Wilbert
23-04-2015

K bedrijf

Komen afspraken niet na. Nadat je contract hebt afgesloten sturen ze hun spullen wanneer het hun uitkomt laten je gewoon drie weken wachten. Als je belt sta je min 30 tot 50 min in de wacht dan zeggen ze bel morgen even terug kunnen niks vinden. En de telefoniste mag een bij les Nederlands volgen die is niet te verstaan

Wapenaar
23-04-2015

Sinds samen gaan waardeloos

Kreeg mooie folder in de bus dat er niets ging veranderen en jezelf niets hoefde te doen op dit moment geen wifispots meer en krijg in mijn account niet meer wachtwoord e.d te zien Mijn contract loopt tot 29 april maar nog niets gehoord over verlenging? Zullen het wel te druk hebben nu met allerlei problemen.Al met al slecht voor de klant deze fusie met Ziggo

Marg
22-04-2015

Na samengaan van UPC en Ziggo 3 problemen

1 door Replay niet meer mogelijk via opnemen op DVR snel FF door de sterreclames te gaan.

Af en toe niet mogelijk om in te loggen op Ziggo Mail (vroeger UPC webmail)

Ben 3 submappen kwijt van UPC Webmail terwijl schriftelijk was toegezegd dat alle mappen bewaard zouden blijven

Annet Ros
17-04-2015

Vandaag letterlijk geschoffeert door iemand bij klantenservice

Vandaag Ziggo gebeld vanwege een ontvangen brief wat betreft nummerbehoud lang verhaal maar Peter van klantenservice kwam met geen enkele informatie oplossing of suggesties vandaar bestelling basispakket alles in 1 geannuleerd Ik heb binnen enkele minuten teruggebeld vanwege contact met de kpn waar het probleem zou liggen en ik had toch nog vragen Weer kreeg ik Peter van klantenservice aan de telefoon uiteindelijk zonder ook maar enige aanleiding behalve dat ik het idee had dat Peter geirriteerd werd van mijn vragen en ik graag zijn volledige naam zodat ik wist met wie ik had gesproken werd mij de haak erop gegooid Ik was werkelijk verbijsterd Weer teruggebeld Simon van klantenservice nam op en klonk vriendelijk ik wilde gewoon mijn probleem voorleggen kpn/ziggo exectra op een normale rustige toon probeerde ik mijn probleen voor te leggen en dat ik contact had gehad met KPN waar het probleem zou liggen deze persoon bleef vriendelijk ik was dan ook perplex dat uit het niets halverwege mijn verhaal ik Peter op de achtergrond hoorde zeggen dat is die vrouw gooi de hoorn er maar op waarna Simon dit zonder ook maar enige aanleiding ook deed terwijl hij geen enkel idee had wat er nu precies was of speelde Ik heb en ben werkelijk nog nooit maar dan ook nooit zo ongelooflijk zo,n onprofessionele asociale behandeling gehad en meegemaakt als vandaag Ik was gewoon echt letterlijk van mijn stuk gebracht en eerlijk gezegd ik voelde me geschoffeert vernederd en behandeld nog minder als een hond zowel persoonlijk en als klant Ik had het nog kunnen begrijpen als ik schreeuwde of aan het schelden was maar dit was zeer zeker niet het geval In ieder geval daar zat ik dan met een aantal opzeggingen onder andere abonnement internet die al door Ziggo was opgezegd en geen Ziggo of oplossing Ik had geen keus dan maar weer te bellen Alhoewel de zenuwen me toch echt wel parten speelden Ik wist dan ook eventjes niets meer uit te brengen toen ik een nieuwe persoon aan de lijn kreeg niet wetende of het weer die Peter was Gelukkig nam iemand anders op helaas ben ik de naam vergeten maar die heel vriendelijk professioneel was en naar me luisterde met oplossingen en uitleg kwam en me enigzins geruststelde alles is opgelost dankzij deze laatste persoon Ik heb tot vandaag altijd lieve vriendelijke mensen aan de telefoon gehad wat betreft Ziggo maar dit wat er vandaag gebeurde blijft echt nog wel een tijdje in mijn geheugen gegrift zal staan Mijn cijfer heb ik dan ook gebasseerd op Peter en Simon want die hebben de meeste indruk gemaakt vandaag op mij laten we maar zeggen

