Hilma

Slecht slecht slecht

Slecht internet

Hopeloze klantenservice

3 weken storing

Niemand weet het op te lossen

Ticket hier ticket daar, zoek het maar uit

Je bedrijf zal maar afhankelijk van internet en telefoon zijn! En dat zijn wij toevallig.

Vind @ziggo niet belangrijk, alleen de rekening aan het eind van de maand.

Stabiel internet is de leus. Nou echt niet!

Waardeloos bedrijf

Ben al vanaf dat het nog casema was klant van dit "bedrijf" maar nu is het klaar . zeer slechte wifi en slechte tv en als je klaagt werd je vroeger nog wel goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen maar tegenwoordig krijg je na een hopeloos keuzemenu een moeilijk te verstaan buitenlands persoon aan de lijn die niks snapt en alleen een monteur wil sturen die ik dan moet betalen terwijl ik al op eigen kosten een extra ziggo router heb gekocht en ik aangegeven heb dat er op mijn tablet en smartphone een melding komt dat mijn internet instabiel is!

Ik ben er helemaal klaar mee en ga over op glasvezel

Selena
29-06-2021

Een gewaarschuwd mens telt voor twee

Let op oplichters!

Pas op met telefonisch een abonnement afsluiten

Voordat u een abonnement bij ziggo afsluit is het verstandig om goed na te denken of dat wel de juiste keuze is.

Van één van nederlands grootste providers zou je mogen verwachten dat ze betrouwbaar zijn.

Op 4-5 heb ik telefonisch contact opgenomen met ziggo om een internet en tv abonnement af te sluiten. Nadrukkelijk heb ik gevraagd of de internetsnelheid redelijk genoeg zou zijn in het dorp waar ik woon. De jonge man kon mij verzekeren dat dit het geval was en dat ze anders met wifi versterkers zouden zorgen dat het alsnog helemaal in orde zou komen. Daarnaast vroeg hij mij wat ik allemaal in mijn abonnement wilde hebben. Meerdere keren heb ik duidelijk aangegeven dat ik de tv zenders 7 dagen terug wil kunnen kijken. Meneer verkocht mij een pakket dat aan mijn wensen voldeed (zei hii). Daarnaast heb ik hem heel erg duidelijk gevraagd of de overstap van kpn naar ziggo door hem geregeld zou worden. Meneer kon mij verzekeren dat ziggo dit allemaal in orde zou maken.

Met mijn volste vertrouwen sloot ik telefonisch een abonnement af. Het contract werd telefonisch opgelezen en ik bevestigde met een aantal keer ja.

Big mistake kan ik je vertellen.

Helaas bleek het contract met ziggo al snel een traumatische ervaring te worden. Het internet was ontzettend traag en viel meerdere keren per uur weg. Dit leverde grote problemen op voor mijn partner die wegens corona thuis moest werken. Naast het slechte internet bleek dat de 7 dagen terug kijken optie niet in ons tv-pakket zat. Erg vreemd want hier had ik meerdere malen om gevraagd. Wij voelde ons bedonderd.

Na heel wat teleurstelling heb ik contact opgenomen met ziggo om gebruik te maken van de wettelijke bedenktijd van 2 weken. Toen ik alles had toegelicht kwam het niet in de dame op om met een oplossing te komen of überhaupt haar best te doen om haar klant te behouden. Ik vond het bijzonder om mee te maken hoe weinig waarde ziggo aan de klant hecht. Je zou meer verwachten van zo'n groot bedrijf. Vooral omdat ik ook nog duidelijk had gemaakt dat wij in september wilde overstappen naar ziggo mobiel.

Uiteindelijk hebben wij voor een andere provider gekozen omdat ziggo er simpelweg een zooitje van heeft gemaakt.

