Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Internet haalt de snelheid niet.
Verbinding wordt vaak verbroken,
Vakkundigheid van ziggo mensen is matig,
Men probeert je een extra internet abbo te verkopen.. Gedaan, werkt ook niet.
Lan connectie werkt niet
Wij nemen nooit meer ziggo
Ruim 3 maanden hebben wij ziggo. Helaas werkt internet en hbo nog steeds niet zonder steeds uit te vallen. Monteur geweest alles in huis door gemeten en is oké. Dag later belt de klantenservice op hoe het gegaan is en horen wij dat buiten ons huis de signalen niet top zijn. Al 2 keer hebben ze gewerkt aan het kastje voor in de straat maar voor ons zonder nog steeds zonder resultaat. Ik overweeg met ziggo te stoppen. Ik betaal voor iets dat niet volledig werkt. Wel is de klantenservice zeer behulpzaam en vriendelijk.
Mijn zoontje heeft Ziggo mobiel Heel veel 300 belminuten + 1000MB internet.
Op 18 oktober 2014 is zijn telefoon geblokkeerd omdat er teveel MB's zijn gebruikt. Gelijk gebeld met ziggo want volgens mij Ziggo niks aan de hand, volgens bepaalde medewerksters ook niks aan de hand.
Pas op vrijdag 24 oktober zie ik een bedrag van € 227,00 staan, heeft dus 6 dagen geduurd, terwijl al die keren ervoor gewoon bijgewerkt O heeft gestaan, op 25 oktober 2014 stond er zelfs een bedrag van € 454,00. dag later weer teruggedraaid naar € 227,00. Wie heeft hier ook ervaring mee. want hoe kun je nou MB's gebruiken als je geblokkeerd bent. Het enige wat Ziggo zegt, je kan pas klagen als je factuur klaar staat op Mijn Ziggo.
Besteld via deur verkoper op vrijdag 12-9-2014 in de avond Alles in 1 plus
(kopie bestelling aanwezig)
Abonnement voor 1 jaar tegen 50% korting
Voorkeur Installatie datum 24-10 -2014 en als 2de datum 25-10-2014 door monteur.
Gelijk met de buren besteld die een zelfde pakket hebben besteld alleen tegen ander tarief en met een recorder.
Ben gebeld op 15, 16 of 17 september om te veriveren of de bestelling klopte en om een definitieve installatie datum af te spreken. Hier werd ook over de recorder gesproken waar ik nog vermeld heb dat ik geen recorder had besteld maar 50 % korting voor een jaar (Dit staat ook zo op de bestelbon aangegeven) ook heb ik gevraagd of ze er nog onbeperkt bellen bij kon zetten tegen een meerprijs van Euro 9.95. Dit was geen probleem en zou geregeld worden. Er werd afgesproken dat de monteur 28-10-2014 in de ochtend zou komen. Ook werd er bevestigd dat Ziggo de overstap van provider zou regelen.
Op 28-10 gehele dag aanwezig geweest maar geen monteur gezien.
Rond 13:30 Ziggo proberen te bellen via een 0900 nummer tot 3 keer kreeg ik een bandje te horen dat Ziggo telefoon abonnees gratis via 1200 konden bellen daarna werd de verbinding verbroken. Een 15 minuten later zowaar contact. En gevraagd of ik nog een monteur kon verwachten met de spullen. Krijg ik te horen dat er helemaal geen order in de computer staat . En er dus ook niets gebeurt is. Ook kon de aanbieding zoals die op papier stond nu niet meer gedaan worden. Wel stond er vermeldt “ komt niet in aanmerking voor deur actie.
Waarom niet? Misschien omdat ik al tv van Ziggo heb? Dit hebben de buren ook en die komen wel in aanmerking. Oude contract voor tv is al jaren geleden afgelopen en is nu maandelijks opzegbaar dus dat kan het ook niet zijn .Betalingen altijd op tijd en corect geweest (automatische afschrijving) Of een andere reden
.
