Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ben al van het begin vaste klant bij Ziggo en daarvoor bij Home dit is al vanaf 1999.
Nu krijg ik deze week al 3 telefoontjes of ik te vrede ben en heb steeds aangegeven dat Ziggo iets meer moet doen voor de vaste klanten.
En ja ze willen wel iets doen maar dan hangt er na 10 maanden weer een hoger abonnement aan vast dit vind ik zeer slecht!
Vaste klanten moet je belonen en niet straffen.
Ik ben er helemaal klaar mee KUT Ziggo.
Al 2 dagen geen tv en internet. Na melding doodleuk berichtjes sturen dat ze er alkes aan het weer werkend te krijgen.
Samengevat is het een stel prutsers
Sinds de radio geen signaal meer ontvangt is de tv ook regelmatig met blokjes/streepjes, slecht geluid
Ik kreeg zelfs vanavond bij het kijken naar npo1 een melding dat ik naar een analoog kanaal zat te kijken!
Het lijkt wel of we terug moeten gaan naar een antenne op het dak, belachelijk!
Als dit zo blijft ga ik bij ziggo weg
5 minuten tv gehad. Ziggo schrijft maar CI modules op je abonnement. Let wel, modules die je niet hebt. Gevolg geen tv. Ben al 2 avonden contact aan het zoeken, mja het is Ziggo hè? Die zijn blijkbaar niet in staat hun fouten te herstellen, maar trekken wel gewoon geld van je rekening voor zaken die niet geleverd zijn.
Dit is al de tweede avond,dat ik geen signaal heb bij Ziggo televisie.
Eerlijk is eerlijk, er is een verschil bij de klantenservice van Ziggo. Ofdat ze uit het oosten van het land komen of uit het westen. Dat is het verschil, het grote verschil. Na telefoontje met klacht CS2004 welke plots verschijnt als je op de bank zit. ( deze wordt dus etern verstuurd via box kan de enige conclusie zijn ) snelle monteur ingepland, met de melding dat hiervoor geen kosten voor geaccepteerd zouden worden. Toch een factuur sturen. Oosterse klantenservice koppig niet meewerkend , dramatisch en klantonvriendelijk. doorverbinden naar Westen locatie ( duidelijk te horen aan accent ) en voila verholpen. Echter. Snelheid schrikbarend gedaald sinds afgelopen weekend. Niet waar voor betaald wordt. Nu ziggo go storing? allemaal te onwaarschijnlijk opeenvolgend . Je hele huis installatie kunnen ze uitlezen. zelfs merk wifi verbonden stereo materiaal. Totaal ongeloofwaardig als dit niet zo is volgens bewering . Hulp na melding factuur gecrediteerd, maar nu nog de betaalde snelheid. Telkens weer die kabels, terwijl kunstof/ plastic / pvc toch niet afbreekt de eerste 100 jaar?
Wil je betrouwbare internet/televisie, en ben je op zoek naar een provider? bij Ziggo ben je simpelweg de LUL. De verbinding ligt wekelijks meerdere malen plat, vooral in de avonden. De Humax kasjes voor digitale televisie is goedkope rotzooi.
Hallo #KPN, morgen hebben jullie een nieuwe klant.
Zet je de radio aan en krijg je het bericht dat dit niet meer kan, wordt digitaal.Ziggo : gelukkig zijn er veel alternatieven "Ja an me hoela. Andere radio kopen, zelf andere aansluiting maken. Materiaal te kopen bij :Jawel Ziggo.
Of ander kastje kopen á € 50,00 te koop bij : jawel Ziggo. In het verleden wel monteurs over de vloer gehad, niet allemaal top, maar wel erg aardig.
Maar ik heb het helemaal gehad met Ziggo.
Slechte uptime, veel storingen, online status vh netwerk buiten kantooruren niet juist, trage support, waanzinnig trage uploadsnelheid van 50mbps voor NEGENTIG euro per maand, tv pakket kleed langzaam uit, betaalpakket van HBO nauwelijks geupdate met tientallen jaren oude films. Onkundige support die vnl scripts voorleest die niet van toepassing zijn en die ze zelf grotendeels traag, moeilijk of niet begrijpen. De scripts zijn duidelijk mede opgesteld door juristen en dienen voornamelijk als firewall voor een clubje graaikapitalisten die nauwelijks iets verbeteren of wezenlijke nieuwe technieken inbrengen. Het enige dat altijd op tijd heeft gewerkt en binnenkwam was de factuur.