Aishel
17-04-2015

Vanaf dat Sinds Ziggo en UPC samen zijn gegaan, slechte Wifi verbinding

Ik zit jaren bij Ziggo nooit problemen gehad, nu al een paar weken valt mijn Wifi verbinding elke keer weg, bel ik de klantenservice, krijg ik te horen dat ik dit alleen maar kan oplossen met het zelf gaan kopen van een sterkere Wifi modem, wat voor onzin is dit! En dat dit ook niet gegarandeerd wordt een Wifi verbinding, en dat staat in hun Algemene regels, men wordt Groot en arrogant heel erg jammer...kwaliteit gaat naar achteren meestal hierdoor..weer een goed voorbeeld. De enige oplossing voor mij is een ander Provider gaan nemen wat dachten ze daar van. En nu hopen dat ze geen monopolie krijgen anders zijn wij de klus!

Leendert van de Kooij
16-04-2015

Onvoldoende technische kwaliteit in huis

Na omzetting zenders op andere kanalen kan ik de Duitse zenders niet meer ontvangen. Klantenservice Ziggo stelde dat aansluitkabel vervangen moest worden. Ik heb een losse nieuwe kabel gelegd; echter geen resultaat. Volgens Ziggo moest de software van mijn Sony Tv worden vernieuwd. Sony stelde software ter beschikking; beschikking geladen: Geen resultaat. Volgens Ziggo was de Tv door hen niet kwalitatief bevonden; Sony stelde het tegenbewijs. Uiteindelijk stuurde Ziggo een monteur. Deze heeft diverse instellingen van de TV gecontroleerd, echter zonder resultaat. Uiteindelijk heeft hij hun contactdoos vernieuwd. En JA de Tv deed het goed. Dag monteur ( deze was zeer vriendelijk ). Een kwartier na vertrek van de monteur de Tv aangezet; de Duitse zenders waren weer verdwenen. Ik belde Ziggo met deze mededeling en zij vonden na overleg met de monteur dat het probleem word veroorzaakt door de Sony Tv. Wat staat mij nu toch ter beschikking? Volgens Ziggo klantenservice: EEN NIEUWE TV AANSCHAFFEN. Mijn huidige Tv is vijf jaar oud.

Marianne
16-04-2015

Soms geen of trage internetverbinding!

Hebben ook sinds dat ze samengegaan zijn ook veel problemen met internetverbinding. Valt vaak weg en is enorm traag.. Wie heeft er nog meer ervaringen met internet na het samengaan van deze 2 partijen?

Kris
15-04-2015

Problemen en nog eens problemen na overname door UPC...

Ik ben al jarenlang een uiterst tevreden Ziggo klant. Onlangs werd er hier in de wijk glasvezel aangelegd. De aansluiting in huis ligt er, maar waarom zou ik overstappen? Ik ben immers dik tevreden met Ziggo? Nou, na de overname door UPC is Ziggo om te huilen. Internet is stukken trager dan voorheen en diverse televisiezenders hebben veel slechter beeld dan voorheen en soms zelfs alleen maar gehakkel of geen signaal. En ja, ik heb een kwalitatief uitstekende coax kabel liggen. Het moet nu heel snel beter gaan worden, anders gaat Ziggo er alsnog uit en switch ik naar glasvezel. Zeer teleurgesteld in Ziggo..

Julia
15-04-2015

Sinds ze samenzijn is tv , internet en bellen slechter

Sinds upc en ziggo samenzijn is tv , internet en bellen slechter.. Op ipad tv kijken lukt niet meer want service is niet beschikbaar. Internet ligt er elke keer uit en is langzaam. Wordt er doodmoe van. En als je belt vragen ze om begrip, dat het even tijd duurt allemaal. Schiet alsjeblieft op en maak alles eens in orde. Er waren toch grote praatjes ? Bewijs dat maar eens anders stappen we over op kpn die heeft wel alles op orde!,

