Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
De kwaliteit van het geboden signaal was al slecht voor het veranderen van de decoderinstellingen. Na het veranderen van de decoderinstellingen loopt de TV iedere 30 minuten vast, alleen een keiharde reset (TV uittrekken) helpt. Reactie van Ziggo, ja meneer dit ligt aan het TV-toestel en CI+ module, u dient deze te updaten. Na lang zoeken blijkt dat Ziggo zonder mededeling de update van de CI+ module (Smit paars) niet meer te verstrekken, O ja deze CI+module als ook de blauwe werken binnenkort helemaal niet meer.
Zonder decoder zou je alle standaardzenders moeten kunnen ontvangen, helaas de helft geeft aan toch nog gecodeerd te zijn.
Dan maar overstappen naar VDSL.
Na de overgang (UPC/Ziggo) afgelopen vrijdag constant de boel in de war.
diverse malen de toestellen op nieuw te hebben ingesteld blijft de ellende voortduren.
Ik ga maandag de boel opzeggen en overstappen naar de KPN.
De aandeelhouders van Ziggo zullen hun de knoppen wel weer uit de broek lachen denk ik zo.
Ze zullen zich zelf wel weer goed bedeeld hebben na deze fusie.
Zij met de poet en ons met de shit opzadelen.
Nooit problemen gehad met Ziggo maar nu ze zijn omgegaan met dat k#t-UPC werken diverse zenders niet meer op een oudere 2e ontvanger van me. Ook internet is een stuk trager: waar ik voorheen de volle 90 Mbit haalde red ik nu nog maar 2/3 VS snelheid. Leuk dat we er straks 30 Mbit gratis bij krijgen maar daar schiet ik op het moment per saldo geen reedt mee op. Afijn, als de problemen blijven: hier in Hoofddorp ia overal glasvezel aangelegd: eindelijk een 'mooi' excuus om over te stappen :-(
Ik ben een hele trouwe klant van Ziggo, heb er zelfs een paar abo's Ziggo mobiel lopen, maar dit vind ik niet te vreten.
Sinds de Intergratie bijna twee geleden alleen maar ellende. Meerdere zenders storen zo erg dat je er niet naar kunt kijken. Ook loopt mijn Samsung ontvanger regelmatig vast waardoor hij niet meer reageert op de afstanden bediening. Na een harde reset werkt het weer voor een tijdje. Ziggo heeft mij gratis een nieuwe kabel gestuurd maar ook dat werkt niet. Ik had al problemen met de WIFI. Dit erbij is het voor mij voldoende reden om over te stappen naar een andere aanbieder.
Ik heb al twee keer via de website van ZIGGO een klacht achter gelaten. ZIGGO geeft aan je daarop terug te bellen. Dat gebeurt nooit. Storend is ook dat je geen schriftelijke melding per mail krijgt over je ingediende klacht. Zo is er nooit 'bewijslast' van de onkunde van deze organisatie (bewust beleid ZIGGO ?!?!) en kun je daar nooit specifiek op terugkomen. Wie heeft nog meer deze ervaring?
Nieuwe regeling, stappenplan erbij....alles blokkerig,bellen...u moet nieuwe ziggi gekeurde kabels ? Vorige jaar vernieuwd ? Kosten 40 kabel.plus kabel tussen kastje en tv 12. Nog een puinhoop.Kastje er tussen uit ....he he beter beeld. Maar geen extra netten.Bah bah. Ga zo eens kijken naar review andere provider (den-haag)...helemaal klaar met ZIGGO en zijn halfwassen service medewerkers ! arghhh.
Storing bij tv gemist, heel veel keer moeten bellen maar uiteindelijk bleek het toch niet aan mijn smart cart te liggen. Maar helaas mijn betaalde serie niet af kunnen kijken. En sinds ik de zenders opnieuw heb moeten instellen nou tv gemist is niks meer weinig programma's om terug te kijken. Veel gezoek om een programma te vinden.
Korom waardeloos. Ga helaas maar weer verder kijken naar andere aanbieders
Sinds de omschakeling van Ziggo naar UPC een slechte beeldkwaliteit met name veroorzaakt door blokvorming en uitvallen van het geluid. Zal zeker overstappen als het niet snel wordt opgelost. Volgens Ziggo niets aan de hand.
Veel met netwerken en bekabeling gewerkt bij Big Blue en een hoop ellende tegen gekomen,
maar dat ziggo verteld dat het alleen maar aan de gebruiker licht is onzin.
Dan hadden alle nieuwe TV's van de laatste 2 Jaar nog veel grotere problemen gehad nog voor deze
frequentie omschakeling.
Verschrikkelijk, sinds de omzetting werken tal van kanalen niet. Met name de kinderzenders doen het niet of zeer slecht. Zwart beeld of zeer slecht geblokt beeld.