Als je denkt dat de ellende nu voorbij was, heb je het goed mis. Ruim een maand later kwam ik er via mijn bankrekening achter dat mijn vorige provider (kpn) nog abonnement kosten van mijn rekening afschreef. 3x raden? ziggo had de overstap niet geregeld zoals beloofd. Zelfs nadat ik meerdere malen om bevestiging had gevraagd. Zelfs nadat meneer tijdens het voorlezen van het telefonische contract bevestigde dat ziggo de overstap zou regelen. Helaas is meneer zijn afspraken niet nagekomen.

Natuurlijk heb ik ziggo opgebeld en alles uitgelegd. Tot mijn grote verbazing beweerde de dame die ik aan de telefoon kreeg dat ik het abonnement zelf via het internet had afgesloten. Ik vertelde haar dat dit niet het geval was en wees haar op het telefonische contract dat we hadden afgesloten. Ik vroeg haar of ze het contract kon opzoeken als bewijs.

Ik kreeg door haar reactie al snel het vermoeden dat de contracten helemaal niet worden opgeslagen of dat daar überhaupt zorgvuldig mee word omgegaan. Mevrouw kon niets voor mij betekenen.

Toen ik aangaf dat ik perplex stond en dat ze hun klanten niet zo kunnen afwimpelen, is ze met een leidinggevende gaan praten.

Ze verwezen mij naar een e-mail die weken geleden verstuurd is. Ergens in de e-mail staat dat de overstap niet geregeld zou worden. Hierdoor zouden ze niets vergoeden. Het contract dat ik telefonisch had afgesloten leek verdwenen en niets voor hun te betekenen. Al snel bleek dat ik de dupe ben geworden van een slecht opgeleide klantenservice medewerker die mij waarschijnlijk alles heeft verteld dat ik graag wilde horen om zo zijn bonus binnen te hengelen.

Ziggo neemt geen verantwoordelijkheid voor het slechte internet dat ze geleverd hebben. Geen verantwoordelijkheid voor een zenderpakket dat is verkocht en nooit geleverd is. En geen verantwoordelijkheid voor een medewerker die een ontzettend grote fout heeft gemaakt door mij te verzekeren dat hij de overstap zou regelen. Nieteens zomaar een medewerker. Een medewerker die jaar abbonementen mag afsluiten.

Waar is jullie verantwoordelijkheidsgevoel? waar is jullie fatsoen? ik vind het schandalig en ontzettend treurig hoe jullie klanten misleiden en vervolgens voor de hoge kosten laten opdraaien.

Ziggo, jullie mogen je schamen.

Sjoerd

Verschrikkelijk bedrijf

Slecht internet, slechte service, matige tv, vriendelijke klantenservice, maar ze kunnen niks.

René
27-06-2021

Ziggo voor al uw irritaties

Internet valt steeds weg

Tv geeft vaak storing

Uitleg klantenservice kabels nakijken

Nieuwe kabel gekocht nog steeds storing

Uitleg klantenservice groene kabel controleren uitleg klantenservice over slechte internet extra wifi nemen

Aansluiten wifi is letterlijk 2 meter van de woonkamer.

Sinds 1996 lid (eerst upc) maar nu abbonement opgezegd en naar Kpn gegaan vanaf 9 juli

AnneF
25-06-2021

Kafkaëske toestanden bij Ziggo

Naast mijn woning , in de openbare ruimte , staat een afgesloten verzamelkastje met ziggoaansluitingen ( ca 40 kabels ) Het slot van dit kastje is defect en ik belde de klantenservice om e.e .a te melden . Na het gebruikelijke , irritante keuzemenu kreeg ik uiteindelijk een medewerker aan de lijn . Nadat ik mijn naam en woonplaats noemde en melding maakte van “ het defecte kastje “ werd mij gevraagd om mijn geb .datum . Op mijn antwoord dat dit niet relevant was het antwoord “ mag ik dan de laatste 3 cijfers van uw bankrekening?” . Ik ben afgehaakt en heb de wijklijn in onze gemeente gebeld . Zij gaan er mee aan de slag .

TM
22-06-2021

Slecht materiaal, altijd voorrijkosten, duur en slechtste service die er bestaat

Didi
21-06-2021

Schandalig bedrijf

Betaling mei en juni netjes betaald. Mijn eerste factuur was april. Ik ben toen ook klantgeworden. Werd direct afgesloten. Ik kwam van de vakantie terug en heb ik geen internet! Triest provider!