Om hier antwoord op te krijgen om 17:30 weer gebeld naar het zelfde 0900 nummer krijg nu weer de melding dat Ziggo abonnees gratis via 1200 kunnen bellen. En vervolgens de melding dit telefoon nummer is niet in gebruik.Daarna word de verbinding verbroken.
Aangezien ik geen telefonie van Ziggo op dit moment heb (want dat zit in het alles in 1 pakket waarom het gaat) kan ik geen 1200 bellen en dus geen telefonisch contact meer krijgen.
Helaas enige provider (is ook de kabelnetwerk beheerder) die hier een hogere internet snelheid kan bieden
Slechte klantenservice, als je geluk hebt neemt er een ERVAREN medewerker op. Zo niet, dan wordt er vaak gewoon opgehangen. Vaak laten ze je ook niet eens uitspreken. Een schuld van ruim 300 euro in termijnen betalen accepteerden ze niet, alles moest in één keer betaald worden. Toen we het abonnement wilden opzeggen, plakten ze ons er nog een maand aan vast, zodat we die maand ook lekker kunnen betalen. Vieze oplichters.
Vanaf het begin dat Ziggo (toen nog Home) in Oldenzaal geïntroduceerd werd ben ik trouw lid. Mijn bewondering gaat uit naar de goede organisatie die ons gezin al jarenlang door de media laat zweven .......zonder problemen. De helpdesk is perfect, als je belt moet je wel eens wachten maar dat weegt niet op tegen het feit dat je als eenmaal contact heb je probleem ook vaak worden opgelost. Nu moeten we van deze geweldige provider waarschijnlijk afscheid nemen door toedoen van cogas, en moeten we (noodzakelijk, hahahaha maak ik zelf wel uit) naar caiway of zoiets. Hier zit ik absoluut niet op te wachten, waarom iets wat mij jaaaaaren door de mediawereld heeft geloodst naar volle tevredenheid weggooien. caiway kan doen wat ie wil maar zal nooit aan HOME / ZIGGO kunnen tippen. Ik hoop dan ook dat het alsnog word teruggedraaid door de cogas (reken er maar niet op ) Jammer dat we waarschijnlijk moeten overstappen van een betrouwbare stabiele provider naar een ............ zolang het nog niet zover is genieten we nog lekker van Ziggo.
Ik ben al 10 jaar klant bij Ziggo en naar volle tevredenheid. Ik heb een TV + Internet Z1 abonnement. In de loop der jaren is de downloadsnelheid verhoogd van 8 mbit een paar jaar geleden naar 30 mbps nu. Het mooie is dat ik daadwerkelijk tussen de 25 en 30 mpbs haal! Ik heb nooit problemen met dat de wifi-verbinding wegvalt of niet stabiel / snel is. De TV geeft via de recorder die ik van Ziggo heb gekregen ook haarscherp HD beeld en ook nooit problemen mee gehad. Bij Ziggo denk ik aan kwaliteit en betrouwbaarheid. Ik blijf lekker bij Ziggo!
10 jaar lang klant bij Ziggo. Ik gebruik TV en Internet Z1 en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten! Stabiele snelle internetverbinding met 30 mbit download, gecheckt en ik haal tussen de 25 en 30 mbps! Super dus! Bij een vriend van mij die Telfort heeft, haperde mijn RTL XL app (video stream), met Ziggo nooit problemen mee gehad. TV van Ziggo geeft een haarscherp HD beeld met de recorder die ik van Ziggo heb. Voor mij staat Ziggo voor betrouwbaarheid en kwaliteit!
Ik belde ziggo op voor de mogelijkheden van het ontvangen van een recorder. De jongen aan de lijn vertelde mij dat ik voor 49 euro een recorder kon krijgen. Nu eenmaal het pakket geinstalleerd kijk ik in de brievenbus, vind ik een brief van ziggo met een factuur dat bij de volgende facturatie 199+9,95 afgeschreven word. Oplichters! Morgen opnieuw bellen
Bij ons in de omgeving Oss heeft het internet tv enz er een tijdje uit gelegen wegens Brand.
