Christian
22-12-2014

Zeer tevreden. Alles in 1

Sinds een week alles in 1 van ziggo.

Internet, aansluiten, werken.

Telefoon, werkt direct

Tv, analoog werkt direct.

tv digitaal, had van de reseller een oud boekje gekregen. Verkeerde codes. Alles is nu hetzelfde in heel Nederland. 474 MHz met code 5555

Hiervoor had ik gebeld, gratis met 1200. Binnen 2 minuten kon ik verder.

Alleen tv app op iPad werkt nog niet. Dit komt blijkbaar doordat mijn gegevens nog niet overal doorgevoerd zijn. Nog even wachten dan maar. Ook hiervoor had ik gebeld. Binnen 2 minuten had ik iemand aan de lijn

Tot nu toe dus zeer tevreden.

Martijn
21-12-2014

Drama

Dramatisch ik moest zelfs nog uitleggen wat een underscore was aan iemand van een internet helpdesk ik heb al mijn vertrouwen verloren in dit zooitje ongeregeld. helpdesk is slecht de monteur plaatst mijn modem naar de kelder met dan heb je hier goed internet. ik ben marc dutroux niet, ik hou van daglicht. ik zeg dit zo snel mogelijk op en probeer mijn gemaakte kosten (wifi versterkers, signaal versterkers etc.) op hun te verhalen want dit is ongelooflijk nooit aan beginnen

Sjaak
16-12-2014

Ziggo is Bagger

Ik heb mijn contract opgezegd bij ziggo en ben zo blij, heb Vodafone genomen en wat denk je gewoon internet in huis ,geen service medewerkers meer die je vertellen na de zoveelste klacht dat je het modem moet resetten ,als of je dit nog nooit gedaan hebt.

Nu heb ik rust ,televisie is super , en internet is eigenlijk langzamer dan ziggo maar wel super stabiel .( volgens de cijfers ) ,maar ik heb het idee dat ik nog nooit zo snel heb gehad. en wat denk je nog elke maand nog een stuk voordeliger dan die bagger van ziggo

Als je zit te denken om over te stappen is dit een prima alternatief

Ik ben heel blij dat ik van ziggo af ben

W Bakker
15-12-2014

Extra pakketten (zoals Sport1) opzeggen kan plots alleen nog telefonisch

Het opzeggen van film/sport pakketten kon je voorheen altijd opzeggen via Ziggo.nl. Nu kan dit plots alleen nog telefonisch. Het aanvragen van extra pakketten kan uiteraard wél nog via de site. Niet erg klantvriendelijk Ziggo!

14-12-2014

Slechtste internet ooit

Ziggo heeft hele slechte internet, als ik op mijn telefoon bezig ben en naast de modem zit, valt nog steeds de internet weg. Klote ziggo! Geen klantenservice niks

07-12-2014

Internet valt om de 10 minuten uit, klantenservice ontkent probleem

Geen fatsoenlijk werkend internet te krijgen van deze oplichters. Zelfs met internetkabel direct in de modem kan je geen download in een keer afmaken. Elke 10 minuten ligt het er een paar minuten uit, en als 'ie het op een willekeurig moment weer gaat doen kan je je downloads weer vanf nul beginnen.

Na lang, lang wachten krijg je soms iemand aan de telefoon als je ze belt, maar Ziggo-medewerkers blijkbaar getraind om klanten voor de gek te houden en alle problemen te ontkennen.

Denk je na over een Ziggo-abonnement? Doe het niet, en zoek een fatsoenlijke provider! Er zijn genoeg bedrijven die meer voor de klant doen, en er minder geld voor vragen.

Bram
06-12-2014

Ongevraagde dienstverlening

Ziggo heeft een aanpassing gedaan aan het menu voor haar dienst "interactieve TV / on demand" en stelt nu de vraag of het goed is dat ze bijhouden waar ik allemaal naar kijk. Mijn antwoord is NEE maar helaas is er alleen een mogelijkheid om OK te kiezen. Ik ben een bestaande klant van deze dienst en ben van mening dat ik nu gedwongen word de dienst opzet zeggen of akkoord te gaan met een vorm van registratie waarbinnen me niet comfortabel voel. Ik heb dit gemeld bij Ziggo maar die leken er geen boodschap aan te hebben.

Klote Ziggo
27-11-2014

Klote Ziggo

Ik wil een afspraak maken met een installatiemonteur..