15-04-2015

Onbekwame, onbeleefde, uiterst slecht bereikbare en niet waarheidsgetrouwe klant

Technisch probleem met het door ziggo verstrekte wifi-modem van overigens inferieure kwaliteit. Klantenservice blijkt niet bereikbaar te zijn met mijn prepaid GSM en ik beschik niet over een vaste aansluiting. Je krijgt dan namelijk een bandje te horen dat je het nummer moet bellen wat je op dat moment aan het bellen bent. Geen enkele mededeling dat je het met een vaste aansluiting of een gsm abonnement moet proberen. waardoor de gedachte ontstaat "die zijn goed fout bezig". Hierdoor wordt je verplicht een contactformulier in te vullen. Na een 3-tal dagen een email van ziggo gekregen met als titel reply op referentienummer etc. Deze email was volkomen blanco behalve hetgeen ikzelf reeds geschreven had. Hierop geprobeerd te reageren maar deze mail kan niet beantwoord worden. Verplicht een nieuw contactformulier ingevuld met de vraag wat ze bedoelde met een blanco email. 2 dagen later wederom een email van ziggo met de mededeling dat ze getracht hadden mij te bellen maar daarin niet geslaagd waren met het verzoek om ziggo te bellen. Mijn telefoon heeft continu aangestaan en het logboek geeft geen enkele gemiste oproep hetgeen de nodige vragen en twijfels oproept omtrent de integriteit van de door ziggo verzonden email. Bovendien had ik ze al aangegeven dat het mij onmogelijk gemaakt is door ziggo om ze te kunnen bellen en toch vragen ze mij te bellen? Vandaag vanaf mijn werk gebeld met een vaste telefoon en zowaar de klantenservice te pakken gekregen. Hier was mijn klacht onbekend? maar ik zou terug gebeld worden. Ik wordt inderdaad terug gebeld en men probeert mij op een ontoelaatbare wijze te intimideren met allerlei technisch aspecten waaronder de invloed van $G zendmasten in de buurt terwijl mijn probleem met het uitvallen van de internetverbinding en het continu moeten resetten van het modem betreft ook bekabelde verbindingen. Al staan er 100 zendmasten op mijn dak nog kan en mag dat geen invloed hebbemn op een correct werkend modem met een UTP cat 6 bekabelde internet verbinding. Men leit mij niet eens fatsoenlijk uitpraten en ratelde vrolijk door over de straatnamen waar de 4G masten staan als een klein kind voelde ik mij behandeld.Nadat het gelukt was om zelf ook nog wat te zeggen in het gesprek en duidelijk te maken dat het probleem zich ook bekabeld voordeed vertelde men mij dat ze niets konden doen omdat ik niet thuis was. Toen ik dus vertelde dat ik ze dan niet kon bellen en daarom vanaf mijn werk belde werd mij te verstaan gegeven dat ze dan niets konden en zouden gaan doen. Met andere woorden stik er maar in met je probleem.

Zoals jullie lezen een uiterst nare en beledigende ervaring met de klantenservice van ziggo met wie ik tot de fusie met UPC eigenlijk nooit problemen heb gehad. Mijn advies is dan ook blijf een jaar of 2 uit de buurt van Ziggo/UPC totdat ze de fusie perikelen opgelost hebben. Gelukkig is mijn contract einddatum al over een maand en ben ik dus binnenkort van de zigo/UPC ellende verlost.

Helene
14-04-2015

Mappen met mail foetsie !

Mijn UPC webmail is nu Ziggomail geworden op PC en tablet.

Nu is mijn mail in postvak in aanwezig maar al mijn aangemaakte mappen met belangrijke mail zijn verdwenen.

Na telefoon, krijg ik als antwoord dat het wordt opgelost.

Heb niet het idee dat telefoniste er enig verstand van heeft en probleem is ook niet opgelost.

Iemand een idee ?

Ben niet blij met deze verandering, was notabene pas overgestapt van KPN naar UPC...

Sander
13-04-2015

Top Klantenservice!

Ziggo heeft mij prima geholpen met mijn problemen qua internet, wou kostenloos een monteur sturen, maar heb zelf de oorzaak kunnen achterhalen en heeft me voor het probleem een splitter toegestuurd, ook kosteloos. Het Personeel van de Klantenservice krijgt van mij een dikke 10, en zijn zeer vriendelijk, internet snelheid is nu weer Prima, bedankt Ziggo!

