Dus iedere dag verbinding verbreken en laten verbinden rechts onder op de pc. Als dat niet lukt, de router - modem resetten. Dit hoeft echter maar 1 keer per dag . . . .

Ook een ander kanaal helpt niet.

TV signaal is en blijft goed. Zelf aangesloten . . .

Andre
14-12-2015

Nul

Drama...ligt aan je splinternieuwe tv of de bekabeling of de wasemkap bij de buren of een openstaand keukenraampje of het model en de kleur van het tv-kastje .....maar beslist niet aan het zeer onstabiele signaal......

Julian
12-12-2015

Ziggo: Alles is slecht

Beste Mensen,

we zitten nu al lang bij ziggo en hadden voorheen niet echt problemen, behalve traag internet. nu sinds een paar maanden een nieuwe router van hen, internet werkt totaal niet. draadloos internet van mijn broodrooster is helaas beter en zelfs met draad gaat het slecht. klantenservice is ook uitermate slecht. eerst uren wachten om te kunnen spreken en dan zeggen ze 'het ligt aan jouw huis,jouw kabels etc., ik dacht niet dat iemand zoveel smoesjes kon bedenken in die paar minuten ( het ligt overduidelijk aan de slechte router die wordt meegeleverd, dus als je toch ziggo kiest(doe dat maar niet), koop een goede router).ik heb nu nog steeds slecht internet en mijn oom komt morgen het proberen te maken, als dat niet werkt wordt het maar KPN of een ander bedrijf dat wel goed internet en service heeft.

Ed
12-12-2015

Volstrek waardeloos

Ik moet ongevraagd mijn NPO 3 opnieuw instellen, welnu dat lukt me niet. Ci module erin eruit opnieuw lezen, oja afstandsbediening klopt niet met de keuze van de TV, de mijn een Loewe kent geen assistentknop zoals ZIGGO zegt.

Waarom ik zoveel werk vererichten omdat die idioten ongevraagd dingen veranderen en dan maar te zwijgewn over Vlaamse HD zender, altijd storingen.

Ik ben het schijtzat en ga naar een andere provider.

Robbert

Bij mij gaat het goed

Ik kwam hier toevallig op deze reviews pagina en was verbaasd over de vele negatieve beoordelingen. Misschien is het ook zo dat de meeste klanten pas naar een reviewpagina gaan als er iets mis is en het leger tevreden klanten gewoon zijn mond dicht houdt?

Hoe dan ook, ik heb nu sinds iets meer dan een jaar een alles in 1 pakket, met Horizon en 120 mb snelheid. Wat ik vreesde toen ik vooraf reviews had gelezen was dat er vaak problemen zouden opdoemen met de Horizon box. Dit is tot nog toe niet bewaarheid, integendeel. Alles loopt gladjes en ik heb nauwelijks hoeven te bellen voor problemen. Wat ik ook fijn vind aan Ziggo is dat je zowel programma's kunt opnemen als ook later naar een extern schijfje kunt verplaatsen om voor de eeuwigheid te bewaren, ook al zijn de opname's dan niet van HD kwaliteit.. Bij de meeste concurrenten kan dit niet of ze verwijderen opgenomen programma's na een jaar. Eerlijk gezegd was dit voor mij een van de belangrijke selectiecriteria bij het kiezen van een provider. Ik vind het vreemd dat Ziggo dit criterium niet uitspeelt. Een kritiekpuntje is wel dat Ziggo nogal laks is met het mobiele telefoon abonnement. Terwijl de concurrentie over elkaar heen rolt om goedkope vakantiebundels voor het buitenland aan te bieden, doet Ziggo totaal niets. Hier laat Ziggo duidelijk iets liggen. Tot slot vind ik het programma-aanbod van Ziggo lekker ruim, al vind ik wel dat het snelste abonnement niet aan het Royaal pakket gekoppeld moet worden. Als ik bv. de allerhoogste snelheid wil van 200mb, kan dit niet zonder Royaal pakket. Dit vind ik jammer.

Klaas

Ziggo ruim werkt perfect

Ik snap niets van de slechte reviews. overgestapt van het betrouwbare KPN netwerk naar Ziggo. Wat blijkt: betere bereikbaarheid, ook in gebouwen. Sneller internet (ik had hiervoor ook 4G) en op vroeger 'slechte' plekken nog steeds 4 G. Slechts af en toe 3G.

En bellen uit je bundel in het buitenland.

Wat wil je nog meer.

Erg naar bedrijf

Ik HAD een schuld bij ziggo,deze was echter volgende maand netjes voldaan ,maar ze willen mij blijk baar niet meer als klant want ze blijven volhouden dat de incasso bureau niets heeft laten weten ,en daarom ze me niet als nieuw klant willen zien.erg Onbeschoft als je je afspraken toch netjes bent na gekomen bij het incasso bureau en zo behandeld word.mensen verdienen een 2de kans ,dus nu gaat ik dus naar een provider waar ik wel welkom bent.Ik ga niet smeken.

Jody
09-12-2015

Een drama provider

Vorig jaar van Telfort waar ik overigens erg tevreden over was, na mijn verhuizing overgestapt op Ziggo...... Heb hier zo ontzettende spijt van!

Ondanks dat ik in een klein huisje woon, heb ik alleen in de woonkamer, pal naast de modem internet, hetgeen al een jaar steeds wegvalt. Boven mijn woonkamer is mijn slaapkamer en daar heb ik slecht internet. In de rest van mijn huis, slaapkamer dochter en keuken geen(!) internet.

