Reinald
21-02-2015

Meest belabberde alles in 1 die bestaat

wifi klapt er iedere keer uit, epg werkt vaak slecht dus opnemen gaat ook regelmatig verkeerd.

Bel je zeggen ze dat wifi extra is dat je hier niet voor betaald werkelijk eenwaardeloze provider echt geen goed woord voor over

Antonio
19-02-2015

Wat een cheap-ass-apparatuur

Wat een pokke router/modem, vaak resette. Schakel je de router functie uit om via een eigen router het 4,2 en de 5Ghz signaal te zenden. Vallen die routers in storing doordat het ziggo modem dit veroorzaakt. Klantenservice heeft me van het Z2 pakket omgezet naar alles in één extra voor maar 5€ meer maar weer allemaal misstanden en ellende dus ik weer terug naar mijn Z2. Nee hoor ze me terug naar alles-in-één basis. Weer bellen dat dit niet mijn oude pakket was. Wat een drama firma. Moest voor dat alles in één pakket de telefoon aansluiting wel effe nog aftikken (heb nooit een telnr gehad om te kunnen bellen of toestel). Ik zwaar pissed heb lopen tieren uiteindelijk werd dat kwijtgescholden (nou nou) principe kwestie.

Het zijn prutsers en die call medewerkers luisteren niet en doen gewoon alles met tegenzin. Volgens mij nemen ze gewoon wat aan qua personeel en geven ze deze mensen geen opleiding.

E.r.k
13-02-2015

Herken de klachten. je wordt iedere keer met een kluitje het riet ingestuurd.

Ook wij ervaren zeer vaak storingen met de digitale kanalen. wij zijn redelijk in staat om via de stappen plannen vaak de problemen zelf op te lossen, maar worden er wel een beetje gek van.

Ook de wifi verbindingen zijn zeer slecht.

Regelmatig geprobeerd deze en de digitale storingen samen met hen op te lossen, maar dat gaat zeer moeizaam.

De laatste keer sloeg echt alles, na 5 keer opnieuw gebeld te hebben ( de verbinding werd gewoon verbroken ) wederom de klacht via mail gestuurd, maar reactie nul, nul noppes nada.

Ik wat de internet verbinding betreft hebben wij alles al geprobeerd, alle stappen die op de site staan van kabels, verhangen van het modem, andere poorten geselecteerd in de router etc etc, extenders gekocht en zo meer, maar de verbinding blijft slecht.

Zit je naar een film te kijken op netflix, verbinding weg. ben je bezig met je werk op de laptop, verbinding weg enzovoort enzovoort.

Volgens mij is dit eenvoudig door ziggo op te lossen door een beter model router aan te bieden.

Heb ook aangegeven dat k daar voor wil betalen, maar je hoort gewoon niks.

ben zo klaar met ziggo !

Wij zijn nu aan het kijken voor alternatieven, en kicken dan ziggo buiten.

Toch een gemiste kans daar wij met het gizin overwogen hebben om naast alles in een ook 4 mobile abonnementen af te sluiten.

maar adt gaat niet meer gebeuren.

Iedereen heel veel succes met ZIGGO

Berend Kikkert
13-02-2015

Ziggo televisie zonder problemen.

Ik heb al heel lang televisie van Ziggo en nog nooit problemen gehad, de interactieve ontvanger werkt soms niet of traag, als je het even later weer probeert doet ie het meestal wel weer goed. Ik heb televisie van Ziggo en internet van Stipte en heb geen of weinig klachten, ik weet wat ik heb, geen of weinig klachten, ik blijf dus zitten waar ik zit en stap niet over naar andere providers.

Petrus

Drammerig

Heb alleen TV abonnement. Beeldkwaliteit goed maar wordt regelmatig lastig gevallen waarom geen alles in één. Gisteren 2 lieden met herkenbare jacks in huis die me probeerden over te halen om van XS4ALL (tel & int) over te stappen. Geen zin meer om steeds uit te leggen waarom. Wel besloten bij de eerst volgende benadering te breken met ZIGGO. De cijfer waardering heeft dus alleen betrekking op de beeldkwaliteit.

Perry
12-02-2015

Ziggo is kut

Na mijn tv opnieuw instellen werkte de hd zenders vanaf 925. Per email een klacht gedaan. Kreeg een antwoord dat in de kabels moest controleren. Na telefonisch een klacht te melden hebben ze gratis een monteur gestuurd. De zenders zitten nu op de juiste plek. Alleen de kwaliteit is nog altijd slechter dan het was. Lagere resolutie. Echt irritant. Soms youtube kwaliteit. Sorry maar mag je heer nu extra voor gaan rekenen.wordt door ziggo niet geholpen. Het probleem ontkennen ze. Woon in Roosendaal. Heb ik 1,5 jaar geleden niet voor niks een nieuwe mooie tv gekocht.

