Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Tv/mediabox werkt niet. Drie dagen wachten op monteur.!
Ik kwam eigenlijk om te zoeken naar reviews over KPN en T-Mobile omdat wij volgende maand moet verhuizen en Ziggo geen glasvezel heeft op het nieuwe adres. Aangezien ik vrijwel 95% slechte recensies zie bij alle bedrijven, wil ik toch even kwijt dat Ziggo in de laatste 8 jaar super is geweest. 2 keer even geen internet gehad, en ze hebben het beiden keren binnen 3 dagen opgelost. Eerste lijn support is nooit geweldig, maar de monteurs van Ziggo zelf waren erg behulpzaam. Een meneer bleef gewoon tot dat alles werkte want het ging even mis, en hij deed er alles aan om mijn internet werkend te krijgen. Dus als je Ziggo overweegt, is het echt geen slechte keuze!
Ziggo negeert regelmatig e-mails. Ziggo schrijft onterecht geld af, en doet er vervolgens maanden over om die onterecht afgeschreven bedragen terug te storten omdat ''het alleen met een maandfactuur kan worden verrekend'', waardoor het terugstorten bij sommige afschrijvingen na een jaar nog steeds niet is gebeurd. Dit omdat er elke maand wel iets anders fout gaat bij hun administratie. De administratie bij Ziggo is een grote bende. De medewerkers snappen bijzonder weinig, zijn niet van elkaars verantwoordelijkheden op de hoogte en zijn slecht opgeleid. Ziggo verhoogt onaangekondigd de maandlasten van je JAARabonnement. Het zijn oplichters. Ziggo is mij tientallen euro's verschuldigd. Na twintig mails en telefoontjes geef je het als klant ook een keer op- jullie je zin, Ziggo, houd mijn geld dan maar. Dit is het soort beoordeling dat je ervoor koopt.
Ik ben nu 2 dagen bezig om het contract voor mijn moeder op te zeggen. ( ja ik ben gemachtigd.)
Via de website kan je wel contracten opwarderen/aangaan maar niet opzeggen. Dan kom je 8 min in de wacht. Vragen allerlei zaken die niet relevant zijn voor het opzeggen. Je moet zelfs kiezen waarom je opzegt. " omdat ik het zat ben dat ziggo mij steeds tijdens het eten belt om ook iets aan te smeren".(terwijl ik al diverse keren heb aangegeven in het bel me niet register.). En als je uiteindelijk denkt klaar te zijn roept de "dame" o. Ik zie dat u moeder onder ouderenzorg valt. Dat mag ik niet opzeggen. Kan je weer 8 min in de wacht.
Heb nu eindelijk de toezegging. Maar ik durf nog niet te zeggen dat het klaar is. Ik wacht af.
Eerst maakt ziggo 4g tot5g leuk maar ouwe laptop kan geen 5g vinden wel betalen voor snelle internet maar krijg niks hoor ruim 200upload te krijgen maar krijg nog geen 50 .ten tweede analoog radio weg wil ik radioluisteren tv en mediabox aanzetten kost extra stroom en slijtage tv.of radio kopen bij ziggo met splitter kost weer geld .eenmaal klant kan er niks meer alleen steeds duurder. Bedankt Ziggo op zoek naar andere provider
Zeer slechte tv aanbieder! Beloven gouden bergen, maar wanneer ik de aanbieding moet bevestigen is niemand thuis! Nu al 2 weken aan het wachten op de bevestigings mail. Ondertussen al 6 keer klantenservice gebeld en een winkel bezocht. Maar nog steeds niks kunnen bevestigen!
Krijg je een hele vriendelijke medewerker (v) die vraagt of alles naar wens verloopt. Niet dus, zoveel problemen met Wifi dat ik besloten heb over te stappen naar glasvezel. Dan bied ze aan om 3 maanden lang 20 euro korting te geven om "de pijn te verzachten" , ik vind dat prima maar vertel dat ik sowieso vertrek zodra de vezel hier is aangelegd. Dan krijg je een mail met "gefeliciteerd met uw nieuwe jaarcontract" , ik dacht het niet dus.
Onlangs benaderd door Ziggo, omdat ik al zolang klant was ( krijgt gewoon elke klant) kon ik gratis sneller internet krijgen en een groter bereik, sindsdien is het weer drama, moet telkens opnieuw opstarten. Telefoon hetzelfde, werkt zonder WiFi perfect, met Ziggo WiFi is het 1 groot drama geworden sinds de verandering, ach binnenkort lopen ook onze Vodafone ab af dus dan maar met alles overstappen
Digitale radio ontvanger besteld omdat analoge signaal niet meer bestaat.
kastje onvangen €50.00 moest ook nog een splitter bij besteld worden voor de muur €7,50.
huidige plitter op de muur heeft 3 uitgangen data / tv/ radio,nieuwe spiltter 2 uitgangen allbei tv uitgeen data voor aansluiting op de modem.
contact opgenomen met ziggo gaan een nieuwe splitter opsturen .