Wat een slechte reviews! Een soort (on-)natuurlijke selectie van mensen die iets akeligs hebben ervaren. Qua beschikbaarheid afgelopen 15 jaar in het algemeen heel behoorlijk, zenderaanbod goed, kwaliteit meestal goed (op die enkele dagen met rare digitale artefacts, maar is tegenwoordig een uitzondering gelukkig). Ik vind het juist fantastisch wat de afgelopen tijd id vorm van de Ziggo Go App mogelijk is. OK de Ziggo Go op het web is van een dramatische kwaliteit maar de app is juist OK. Ik heb ook nog een Humax5200 staan, nooit wegdoen, als je op tijd programmeert gewoon al je programmas op 1080p terugkijken. Beetje zelfredzaamheid hoort er gewoon bij.
Nog nooit zo slecht behandeld door een klantenservice.
Ziggo een paar keer gebeld om te helpen omdat men e mail uit men telefoon is sinds kort werkt ziggo niet mee om iemand te helpen met het instellen van je e mail wat een kut service bij dat ziggo ze kunnen van mij de boom in opzeggen die handel en weer naar een ander
Jaren lang slechte ontvangst , van enkele zenders klantenservice kan alleen maar roepen monteur inplannen. nu steeds geen stabiel internet en vaste telefoon storing op storing en het enigste wat klantenservice kan roepen monteur inplannen ik betaal al genoeg iedere maand geld dus ga eerst eens bij je je eigen materiaal kijken.ik word inmiddels kotsmisselijk van ziggo
Heb een simpel Humax kastje wat altijd naar tevredenheid werkte!
Totdat Ziggo ineens de mogelijkheid schrapte van 2 uur uitgesteld kijken en zo als ze zeggen als de bel gaat kunt pauzeren.
Niet lang daarna werd de analoge tv niet meer ondersteund, wel werd er een gratis kastje gestuurd, weer een afstandsbediening/stoomgebruiker/kabels meer!
En nu de coax kabel kan uit de radioturner gehaald worden want Ziggo ondersteund niet meer de ontvangst! Een draadje voor enkele fm zenders nog te kunnen ontvangen is inderdaad gratis en/of weer een kastje met een afstandsbediening voor € 50,00, welke allang niet voor ieder situatie geschikt is!
Dit alles voor niet minder maar meer abonnement geld
Ziggo is gewoon bagger Je moet echt om de haverklap het wachtwoord veranderen Ziggo blokkeert om terecht steeds het wachtwoord er komt iedere keer een melding inloggegevens onjuist als je echt internet en TV wil kijken moet je nlziet erbij nemen 100000 keer beter dan deze waardeloze Ziggo
Ik probeer online mijn vaste telefoon uit t abonnement te halen, maar krijg telkens, oeps, kan de pagina niet vinden.
Dan moet je gaan bellen, met als resultaat dat je een kapitaal kwijt bent.
Doorgestoken kaart.
Volgens Ziggo klantenservice moet een Ziggo TV MediaBox XL storing alleen opgelost kunnen worden via een monteur afspraak (thuis moeten wachten de hele dag) niet via de post (dozen omruilen). Maar als je de TV abonnement opzeg kan je de Ziggo TV MediaBox XL wel terugsturen via de post. Dus Ziggo TV opzeggen en overstappen naar KPN TV. Hopelijk beter klantenservice.
Onbeschoft te woord gestaan ivb met de omschakeling naar digitale radio weet iemand hier een betere provider ziggo word steeds duurder maar als klant mag je het zelf het probleem oplossen. en voor betalen
Je krijgt op 30-7 een brief in de bus dat Ziggo op 3-8 stopt met analoge radio. Vervolgens is de keuze dat je als klant maar even €50,00 neer moet tellen voor een digitaal kastje óf een gratis digitale antenne laat komen. Gekozen voor het laatste. Wat blijkt? Als je de TV Mediabox van Ziggo aanzet, stoort deze op de digitale antenne! Lekkere flutoplossing dus! Ik ga me verdiepen in een andere provider, want dit is niet de eerste keer dat Ziggo met dit soort fratsen komt. Bovendien worden ze duurder en duurder.Nooit aan beginnen dus!
27 juli 2021 een technische storing voor zakelijke klanten na 36 uur pas deels opgelost nu 9 dagen verder nog geen oplossing voor telefonie elke dag met de klantenservice gebeld en iedere keer een ander verhaal dus je wordt gewoon voorgelogen. Men begrijpt niet dat je als winkel die afhankelijk van telefonische bestellingen niet zonder telefoon kan