Tolga
12-02-2015

Problemen met het beeld/zenders

Tot de overgang/fusie van ziggo met weet ik veel wie deden mijn zenders gewoon goed. We hadden inderdaad een bericht gekregen van tevoren dat er problemen zouden kunnen ontstaan maar Ziggo zou ons helpen. Ja hoor, ineens deden mijn zenders niet meer en ik bellen met de Ziggo. Ik heb het probleem aangegeven en wou het graag opgelost hebben. Eerst zei iemand van de technische dienst dat mijn kastje te oud is. Hij kon mij een nieuwe opsturen maar moest mijn abonnement een jaar verlengen gelijk. Ja maar meneer, tot vandaag deed mijn tv en dus het kastje ook prima en ineens door de veranderingen door jullie is het niet meer zoals het was. Dus ik ga ervan uit dat u dit moet oplossen. Bovendien dacht ik dat ik belde met de hulplijn en niet met de afdeling marketing/sales... Na de hele tijd moeilijk gaan doen heeft die bedacht dat het aan mijn kabel zou kunnen liggen en stuurt hij mij een kabel. Ondertussen geen tv kunnen kijken een paar dagen maar goed. Nu heb ik de kabel binnengekregen maar hij past niet want ik heb een scartkabel. Ik moet wel even toegeven dat ik zelf niet heel erg technisch ben en wil het ook niet zijn. Maar ik dus weer bellen met het 0900 nummer en wachten natuurlijk. Eindelijk krijg je iemand aan de lijn en doe je je verhaal. Wat die dan tegen mij zei; u kunt het beste naar een ''handyman' gaan en een andere kabel kopen. Ik ben niet iemand die graag zeurt over dingen die nergens overgaan maar ik vind in dit geval dat Ziggo, hoe dan ook, dit probleem moet oplossen. Want we betalen voor een dienst en die moeten we krijgen. Als niet, geef dan mijn geld terug, ook prima. Ik heb vorig jaar ook problemen gehad met het internet en hetzelfde verhaal. Uiteindelijk wordt het probleem opgelost maar kost zo veel tijd en energie. En dit als je iemand bent die wil krijgen waar die recht op heeft, anders forget about it. En heb ik ook het idee dat, als ik hier niet achteraan zou gaan dat het hen ook niet erg boeit. Hoe vaak zien we niet op de consumenten programma's als radar dat mensen eerst heel slecht worden behandeld of niet serieus worden genomen en als er zo'n programma ingeschakeld wordt, dat ze dan bloemetjes komen brengen. Ik vind dat mensen nog netjes blijven en het aannemen. Ik heb het veels te druk met andere dingen maar heb hier toch tijd vrij voor gemaakt omdat ik vind dat Ziggo dit verdient. Nogmaals, dit is mijn tweede slechte ervaring met de klantenservice en hopelijk kunnen ze hier wat aan doen. En ik kan nog steeds geen tv kijken...

M. v.d. Steenoven
10-02-2015

Nieuwe zenders helpdesk nachtmerrie

Twee weken geleden besloot Ziggo om de digitale zender instellingen in de wijk aan te passen. Voorheen werkte het allemaal goed, maar sindsdien krijg ik op sommige zenders geen ontvangst meer. Het eerste verhaal was dat er nog werkzaamheden in de wijk waren en dat ik na een paar dagen maar eens terug moest bellen. Daarna was mijn kabeltje (met plastic caps) te oud, sturen ze een nieuwe op; jawel, plastic caps!

Nog steeds niet alle zenders maar de betalingen gaan wel door!

Zolang alles werkt gaat het goed maar de helpdesk stuurt je iedere keer met een kluitje het riet in.

Ziggo, los het eens op!