100x met de klantenservice gebeld, tig x een monteur thuis gehad, externe router van Ziggo in bruikleen gekregen.....niets, nada.

Ik ben blij dat mijn contract tijd er deze maand opzit en ben hard op zoek naar een andere provider.

Ziggo neemt de klant niet serieus en de heren en dames van de klantenservice zijn onbeschoft, dom of doen alsof ze dom zijn.

Een tegemoetkoming in de ellende is er ook niet bij.

Roberto
08-12-2015

2 Weken zonder internet

We wachten nu al 2 weken voor een monteur en een router voor internet/tv.

Eindelijk is ons belooft dat we vandaag de router zouden krijgen, maar dat is nog niet gebeurd. Ben vandaag de hele dag thuis gebleven in omdat er gezegd was dat het vandaag zou gebeuren.

Nu hoor ik niks van hun.

Zeer ontevreden, als ik dit wist was ik bij KPN gebleven...

Evita
08-12-2015

Complete puinhoop bij Ziggo

In september - als jarenlang zeer tevreden UPC-klant- gekozen voor een totaalpakket van Ziggo, nu we toch Ziggo klant waren. Telefonie, Connect&Play en Horizon tv. Dit voor een actieprijs van Euro 34,95 voor de eerste 6 maanden en daarna 73,- per maand (plus uiteraard de belkosten/eventueel bestelde films.) Afijn.

Internet werkte al vanaf dag 1 niet vlekkeloos, continu uitval van wifi en minstens 30 keer met Ziggo gebeld. Kreeg telkens te horen dat het aan de kabels lag (nee) of dat alles te dicht op de leidingen stond (of ik mijn tv meubel misschien in het midden van de kamer kon zetten... euh...nee), dat het kwam door regen/door storm/de babyfoon van de buren, dat onze laptops te oud waren (euh... 1 jaar oud, kom op zeg)

Heel bijzonder aangezien we in al die jaren UPC altijd perfecte wifi verbinding hebben gehad. Van alles geprobeerd, van wifi kanalen verwisseld tot aan nieuwe kabels. Geen verbetering. Maar goed, dat was al ergenis nummer 1.

Ergenis werd echter steeds groter toen bleek dat ook de facturen totaal niet klopten. Al sinds oktober werd niet de afgesproken actieprijs van Euro 34,95 gefactureerd en geincasseerd maar rustig bedragen van tegen de 200,-: De abonnementsprijs van Euro 73,- (die na 6 maanden in zou gaan) plus al deze abonnementen er nog eens los bovenop. Vanaf begin november inmiddels dus al minstens 30 keer hierover gebeld, telkens het riedeltje opnieuw uitgelegd en het zou écht écht écht op de factuur van de daaropvolgende maand rechtgetrokken zijn en de teveel betaalde bedragen gecrediteerd en teruggestort worden. Welnee.

Gisteren brak dus mijn klomp volledig, toen ALSNOG ook op de factuur voor de maand december weer bijna 200,- in rekening werd gebracht, weer alle losse abonnementen i.p.v. de actieprijs van Euro 34,95 en weer geen creditering of terugstorten van inmiddels bijna 400,- aan teveel geincasseerd bedragen.

Hierop heb ik uiteraard weer actie ondernomen en Ziggo gebeld, dit keer nog iets bozer (doch netjes en vriendelijk uiteraard) en de eis dat het vandaag nog gecorrigeerd zou worden en terugstorting plaats zou vinden. De meneer die ik sprak heeft het (weeeeeeer) eens uitgezocht en kon me vertellen dat hij maar tot een bepaald bedrag crediteringen uit mocht voeren maar dat hij het verzoek neer zal leggen bij 'de afdeling die hier over gaat'...(!) maar dat het verzoek 'ook afgewezen kon worden' (!) en dat - indien het verzoek wordt ingewilligd (!? Wordt ingewilligd? Dat ik mijn honderden teveel betaalde euro's terug mag krijgen?) dit wel minimaal nog 14 dagen kon duren. PARDON? Schandalig!

Ik zoek het nu dus maar eens hogerop binnen Ziggo. Alle kosten die ik ook nog maak aan al deze telefoongesprekken dien ik ook in.

Wat een puinhoop. Moet je als klant eens proberen: 'Ja, sorry Ziggo, ik heb inderdaad de facturen niet betaald maar wacht even met me afsluiten van internet/telefoon/tv hoor, want ik ga zelf niet over de betaling van mijn rekeningen, daar gaat mijn opoe van 90 over en die moet even kijken of ze het er wel mee eens is om dit te betalen, dus het kán zijn dat het alsnog niet betaald wordt maar als het wel betaald wordt dan kan het ook nog wel 14 dagen duren, hoor Ziggo!'

Dikke doei.

Andre de Zwart
07-12-2015

Gematigd tevreden

Internet en TV zijn prima, alleen Horizon.tv is WAARDELOOS, heb 100Mb per seconde en horizon.tv is maar aan het bufferen. Regel eens een server die de vraag aankan!

07-12-2015

Hoge kosten, lage service

Beloofde internet snelheid wordt niet gehaald, ronduit duur m.b.t. tv aanbod, beschamend weinig vernieuwing filmaanbod in Film1 en HBO.

Helaas monopolist, hopelijk komt er snel wat concurrentie.