Geloof het of niet ik zit al anderhalf uur in de wacht!

Ik heb 1x de verbinding verbroken want ik dacht al dat er wat fout was gegaan.

Word er tegen mij gezegd dat het dom was dat ik de verbinding verbrak.

Ik ben zooooo pissig! Ik zit nu dus vast thuis door die klote Ziggo.

Internet verbinding is altijd slecht geweest. Service is ook slecht. Als je hun belt vragen ze je van alles maar het is toch de bedoeling dat ik hun vragen stel? En dat zij antwoorden hebben? Nee voor antwoorden moet je een installatiemonteur hebben.

Flikker toch op man.

Leny
25-11-2014

Prut!

Vaak problemen met de telefoon, vaak problemen met het internet, wifi werkt niet naar behoren. Elke dag gedoe en jezelf afvragen hoe het vandaag gaat. Maar eens gaan rondkijken naar een andere leverancier want ben het wel beu. Bellen heeft geen zin, ellenlange wachttijden en elke keer van het kastje naar de muur...

Fleur
19-11-2014

Vreselijk

Wij hebben ziggo nu een tijdje en we hebben er ALLEEN nog maar problemen mee gehad, ik heb gewoon geen internet als ik het nodig heb. Als ik in de andere kamer zit doet hij het al niet. "WiFi in en om het huis" Wat een onzin. Ik snap niet hoe ze überhaupt reclame durven te maken hier voor

Jansen
16-11-2014

Super

Heb ziggo 90 mb en heb 93 mb op de draad en 25 wifi, en digitale tv ook super.. Spreek je iets af gaat het goed. Ook administatiefs ook altijd. Mobiel heb ik er ook en je kan het goed bijhouden op hun site. Punt is de prijs niet goedkoop maar goed kwaliteit is wel top.

Warnaar
15-11-2014

Slechste aanbieder ooit

Ben nu twee maand bij ziggo slechter bestaat niet,

Slechte tot geen wifi terwijl ik een meter

Van de modem afzit.

Klanteservice en advies zeer slecht.

Begin er niet aan, vergeleken bij ziggo is iedereen beter

Jacqueline
15-11-2014

Weglekkende MB's

Wij hebben naar volle tevredenheid Ziggo alles in één dus dachten slim te zijn en het mobiele abonnement van mijn zoon ook over te zetten naar de Ziggo, fout fout fout!

Veel meer MB's dan bij zijn vorige provider maar in 10 dagen al meer dan 1000 MB's gebruikt. Gebeld en mij is verteld dat dit een veel gehoorde klacht was de laatste tijd, oké en wat doet u eraan? Niets dus. Enfin nog maar een maandje proberen en nauwgezet in de gaten houden. Kind op stage, telefoon in kluisje en ja hoor data verbruik.... wederom gebeld en nu blijkt dat er dus een probleem is met de Iphone, die maakt gewoon spontaan verbinding met een server in Engeland zegt de medewerkster. Ben je effe klaar mee. MB's waren op dus en op zijn telefoon app stond dat hij er al over heen was, op de computer gekeken thuis, Ziggo medewerksters ook, nee hoor het is wel op maar er niet overheen. Alles uitgezet en abonnement opgezegd, 5 dagen later 30 euro over zijn MB's heen.

Gelukkig hebben we al opgezegd maar ik vind dit meer dan bedroevend.

Henk Verheesen
10-11-2014

Het Ziggo signaal is perfect.

Mijn ervaring is, omdat ik op tientallen plaatsen in het gebied Roermond voor familie vrienden en kennissen de internet televisie en telefoon installatie met het Ziggo alles in een pakket zonder problemen heb aangesloten.

Alle verhalen van hier boven gaan och weer over het negatieve van Ziggo. Dit is voor mij allemaal lulkoek. Niet voor Ziggo hoog te houden, die zullen beslist ook fouten maken.Voor Ziggo is het tot het AOP ( antenne overname punt) in de oude situatie woonkamer en in de nieuwe meterkast afgelopen de rest is voor je eigen. En hierna zijn de problemen voor je zelf en niet voor de providers.