2 dagen later aangekomen en raad eens precies de zelfde,weer bellen ,ik moest anders die 2 plitters maar in elkaar duwen en proberen of het werkt .
Ik geprobeert en ja hoor heb geluid alleen blijft het telkens hangen en het beeld van de tv ook.
Ik weer bellen ja ooh ze hebben de verkeerde splitter gestuurd ik maak het in orde meneer,en wat krijg ik 1 dag later in de bus een nieuwe afstandbediening voor de mediabox.
ik weer bellen krijg een heer aan de lijn en we komen tot de conclusie dat ziggo een splitter met 3 aansluitingen niet heeft ,ik moest er maar een bij de kabelshop bestellen,ik kijken op die site bestaat zo,n splitter helemaal niet.
Nou ik alles in de doos gedaan en retour naar ziggo ,en nu wachten dat ik mijn geld terug krijg ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Gr John
Per aangetekende brief, met alle klantgegevens, en e-mailadres het Ziggo abonnement opgezegd vanwege verhuizing naar verzorgingstehuis Per 10 juni is door Ziggo de brief in ontvangst genomen. Alle administratieve bewijs aanwezig van correct ontvangst.
Toch wordt in juli weer abonnementskosten in rekening gebracht.
De helpdesk kon niets terugvinden in hun systeem dus het bestaat niet! Ik heb bewijs.
Dan wordt beweerd dat ik het naar een adres van Ziggo heb gestuurd alleen bestemd voor als je verhuist naar buitenland. Dus eigen schuld. Dat intern niet wordt gecommuniceerd etc. is mijn fout.
Dan is er geen bevoegdheid om abonnement op te zeggen. Dan wordt je in de wachtrij gezet en uiteindelijk opgehangen.
Dan een nieuwe helpdeskmedewerker die wel mag opzeggen maar niet met terugwerkende kracht want staat niet in systeem. De medewerkers gaan absoluut niet in op het argument maar blijven hetzelfde herhalen.
Mijn advies voor eenieder die lid wil worden bij Ziggo. Niet doen!
Je komt er met moeite vanaf, leggen de schuld van hun gebrekkige administratie bij de klant en blijven zolang mogelijk abonnementskosten in rekening brengen.
Op vrijdag na mijn vakantie blijkt mijn radio geblokkeerd, vanwege de ongevraagde afschaffing van de analoge radio. Ook blijkt s'avonds de TV niet te werken. Sindsdien meerdere dames en heren aan de telefoon. Meerdere diagnoses. Mijn mediabox zou moeten worden vervangen. Dat zou dan de derde in 5 jaar worden (wat een flutapparaat!), de andere raadde me een kabel aan (standaard ZIGGO advies zonder kennis van zaken), maandag hoor ik dat ik om 12 uur wordt terug gebeld voor het maken van een afspraak met een monteur, om 17 uur bel ik zelf: "we begrijpen uw frustratie, ik wordt boos en hang op. Dinsdag krijg ik een mail: donderdag komt er iemand tegen betaling kijken. Of ik thuis wil zijn, maar (wat je toch verwacht) geen excuses.
Een storing krijgen aan uw XL mediabox is bij Ziggo tegenwoordig niet meer gratis. Ze doen aan de telefoon wel alsof het gratis is maar na het maken van de afspraak krijg je een zeer onduidelijk en niet transparante mail:
"Werk en kosten
Voor het vaste bedrag van € 50 bent u zeker van een oplossing. Al het nodige werk en materiaal zijn inbegrepen, ook de voorrijkosten. De reparaties aan het Ziggo netwerk, apparatuur die u van ons leent of aan het eerste aansluitpunt in huis zijn natuurlijk altijd voor onze rekening. De enige uitzondering is een signaalversterker, die verkoopt de monteur tegen kostprijs. Alle kosten zijn inclusief btw en zetten we op uw maandelijkse factuur. Op de reparatie krijgt u 28 dagen garantie, op gebruikt materiaal 2 jaar."
Zolang er niets mis gaat, is Ziggo een dure, maar redelijk goede provider, hoewel toen het nog Casema was, het een stuk beter was.
Maar. Zodra er iets mis is, val je in de handen van hun klantenservice, nou ja, service. Na een eindeloze reutel van alles wat mogelijk is via hun website, moet je door een web van keuzemenu's. En kijk uit, deze "service" is niet gratis!, je betaalt gewoon telefoonkosten.
