Mike
18-09-2015

Waardeloos bedrijf!

Wegens verhuizing uit zeeland overgestapt naar Ziggo. Het bedrijf is er tot nu toe niet in geslaagd mij een installatiepakket te bezorgen, dus ik kan nog steeds niets met het abonnement dat wel actief is en waarvoor ik wel betaal. Ze liegen ook nog tegen de klant, want als je na een wachttijd van 15 minuten eindelijk iemand aan de lijn hebt krijg je te horen dat het te druk is, en dat dit de problemen veroorzaakt. HUN problemen!

Vervolgens wordt er een track en trace code gegeven voor een pakje dat helemaal niet bij Post.NL bekend is, en later alleen maar blijkt te zijn aangemeld maar niet bezorgd bij Post.NL.

De vermoedelijke bezorgdatum verschuift hier door steeds een dag, als er er ooit iets bezorgd wordt...

Dat belooft nog wat als ik inderdaad TV ga ijken of internetten, ik vrees met grote vreze, ik had toch beter naar de internetsignalen moeten luisteren.

Kortom: waardeloos bedrijf.

Fatih
17-09-2015

Goede service en internet!

Ben overgestap van KPN naar Ziggo vanwege de lage download en uploadsnelheid bij KPN. Monteur heeft alles netjes geïnstalleerd, kreeg gratis een lange telefoonkabel terwijl ik dat eigenlijk zelf moest regelen.

Ik meet nu dagelijks mijn internetsnelheid, en haal 95% van de keren dat ik het meet de 200mbit download en 20 mbit uploadsnelheid. Perfect!

1 nadeel: Ze gaven een UTP kabel wat CAT 5 was, maar dat is dus geen gigabit kabel en daarmee haal je de 200mbit niet!

Floris van der Veen
17-09-2015

Ze kunnen werkelijk NIKS

Wat is ‪Zuigo‬ toch een verschrikkelijk bedrijf. We zijn er al 3 JAAR weg en we krijgen nog smeekbrieven om terug te komen bij hen na het debacle van het afsluiten van de kabel.

we hadden het abonnement opgezegd omdat Ziggo de kabel uitkneep. Er kwamen steeds minder zenders voor een te hoge prijs en de kwaliteit liet het ook vaak afweten. Zeker voor de Belgische netten. We zijn toen overgestapt naar XS4ALL en zijn nu veel goedkoper uit, hebben meer TV-kanalen dan ooit, bellen is goedkoper en we hebben veel betere klantenservice.

De dag van afsluiten kwam... niks aan de hand. 3 weken later, nog steeds tv. Komt de buurman langs: "We hebben al 3 weken geen televisie meer." Bleken ze dus de buren te hebben afgesloten... En toen zei Ziggo nog tegen hun dat WIJ wanbetalers waren, terwijl we hadden opgezegd...

We krijgen nog steeds post van ze. Ik bel met Ziggo dat we er niet van gediend zijn en ze zeggen dat het niet kan dat wij nog post krijgen... Nu breekt helemaal mijn klomp. Dus ze weten zelf niet wat ze doen? Echt diep- en dieptriest. Een foutje kan gebeuren, twee fouten wordt al twijfelachtig, maar dit... Ze kunnen je nog niet eens fatsoenlijk afsluiten!

Mirjam
16-09-2015

Altijd storing

Altijd als we het kastje opstarten duurt het super lang. 9 van de 10x moeten we eerst het kastje resetten voor we het kunnen gebruiken. Geldt zowel voor tv als internetten. Boven hebben we geen internet verbinding al 100x voor gebelt andere kanalen geprobeerd en zelfs het abonnement omhoog gegooid waarna de verbinding zelfs slechter werd. Teleurstellend en nooit meer UPC of ziggo.

16-09-2015

Onbeleeft, onbereikbaar, onmenselijk

Sinds 5jaar upc gehad, maar omdat ik veel last had van storing op telefonie en internet, ben ik sinds begin augustus(2015) over "moeten" stappen naar ziggo, deze konden mij een mooi compleet paket aan bieden voor geen cent meer...nee 10euro uit eindelijk... Nu een maand of wat verder al zeker 10x aan de telefoon gehangen om dan een of andere man/vrouw aan de lijn te krijgen die totaal geen verstand van zaken heeft en bij elke vraag n hulplijn moeten inschakelen. Nogsteeds heb ik last van uitval op mijn verbinding, ziggo blijft ontkennen ook maar iets van storing waar te nemen, deze avond(16-09-15) al weer 2x uitval geen telefoon geen tv geen internet, eerst om half 11 en daarna om iets voor 12.s'nachts. Dus dan morgem maar weer bellen en kijken wat ziggo nu weer gaat bedenken wat voor onzin ze gaan verkopen om hun falende product mooi te laten klinken.....MENSEN WEES BEHOED BEGIN NOOIT AAN ZIGGO. ERG DUUR, QUALITIJDSLOOS, EN ERG ONMENSELIJK

Dami
15-09-2015

In een zin gewoon zeer slecht..