Freek
19-06-2021

Internet valt vaak weg

Op zich zijn we wel tevreden maar het is bijzonder irritant dat het internet een paar keer per dag wegvalt. Het duurt meestal niet lang maar het is erg storend

Zelfs 1 is te hoog

Geen klantgerichtheid noch klantvriendelijkheid meer.

Ze proberen je alleen maar kosten aan te smeren.

SCHANDE!

Paul S

Extra 4K zender installeren

Ziggo maakt veel bombarie over het nieuwe 4K kanaal om de EK in een nog betere kwaliteit te kunnen zien.

Ik heb net de benodigde Mediabox Next daarvoor aangeschaft. De extra 3-delige mesh boxen voor een betere wifi ook maar aangeschaft. Woow dat wordt fantastisch kijken naar het EK.

Maar wat schetst je verbazing. Het werkt niet. Je kabels, TV of mediabox is niet goed laat hij op het scherm zien. Mijn nieuwe TV is 4K. Ik heb speciale kabels gekocht om het signaal zo goed mogelijk door te geven. De nieuwste mediabox next. check of de software van de nieuwste versie is, ook OK. Dus Ziggo maar bellen. Helaas na 20.00 uur werken ze niet meer. Dan maar de volgende ochtend. Eerst door een keuzemenu worstelen van Vodafone en Ziggo. Ik wil direct Ziggo! Ik had vroeger een hele goede ervaring met Ziggo helpdesk. Ze konden alles op afstand uitlezen. Maar die is nu verhuist naar een helpdesk ergens in Suriname of zo. Bijna niet te verstaan en zonder enige kennis. Na veel heen en weer zal ik worden teruggebeld door een specialist. Helaas nooit meer iets van vernomen. Dag later nog maar eens gebeld. Weer iemand die geen kennis van zaken heeft. We zijn nog druk in gesprek als om 20.00 uur ik ineens alleen nog piep, piep, piep hoor. Ja hoor het is 20.00 en dan sluit de helpdesk en ook al zit je midden in een gesprek. Bam weg. Uiteindelijk met veel zoeken en proberen de zender zelf aan de praat gekregen. Gewoon keuzevakje zetten in menu mediabox.

Dus ga toch maar eens een andere provider overwegen. Volgend jaar is de formule 1 daar ook weg.

Ziggo anti-klantvriendelijk

Bel je Ziggo met een vraag/verzoek.

Krijg je eerst tig keuzemenu's waarmee je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.

Want jouw vraag zit er niet bij.

Weer opnieuw proberen, twee keer, drie keer, vier keer.

Uiteindelijk toch een (onverstaanbare) mevrouw aan de lijn waar de intelligentie vanaf spat (eeeeehm, nee!) en die allerlei standaardriedeltjes afsteekt tegen me.

Inmiddels heb ik niet alleen een vraag maar nu dus ook een klacht.

Over die keuzemenu's. Welke mensenpester heeft dat in elkaar gedraaid zeg? Stuitend! Ik heb gemeld dat ik het waardeloos vind om zo behandeld te worden als klant.

Ja, ziggo is een groot bedrijf met veel klanten en ja, als die allemaal gaan bellen met vragen en klachten heb je een call center van heb ik jou daar nodig.

Dus knutselen we maar aan de voordeur een godsgruwelijk irritant telefonisch doolhofje waar niemand doorheen komt, dan hoeven we niet naar onze klanten te luisteren. Handig toch?

En om de ergernis nog een beetje verder op te drijven herhalen we in het keuzemenu een keer of zes, zeven dat we onze klanten "graag zo goed mogelijk helpen". Ja doei!

Dan komt mijn oorspronkelijke vraag aan bod: had ziggo me niet een power promise gedaan en een extra wifi booster aangesmeerd zodat ik in het hele huis "perfect internet" heb?