Mo
08-02-2015

BAGGER Service

Blokken in beeld van de de tv, zelf hun stappenplan doorlopen maar het probleem bleef. Ziggo gebeld, alles nogmaals gedaan zonder resultaat.Kan een monteur komen maar hij kan geen dagdeel noemen wanneer hij ong. komt. Bij niet thuis wordt er 35 euro kosten in rekening gebracht. Kan wel een dag vrij nemen maar moet mijn honden wel ff uitlaten op zo'n dag leg ik uit...nee hoor hele dag thuis zijn! Laat maar dan, volgende dag weer gebeld, deze kon ook een monteur sturen en deze kon wel een dagdeel noemen. Afspraak ingepland maar ondertussen ook nog wat dingen nagekeken, en volgens deze jongen lag het aan mijn Humax kastje, die zou stuk zijn. Hij zegt vervolgens de afspraak met de monteur af omdat die dan geen enkele nut heeft en zegt een nieuw kastje op te sturen ( gelukkig nog garantie) maar dat gaat wel ongeveer 10 werkdagen duren! Ik zit nu dus al 12 dagen zonder tv, maar mijn abonnement loopt gewoon lekker door.Compensatie hiervoor komt tot nu toe niet in hun woordenboek voor!

Dirk
05-02-2015

Slechte klantenservice, spookmedewerkers

Omdat ik een paar keer per week het modem moest resetten om het internet niet al te traag te laten zijn, en ivm de kosten, telefonisch opgezegd mijn alles in 1 abonnement opgezegd. Nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone.

De Ziggo medewerker vertelde mij dat hij het jammer vond dat ik wegging bij Ziggo etc maar mijn abonnement per 29 januari zou eindigen.

Weken later kreeg ik een brief van Ziggo, gedateerd 29 januari

2015' dat mijn abonnement per diezelfde datum was omgezet van alles in 1 naar een internetabonnement.

Gebeld met Ziggo klantenservice dat er een foutje was gemaakt. Volgens de dame die ik aan de lijn kreeg kon ik niet gebeld hebben met Ziggo, omdat dat niet in hun bestand stond .

De contractsverandering zou in gang zijn gezet door Vodafone.

Blijkbaar heb ik dus met een spookmedewerker gesproken, of de medewerker heeft zijn werk niet goed gedaan. De tweede keer een kwartier een ziggomedewerkster aan de lijn gehad, die mij na diverse keren ruggespraak met haar collega's (chef?) bleef volhouden dat ik niet eerder met een collega van haar gesproken kon hebben en dat er niets aan te doen was. Van dat eerste telefoongesprek heb ik (uiteraard) geen opname gemaakt, dus ik heb geen bewijs. Kost me een maand extra abonnementskosten en heel veel ergernis. Nooit meer Ziggo.

Marie
04-02-2015

Slechte klantenservice

Prutfirma. Incasseren doen ze een maand van te voren, maar als het andersom is kun je meer als 3 maanden op je geld wachten!

Ellen
02-02-2015

Ziggo is prima

Al die negatieve ervaring hierboven..... ik kan ze niet onderschrijven. We hebben al zo'n 15 jaar internet en tv van ziggo. Nauwelijks problemen. TV is prima, in al die tijd nog geen handjevol storingen gehad. Internet is prima, op 2 laptops, 2 telefoons en een tablet tegelijkertijd.

Dhr. janzen
20-01-2015

Tis wel goed maar kan jij er goed mee om gaan

Jullie zijn gewoon dom alles kan je zelf doen en zoeken op internet

Er spelen velen factoren, loop ze na en zult zien dat het goed kan zijn

Woon in een gigantische flat en alles loopt goed

Ligt voor 85% aan je zelf omdat je nix weet

kennis is macht en schelden wordt veracht

Me
15-01-2015

Drama

Moeder zit in een zorgwoning waar standaard TV wordt geleverd in de servicekosten. Op de kamer is alleen een COAX aansluiting, dus alternatieven heb ik niet.

Ze wil dus alleen bellen, en...... dat kan volgens de meer dan 8 medewerkers die ik heb gesproken op de helpafdeling niet.

De buren links en de buren rechts hebben het wel maar... Gek wordt je er van !

Ondertussen weet ik meer van hun eigen dienstverlening dan de medewerkers zelf..

Vandaag maar weer eens (uren) bellen..

Y.Kostelijk
11-01-2015

Wifi sucks

Heb sinds 30-11-14 alles(tv,tel.+internet) van versch. providers ondergebracht bij Ziggo Alles in 1. Had Internet bij Telfort (top). Vanaf dat moment is de Wifi klote.(kan dus niet coax,notebook of i.d.

Zit met laptop op 1 m afstand v. modem en heb geen of zeer trage verbinding. en in rest v. huis (3kmr flat) zelfs niet/geen. Extra zware router erbij gezet.Noppes.

Oorzaak? :halve flat zit ook op Ziggo? zie hier dat het 'algemeen' Ziggo probleem is.

