Suzan
12-05-2015

Waardeloos! Wat een slechte klachtenservice.

Wat een slechte klantenservice zeg! Ze zouden moeite moeten doen om de klant een goede aanbieding te doen. Ze waren erg onvriendelijk. Per direct opgezegd!

Maria Pura
12-05-2015

Sooitje

Vreselijke klantenservice, ook op twitter ze reageren nergens op. Zijn enkel aan het slijmbakken met niet kritischer klanten, ipv hun werk te doen en problemen oplossen. Lijkt wel als of ze van klanten af willen ipv behouden! Horizon go niet overal te gebruiken/zien, terwijl ze er wel mee adverteren. Ze liegen en bedriegen de boel bij elkaar, pikken zenders af om ze vervolgens voor extra geld weer aan te bieden. KLANTEN WORDEN BEDROGEN EN BESTOLEN, ZIJ LEVETEN NIET WAT IN HET GEMAAKTE KONTRAKT STAAT. Kontrakt breuk,plegen ze. Daar moeten ze uiteindelijk boetes voor betalen. Je kan niet zomaar eenzijdig de afspraken wijzigen,immers dat was je abo/kontrakt en daar betaal je voor, niets meer en niets minder. Ik eis enkel wat mij toekomt, dat ik als klant gehoord word en krijg wat ik gekocht heb en voor betaal.

Leen
11-05-2015

Sinds de fusie alleen maar ellende

De smart tv start pas op na lang wachten en dan moet je ook nog met de sourceknop op de afstandbediening van kanaal veranderen. Bij uitzending gemist stopt het programma halverwege en dan moet je weer van voor af aan beginnen. Bij het internet is het eveneens slecht gesteld. Ik kan mijn verzonden en verwijderde emailberichten niet meer zien. Hiervan is een call gemaakt, maar nooit meer iets van gehoord. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, door onervaren goedkope uitzendkrachten. Sinds Ziggo shirtsponsor is van Ajax, loopt het daar ook al niet.

Danique Tromp

Onjuiste info ziggo

Ziggo gecertificeerde tv gekocht. Extra abonnement genomen voor ci+.

Helaas geeft de tv alleen maar netwerkfouten. Samsung monteur is er bij geweest en die geeft aan dat er een oude ci+ module van Ziggo id geleverd.

Ziggo erkent notabene dat dit het geval is, maar ze kunnen me niet de juiste module geven. Enige optie het pakket uit te breiden tegen extra geld en een extra settopbox erbij nemen. En dat is nu net wat wij niet wilden. Mensen wees gewaarschuwd DOE GEEN ZAKEN MET ZIGGO!

Micha
11-05-2015

Kut verbinding die regelmatig weg valt

Het is de laatste tijd vaak raak.

10-05-2015

Niet klantvriendelijk

Geen problemen met upc gehad sinds het ziggo is valt internet regelmatig uit en soms de telefoon

Gebeld , ze kunnen een monteur sturen als het probleem bij mij ligt moet ik de monteur zelf betalen, vreemd sinds het ziggo is alleen maar problemen , ik stap maar over

Helmut koel
08-05-2015

Helmut koel

afgelopen zaterdag , alles uit gevallen behalve de TV ( die viel later uit ) ziggo gebeld dan krijg je een persoon aan de lijn met een naam die je niet uit kunt spreken laat staan opschrijven want dat doe ik tegenwoordig al standaard als ik iemand van ziggo aan de lijn krijg, ja ja euhh even resetten , niet dus zelf al geprobeerd trut ! ik zal wel een monteur sturen en die komt al as vrijdag,, Vrijdag dat is over 7 dagen ,,ja sorry meneer in de volgende dagen nog 4 x gebeld of de monteur niet eerder kon komen maar helaas in de mei vakantie de kinderen thuis geen TV en internet ! ( kun je na gaan hoe slecht ze het doen dat de monteurs van s`morgens vroeg tot s`avonds 18:00 niet eerder de tijd hebben dan over 7 dagen ) vandaag de monteur geweest en die was geloof me binnen 3 minuten weer weg Maar toen deed alles het wel weer, de adapter was kapot ja zegt de moneur dat is bijna standaard ,, na het samen gaan met UPC hebben we het nog nooit zodruk gehad het is echt slecht bij ziggo en dat zegt de monteur zelf, ik heb Ziggo 4 werkdagen de tijd gegeven om mij te voor zien van een passende oplossing of ik ga wel naar KPN.