Netwerk is niet stabiel, vaak storing of dagen geen internet, geen tegemoetkoming voor de klant, vervelende reclames en opwaardeer scherm als je tv wil kijken.

15-09-2015

Ziggo klantenservice bakt er niets van

Vanwege een mooie aanbieding ben ik voor internet en bellen naar Ziggo overgestapt.

Bij de aanmelding is het al fout gegaan (nummerbehoud niet genoteerd) en daarna hebben diverse medewerkers van de klantenservice fout op fout gestapeld, waardoor ik nu zonder internet zit en niet meer telefonisch bereikbaar ben.

Het grootste problem lijkt, dat de medewerkers van de klantenservice niet alleen slecht Nederlands spreken, maar ook niet goed begrijpen wat je zegt. Ook lijken ze niet overweg te kunnen met het systeem waarmee ze werken en doen ze maar wat. Het enige waarin ze goed getraind lijken te zijn is in een bijna overdreven vriendelijkheid naar de klant.

Achteraf heb ik enorme spijt van mijn beslissing en heb geen idee hoe nu verder te gaan.

Anouk
14-09-2015

Wij zijn altijd erg te vreen klant van UPC geweest, maar sinds UPC en Ziggo samen zijn gegaan is het een en al drama.

Om de haverklap klantenservice moeten bellen en steeds het zelfde advies. Terug naar fabrieksinstellingen, kabeltjes vervangen, tv updaten, tv waar die geen goeie verbinding mee heeft. Alles bij mij zoeken ipv bij zich zelf.

We hadden ook de kleine horizon box die je kan koppelen aan de hoofdbox zodat je ook op die box je opnames kan bekijken. T lukte maar niet om dese aan te sluiten. Dus monteur is langsgefietst om te instaleren. Hij gaf aan dat de handleiding niet klopte en dat je het anders moet doen. Oke, lekker handig. Goed opgelet hoe hij het deed voor het geval dat ik het nog weer nodig had. En inderdaad. Zodra ik de opnames keek of live tv en deze pauzeerde en daarna weer verder keek liep die naar 10 min vast. Moest dat ding weer op nieuw opgestart worden. Gemiddeld 1-2x per maand moest die ook weer gekoppeld worden omdat die in ene keer de verbinding kwijt was.

Nu ong 1 maand geleden deed die het weer niet. Maar nu lukte het me niet om het zelf weer aan de praat te krijgen. Klantenservice gebeld, erg onvriendelijke jonge met amper verstand aan de lijn en jawel, de monteur kon pas 1 week later.

Nadat ik het klanttevredenheidsonderzoek negatief had ingevuld werd ik de volgende dag al terug gebeld en goed geholpen. En heb m'n frustratie kunnen uiten.

Die week erop was de monteur er eindelijk. Hij is wel 2 uur bezig geweest. Maar ben er niks mee opgeschoten. Nieuwe boxen waren ook noet de oplossing. De emigratie oplossing was als ik een gat in de muur ging boren om de apparaten met een kabel te koppelen. No way! We hebben een perfecte aansluiting en daarvoor deed die het ook. Ze gaven ook aan dat probleem bij hun lag. Fijn, schiet ik niets mee op. Sterker nog, nu een nieuwe box en is de WiFi bedriegend slecht.

Dus nu overgestapt na een ander. Eind van de maand is het zover! Kan niet wachten. Ik zeg niet dat daar geen problemen zijn, maar ben hen Ziggo helemaal zat!

Want nu we opgezegd hebben willen ze wel nog van alles proberen. Dan kan het wel in ene keer. Al was het enige wat ze wilden een monteur langs sturen. Ja heb ik zeker weer iemand 2 uur in mijn huis rond banjere en kan die dan wel het probleem oplossen? Had die dan meteen gestuurd.

Echt zooo waardeloos. Echt sinds overstap niets dan ellende, en je moet het allemaal bij jezelf zoeken. En als compensatie is het abo ook nog duurder geworden. Echt helemaal top.

En niet alleen ik , maar ook mijn vriendenkring, collega's en familie hebben alleen maar ellende en stappen over of zijn al over gestapt.