Mijn mening is dan ook dat de grootste en meeste problemen in de installatie in huis van deze praatjes makers zelf ligt, omdat in sommige gevallen in en op een nonchalante manier de installatie aangesloten is door hun zelf. Bevoorbeeld een flinter dun draadje van de afscherming kan al een hoop ellende je bezorgen en dan is de provider de boosdoener terwijl het bij die kwakzalvers zelf ligt.

Als je internet/Digitale televisie en telefoon met duurzame materialen aansluit en géén rotsooi en rommel van de tradionele bouwmarkte gebruikt dan denk ik dat een heel groot probleem al is opgelost.

Ik heb in mijn installatie en ook bij mijn familie, vrieden en kennissen, kompleet alles gebruikt van het merk Hirsmann en ik heb nergens last van zoals blokkende stilstaande beelden enz.

Al staat op de produkten van met naam te noemen Gamma, Praxis of andere bouwmarkten het Kabelkeurmerk, wilt dit nog altijd niet zeggen dat deze daadwerkwerkelijk voor Digitale televisie geschikt zijn. Hier moet je goed mee opletten. Deze hebben beslist ook produkten maar daar hangt weer een prijskaartje aan die wel voldoen aan de gestelde normen voor een goede tv installatie voor digitale televisie te kijken.

MET DIGITALE TELEVISIE IS DE REGEL "GOEDKOOP IS DUURKOOP".

Op de site van elektro-totaalmarkt kun je diverse merken van onder andere ASTRO, Hirsmann enzv. en de juiste produkten krijgen en ook nog goedkoper dan bij de bouwmarkten dit is trouwens een betrouwbare site en heb hier een goede ervaring mee.

Verder is het zéér belangrijk om je TV nstallatie voor DIGITALE Televisie "Retour-Geschikt te maken. Gebruik altijd de doos die je "gratis" van Ziggo of van een andere provider krijgt voor op het AOP (antenne overname punt) te zetten kijk en let goed op de flinterdunnen draadjes van de afscherming dat deze niet aan de kern komen. In de winkel kost deze doos tussen € 20,- en € 25,-. Verder ( Ziggo heeft in Limburg het alleen recht op de cai kabel).

Verwijder dus de oude aansluitdoos en vervang deze door de eengats einddoos wat je van Ziggo "gratis" krijgt. Sluit je meer dan 2 TV toestellen aan gebruik dan de juiste verdelers. Aan te bevelen verder om een signaal versterker te plaatsen die AKTIEF RETOUR geschikt is en gebruik op het eind bij je televisie altijd een radio/tv stopkontakt EDC 1000 .Dit is een eind-doos.

Verder gebruik voor digitale televisie "nooit" geen" reigdozen" als tv/radio stopkontakt om van het ene naar het andere stopkontakt te gaan. Dit geeft beslist de bekende storingen. Altijd een einddoos gebuiken van het type EDC 1000 retour-geschikt. En nogmaals let goed op de flinterdunne draadjes en gebruik goede coax kabel bev het type van Hirsmann KOKA 799. Vergelijk de kern maar eens met de meest gangbare coax kabels dan zie beslist een verschil.

Ik denk dat ik met dit verhaal verschilende praatjes makers goed zal raken, maar nogmaals mijn ervaring is dat de meeste ellende bij deze personen zelf in hun installatie van AOP lig ligt en niet bij Ziggo en of andere Providers.

Ed
09-11-2014

Gewoonweg top.

Nooit problemen.

D en m
05-11-2014

Droevig, slechste internet en support ooit

Internet haalt de snelheid niet.

Verbinding wordt vaak verbroken,

Vakkundigheid van ziggo mensen is matig,

Men probeert je een extra internet abbo te verkopen.. Gedaan, werkt ook niet.

Lan connectie werkt niet

Wij nemen nooit meer ziggo

Jill
02-11-2014

Na 3 maanden werkt ziggo nog steeds niet vlekkeloos

Ruim 3 maanden hebben wij ziggo. Helaas werkt internet en hbo nog steeds niet zonder steeds uit te vallen. Monteur geweest alles in huis door gemeten en is oké. Dag later belt de klantenservice op hoe het gegaan is en horen wij dat buiten ons huis de signalen niet top zijn. Al 2 keer hebben ze gewerkt aan het kastje voor in de straat maar voor ons zonder nog steeds zonder resultaat. Ik overweeg met ziggo te stoppen. Ik betaal voor iets dat niet volledig werkt. Wel is de klantenservice zeer behulpzaam en vriendelijk.