M&M
08-05-2015

TV na fusie beter maar wifi erg slecht

Voor de fusie had ik geen problemen met UPC. Internet was redelijk snel en de tv prima. Na de fusie is het tv beeld zelfs verbeterd maar de wifi hapert voortdurend. Mijn laptop deed het altijd prima,maar na de fusie valt deze constant weg. Alles al geprobeerd, frequentie's veranderd en zelfs vermogen van 2,4 naar 5 Ghz aangepast. Het is net of de router geen vermogen heeft en dat daardoor het laden van de internetsites met een vertraging gaat. Kortom, de fusie is niet echt een verbetering en men moet bij Ziggo de zeilen bij zetten om te voorkomen dat ze niet nog meer leden gaan verliezen.

Ron van Well
07-05-2015

Zeer slechte klanten service

Wil overstappen naar hoger abb maar dat wil niet lukken

Ze zien wel een aantekening in het systeem maar die is niet opgevolgd.

Als ik dan vraag om eea even te regelen moet ik maar gewoon even de klanten service bellen want deze verkoopster kan mij niet helpen.

En op wat voor onbeschofte toon zeg bah bah

Als ik dan zeg dat ik dit "van het kasje naar de muur" noem wordt ze nog onvriendelijker.

Als ik dan uiteindelijk toch maar opnieuw ga bellen krijg ik een bandje dat het te druk is en dat ik later terug moet bellen.

Moet je weten dat de reden van opwaarderen is omdat ziggo mijn duur aangeschafte cisco router niet op garantie kan vervangen na 2 jaar, neem maar een duurder abb, komt het op neer.

Slecht slecht slecht.

S.
07-05-2015

Waardeloos (TV) signaal en geen service.

Storing als gevolg van waardeloos signaal. Ziggo zegt: zoek het maar uit.

Rest ons alleen over te stappen (na nu 2 weken ellende en 4 maanden klant).

Lajla
06-05-2015

Nu een slechte provider

probleemloos klant geweest van upc.

Zodra het ziggo werd werden veel bekeken zenders zonder aankondiging uit het pakket gehaald,voor 10€ pm krijg je ze weer.Slechte klantenservice.

Ik ga opzeggen en een dreambox nemen

Rob haak
06-05-2015

Terug naar analoog is geen optie

Leuk hoor die fusie van Ziggo. Was tot nu toe altijd tevreden over Ziggo, maar nu ik het grootste deel van mijn digitale kanalen kwijt ben natuurlijk niet meer. Bij mijn derde gesprek met Ziggo trof ik iemand die van wanten wist, Hij heeft zich uitgesloofd om mijn probleem op te lossen. Zijn conclusie was dat mijn CI-kaart waarschijnlijk defect is. Je weet wel dat kaartje dat je achterin je TV steekt. Opvallend is ook dat een vriend van mij het zelfde probleem had. Hij heeft een monteur van een winkel laten komen en die heeft deze module vervangen en het probleem opgelost. Een buurvrouw van mij heeft ook hetzelfde probleem. Zouden deze kaartjes allemaal naar de eeuwige elektronenvelden gestuurd zijn door een technisch probleem van Ziggo? Wordt vervolgd.

Bouwman

Zeer slecht!

Sinds wij in ons nieuwe huis zijn gaan wonen, en overgestapt zijn van KPN naar Ziggo door een aanbieding, hebben we alleen maar problemen met de WiFi gehad. Meestal doet de WiFi het helemaal niet (ook al zit je letterlijk naast de router), en anders doet de WiFi het minimaal, maar dan moet je ook vooral niet boven of buiten of in de keuken willen internetten, want dan kun je sowieso wel vergeten.