Brouwer
12-04-2015

Niet goed

na in januari alles in 1pakket van UPC te hebben aangeschaft alles laten installeren door een monteur van upc gelijk de eerste problemen blauw beeld en wegvallen soms van geluid duurt varieerend van enkele seconden tot minuten monteur terug geweest en klaar alles goed tot de samen voeging van Ziggo en UPC 1april toen begon de ellende weer gebeld met UPC de hdmi kabel omdraaien van mediabox en tv zou helpen gedaan niks ervan hielp niet eventjes en toen weer hetzelfde maar weer gebeld mediabox gerest door UPC ook niks geholpen nu maar weer bellen morgen en onze tv is wel geschikt voor de mediabox werd ons begin dit haar vertelt die is drie jaar oud.zijn er mensen met dit zelfde probleem.

Marga Reekers
11-04-2015

Arrogant

Mijn dementerende moeder van 83 woont in een verpleeghuis en al maanden werkt haar telefoon niet.

De telefoon is voor haar het belangrijkste communicatie middel.

Mijn broer en ik komen twee keer per week langs bij mn moeder.

We waren gewend elke avond even te bellen, maar dat is dus al maanden niet meer mogelijk.

Wat voor een ongelooflijk moeilijke storing moet dit wel niet zijn, kan dit nu gewoon niet binnen een dag worden opgelost?

M.Reekers

Stemmen met je voeten
10-04-2015

Arrogantie van grote speler

De nieuwe Ziggo en UPC organisatie laat zien hoe ze als grote speler over klanten denken. Na de fusie zijn sommige zenders gaan storen. Bij navraag vertellen de mensen op de helpdesk doodleuk dat mijn recent aangelegde nieuwe up to date kabel te lang is tussen de TV en de decoder. Waarom was dat geen probleem voor de fusie? Omdat we de frequentie van UPC voor transmissie zijn gaan gebruiken, konden ze meer zenders kwijt. Ik heb direct opgezegd, stemmen met je voeten!

09-04-2015

Flinke verslechtering sinds samengaan met UPC

Ik was altijd heel tevreden over Ziggo, maar sinds ze samengegaan zijn met UPC en het TV signaal van UPC gebruiken is het een een stuk verslechterd.

Daarvoor was er zelden een storing van het TV beeld ('blokjes') en/of geluid (minder dan 1 keer per dag), maar nu gebeurt dat meerdere keren per avond.

Bovendien zijn de storingen ook nog een veel erger.

We zijn eigenlijk zo'n 8 jaar teruggegaan in de tijd, naar het begin van de digitale televisie.

Bovendien heb ik de indruk dat het beeld zelf (afgezien van de storingen) ook wat slechter is geworden (lager bitrate?).

Erg teleurstellend!

Over vaste telefonie en Internet toegang ben ik nog wel tevreden, maar als het televisie signaal niet verbeterd weet ik niet of ik niet naar een andere leverancier ga.

Bertil
09-04-2015

Is er niet beter op geworden.

Na het overzetten van de kanalen nieuwe instellingen, is het er allemaal niet beter op geworden storing in het beeld. Geluid valt soms weg. Soms vind hij het kanaal niet. Opnemen van programma's lukt niet altijd. Geef nu een 5 voor Ziggo hoop op verbetering.

Luc
08-04-2015

Achteruitgang na fusie met upc en zenderwisseling

Na fusie met UPC en zgn. upgrading heb ik de volgende problemen die ik niet eerder bij Ziggo had:

-op de tweede verdieping kan o.a. ineens de franse zender niet meer gevonden worden.

-duurt ineens lang voordat hij de wifi pakt op laptop en pc

-de filminfo geeft ineens cijfers i.p.v. uit welk jaar de film is en de namen van de acteurs

Mdv
08-04-2015

Zeer teleurstellend

Sinds enkele weken een zeer slechte ontvangst, zenders die wegvallen, blokken, slecht geluid, enz.

En het blijkt opeens aan de (verouderde) kabel te liggen, ik krijg hem gratis opgestuurd, maar ik heb geen idee hoe ik die moet vervangen, ben nl niet zo handig. Maar dat is niet de verantwoording van Ziggo, dus blijk ik met slechte ontvangst zitten maar mag wel het volle pond blijven betalen. Heel jammer Ziggo, heb jarenlang geen klachten gehad en nu met UPC .........

07-04-2015

Uitermate slechte service en mensen die geen verstand van zaken hebben als je ze

een slechter bedrijf is er volgens mij niet. Terwijl ik dit type ben ik aan de lijn met ziggo .Zit al 42 minuten in de wacht terwijl het ongeveer 5 minuten zou zijn volgens het ingesproken bericht.