Ik vindt het niet gek dat er sinds de overstap al meer dan 82.000 mensen zijn overgestapt!

K. Verhoef
14-09-2015

Wasr blijft Youp van t Hek?

Eens moet iemand met invloed Ziggo eens aanpakken. Wat een verschrikkelijk slechte service. Service is hard nodig want de geleverde 'goederen' zijn abominabel! Maandenlang problemen m

et Internet, (chagerijnige) monteur langs geweest, nieuw modem geplaatst, nóg meer storing. Om gek van te worden. Wie leert Ziggo een goed functionerend bedrijf te zijn?

Raquel
14-09-2015

Supernetjes geholpen bij ziggo net, gebeld met probleem, keurig netjes geholpen:

vriendelijke jongen bij de klantenservice, snapte meteen het probleem, keurig opgelost

Loek uit den Boogaard

Zit weer te wachten

woensdag 9-9 nieuw modem ontvangen

donderdag 10-9 gebeld door kl service dat het niet aangesloten mocht worden wegens installatie problemen.

Nu maandag 14-9 niets meer gehoord.Mailtje gestuurd, kijken hoe dit weer gaat. Wordt er een beetje moe van.

Nicolle
13-09-2015

Slecht sinds de overgang van upc naar ziggo

Sinds half augustus alleen maar problemen. Krijg ik een nieuw modem voor betere wifi,, want het modem dat ik had was volgens de medewerker al wat ouder en met de nieuwe zou ik beter bereik hebben. Heb een week moeten wachten voor deze omgezet was! het bereik was goed maar nu had ik een probleem met mijn printer deze kon ik niet instellen op het niet modem. Volgens de klantenservice kon dat koppen want na een update in de modems bleek er een probleem met de hp printers te zijn.

Daarnaast mooie praatjes over de horizon mediabox een extra box kon ik boven gebruiken en deze makkelijk op 3 manieren aansluiten. na van alles geprobeerd te hebben werd er een monteur gestuurd en die gaf gelijk aan dat de aansluiting maar op 1 manier kon met een rechtstreekse kabel. De afstandsbediening van de box beneden wilde ik koppelen aan min tv maar dat lukte niet. Ik weer bellen met de klantenservice ( ken het keuzemenu ondertussen uit mijn hoofd!) vraagt de medewerker of ik misschien een Philips tv heb? Dat koppelen blijkt een probleem te zijn met de tv's.

Van de week kreeg ik een mail van ziggo dat er een oplossing was voor mijn probleem met de printer dus ik weer bellen blijkt de oplossing te zijn dat ze een nieuw modem kunnen sturen, wat blijkt als ik deze ontvang, het is het zelfde type modem waarvoor ik vervanging kreeg omdat deze verouderd zou zijn. Ik ben helemaal klaar met ziggo en stap over.

Bobby
12-09-2015

Bobby

Sind 2 dagen overgestapt vanuit Tele2. Abonnement 10,00 voor internet en bellen is aanlokkelijk. Omdat ik al jaren via Tele2 max 4 m'n had was ik bij de aanbieding van 25 m'n al erg blij. Eerste 2 dagen was het inderdaad 25 mb. Ik blij. Vanaf vandaag max 3 mb. Helpdesk 15 min wachten. Als dit m'n nieuwe voorland is voor internet bij ziggo dan ben ik snel weg.

Ellen
12-09-2015

Misleidende TV reclames en Extreem slechte klantenservice!

Ik bel de klantenservice. Ik wil de de alles in 1 aanbieding met REPLAY mogelijkheden. 35 euro. Ook voor bestaande klanten....

Ik bel. Krijg na doorwerken van een menu al snel een medewerker aan de telefoon. De aanbieding is NIET geldig voor bestaande klanten. Bij doorvragen is ineens de verbinding verbroken.

Ik bel terug. Weer het menu doorgeworsteld.. Of ik na afloop 3 vragen wil beantwoorden over mijn contact met de klantenservice.. Oke doen we.. 30 minuten in de wacht......1! Vanuit de wachtstand meteen door naar het tevredenheids ondersoek. 3 vragen.... Ik beantwoords ze (3x negatief). Na de 3 vragen is de verbindign verbroken.

Ik bel terug.. Zelfde procedure....

VOLGENS MIJ WORDEN KLANTEN GEWOON GEBLOKKEERT AL ZE "VERVELEND" ZIJN!

Storingen, niet bereikbaar. niet eerlijk. Ziggo? NIET DOEN!