Anneke

Grrrrrrrrrrr

Het zijn lafaards bij ziggo. Altijd probleemloos geweest. Sinds samengaan met UPC, doffe ellende en zeker met wifi....En dan heb je een digitaal krant abonnement. Niet meer te gebruiken dus. Maar de fout ligt bij de klant..Das lekker makkelijk en laf ...Ben benieuwd hoe hoog de bonus wordt van de heren die de samensmelting Ziggo/UPC zo "goed " hebben laten verlopen Schamen moeten ze zich. Geef toe dat het een puinhoop is, maak excuses en zeg dat eraan gewerkt wordt, maar leg de schuld niet bij je klant

Koopman
03-05-2015

Slechte apparatuur, slechte service, helpdesk = sukkels

wifi valt regelmatig weg zeker op 1e verdieping, router staat beneden.

Met eigen router geen probleem. conclusie router ziggo is stuk of gewoon troep.

Eerste gesprek met helpdesk: ja dan moet je resetten en heb je last van andere apparaten.

Resetten hebben we zelf al bedacht en gedaan trut. Zelfs van veel gebruikte poort 11 naar poort 6 overgezet. Verkoper van ziggo bevestigd in gesprek dat huidige modem/routers makkelijk to 3 hoog kunnen vanaf b.g.. Nog maar eens gebeld en uitgelegd dat met ziggo router het niet goed werkt en met eigen router wel. de een na de andere smoes om er maar onderuit te komen. Ja wifi garanderen we niet! Maar jullie hebben toch ook hot-spots dat is toch toch ook wifi ? wat een stomme koeien bij ziggo helpdesk. Wij gaan op 2 adressen overstappen van ziggo naar glasvezel. Tegenwoordig nagenoeg voor dezelfde prijs compleet pakket tv-bellen-internet via glasvezel. Daaaagggg ZIGGO met je slechte apparatuur en nog slechtere service.

Livia
01-05-2015

Wifi verbinding slecht

Wifi valt om de haverklap weg heeel vervelend... Kamer verderop zowieso geen verbinding echt te frusterend. Bij geen verbetering stap ik over.

Henri boerdonk
01-05-2015

Spijt als haren op mijn hoofd

Hadden upc box met los modem beviel redelijk 8 op schaal van tien.

we kregen vorige maand een aanbieding : sneller internet meer programa

Meerdere zenders tegelijk opnemen voor de zelfde prijs. Genomen dus

wifi is sneller als......je verbinding hebt de helft van de tijd dus relatief sneller

En films die ik opnam bleven verschoond van info.

Kregen alleen info over wanneer opgenomen en picto van een filmrol.

Dit hoort foto van filmhoes te zijn plus film info.

UPC gebeld monteur gekomen kabeltje vervangen .. Zo moet het doen..

paar dagen later weer gebeld weer monteur ander kabel vervangen getest

( kort stuk opgenomen) Ja doet het.weer geprobeerd niets.

Vandaag 32 dagen later weer gebeld ..Ja meneer dat doet deze box niet bla bla bla.

wil ik mijn oude spullen terug neeee dat kan ookj niet U zit een jaar aan ons vast.(sarkasties)

Marianne
30-04-2015

Alles ok

Van de overstap van UPC naar ZIGGO heb ik weinig last gehad. Het enige was dat ik een bepaalde zender nu ergens in de 900 serie kan terugvinden. De rest blijft het goed doen: telefoon, internet, wifi.

Beeldkwaliteit is net als bij UPC, haarscherp. Hoop dat het zo blijft na het lezen van alle negatieve recensies ;-)

Joke
30-04-2015

Internet en TV verslechterd

Helaas, ook ik heb slechter ervaringen met wifi en tv sinds de veranderingen. wifi valt regelmatig weg. TV blokkerig en strepen.

Coen van Zetten
29-04-2015

Hopeloze inlog

Nu al 5x mijn wachtwoord gewijzigd, en nog steeds kan ik niet inloggen.

Heb zelfs mijn gebruikersnaam gewijzigd, maar dat biedt ook geen soelaas......

echt hopeloos.