Als je dan eindelijk een mens aan de lijn krijgt en het probleem schetst, is de eerste reactie standaard "Daar kunnen we niets aan doen".
Na enig aandringen komt er een monteur, die niets kan doen en na eindeloos telefonisch kontakt met het thuisfront, belooft dat er een monteur komt, die wel wat kan, morgen of, tja, wat later. En wie schetst mijn verbazing. De zelfde avond krijg je een rekening van 50 euro voor wanddoos, stekkers en kabels.
Waardeloze club
Onlangs verblijdde Ziggo mij met het nieuws dat mijn internetsnelheid was verhoogd van 50Mps naar 75 Mbps. Hierdoor was een zoveelste abbonnementsverhoging gerechtvaardigd. Helaas is mijn snelheid nog steeds 27 Mbps. Ziggo gebeld. Echter zij geven aan dat zij niet weten waar het aan ligt en kunnen een monteur langs sturen op eigen kosten. Het laden van smarttv opties is haast niet te doen. Internet op andere devices is ook erg traag. Ik raad Ziggo echt af!
Producten van Ziggo voldoen, maar …. De afdeling Klantenservice is een ware crime, lost niet op, maar veroorzaakt juist problemen, geen kennis van zaken, komt afspraken niet na en neemt geen verantwoordelijkheid.
Ziggo’s machtspositie in Kabel-land maakt dat dit bedrijf zich manifesteert als een ware monopolist.
Tarieven zijn te hoog en (bestaande) klanten worden niet serieus genomen. Advies: Ziggo? Niet doen.
Monteur is bij mij thuis geweest. Heeft het probleem geconstateerd. Heeft een mondelinge toezegging gedaan dat ik een andere box ga ontvangen zonder enige extra kosten. En dat zijn bezoek ook kosteloos is. Krijg ik vervolgens de dag erna een mail met een rekening van 50 euro. Na contact met ziggo via chat krijg ik te horen dat ik dan 50 cent per maand meer moet gaan betalen en dat ik ook nog eens 19.95 activering kosten moet betalen. Nou niet dus. heb al zoveel kosten moeten maken door jullie. En dan ook nog eens extra kosten in rekening brengen voor een bezoek van monteur en voor een nieuwe box. Dacht het niet! Weer een (ontevreden) klant weg bij ziggo.
Wat een oplichting. Ruim een half jaar geleden benaderd door Ziggo Zakelijk met een leuke deal, Alles-in-1. Toen al aangegeven dat ik ALLEEN internet gebruik. 'Nee mevrouw, geen probleem na de 6 maanden gratis kunt u uw abonnement omzetten naar alleen internet.' Ondertussen NOOIT gebruik gemaakt van telefonie en TV, na 5 maanden gebeld om over te gaan op alleen internet. 'Ja mevrouw dit kan, u heeft nog recht op 1 maand gratis, ik zorg ervoor dat de maand erop het abonnement wordt omgezet en u ontvangt een retour doos voor de mediabox.'
Tot mijn verbazing krijg ik ineens een extreem hoge rekening, het abonnement is niet teruggezet. Net gebeld, krijg ik ineens een heel ander verhaal te horen, ik kan mijn abonnement niet op alleen internet zetten. Dan wordt het een contract breuk en zit er een boete aan vast.
Vreemd want de andere collega zei dat dit geen probleem was. Nu zit ik dus nog 2,5(!) jaar vast aan een abonnement met TV en telefonie waar ik GEEN gebruik van maak. Ik ga echt de dagen aftellen totdat ik weer terug kan naar KPN. Vanaf dag 1 alleen maar gezeik met ZIGGO, medewerkers die verschillende dingen zeggen en beloven maar uiteindelijk zit je met een wurgcontract en de hoofdprijs.
Waardeloos bedrijf. Schrijft, nadat ik ben overgestapt naar een andere provider, nog gewoon 2 maanden geld af. Na vele telefoontjes mag ik 4 weken wachten voordat ik mijn geld terugkrijg terwijl ze wel zeggen zelf fout te zijn geweest! Nooit weer Ziggo!
Ziggo maakt fouten, vervolgens 3 maanden bezig emt allerlei beloftes van ziggo die ze niet nakomen.
Na eindelijk een oplossing is er ook geen contact meer te krijgen tenzij we weer gaan bellen en in de wacht moeten staan.
Waardeloze service! Verkopen doen ze graag, serviceverlene is waardeloos. Jammer dat we niet onder de 1 kunnen met cijfers.
Ik heb ziggo een mail gestuurd maar ik
krijg nooit antwoord terug van ze