Heel vervelend natuurlijk.
We zouden ter compensatie een tijdje filmnet mogen kijken
Hartstikke leuk.
Maar tot mijn verbazing kregen we een bloemenbon van wel te verstaan van €5,00.
Wat een bedrag.
Afscheping noem ik dat.
Stuur het kaartje gewoon terug.
Gewoon een aanfluiting.
Alleen de extra kosten al van Internet via mijn mobiel is al duurder.
Blijven bij Ziggo.
Ik weet het nog niet.
In verband met mijn verhuizing wilde ik in eerste instantie mijn Ziggo abonnement uitbreiden, omdat ik 'redelijk' tevreden ben over de kwaliteit van het signaal (internet niet optimaal, maar dit heb je bij vrijwel iedere provider wel). Telefonisch contact met de klantenservice voor uitbreiding, en er wordt binnen 30 seconden opgenomen. Ze blijken echter niet te leveren in mijn nieuwe woonplaats, dus moet ik opzeggen. Diverse malen gebeld, meer dan 14 minuten wachttijd (op 0900 nummer), dus weer opgehangen. Na een vierde poging eindelijk 2 minuten wachttijd. Uiteindelijk na ruim een uur de verbinding maar verbroken, er wordt niet opgenomen ... opzeggen dus onmogelijk? Een hele dure telefoonrekening rijker en nog steeds abonnement niet opgezegd.
Op 7 Augustus overgestapt op een Alles in een pakket. Met als "lokkertje een Samsung interactieve ontvanger/recorder. Televisie keken we al digitaal voor de overstap bij Ziggo.
Tevens hadden we al een Humax recorder/ontvanger maar niet interactief. De commerciële zenders hadden sinds de Samsung een weergave die meer op een blokkendoos leek. Gisteren voor het eerst Ziggo benaderd voor deze klachten en kreeg ik uiteindelijk de helpdesk aan de lijn met een heel eigenwijs ventje die ik heel graag door de telefoonlijn naar binnen had willen trekken, wat een hufter.
Alle bekabeling loopt bij ons door de kruipruimte omdat wij zichtbare bekabeling haten. Voor het interactieve gedeelte had de monteur in de Samsung al een dongel in de Samsung geplaatst omdat hij weigerde de kruipruimte in te gaan die overigens voldoende ruimte heeft en droog is. Ook al een ergernis op zich. Vandaag een ethernetkabel getrokken en de dongel verwijderd en heb nu dus een "harde" verbinding met de Samsung. En wat blijkt onze problemen met de commerciële zenders zijn geschiedenis. De idioot van de helpdesk gaf adviezen met zelfs misschien de stekkers op de Samsung reinigen vanwege stofjes. Hoe verzin je het om dit je klanten wijs te maken. Voorlopig ben ik dus even helemaal "klaar" met Ziggo.
Nu inmiddels meer dan 2 jaar tevreden klant bij Ziggo. Het internet heeft er nog nooit uitgelegen, via Ethernet altijd de geadverteerde snelheid (nu 180/18), en ook 2 gratis snelheidsverhogingen meegemaakt.
WiFi was met de bijgeleverde router en Apple-apparatuur vaak zeuren (wegvallende verbinding), maar na hier een eigen router achter gezet te hebben was ook dit dik in orde. (120-170Mbits down / 16-18 up)
Digitale televisie, opnemen e.d. werkt ook vlekkeloos, alleen de interface van het apparaat had wat sneller mogen reageren.
Rond april dit jaar ging het apparaat overigens stuk, na te hebben opgebeld bleek dat deze net buiten de garantie viel. Hier werd echter geen punt van gemaakt, en anderhalve week later hadden we kosteloos een nieuwe in huis (oude kon gratis worden geretourneerd).
Tot op heden dus niets dan lof..
Ziggo al meerdere malen gebeld over het probleem dat mijn Wifi elke keer wegvalt. Elke keer krijg je geen goed antwoordt al maanden mee bezig!. Ben Ziggo Moe.