Voorheen werkte alles prima. Ik ben zeer ontevreden over deze situatie. Ze doen maar gewoon en de klanten zijn de dupe. En dan ook nog durven om de prijzen omhoog te gooien! Schoften! Regel je dienstverlening eens. Wij hebben hier niet om gevraagd dus zorg voor een oplossing. Het wordt tijd om over te stappen als je het mij vraagt.
Sinds kort ontbreekt alle film info :(
Voorheen prima.
Diverse keren gebeld, niemand weet ergens van.
Triest.
ZSM naar andere provider
Hallo Ziggo,
Mijn televisie philips 55PFL6008K/12 ism een smit interactieve ci+ mudule werken niet meer naar behoren sinds de werkzaamheden aan het digitale tv-signaal.
Vanaf begin 2014 (aanschaf tv & ci+ module) heeft dit perfect gewerkt tot 5 Maart jongstleden.
Sinds het nieuw zoeken van de tv zenders werken zenders niet meer.
Ik heb de televisie instelling meerdere malen gecontroleerd.
Ferquentie 474.00
Netwerk nummer 5555
Volgens jullie klantenservice zou probleem aan mijn bekabeling thuis liggen.
Dit kan ik me niet voorstellen tot 5 Maart jongstleden heeft alles perfect gewerkt.
Ten tweede de gehele installatie is voor ongeveer anderhalf jaar compleet nieuw gemaakt door een professionele bedrijf omdat mijn internet en televisie niet naar behoren werkte.
Uit eindelijk lag deze fout ook niet bij ons !
Ziggo heeft toen de televisie kabel vanaf de straat naar de huisaansluiting vernieuwde.
Het heeft ons toen honderden euro's gekost voor niks.
Ik kan me niet voorstellen dat de fout bij ons zit waarom werken de rest van de zenders wel?
Mvg een gefrustreerde klant & kinderen die geen kinderkanalen meer kunnen kijken.
Slecht en wisselend ontvangst
Nadat ziggo alles heeft omgegooid heeft mijn dochter totaal geen beeld meer in haar slaapkamer. Heb contact gehad maar zeggen dat het ligt aan de bekabeling. Terwijl we hiervoor totaal geen probleem hadden. Dus ziggo gooit alles om en nu is het ons probleem. Kom op ziggo los dit op.
Mijn ervaring hierin is dat de meeste storingen die optreden in het digitaal televisie kijken toch bij de meeste klanten thuis in hun eigen installatie zit en niet bij de provider en ook niet in het televisie toestel. Ik heb er zoveel ondervinding in dat de meeste gemelde storingen op deze site in je eigen installatie zitten. Hoofdzakelijk in de niet retourgeschikte producten onder andere de goedkope materialen van de reguliere bouwmarkten, verder ook in de slechte kwaliteit coax kabels. Als je voor een storingsvrije antenneinstallatie kiest gebruik dan duurzame producten die op zijn minst retour geschikt zijn een goed kwaliteit hoogfrequent afgeschermde coax kabel en de bijgeleverde materialen van je provider en volg hiervan de aansluit methode op. Ook kun je op een professionele manier aangesloten meerdere televisie toestellen gebruiken zonder storingen.
Nogmaals als je de zenders 1 t/m 11 (HD) zenders niet op deze kanalen ontvangt, zit dit in je antenne installatie en ligt dit niet bij de provider Ziggo.
Na de frequentiewijzing heb ik blokvorming en soms helemaal geen beeld op NOP 3, en TV on demand werkt niet meer.
De helpdesc komt met het voorstel een nieuwe kabel te sturen terwijl ik heb uitgelegd dat ik nieuwe, professionele kabels van Hirschmann heb.
Ook moet ik mijn DVD recorder buiten de bekabeling laten.
Ziggo zegt doodleuk dat zij niet verantwoordelijk is voor de installatie in huis.
Wie heeft er nu iets gewijzigd aan wat uitstekend functioneerde?
Ziggo neem je verantwoordelijkheid en schuif het niet af op je klanten!
Na drie keer mijn TV opnieuw ingesteld te hebben en vier keer gebeld te hebben, geef ik het op! Dit is het resultaat van de overname van Ziggo door UPC. Een helpdesk van Ziggo met een hersencel en die je allemaal onzin aansmeert over je merk televisie. Ik ga een schotel aanschaffen.
Vandaag met ziggo gebeld over blokjes op de tv.
Krijgen nieuwe kabel + nieuwe splitter.
Beter kan het niet .
Bedankt voor de snelle afhandeling
Onze Humax was defect en hebben hier over gebeld met de klantenservice.
Wij werden vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. TOPPIE !
H.Sleebe
Maastricht
In nov 2014 verhuisd naar appartement met Tv aansluiting en via de huur betaald voor TV. Mijn HD abonnement ook meegenomen. Ging niet anders werd mij verteld toen door Ziggo. Middels Facebook correspondentie met Ziggo (Jantien) is gebleken dat ik geen eigen abonnement nodig had. Op eigen initiatief het foutieve advies van November hersteld alsmede terug betaling van het abonnement. En dit alles op Zondag! Hulde voor Ziggo en met name voor Jantien!