Annemarie
30-10-2014

Ziggo Mobiel Helemaal klaar mee

Mijn zoontje heeft Ziggo mobiel Heel veel 300 belminuten + 1000MB internet.

Op 18 oktober 2014 is zijn telefoon geblokkeerd omdat er teveel MB's zijn gebruikt. Gelijk gebeld met ziggo want volgens mij Ziggo niks aan de hand, volgens bepaalde medewerksters ook niks aan de hand.

Pas op vrijdag 24 oktober zie ik een bedrag van € 227,00 staan, heeft dus 6 dagen geduurd, terwijl al die keren ervoor gewoon bijgewerkt O heeft gestaan, op 25 oktober 2014 stond er zelfs een bedrag van € 454,00. dag later weer teruggedraaid naar € 227,00. Wie heeft hier ook ervaring mee. want hoe kun je nou MB's gebruiken als je geblokkeerd bent. Het enige wat Ziggo zegt, je kan pas klagen als je factuur klaar staat op Mijn Ziggo.

J.
28-10-2014

Zeer slecht

Besteld via deur verkoper op vrijdag 12-9-2014 in de avond Alles in 1 plus

(kopie bestelling aanwezig)

Abonnement voor 1 jaar tegen 50% korting

Voorkeur Installatie datum 24-10 -2014 en als 2de datum 25-10-2014 door monteur.

Gelijk met de buren besteld die een zelfde pakket hebben besteld alleen tegen ander tarief en met een recorder.

Ben gebeld op 15, 16 of 17 september om te veriveren of de bestelling klopte en om een definitieve installatie datum af te spreken. Hier werd ook over de recorder gesproken waar ik nog vermeld heb dat ik geen recorder had besteld maar 50 % korting voor een jaar (Dit staat ook zo op de bestelbon aangegeven) ook heb ik gevraagd of ze er nog onbeperkt bellen bij kon zetten tegen een meerprijs van Euro 9.95. Dit was geen probleem en zou geregeld worden. Er werd afgesproken dat de monteur 28-10-2014 in de ochtend zou komen. Ook werd er bevestigd dat Ziggo de overstap van provider zou regelen.

Op 28-10 gehele dag aanwezig geweest maar geen monteur gezien.

Rond 13:30 Ziggo proberen te bellen via een 0900 nummer tot 3 keer kreeg ik een bandje te horen dat Ziggo telefoon abonnees gratis via 1200 konden bellen daarna werd de verbinding verbroken. Een 15 minuten later zowaar contact. En gevraagd of ik nog een monteur kon verwachten met de spullen. Krijg ik te horen dat er helemaal geen order in de computer staat . En er dus ook niets gebeurt is. Ook kon de aanbieding zoals die op papier stond nu niet meer gedaan worden. Wel stond er vermeldt “ komt niet in aanmerking voor deur actie.

Waarom niet? Misschien omdat ik al tv van Ziggo heb? Dit hebben de buren ook en die komen wel in aanmerking. Oude contract voor tv is al jaren geleden afgelopen en is nu maandelijks opzegbaar dus dat kan het ook niet zijn .Betalingen altijd op tijd en corect geweest (automatische afschrijving) Of een andere reden

Om hier antwoord op te krijgen om 17:30 weer gebeld naar het zelfde 0900 nummer krijg nu weer de melding dat Ziggo abonnees gratis via 1200 kunnen bellen. En vervolgens de melding dit telefoon nummer is niet in gebruik.Daarna word de verbinding verbroken.

Aangezien ik geen telefonie van Ziggo op dit moment heb (want dat zit in het alles in 1 pakket waarom het gaat) kan ik geen 1200 bellen en dus geen telefonisch contact meer krijgen.

Helaas enige provider (is ook de kabelnetwerk beheerder) die hier een hogere internet snelheid kan bieden

V. Roelofs
25-10-2014

Nooit weer!

Slechte klantenservice, als je geluk hebt neemt er een ERVAREN medewerker op. Zo niet, dan wordt er vaak gewoon opgehangen. Vaak laten ze je ook niet eens uitspreken. Een schuld van ruim 300 euro in termijnen betalen accepteerden ze niet, alles moest in één keer betaald worden. Toen we het abonnement wilden opzeggen, plakten ze ons er nog een maand aan vast, zodat we die maand ook lekker kunnen betalen. Vieze oplichters.