Werkt niet. Zolder nog steeds een dead zone. En zet ik hem op zolder dan is de eerste etage blanco. Zet ik hem ergens er tussenin dan werkt het allebei niet zoals je mag verwachten.

Power promise. Een loze kreet dus, want op mijn suggestie de box om te ruilen voor de drie tp link boosters, eentje voor elke etage, wordt negatief gereageerd.

Fijn bedrijf, dat ziggo.

Je mag betalen en verder je mond houden.

Volgend jaar hebben ze geen Formule 1 meer, lijkt me een prima moment om over te stappen.

Louis

Wifi promise

Ik heb mij de wifi boosters aan laten praten, en daar begon het gezeik.

8 verschillende medewerkers aan de telefoon gehad, 8 totaal verschillende verhalen gehoord.

Bel je met de vraag. Zet de wifi in de modem uit! zeggen ze ja ik zal hem in bridge zetten. Alsof het internet een onderdeel van je auto is.

Totaal geen kennis van zaken

Annemie
17-06-2021

Incompetent en bureaucratisch

Ik zei mijn Ziggo-internetabonnement op omdat er voortdurend storingen zijn en ik inmiddels elders een abonnement had genomen. Op mijn vraag of ik nog wel even internet zou hebben, want mijn nieuwe abonnement ging nog niet meteen in werking, zei de telefoniste: ‘Ja hoor, u hebt een maand opzegtermijn, dus u houdt nog even internet.' Vervolgens is prompt mijn internet gestopt. Toen ik daarover belde, bleek dat die mevrouw het inderdaad verkeerd had gedaan, maar er was niets meer aan te doen, ja als ik wilde kon ik wel internet terugkrijgen, maar dan moest er een case aangemaakt en dan kon het pas volgende week. Krankjorum: het kan er dus wel meteen af, maar niet meer meteen terug als Ziggo iets verkeerd heeft gedaan. Nu kan ik dus een week thuiswerken op mijn 4-g telefoonabonnement en geen tv streamen. Om woedend van te worden, al ben ik toch een beetje blij dat ik van dat logge bedrijf met zijn beroerde service af ben .

Dré
17-06-2021

Storing wifi

Veel storingen de laatste tijd, geen wifi in nachtelijke uren en geen tv. Service en informatie c.q, uitleg van Ziggo is ver te zoeken. Leg duidelijk uit aan de klanten wat het probleem is en wat je zelf kunt doen om het op te lossen.

HC
16-06-2021

Storing All in abonnement

De klantenservice van Ziggo heeft eigenlijk een verkeerde naam. Want ziggo geeft geen service als er iets aan de hand is.

Heb een abonnement voor Internet / TV / bellen. Krijg gisteren storing. Bellen met ziggo. Er is wel een storing in een straat achter u maar dat is een andere kast, dus zou er niets mee te maken moeten hebben. “ wacht maar even af of met het verhelpen van die storing ook uw storing is opgelost”!?

Hoezo! Storing heeft helemaal niets te maken met mijn storing, zeggen jullie zelf! “ja, klopt maar je weet nooit!” Nee inderdaad je weet nooit. Waanzin!

Is vergelijkbaar met de situatie als ik ziek ben en de arts zegt, je buurman is ook ziek, even kijken als die beter is of het bij jou ook is opgelost!

Maar goed, storing weg in de straat achter mij, bij mij natuurlijk niet want het is een ander probleem. Bellen met Ziggo. Vriendelijke dame legt me uit dat het dan bij mij in de aansluiting zit…….goh, verrassend!

En nu?

Vrijdag ergens tussen 8 en 13 uur komt de monteur!

Lekker op tijd als je een abonnement van bijna €90 per maand hebt en zonder enige verbinding zit, TV, internet en bellen!

Uitgelegd dat ik het waanzin vindt dat het zo lang moet duren, zeker nu iedereen afhankelijk is van Internet.

Reactie, “ik kan er ook niets aan doen” nee dat snap ik ook, de medewerkster kan er niets aan doen.

Maar die waardeloze maatschappij wel!

