Diana
16-03-2015

Nieuwe regeling,ellende kosten en nog ellende !

Nieuwe regeling, stappenplan erbij....alles blokkerig,bellen...u moet nieuwe ziggi gekeurde kabels ? Vorige jaar vernieuwd ? Kosten 40 kabel.plus kabel tussen kastje en tv 12. Nog een puinhoop.Kastje er tussen uit ....he he beter beeld. Maar geen extra netten.Bah bah. Ga zo eens kijken naar review andere provider (den-haag)...helemaal klaar met ZIGGO en zijn halfwassen service medewerkers ! arghhh.

Mac
16-03-2015

Teleurgesteld

Storing bij tv gemist, heel veel keer moeten bellen maar uiteindelijk bleek het toch niet aan mijn smart cart te liggen. Maar helaas mijn betaalde serie niet af kunnen kijken. En sinds ik de zenders opnieuw heb moeten instellen nou tv gemist is niks meer weinig programma's om terug te kijken. Veel gezoek om een programma te vinden.

Korom waardeloos. Ga helaas maar weer verder kijken naar andere aanbieders

Deborah
14-03-2015

Slecht beeld na overgang naar UPC!

Sinds de omschakeling van Ziggo naar UPC een slechte beeldkwaliteit met name veroorzaakt door blokvorming en uitvallen van het geluid. Zal zeker overstappen als het niet snel wordt opgelost. Volgens Ziggo niets aan de hand.

Hermse
11-03-2015

Het geld komt toch wel binnen bij Ziggo.

Veel met netwerken en bekabeling gewerkt bij Big Blue en een hoop ellende tegen gekomen,

maar dat ziggo verteld dat het alleen maar aan de gebruiker licht is onzin.

Dan hadden alle nieuwe TV's van de laatste 2 Jaar nog veel grotere problemen gehad nog voor deze

frequentie omschakeling.

Dave
10-03-2015

Tijd om over te stappen!

Verschrikkelijk, sinds de omzetting werken tal van kanalen niet. Met name de kinderzenders doen het niet of zeer slecht. Zwart beeld of zeer slecht geblokt beeld.

Voorheen werkte alles prima. Ik ben zeer ontevreden over deze situatie. Ze doen maar gewoon en de klanten zijn de dupe. En dan ook nog durven om de prijzen omhoog te gooien! Schoften! Regel je dienstverlening eens. Wij hebben hier niet om gevraagd dus zorg voor een oplossing. Het wordt tijd om over te stappen als je het mij vraagt.

Michiel knopper
10-03-2015

Film info

Sinds kort ontbreekt alle film info :(

Voorheen prima.

Diverse keren gebeld, niemand weet ergens van.

Triest.

ZSM naar andere provider

Manon
07-03-2015

Gefrustreerde klant & kinderen

Hallo Ziggo,

Mijn televisie philips 55PFL6008K/12 ism een smit interactieve ci+ mudule werken niet meer naar behoren sinds de werkzaamheden aan het digitale tv-signaal.

Vanaf begin 2014 (aanschaf tv & ci+ module) heeft dit perfect gewerkt tot 5 Maart jongstleden.

Sinds het nieuw zoeken van de tv zenders werken zenders niet meer.

Ik heb de televisie instelling meerdere malen gecontroleerd.

Ferquentie 474.00

Netwerk nummer 5555

Volgens jullie klantenservice zou probleem aan mijn bekabeling thuis liggen.

Dit kan ik me niet voorstellen tot 5 Maart jongstleden heeft alles perfect gewerkt.

Ten tweede de gehele installatie is voor ongeveer anderhalf jaar compleet nieuw gemaakt door een professionele bedrijf omdat mijn internet en televisie niet naar behoren werkte.

Uit eindelijk lag deze fout ook niet bij ons !

Ziggo heeft toen de televisie kabel vanaf de straat naar de huisaansluiting vernieuwde.

Het heeft ons toen honderden euro's gekost voor niks.

Ik kan me niet voorstellen dat de fout bij ons zit waarom werken de rest van de zenders wel?

Mvg een gefrustreerde klant & kinderen die geen kinderkanalen meer kunnen kijken.

Lars
07-03-2015

Slechte ontvangst in elk deel van het huis

Slecht en wisselend ontvangst

Looyestijn
06-03-2015

Geen beeld meer.

Nadat ziggo alles heeft omgegooid heeft mijn dochter totaal geen beeld meer in haar slaapkamer. Heb contact gehad maar zeggen dat het ligt aan de bekabeling. Terwijl we hiervoor totaal geen probleem hadden. Dus ziggo gooit alles om en nu is het ons probleem. Kom op ziggo los dit op.

Henk Verheesen
03-03-2015

Ervaring in Interactieve Digitale televisie aansluiten

Mijn ervaring hierin is dat de meeste storingen die optreden in het digitaal televisie kijken toch bij de meeste klanten thuis in hun eigen installatie zit en niet bij de provider en ook niet in het televisie toestel. Ik heb er zoveel ondervinding in dat de meeste gemelde storingen op deze site in je eigen installatie zitten. Hoofdzakelijk in de niet retourgeschikte producten onder andere de goedkope materialen van de reguliere bouwmarkten, verder ook in de slechte kwaliteit coax kabels. Als je voor een storingsvrije antenneinstallatie kiest gebruik dan duurzame producten die op zijn minst retour geschikt zijn een goed kwaliteit hoogfrequent afgeschermde coax kabel en de bijgeleverde materialen van je provider en volg hiervan de aansluit methode op. Ook kun je op een professionele manier aangesloten meerdere televisie toestellen gebruiken zonder storingen.

Nogmaals als je de zenders 1 t/m 11 (HD) zenders niet op deze kanalen ontvangt, zit dit in je antenne installatie en ligt dit niet bij de provider Ziggo.