11-09-2015

Na nieuw modem geen telefoon meer

Na het omwisselen van mijn LAN modem voor een Modem/router heb ik wel tv, intermet maar geen telefoon meer de helpdesk komt nu na 5 DAGEN na eerst geopperd te hebben dat het weleens aan mijn telefoon kon leggen met de gerustsellende boodschap, meneer we weten dat er een storing is en we zijn er mee bezig.

Op mijn vraag wanneer ik dan wel weer telefoon heb komt de dooddoener "we zijn ermee bezig" dus nogmaals gevraagd, wanneer heb ik weer telefoon?

Antwoord, meneer we hebben gekonstateerd dat er een aantal nieuwe telefoonlijnen in storing gaan bij het activeren, we weten niet hoe het komt dus we kunnen ook niet zeggen wanneer u weer telefoon heb.

Daar moet je het dan mee doen. om gek van te worden....

Anne
10-09-2015

Waardeloos sinds overname UPC

Internet instabiel.

Zit naar een programma te kijken, dan ineens een blauw beeld - kastje reageert niet meer.

Bellen : U moet een nieuwe kabel plaatsen. Nieuwe kabel gekocht - geplaatst en ja hoor....wederom hetzelfde probleem.

Vrienden met andere problemen : ja hoor, ligt ook aan de kabel.

Dus alle problemen bij Ziggo liggen allemaal aan hetzelfde kabeltje...?

Volgens mij liggen alle problemen bij Ziggo.

Familie met UPC hadden ook dergelijke problemen - blijkbaar heeft Ziggo niet alleen UPC overgenomen.

Denk heel hard aan overstappen. Dit bedrijf moet eens leren klantgericht te denken. Minder zenders - wel kosten verhogen en dan ook nog eens klachten negeren helpt dit bedrijf wel om zeep.

Rick
10-09-2015

Van 120(iets) naar 200(iets) internet

Van upc naar ziggo

Na 45min lullen als brugman en dreigen op te zeggen als je niet de zelfde aanbieding als nieuwe klanten krijgt is de snelheid van het internet bijna verdubbeld zijden ze ( van 120 - 200)

Niets is minder waar, tv, computer, mobiel en zijn slomer dan ooit en xbox werkt helemaal niet meer live.

Het enige postitive is het vermogen 4 programma s tegelijk op te nemen en replay tv

Voor de rest, slechte zaak!

Cor Cohe
09-09-2015

Is het te wagen om over te stappen?

Mijn ouders hebben een aanbod gekregen om in de maand september over te stappen naar Internet en Bellen van Ziggo voor slechts €. 10,00 per maand. Ik heb echter een paar vragen aan de techneuten van Ziggo maar die krijg ik niet te spreken steeds in gesprek of 15 tot 20 minuten wachttijd.

Als je overgestapt bent naar Ziggo krijg je dan een telefoonnummer waarop ze sneller te bereiken zijn? (1200 of zoiets?)

Rick
08-09-2015

NOOIT bij Ziggo klant worden.

Werkelijk iedere dag problemen met internet. Geen connectie met het modem.

connection reset, nx_nodomain, can't find dns server... letterlijk ELKE dag.

Ziggo doet niets. Modem resetten meneer.. Modem dagelijks resetten is geen oplossing, maar een probleem! (verder helpt het natuurlijk niet).

Ik ken trouwens veel mensen die bij ziggo zitten. NIEMAND heeft functionerend internet. Als ik zeg dat mijn internet het vaak niet doet, is de eerste vraag van mensen of ik bij Ziggo zit.

Ik kan uiteraard wel gewoon verbinding maken met het wifi van de buren vele huizen verderop; die hebben immers geen Ziggo...

Verder, als je een monteur belt, kan het zijn dat hij gewoon niet komt opdagen. "Oh, dan is er iets mis gegaan".

Ach ja, kan gebeuren toch. Internet bedrijf dat geen internet kan leveren en geen reparaties kan uitvoeren, of oplossingen bieden. "Ach ja, kan gebeuren".

Raymond
07-09-2015

Poep

ik ben al 2 jaar klant toen nog ZIGGO maar naar het samengaan met UPC moest ik een andere abonnement nemen omdat mijn abonnement niet meer bestond alles was zo geregeld (GRATIS werd er nog gezegd 3x naar gevraagd is toch wel gratis anders hoeft het voor mij niet ? ja is gratis meneer ) nou andere abonnement genomen krijgt mijn factuur 106 euro betalen voor overstap alles was gewoon rekening gebracht ! Heb terug gebeld vragen hoe het zat want het was gratis nee hoor meneer sorry maar dan is er iets mis gegaan met de communicatie sorry

noot een contract afsluiten bij dit bedrijf