Aangezien ik al die jaren met Telfort geen enkel probleem en in hele huis WIFI had, ga ik gewoon met m'n voeten reageren. Bye Ziggo.

Bommel
10-01-2015

Niet te geloven

Zowel Ziggo als Ziggo mobiel zijn echt van het niveau:

- ik heb een probleem met xxx,

- dan moet u bij de andere afdeling zijn,

- nee u moet toch bij de specialist zijn,

- ja ik heb dat en dat al gedaan en ja dat en dat heb ik ook gedaan, het probleem moet bij ziggo liggen.

- nee dat staat niet op mijn lijstje dat ik telefonisch moet doornemen,

- wij sturen een monteur, die dan zegt dat het probleem toch niet bij u ligt,

- neem maar weer contact op met de helpdesk maar die zijn nu niet bereikbaar.

- en we beginnen weer vooraan...

Totaal geen oplossingen, maar alleen het bevestigen van het voorstaande probleem.

Ziggo mobiel bijvoorbeeld verwijst naar Vodafone en Vodafone weer naar Ziggo, want de oplossing moet altijd van de ander komen.

Ziggo is totaal niet van deze tijd. Niet geschikt voor domotica, mensen met een server, mailserver, enz..

Ik stap nu over naar een andere provider voor zowel tv, internet als mobiel. Het is goed geweest.

Master
10-01-2015

Kabel internet! Dit zegt alles!

Graag wil ik even de aandacht van alle klagers!

Ja Wifi is klote maar ziggo is Top!

Ik wil er eigenlijk niet te veel woorden over vuil maken, maar het moet .

COAX is voor eigen verantwoording , (beste beeld via de kabel )

Ziggo levert de diensten! (Niet je bagger coax van 16 jaar oud)

Heb je klote beeld ? (vervang je Coax kabel)

Heb je klote wifi ? (doe er zelf wat aan!) Genoeg te googelen voor oplossingen

Wil je dit niet? heb je zelf een probleem. (en niet de provider)

Wifi traag ? (stop er een kabel in!),""Maar ik heb een nieuwe laptop!"" (Boeie !)

Laat je een monteur komen voor je wifi snelheid die laag is? en hij test op de kabel wel de juiste snelheid.? (betalen!).

Snap het nou eens ! wifi is onvoorspelbaar. het hangt af van een hoop factoren.

en je coax is belangrijk !

voldoet dit niet, krijg je problemen met de installatie.

Gegroet!

Een super tevreden Kabel klant.

G.
09-01-2015

Onkundige klantenservice icm traag internet en veel downtime

Het ZIGGO internet valt er regelmatig uit, maar dat probleem ligt volgens de klantenservice niet bij Ziggo.

Allereerst zakelijk gehad, wat zowel met internet als telefonie enorme problemen opleverde. Als gevolg: vele uren per dag niet telefonisch bereikbaar.

Na veel beterschap, 3 ochtenden sleutelen door monteuren en maar volhouden dat het goed zal komen, is Ziggo zakelijk (uiteraard met veel moeite) opgezegd en is daar een Ziggo privé (zonder telefonie) voor in de plaats gekomen.

Telefonie van kpn. Nog geen enkel probleem gehad!

Nu het ZIGGO internet: de standaard router is zeer slecht. De WiFi is verschrikkelijk slecht. De verbinding is traag en het internet valt er regelmatig uit. Zelf kan je vrij weinig aanpassen kwa instellingen, waardoor het zelf oplossen ook niet gemakkelijker wordt.

Berichten naar Ziggo toe over problemen met de router vinden ze al zeer lastig te begrijpen. Alsof men daar net heeft kennisgemaakt met een router en 'het internet'. Dan komen ze met de meest standaard reacties als 'reset de router.'

Als klap op de vuurpijl gooien ze er zeer regelmatig onderhoudswerkzaamheden tegenaan, waardoor je ook uren geen kant op kunt. Als het ook echt zou verbeteren...

Kortom; onkunde bij de klantenservice, slechte router, slechte, trage verbinding en regelmatig down.

Erik Robbertsen
07-01-2015

Steeds beter wordende internetprovider met de beste tvkwaliteit

Niks mis mee. Eigenlijk bijna nooit storingen. Tv beeld blijft superieur boven providers die tv via een internetstream aanbieden en dat HD kwaliteit noemen.

Ivo
07-01-2015

Wegvallende verbinding na verlagen abonnement

Sinds ik mijn internetabonnement verlaagd heb van Z2 naar Z1 heb ik constant problemen met de internetverbinding. Deze valt telkens weg.