Zit je een film te kijken op interactieve tv, valt film weg, decoder opnieuw in fabrieksinstellingen doen en dan doet hij het wee voor misschien een week.
HULP EN KLANTVRIENDELIJKHEID IS ER NIET BIJ ZIGGO, TELE 2 WAS SERVICE VEEL BETER.
Sinds twee jaar Ziggo, daar ADSL niet voldoende snel kon zijn op mijn huisadres. Ik heb gewoon nooit gezeik! Enkel in het begin, de verbinding viel wel eens weg, Cisco-modem herstartte wel eens, maar dat werd na mijn telefoontje de volgende werkdag(!) opgelost door vervanging, door monteur.
Als ik andere providers hier lees, geloof ik dat ik beter kan blijven;
Sinds een snelheid verlaging van het internet heb ik van een aantal buitenlandse TV zenders een zwart beeld met de mededeling "geen signaal". Dit zijn o.a. ARD, Belgie 1 en CNN.
Aanvankelijk deden ook BBC 1 en 2 het niet. Een nieuwe TV kabel die ik van Ziggo heb gekregen heeft ervoor gezorgd dat die 2 zenders nu wel te zien zijn. Maar waarom die andere dan niet?
Mails hierover naar Ziggo blijven onbeantwoord.
Ik ben al jaren klant bij Ziggo.
Normaal komen de facturen binnen via de FINbox digitale acceptgiro.
Nu ben ik de laatste tijd zelden thuis door mijn scheiding.
En heb ik de laatste tijd geen digitale acceptgiro meer gekregen van Ziggo (kwam ik helaas te laat achter)
Vorige maand was ik weer eens thuis en zie ik 2 brieven van Ziggo op de mat liggen.
Een laatste herinnering en een waarschuwing voor tijdelijke afsluiting.
Ik klim dus meteen in de telefoon voor opheldering.
Blijkt dat ik 2 maanden achtertstand heb en met betaling van 130 euro kan ik de afsluiting voorkomen.
Ik vraag hoe het kan dat ik geen FINbox acceptgiro's van Ziggo meer krijg.
Antwoord is: geen idee, maar U moet zelf in de gaten houden of de betalingen op de juiste datum geschieden. (leuk antwoord, zeer klantvriendelijk)
Ok vraag ik waarom ik geen eerdere medlingen heb gehad, anders dan een laatste herinnering en een waarschuwing voor tijdelijke afsluiting.
Blijkt dat men mij dus al 2 herinneringen had gestuurd (welke ik nooit ontvangen heb).
Had ik deze gezien was er betaald en was er geen probleem geweest.
Ik vraag waarom ziggo geen mail verstuurd met een herinnering.
Antwoord: dit is te veel werk.
Ik vraag mij af waarom Ziggo een internet service provider en dus digitaal bedrijf geen mails verstuurd voor zoiets belangrijks.
Het zou voor sommige klanten gemakkelijker en zou die klanten veel kosten besparen. Maar goed dan krijgt Ziggo de boetes niet binnen.
Ik had geen zin in lange discussies en heb die 130 euro betaald.
Je zou denken dat het daarmee opgelost is. Niets is minder waar.
Gisteren zie ik een mail (JA nu wel) van Ziggo met een factuur over 20 euro ivm kosten voor tijdelijke afsluiting.
Ik dacht dat mij aan de telefoon was gezegd dat ik een tijdelijke afsluiting kon voorkomen door het snel betalen van de 130 euro.
Natuurlijk neem ik weer contact op met Ziggo hierover.
Antwoord: Afsluitkosten zijn wel degelijk terecht. Betaling is pas bij ons binnengekomen na afsluiting. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.
Tja, duidelijk verhaal.
Maar goed, Ziggo is voor mij geschiedenis. Ik heb alles opgezegd en voor mij nooit meer.
Deze praktijken kunnen niet de bedoeling zijn.