Zorg voor voldoende capaciteit en kruip onder je steen vandaan.!

We leven momenteel in een wereld waarin je niet zondér internet kunt! Is wellicht bij ziggo nog niet doorgedrongen, maar is toch echt zo.

Niet te geloven wat een waardeloos bedrijf dit is.

En geloof me dit was niet mijn eerste negatieve ervaring met de service van Ziggo.

Achteraf gematigde excuses en wat doekjes voor het bloeden, maar evengoed veranderd de service niet.

Ze hebben gewoon schijt aan je.

Het is te hopen dat de glasvezel snel komt dan maar eens een andere provider proberen, je zou denken dat het niet minder kan, maar wie weet!

Wouter
15-06-2021

Lijkt wel een grap!

Slechte klantenservice. Had eerst het gevoel dat ze me in de maling namen. 6 verschillende medewerkers gesproken, 5 daarvan zijn allemaal hun belofte niet nagekomen. Ben continu vriendelijk geweest en bijna smekend gevraagd om het op te lossen. Nu is het belangrijkste opgelost alleen de beloofde korting en het terugbellen… Uiteraard hebben ze dat NIET gedaan, ik zei nog ik ga er niet vanuit dat je dit gaat doen. Nee u kunt me vertrouwen ik ga u terugbellen. Grappenmakers zijn het! Advies: Geef die medewerkers een training en cursus empathie. Meer salaris misschien, gaan ze iets harder van werken?

DJ
15-06-2021

Belofte maakt schuld

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement zijn mij door de een verkoopmedewerker 3 wifiboosters beloofd.

Na veel moeite zou het de verkoopmedewerker gelukt zijn om ze te regelen.

Helaas gaf Ziggo niet thuis en leverden de boosters niet. Na 7 maanden is niet gelukt, terwijl het ze door twee medewerkers van Ziggo toegezegd waren.

Ziggo neemt klachten niet serieus en ook niet als je al 20 jaar klant bent.

Beste Ziggo: Zo kan je je klanten ook kwijt raken.

Dirk
14-06-2021

Afspraken worden niet nagekomen

Ik ben waarschijnlijk nummer 8.345.299 of iets in die orde van grootte maar Ziggo is echt KUT. Je belt ze op, ze proberen het op te lossen en vervolgens beloven ze terug te bellen wat niet gedaan wordt.

Ziggo directie, in het onwaarschijnlijke geval dat je dit leest: je veel te hoge salaris is volledig ongeplaatst en je zou je moeten schamen voor je kutbedrijf, met kutservice. Maar je mentaliteit zal wel zo zijn dat je er helemaal niks om geeft.

Wilco
14-06-2021

Slechte service en onterechte monteurs kosten

Ben al sinds ik thuis werk (maart 2020) steeds opnieuw met ziggo aan het bellen over de belabberde wifi thuis, na 3 monteurs afspraken (waarbij de laatste de rommel van de eerdere monteur opgelost heeft) kreeg ik een rekening en advies om alles bekabeld aan te sluiten. Op hun advies alles bekabeld middels een acces point op de slaapkamer en kabels naar mijn werk telefoon en playstation van mijn zoon. Nu nog steeds super slechte wifi in het hele huis en het acces point dat ik door ziggo heb laten installeren doet het ook niet waardoor ik niet bereikbaar ben voor mijn werk. Zigoo gebeld en na 35 minuten is het advies toch een monteur langs sturen. Echter dat kan pas woensdag. Dus ik kan aan mijn baas uitleggen waarom ik niet bereikbaar ben tot woensdag? Je kunt ook zelf een nieuw acces point kopen was de briljante tip van de helpdesk van ziggo. Nou top oplossing. Ook mijn vraag voor die 3 wifi boosters waar ze steeds mee adverteren ja die kun je huren! Ziggo maakt nog steeds reclame met overal in huis razendsnelle wifi maar dit maken ze helemaal niet waar. Denk dat ziggo hier eens op aangesproken moet worden, ze beloven dingen die ze niet waar maken.