E. Smit
03-03-2015

Blokvorming na frequentiewijzing

Na de frequentiewijzing heb ik blokvorming en soms helemaal geen beeld op NOP 3, en TV on demand werkt niet meer.

De helpdesc komt met het voorstel een nieuwe kabel te sturen terwijl ik heb uitgelegd dat ik nieuwe, professionele kabels van Hirschmann heb.

Ook moet ik mijn DVD recorder buiten de bekabeling laten.

Ziggo zegt doodleuk dat zij niet verantwoordelijk is voor de installatie in huis.

Wie heeft er nu iets gewijzigd aan wat uitstekend functioneerde?

Ziggo neem je verantwoordelijkheid en schuif het niet af op je klanten!

02-03-2015

Na nieuwe zenerinstellingen TV kwaliteit zeer bedroevend!

Na drie keer mijn TV opnieuw ingesteld te hebben en vier keer gebeld te hebben, geef ik het op! Dit is het resultaat van de overname van Ziggo door UPC. Een helpdesk van Ziggo met een hersencel en die je allemaal onzin aansmeert over je merk televisie. Ik ga een schotel aanschaffen.

Stieni

Klacht direct verholpen

Vandaag met ziggo gebeld over blokjes op de tv.

Krijgen nieuwe kabel + nieuwe splitter.

Beter kan het niet .

Bedankt voor de snelle afhandeling

Perfecte service

Onze Humax was defect en hebben hier over gebeld met de klantenservice.

Wij werden vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. TOPPIE !

H.Sleebe

Maastricht

Leo Smeets
01-03-2015

Dubbel betaald voor IV abonnement

In nov 2014 verhuisd naar appartement met Tv aansluiting en via de huur betaald voor TV. Mijn HD abonnement ook meegenomen. Ging niet anders werd mij verteld toen door Ziggo. Middels Facebook correspondentie met Ziggo (Jantien) is gebleken dat ik geen eigen abonnement nodig had. Op eigen initiatief het foutieve advies van November hersteld alsmede terug betaling van het abonnement. En dit alles op Zondag! Hulde voor Ziggo en met name voor Jantien!

R de Bolster
01-03-2015

Ziggo melkt de tv uit

sinds de nieuwe zenderindeling ontbreekt teletekst in France2 (die zender gooien ze er ook nog uit per 1.4.2015 en Mediaset van Berlusconi komt in de plaats, wat een verbetering!) ontbreekt de ondertiteling van TV5Monde en is de omschrijving bij EPG tot het absolute minimum teruggebracht. Geen acteursnaam ,geen regisseursnaam gaar jaartal. Ik ontdek elke keer wat nieuws, pardon: wat minder. Daar waren ze altijd al goed ik: zenders onaangekondigd laten verdwijnen, vooral de goede.

Ik ben hier zo gauw mogelijk v ertrokken

Guido Heuts
27-02-2015

Steeds slechter wordende ontvangst

Sinds de omstelling is de signaalkwaliteit er op achteruit gegaan, zowel het digitale signaal als ook het analoge signaal. Het toepassen van een signaalversterker is ook geen oplossing want daardoor zijn enkele zenders weliswaar beter maar andere zenders zoals NET5 vallen daardoor helemaal weg.

Dit ook gemeld via het klachten formulier dat te vinden is op de Ziggo site. Het toppunt vind ik dan het antwoord dat door Ziggo gegeven wordt:

"Geachte heer,

U heeft contact met ons gehad omdat uw TV-signaal niet goed is.

Erg vervelend, maar gelukkig kunt u dit vaak zelf verhelpen. Hoe u dat doet leest u op TV-signaal verbeteren. U vindt daar tips, duidelijke video's en een handig stappenplan.

Kijk ook eens op www.ziggo.nl/klantenservice. U vindt er meer handige oplossingen op maat en slimme stappenplannen.

Let op: opent de link in deze e-mail niet direct in uw internetbrowser? Klik dan met uw rechter muisknop op de link, kies voor ‘snelkoppeling kopiëren’, en plak de link direct in de adresbalk van uw browservenster.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Matthijs Harders

Medewerker Klantenservice

Wij kunnen een antwoord op deze e-mail niet beantwoorden. Wilt u reageren, stel uw vraag dan aan onze virtuele medewerkster Tess of gebruik het contactformulier op ziggo.nl/klantenservice."

M.a.w. Ziggo doet alsof de neus bloedt en uit de reactie begrijp ik dat ik niets hoef te verwachten van Ziggo. Ik denk dat ik toch maar eens naar KPN ga en naar een alles in 1 pakket informeren.

T.de Groot
25-02-2015

Sinds omschakeling 19.2.2015 slecht ontvangst

na terugkeer van vakantie de zenders opnieuw geprogrammeerd, ging heel soepel.

Helaas de beeldkwaliteit is gelijk verslechterd en zelfs uit het kastje komt af en toe een knetterend geluid. TV kijken wekt alleen nog maar ergenis op!

Jammer voor Ziggo, maar ik denk er over na om over te stappen naar een andere provider.

Hans van Hontem
25-02-2015

Wie, wanneer ..... onvoldoende speelfilinfo.

Bij speelfilms wil je ook het productiejaar, regisseur en acteur/actrices die de hoofdrollen spelen, dat alles was voorheen prima inorde in de Ziggo-EPG maar is nu, voor mij als filmliefhebber zéér teleurstellend ..... "vroeger was alles beter" zegt men ..... tja ?!

Dijkhuizen
21-02-2015

Philips TVs problemen na omschakelen Ziggo / UPC

Om de paar dagen staat er op kanaal 1 tot 11 geen zender geïnstallerd, dit is een bekend probleem maar wordt door Ziggo niet opgelost.