Internet valt steeds weg het HD kastje heeft nog nooit gewerkt, voordeel dat ik deze ook niet gebruik.
Om contact te krijgen met Ziggo ben je wel even bezig, als je vervolgens kijkt naar andere aanbieders rekenen ze nog pittige prijzen ook.
Inmiddels aan het zoeken om over te stappen, iemand nog tips?
.Slecht. Gewoonweg SLECHT.
TV: geen problemen (ik heb alleen standaardzenders).
Telefonie: geen problemen (nooit gebruikt)
Internet: Drama.
In 4 jaar tijd bij Ziggo heb ik ongeveer 3 maanden normaal internet gehad.
Het valt geregeld uit. Minimaal 1x iedere 3 uur.
Tijdens "spitsuren (~17h-22h)" 1x iedere kwartier voor 10min.
Tijdens stormen ook veel meer last.
Eerst werd t probleem weggewuifeld "ligt aan je wifi, niet het signaal. die is in orde".
Dit wordt je iedere keer verteld en is complete BULLSHIT..
Online kan je zien of je een signaal binnen krijgt (Upstream en Downstream).
En die vallen gewoon weg (staat een dikke kruis naast).
Als je dan kijkt bij de modem dan zie je aan die lampjes dat het ook fout zit met het signaal.
Ziggo legt graag de schuld bij de klant zodat zij zelf niks hoeft te doen.
Ondanks dat je hen op hun fouten wijst.
Kortom, als je alleen wifi hebt dan kan je net zo goed niet bellen.
Je wordt gewoonweg niet serieus genomen en jij wordt als oorzaak van het probleem gezien.
Ik heb toen mijn pc met kabel EN wifi aangesloten.
En, je raadt het al, het probleem bleef bestaan.
Na 20x bellen en resetten doen ze EINDELIJK wat.
Ze kregen eindelijker door dat het niet alleen aan mijn wifi kon liggen.
Meerdere malen gevraagd om een modem te sturen maar dat doen ze gewoonweg niet.
Ze zijn wel bereid om een monteur te sturen.
Heb ik mee ingestemd. Zolang het probleem maar blijvend verholpen wordt.
En wat doet de monteur? Juist, die vervangt de modem en gaat weer weg >.> .
Hij probeert de oude niet eens te repareren of het probleem te diagnosticeren.
Gewoon aangebeld aan mijn deur met een nieuwe modem onder zijn arm.
Dank je wel Ziggo.
"Het is een oude type, heeft vaker kuren. Deze nieuwe moet t wel goed doen." krijg je dan te horen.
Ondanks dat de modems meerdere malen zijn geinstalleerd door verschillende Ziggomonteurs blijft het probleem bestaan.
Mijn ouders hadden 10-15 jaar internet van Tele2 (voorheen Zonnet & Versatel geheten).
In al die jaren heeft het internet tweemaal een etmaal "uitgelegen".
Buitenlandse websites waren een dag moeilijk bereikbaar vanwege een storing.
Maximaal 2 dagen in al die jaren ONDANKS WIFI.
Ziggo breekt dit record in 2 dagen waar Tele2/Zonnet/Versatel 10-15 jaar voor nodig hebben.
Kutkwaliteit. Kutservice. Kutziggo.
Als je de keus hebt om GEEN Ziggo te nemen, alsjeblieft doe dat dan.
Heb al 10 mnd last van een trage internet verbinding by ziggo.Meedere keren gebeld naar ziggo werdt my steeds wat anders verteld dat ik my modem moest resseten,of dat ik van kanaal moest wisselen heb het allemaal geprobeerd en niks hielp heb gevraagd om een monteur dat ze die maar eens langs moesten sturen dat deden ze niet omdat ze dit moesten verantwoorden zeiden ze maar ze laten je wel de volle pond betalen,en de ellende die er by komt kyken heb geen goed woordt over ziggo .Ik stap straks over naar een internet provider ziggo is een klote provider die neem ik nooit meer waardeloos ,en over al geld voor vragen,